Ik heb ook geen zin meer joh. Bah bah.. nog een uurtje dan wil ik hier wel weg.quote:
Gelukkig ben jij er nuquote:
Kan beterquote:Op donderdag 9 juni 2011 15:52 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij er nu
Gaat alles goed met u?
Hoezo kan beter? Wat is er aan de hand?quote:
ik ga hier echt niet mijn personal shit neerzettenquote:Op donderdag 9 juni 2011 15:55 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Hoezo kan beter? Wat is er aan de hand?
Met mij ook hoor haha.. mjah, werk dag zit er bijna op gelukkig.
Yea morgen nog en dan 3 dagen weekend. Een relaxed weekend hopefuly!quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik ga hier echt niet mijn personal shit neerzetten
morgen nog en dan weekend?
WAAR?!quote:
In mijn shirtjequote:
Mag ik even voelenquote:
En bij jou ook danquote:
Het is coen en sanderquote:Op donderdag 9 juni 2011 16:22 schreef WhiteLightning het volgende:
aaaaargh morgen de boy band top 17 bij koen en sander.
Morgen Claudia d'rop bah bah bahquote:Op donderdag 9 juni 2011 16:22 schreef WhiteLightning het volgende:
aaaaargh morgen de boy band top 17 bij koen en sander.
Ik heb trouwens ook lekkere tettenquote:
picsquote:Op donderdag 9 juni 2011 16:34 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Ik heb trouwens ook lekkere tettenmannenTetten
Neequote:
HOI SCHATJEquote:
hoi liefquote:
Je 'tetten'?quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het is coen en sander
De mijne heten wel Koen en Sander
En tof dat ze zijn! Sander is een hosselaar!quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het is coen en sander
De mijne heten wel Koen en Sander
hoertjesquote:
Slette bekjequote:
ligt eraanquote:Op vrijdag 10 juni 2011 07:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]![]()
Ben jij definitief weer hier gehuisvestigd?
hehequote:
Ik noem mijn hont al jaren slettebakkie. Gewoon liefkozend.quote:
Slet, ga is werken !quote:
Het is eens!!quote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 08:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik noem mijn hont al jaren slettebakkie. Gewoon liefkozend.
Omdat mijn zoon er geen kwaad in zag noemde hij zijn juf in groep 3 ook liefkozend slettebakkie.
En zn oma![]()
Nu zeg ik geen slettebakkie meer tegen mn hont waar mn zoon bij is
das minder, ben ook de hele week brak, maar wel door de alcoholquote:Op vrijdag 10 juni 2011 08:43 schreef Solique het volgende:
Ben wel toe aan het weekend, al de gehele week een brak gevoel terwijl ik geen alcohol op hebt.
Ik zal blij zijn als de vakantie weer afgelopen is.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 08:43 schreef Solique het volgende:
Ben wel toe aan het weekend, al de gehele week een brak gevoel terwijl ik geen alcohol op hebt.
daar moet je toch ook van genieten ?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 08:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zal blij zijn als de vakantie weer afgelopen is.
Ben niet vooruit te branden deze week
Nah ik word er een beetjequote:Op vrijdag 10 juni 2011 08:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
daar moet je toch ook van genieten ?het niet vooruit branden zeg maar.
Why?!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 08:49 schreef Crazy-M het volgende:
Vasndaag om 12u mn spullen pakken naar huis![]()
ja dan moet je idd dingen gaan ondernemen als het vevelend begint te wordenquote:
100 stokslagen voor Crazy-Mquote:Op vrijdag 10 juni 2011 08:49 schreef Crazy-M het volgende:
Vasndaag om 12u mn spullen pakken naar huis![]()
en vanavond lekker voetballen met CVquote:
heb je een aanzoek gehad ?quote:
nice, erg scherp.quote:
ik slaap ook nog half, dan krijg je datquote:
jah, niet in mn normale kleren,quote:
WL is wakkerquote:
even voor de duidelijkheid met cv bedoelde je carnavals vereniging toch ?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 08:55 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah, niet in mn normale kleren,
dus: voetbal broekje, voetbal shirt en knallen
Jahquote:Op vrijdag 10 juni 2011 08:56 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
even voor de duidelijkheid met cv bedoelde je carnavals vereniging toch ?
Ge wit ut moar nooit mee diee ventquote:
* Crazy-M laat een betonblok op de tenen van MC Chicken vallen.quote:
AUW! GODFRIETVANBOULLION!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:15 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M laat een betonblok op de tenen van MC Chicken vallen.
Ik heb al een paracetamol op.quote:
Lipjessssssssssss!quote:
Je had ook naast mij mogen liggen.. lekker knus.quote:
mja dat had vast een hoop ellende gescheeldquote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:40 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Je had ook naast mij mogen liggen.. lekker knus.
doet het zeer ?quote:
hij heeft zeker de hele nacht je lipjes lopen likken?quote:
gee nkut gezien vannachtquote:
ok, bedanktquote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:43 schreef Ezechielk het volgende:
Goedemorgen!
Bij deze wil ik iedereen Insidious afraden. Wat een goedkope kutfilm.
jah hoor,quote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:52 schreef Pinguino81 het volgende:
Hey Crazy-M
Ik ben hier nieuw. Zou jij me wegwijs willen maken?
groetjes El Pinguino
ehm frietje etenquote:
Dan ben je verkeerdquote:
Daar moet ik volgende week heenquote:
Volgende keer dan maarquote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mja dat had vast een hoop ellende gescheeld
dan weet je de weg al ;.)quote:
ruil ze in, voor een delquote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:26 schreef WhiteLightning het volgende:
’t Is Z-W-O dubbel L, breng die E in het spel, supporter zit voor een rel
of liever toch 