Ik heb ook geen zin meer joh. Bah bah.. nog een uurtje dan wil ik hier wel weg.quote:
Gelukkig ben jij er nuquote:
Kan beterquote:Op donderdag 9 juni 2011 15:52 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij er nu
Gaat alles goed met u?
Hoezo kan beter? Wat is er aan de hand?quote:
ik ga hier echt niet mijn personal shit neerzettenquote:Op donderdag 9 juni 2011 15:55 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Hoezo kan beter? Wat is er aan de hand?
Met mij ook hoor haha.. mjah, werk dag zit er bijna op gelukkig.
Yea morgen nog en dan 3 dagen weekend. Een relaxed weekend hopefuly!quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik ga hier echt niet mijn personal shit neerzetten
morgen nog en dan weekend?
WAAR?!quote:
In mijn shirtjequote:
Mag ik even voelenquote:
En bij jou ook danquote:
Het is coen en sanderquote:Op donderdag 9 juni 2011 16:22 schreef WhiteLightning het volgende:
aaaaargh morgen de boy band top 17 bij koen en sander.
Morgen Claudia d'rop bah bah bahquote:Op donderdag 9 juni 2011 16:22 schreef WhiteLightning het volgende:
aaaaargh morgen de boy band top 17 bij koen en sander.
Ik heb trouwens ook lekkere tettenquote:
picsquote:Op donderdag 9 juni 2011 16:34 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Ik heb trouwens ook lekkere tettenmannenTetten
Neequote:
HOI SCHATJEquote:
hoi liefquote:
Je 'tetten'?quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het is coen en sander
De mijne heten wel Koen en Sander
En tof dat ze zijn! Sander is een hosselaar!quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het is coen en sander
De mijne heten wel Koen en Sander
hoertjesquote:
Slette bekjequote:
ligt eraanquote:Op vrijdag 10 juni 2011 07:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]![]()
Ben jij definitief weer hier gehuisvestigd?
hehequote:
Ik noem mijn hont al jaren slettebakkie. Gewoon liefkozend.quote:
Slet, ga is werken !quote:
Het is eens!!quote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 08:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik noem mijn hont al jaren slettebakkie. Gewoon liefkozend.
Omdat mijn zoon er geen kwaad in zag noemde hij zijn juf in groep 3 ook liefkozend slettebakkie.
En zn oma![]()
Nu zeg ik geen slettebakkie meer tegen mn hont waar mn zoon bij is
das minder, ben ook de hele week brak, maar wel door de alcoholquote:Op vrijdag 10 juni 2011 08:43 schreef Solique het volgende:
Ben wel toe aan het weekend, al de gehele week een brak gevoel terwijl ik geen alcohol op hebt.
Ik zal blij zijn als de vakantie weer afgelopen is.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 08:43 schreef Solique het volgende:
Ben wel toe aan het weekend, al de gehele week een brak gevoel terwijl ik geen alcohol op hebt.
daar moet je toch ook van genieten ?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 08:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zal blij zijn als de vakantie weer afgelopen is.
Ben niet vooruit te branden deze week
Nah ik word er een beetjequote:Op vrijdag 10 juni 2011 08:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
daar moet je toch ook van genieten ?het niet vooruit branden zeg maar.
Why?!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 08:49 schreef Crazy-M het volgende:
Vasndaag om 12u mn spullen pakken naar huis![]()
ja dan moet je idd dingen gaan ondernemen als het vevelend begint te wordenquote:
100 stokslagen voor Crazy-Mquote:Op vrijdag 10 juni 2011 08:49 schreef Crazy-M het volgende:
Vasndaag om 12u mn spullen pakken naar huis![]()
en vanavond lekker voetballen met CVquote:
heb je een aanzoek gehad ?quote:
nice, erg scherp.quote:
ik slaap ook nog half, dan krijg je datquote:
jah, niet in mn normale kleren,quote:
WL is wakkerquote:
even voor de duidelijkheid met cv bedoelde je carnavals vereniging toch ?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 08:55 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah, niet in mn normale kleren,
dus: voetbal broekje, voetbal shirt en knallen
Jahquote:Op vrijdag 10 juni 2011 08:56 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
even voor de duidelijkheid met cv bedoelde je carnavals vereniging toch ?
Ge wit ut moar nooit mee diee ventquote:
* Crazy-M laat een betonblok op de tenen van MC Chicken vallen.quote:
AUW! GODFRIETVANBOULLION!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:15 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M laat een betonblok op de tenen van MC Chicken vallen.
Ik heb al een paracetamol op.quote:
Lipjessssssssssss!quote:
Je had ook naast mij mogen liggen.. lekker knus.quote:
mja dat had vast een hoop ellende gescheeldquote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:40 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Je had ook naast mij mogen liggen.. lekker knus.
doet het zeer ?quote:
hij heeft zeker de hele nacht je lipjes lopen likken?quote:
gee nkut gezien vannachtquote:
ok, bedanktquote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:43 schreef Ezechielk het volgende:
Goedemorgen!
Bij deze wil ik iedereen Insidious afraden. Wat een goedkope kutfilm.
jah hoor,quote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:52 schreef Pinguino81 het volgende:
Hey Crazy-M
Ik ben hier nieuw. Zou jij me wegwijs willen maken?
groetjes El Pinguino
ehm frietje etenquote:
Dan ben je verkeerdquote:
Daar moet ik volgende week heenquote:
Volgende keer dan maarquote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mja dat had vast een hoop ellende gescheeld
dan weet je de weg al ;.)quote:
ruil ze in, voor een delquote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:26 schreef WhiteLightning het volgende:
’t Is Z-W-O dubbel L, breng die E in het spel, supporter zit voor een rel
of liever toch 3 , jawel, of speel je toch liever een computerspelquote:
voor je het weet, is het game overquote:
Nietus, ik heb nog een hoop levens. Vrijgespeeld samen met Luigi in een mini game.quote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:35 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Nietus, ik heb nog een hoop levens. Vrijgespeeld samen met Luigi in een mini game.
ik heb nog genoeg sands of time over, dus spoel elke keer terug als ik game over benquote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:35 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Nietus, ik heb nog een hoop levens. Vrijgespeeld samen met Luigi in een mini game.
wHAHAHAHAquote:
nice.. wow. Opeens heel veel zin om Uncharted te spelenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:36 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik heb nog genoeg sands of time over, dus spoel elke keer terug als ik game over ben
opnieuw of weer verder ? en welk deel ?>quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:42 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
nice.. wow. Opeens heel veel zin om Uncharted te spelenDat ga ik doen dit weekend!
en dadelijk met mn getunde auto mee 340kmh over de snelwegquote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:42 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
nice.. wow. Opeens heel veel zin om Uncharted te spelenDat ga ik doen dit weekend!
moet hem nog kopenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
opnieuw of weer verder ? en welk deel ?>
ik ben van plan om een duke nukem weekend te houden
* Crazy-M stuurt een kratje spa blauw en een opblaaspopquote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:45 schreef Pinguino81 het volgende:
ik ben van plan om te gaan zuipen en te neuken...
1 en daarna 2. 3 komt in november.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
opnieuw of weer verder ? en welk deel ?>
ik ben van plan om een duke nukem weekend te houden
Zuipen doe ik niet meer.. neuken zondag..quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:45 schreef Pinguino81 het volgende:
ik ben van plan om te gaan zuipen en te neuken...
ja blljft vet. ik heb ze allebei 2 x uitgespeeld.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:47 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
1 en daarna 2. 3 komt in november.
Ik heb 1 maar 1x gespeeld .. wat dom! Die spelen zijn echt zo tof! Toch wel iets waar ik naar uitkijk elke keer als ie is aangekondigd. Wat zeg ik.. zowat de enige game nog waar ik naar uitkijk. Alhoewel BF3 er nu toch ook wel bonerific uitziet.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja blljft vet. ik heb ze allebei 2 x uitgespeeld.
* Crazy-M wacht op MW3quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:08 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Ik heb 1 maar 1x gespeeld .. wat dom! Die spelen zijn echt zo tof! Toch wel iets waar ik naar uitkijk elke keer als ie is aangekondigd. Wat zeg ik.. zowat de enige game nog waar ik naar uitkijk. Alhoewel BF3 er nu toch ook wel bonerific uitziet.
ik heb redelijk wat leuke spellen weer gezien. skyrim , ssx , nieuwe zelda voor de wii u , bf3, tomb raider,uncharted 3,arkham city,metro last night.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:08 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Ik heb 1 maar 1x gespeeld .. wat dom! Die spelen zijn echt zo tof! Toch wel iets waar ik naar uitkijk elke keer als ie is aangekondigd. Wat zeg ik.. zowat de enige game nog waar ik naar uitkijk. Alhoewel BF3 er nu toch ook wel bonerific uitziet.
BF3!!quote:
daar lijkt me niets aan. ik vondt mw1 best tof, mw2 erg slecht, black ops best top, dus nu krijg je ? ........quote:
tomb raider ... besturing al beter ?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:16 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb redelijk wat leuke spellen weer gezien. skyrim , ssx , nieuwe zelda voor de wii u , bf3, tomb raider,uncharted 3,arkham city,metro last night.
allemaal spellen die ik ga halen
MW3quote:
Wow, dat kost je klauwen vol met geld haha, ik haal alleen Uncharted 3 en BF3quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:16 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb redelijk wat leuke spellen weer gezien. skyrim , ssx , nieuwe zelda voor de wii u , bf3, tomb raider,uncharted 3,arkham city,metro last night.
allemaal spellen die ik ga halen
BATTLEFIELD 3 MET NIEUWE ENGINE!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:17 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tomb raider ... besturing al beter ?
[..]
MW3
de verhalen tot nu toe zijn veel belovendquote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:17 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
daar lijkt me niets aan. ik vondt mw1 best tof, mw2 erg slecht, black ops best top, dus nu krijg je ? ........
voor mij is de besturing noot slecht , speel met de xbox360 controller op mn pc. analoog ftwquote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:17 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tomb raider ... besturing al beter ?
[..]
MW3
no fucking way, BF reeks heb ik nooit iets aan gevondenquote:
je gaat best in de hype mee.quote:
bf1942 was megatof, bf2 redelijk, bfbc2 gewoon kut.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:19 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
no fucking way, BF reeks heb ik nooit iets aan gevonden
mwa ik miste het verhaallijn enzo.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:20 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
bf1942 was megatof, bf2 redelijk, bfbc2 gewoon kut.
die zit er idd niet in. bij bfbc2 en bf3 wel. die hebben echt een 1player campaign.quote:
mja dus vandaar dat het mij absoluut geen reet boeitquote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:23 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
die zit er idd niet in. bij bfbc2 en bf3 wel. die hebben echt een 1player campaign.
fixedquote:
quote:
Hmm ik zal ze uiteindelijk ook wel allebei spelen denk ik.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:19 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
no fucking way, BF reeks heb ik nooit iets aan gevonden
Lieverd!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:29 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Hmm ik zal ze uiteindelijk ook wel allebei spelen denk ik.
Ik speel een game vooral vanwege goede verhaallijnenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:29 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Hmm ik zal ze uiteindelijk ook wel allebei spelen denk ik.
Ik speel games om figuurtjes dood te meppen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:37 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Ik speel een game vooral vanwege goede verhaallijnen
prince of persia reeks zit ook aardig in elkaar, wel een dunne verhaallijn maar toch
Dead Island?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:21 schreef WhiteLightning het volgende:
oh en dead island kijk ik nu naar uit.
lekker co-op met een vriend spelen. zombies killen
AHAHHAAquote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:45 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik speel games om figuurtjes dood te meppen.
Bijna..quote:
Wat lach je?quote:
Jij houdt gewoon van Hack & Slash.. dan is Dead Island toch echt wel iets voor jouquote:
zo maar afsluiten en naar huis danquote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:53 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Bijna..
@WL.. Dead Island ziet er zeker tof uit. Heb je xbox, ps3 of gewoon op de pc?
Oprotteeuhhh!quote:
Wahooooooooooooooooooooooooooooquote:
Fijn weekend dude!quote:
komt goedquote:
Natuurlijk houd ik van Hack & Slash!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:55 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Jij houdt gewoon van Hack & Slash.. dan is Dead Island toch echt wel iets voor jou
Waarom?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:21 schreef DevilsWhore het volgende:
Dw gaat naar de supermarkt en slaat bijna een oma tegen de grond...
Ik had het kunnen wetenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:23 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Natuurlijk houd ik van Hack & Slash!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vrijdag 6 mei 2011 11:06 schreef Psy-freak het volgende:
Ik heb net serieus - door mc.chicken - een kipburger gehaald bij de supermarkt. :')
Schatjeeeequote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:45 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Schatjeeeegoedemiddag.
Lekker gelunched?
Yea doe maar. Lekker een glas water of een kopje thee ofzoquote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]heerlijk
nu wel even wat drinken wat dat heb ik nog niet zoveel gedaan
ik ga een pot thee zettenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:47 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Yea doe maar. Lekker een glas water of een kopje thee ofzo
ik heb ze allemaal. ik haal hem voor de pc. ziet er mooier uitquote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:53 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Bijna..
@WL.. Dead Island ziet er zeker tof uit. Heb je xbox, ps3 of gewoon op de pc?
Oh jammer. Ik dacht als je em voor de PS3 haalt kunnen we samen gamen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb ze allemaal. ik haal hem voor de pc. ziet er mooier uit
Relaxed! Doe mij een kopje Kersen Thee alstublieft.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik ga een pot thee zetten
beide jongens slapen dus heb ook ff rust![]()
Ik heb geen kersenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:52 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Oh jammer. Ik dacht als je em voor de PS3 haalt kunnen we samen gamen.
[..]
Relaxed! Doe mij een kopje Kersen Thee alstublieft.
I want cherry.. I love cherry! I named my daughter Cherry ..quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb geen kersen
wel aarbei, sinaasappel, rooibos, turkse appel, lipton meuk forrest fruits ofzo? earl grey, winterthee lente thee herfstthee bosvruchten, sterrenmix, kamille/honing en nog meer maar dat weet ik allemaal niet
ja op de consoles koop ik alleen de exclusieve spellen. multiplatform spellen koop ik altijd op de pc.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:52 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Oh jammer. Ik dacht als je em voor de PS3 haalt kunnen we samen gamen.
[..]
Okay jammerrrrquote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:58 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja op de consoles koop ik alleen de exclusieve spellen. multiplatform spellen koop ik altijd op de pc.
is dat uit die horrofilm ? kan ff niet op de naam komen. maar met zombies, en bruce willice en zoquote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:58 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
I want cherry.. I love cherry! I named my daughter Cherry ..
volgens mij hou jij best van theequote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb geen kersen
wel aarbei, sinaasappel, rooibos, turkse appel, lipton meuk forrest fruits ofzo? earl grey, winterthee lente thee herfstthee bosvruchten, sterrenmix, kamille/honing en nog meer maar dat weet ik allemaal niet
Meer van koffie maar thee gaat er ook wel in, en ik vind het lekkerder dan gewoon saai water drinkenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
volgens mij hou jij best van thee
Nee ik verzin het net zelf.. Zou wel een movie quote kunnen zijn eh?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:59 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
is dat uit die horrofilm ? kan ff niet op de naam komen. maar met zombies, en bruce willice en zo
ja daar zit wat in.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Meer van koffie maar thee gaat er ook wel in, en ik vind het lekkerder dan gewoon saai water drinken
ik dacht uit planet terrorquote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:02 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja daar zit wat in.
ik drink, vreemd genoeg, alleen thee als ik ziek ben.
De meeste doen datquote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:02 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja daar zit wat in.
ik drink, vreemd genoeg, alleen thee als ik ziek ben.
ja ik heb mn twijfels.quote:
Dukenukem haha hoop tetten in die game..quote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:11 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja ik heb mn twijfels.
maja is afwachten.
hmm heb wel zin in duke nukem vanavond
oh die haal ik ook gewoon.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:13 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Dukenukem haha hoop tetten in die game..
Ik wacht liever op Serious Sam
Ya! Serious Sam vond ik vroeger al helemaal geweldigquote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oh die haal ik ook gewoon.hoop leuke spellen dit jaar. vooral de co-op is geweldig
ja ik ook. ik hou zowieso wel van adventure spellen. ze mogen er van mij nog wel meer puzzels in gooien.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:18 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Ya! Serious Sam vond ik vroeger al helemaal geweldig
Maar echt Uncharted.. die games vind ik zo vet!
Drake is gewoon de nieuwe Indiana Jones! Yea van mij mogen ze van alles wel meer doen. Langere Single Playerquote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:24 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja ik ook. ik hou zowieso wel van adventure spellen. ze mogen er van mij nog wel meer puzzels in gooien.
Ik ben ook meer van de Co-op. Serious Sam vroeger ook vaak Co-op gespeeld met een maat van me.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:30 schreef WhiteLightning het volgende:
ja idd. ik ben al blij met de co-op in deel 3. ik vindt dat elk spel co-op moet bevatten. triest dat ze daar nog steeds niet aan denken (met de meeste spellen)
1000 stokslagen voor crazy-m .quote:
speel jij alleen op de ps3 ?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:34 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Ik ben ook meer van de Co-op. Serious Sam vroeger ook vaak Co-op gespeeld met een maat van me.
MW2 ook co-op singleplayer gedaan. Echt supervet. Ben benieuwd hoe dat zal gaan in deel 3 van Uncharted. Qua Characters enzo.
Ja. Vroeger deed ik ook veel Pc gamen maar daar ben ik een beetje overheen gegroeid. Speelde teveel een RPG. Veel te veel tijd in gestoken. Als laatste heb ik de Medal of Honor beta gespeeld op mijn laptop.quote:
ahzo. zeker world of warcraftquote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:00 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Ja. Vroeger deed ik ook veel Pc gamen maar daar ben ik een beetje overheen gegroeid. Speelde teveel een RPG. Veel te veel tijd in gestoken. Als laatste heb ik de Medal of Honor beta gespeeld op mijn laptop.
zal er 1 voor je leeg drinkenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
1000 stokslagen voor crazy-m .
en blijf van die jupiler af!
Nee geen World of Warcraft toevallig. Deed eerst heel veel Call of duty 1. Eigen clan gehad en meegedaan in top competities via Clanbase. Paar keer top van europa geweest. Dat waren nog eens tijden.. clanwar en dan zwetend achter je pc'tje, knallen en schreeuwen via teamspeak.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:02 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ahzo. zeker world of warcraft
rpg speel ik niet veel, behalve de aktie georienteerde games. zoals de witcher . maar mn favoriet is Zelda, maar das nintento natuurlijk.
doe dat, en neem er nog maar een.quote:
Hey, dat ken ik, maar dan met Soldier of Fortunequote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:13 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Nee geen World of Warcraft toevallig. Deed eerst heel veel Call of duty 1. Eigen clan gehad en meegedaan in top competities via Clanbase. Paar keer top van europa geweest. Dat waren nog eens tijden.. clanwar en dan zwetend achter je pc'tje, knallen en schreeuwen via teamspeak.
Wat een tijden eh..? Jammer dat het nooit meer terug komt. Mis het soms wel.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:15 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hey, dat ken ik, maar dan met Soldier of Fortune
ja dat had ik met moh allied assault spearhead breakthrough. tot 5 uur sochtends gamen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:13 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Nee geen World of Warcraft toevallig. Deed eerst heel veel Call of duty 1. Eigen clan gehad en meegedaan in top competities via Clanbase. Paar keer top van europa geweest. Dat waren nog eens tijden.. clanwar en dan zwetend achter je pc'tje, knallen en schreeuwen via teamspeak.
Kom maar bij mij langs. Is gezelligquote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:17 schreef Natalie het volgende:
WEEKEND!!!
Wat zal ik eens gaan doen met al die vrije tijd?
Uhu. En vergeet de mekkerende ouders niet, omdat telefoontikken zo duur warenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:16 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Wat een tijden eh..? Jammer dat het nooit meer terug komt. Mis het soms wel.
Ik had dat ook met mijn RPG. Wel eens dagen gemaakt waar men toen van zou schrikken.. 12 tot 17 uur.. nu is dat normaal voor die hard rpg'ers.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:16 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja dat had ik met moh allied assault spearhead breakthrough. tot 5 uur sochtends gamen.
maar dat lukt me niet meer hoor. ben om 0:00 uur helemaal gaar haha
Haha ik was net na die tijd. Adsl hadden we. Alleen vaak 's avonds laat zetten mijn moeder de router uit..quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:19 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Uhu. En vergeet de mekkerende ouders niet, omdat telefoontikken zo duur waren
Ik vind het sowieso klote dat ik hem niet meer aan de praat krijg onder Windows 7![]()
Misschien dat een goede google sessie nog wat soelaas kan bieden, maar standaard dingen als comptabiliteitsmodus en dergelijke hielpen niet
beginnen met BIER!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:17 schreef Natalie het volgende:
WEEKEND!!!
Wat zal ik eens gaan doen met al die vrije tijd?
welk spel is dat ? en wat voor video kaart , en 32bit of 64 bit win7 ?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:19 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Uhu. En vergeet de mekkerende ouders niet, omdat telefoontikken zo duur waren
Ik vind het sowieso klote dat ik hem niet meer aan de praat krijg onder Windows 7![]()
Misschien dat een goede google sessie nog wat soelaas kan bieden, maar standaard dingen als comptabiliteitsmodus en dergelijke hielpen niet
Nice tryquote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:18 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Kom maar bij mij langs. Is gezellig
Rosé dan ?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:25 schreef Natalie het volgende:
[..]
He jakkes. Houd ik niet van, hoor.
Verzin maar iets anders
twijfel helpt niet, gewoon doen!quote:
goeie middag!quote:
Ouchquote:
Kutwerk. Kom ik hier, hebben mijn collega's mijn ontbijtzooi opgegeten, ik halen (sla bijna een oud bedje KO met mijn tasquote:
10 uur. Ik ga eerder weg heb ik besloten. Naar mijn vriendje.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:46 schreef WhiteLightning het volgende:
zo te horen , zit je er aardig doorheen.
tot hoe laat moet je ?
strak plan!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
10 uur. Ik ga eerder weg heb ik besloten. Naar mijn vriendje.
Een uur valt wel mee. Beter dan nog 5 uur!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
strak plan!
ik moet nog een uur...... /insert kots smiley
Uurtje klinkt goed. Wil eigenlijk ook wel pleiteh..quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
strak plan!
ik moet nog een uur...... /insert kots smiley
ja dat zeg je nou wel, maar ik zit al de hele dag te wachten hehquote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Een uur valt wel mee. Beter dan nog 5 uur!
Geen idee, het is hier in Utrecht alleen maar grijs en grauwquote:
Hoe laat ben je begonnen?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:54 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja dat zeg je nou wel, maar ik zit al de hele dag te wachten heh
Ik moet nog maar hopen dat ik over een uur weg kan..quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:54 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja dat zeg je nou wel, maar ik zit al de hele dag te wachten heh
8:30 uur ., was wel om 4:30 al wakkerquote:
In Nijmegen is het geen idee, ik zit binnen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:56 schreef Morton_Koopa het volgende:
[..]
Geen idee, het is hier in Utrecht alleen maar grijs en grauw
is het zo druk ?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:58 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Ik moet nog maar hopen dat ik over een uur weg kan..
Ik was om half 10 wakker. Ik ben om 11 uur begonnen ja. En ik zei net dat ik nog 5 uur moet, maar ik bedenk me net dat ik nog 7 moet.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:59 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
8:30 uur ., was wel om 4:30 al wakker
nog 7 , **ouch**quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik was om half 10 wakker. Ik ben om 11 uur begonnen ja. En ik zei net dat ik nog 5 uur moet, maar ik bedenk me net dat ik nog 7 moet.
Soldier of Fortune, 8800GTX, Win7 x64.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:24 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
welk spel is dat ? en wat voor video kaart , en 32bit of 64 bit win7 ?
Ja. En ben al 4 uur bezig.quote:
Kapotslaan met een stalen poffertjes pan.quote:
hier schijnt de zon volopquote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:56 schreef Morton_Koopa het volgende:
[..]
Geen idee, het is hier in Utrecht alleen maar grijs en grauw
Zit u ook in Utrecht?quote:
Nee niet druk maar ja m'n stagebegeleider is hier nog..quote:
Ik zit in Vianen. Vlakbij.quote:
Die heb ik hier toch niet.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:03 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Kapotslaan met een stalen poffertjes pan.
Ik heb er één thuis..quote:
nee, in brabantquote:
Kom eens brengen, dan krijg je ook een massage.quote:
Hahaha. Dan verlamd.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Kom eens brengen, dan krijg je ook een massage.
Maar ik wil O niet doodhebben, die is tof. En jaloers op mijn kont.
Nou dan hopen dat het rond 5 uur het zonnetje komt, dan mag ik lekker in de zon naar buitenquote:
Dan kan ze niet meer werkenquote:
Boeiend.quote:
Ja. Ze is lief en zorgt goed voor me.quote:
En die heeft je net aangerand?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:13 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja. Ze is lief en zorgt goed voor me.
kan je niet thuis een uurtje aan je stageverslag werken ?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:04 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Nee niet druk maar ja m'n stagebegeleider is hier nog..
Ik heb alles al ingeleverd.. bahquote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kan je niet thuis een uurtje aan je stageverslag werken ?
whehe, nou ok omdat jij het bentquote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:40 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Ik heb alles al ingeleverd.. bahecht geen zin meer.
WL je moet ff 50 euro op mij zitten in m'n fight topic
Dankjewel hahahaquote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
whehe, nou ok omdat jij het bent
van DAT?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:52 schreef Morton_Koopa het volgende:
Sorry Chicken, ik denk niet dat je kunt winnen van DAT.
wtf.. dat word dan flink sliertjes kakken jonge..quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:04 schreef Crazy-M het volgende:
zo ff kilo bami eten
en vanavond voetballen
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:05 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
van DAT?
[..]
wtf.. dat word dan flink sliertjes kakken jonge..
Dat denk ik ook wel..quote:
Die maak ik zelf welquote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:16 schreef Crazy-M het volgende:
ga de kilo niet halen, zit al bijna vol
Maar hij is wel lekker van de AH
Aanraders: Bami Goreng en lasagne(opwarm maaltijden)
Maar ik wil je zo graagquote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:14 schreef Natalie het volgende:
[..]
*aai*
Niet wenen. Da's zo jammer van de vrijdag
quote:
Ga je vreemd?quote:
Ik ook, en nu?quote:
Waarom nie?quote:
Bahquote:
Huh? Je bent verkeerd gegaan. Ga je vreemd?!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:27 schreef DevilsWhore het volgende:
Groetjes vanuit de trein die onderweg is naar Leiden!
valt mee toch ?quote:
Ik heb mixed feelings over as weekendquote:
ik niet. het wordt weer een topper.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 07:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb mixed feelings over as weekend
Oh ik ga ook allemaal leuke dingen doen hoorquote:Op dinsdag 14 juni 2011 07:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik niet. het wordt weer een topper.
vrijdag wijnproeverij
zaterdag surprise party voor een vriend die 30 wordt
zondag toernooi en vaderdag
ja, straks nog ff een accuboor kopenquote:
wordt ene rustig weekendquote:
Dit ken ik.quote:
gisteravond met mn zus overlegt. vader wil al lang een goed accuboor. dus straks eens even gaan kijken bij de bouwmarktquote:
ik geef geld aan mn zus en die koopt hetquote:
Wat hebben jullie het toch makkelijk... Ik eindig altijd met een fles whiskey xDquote:Op dinsdag 14 juni 2011 08:06 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik geef geld aan mn zus en die koopt het
dat is bij mij standaard voor moederdag en verjaardag van mn moeder..quote:Op dinsdag 14 juni 2011 08:06 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik geef geld aan mn zus en die koopt het
mijn pa drinkt geen whisky. met jagermeister scoor ik daar beter.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 08:14 schreef NBT het volgende:
[..]
Wat hebben jullie het toch makkelijk... Ik eindig altijd met een fles whiskey xD
De makkelijkste manierquote:Op dinsdag 14 juni 2011 08:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat is bij mij standaard voor moederdag en verjaardag van mn moeder..
[..]
mijn pa drinkt geen whisky. met jagermeister scoor ik daar beter.
ik zou op zich wel gelukkig worden als jij voor me zou staan met een fles whisky
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |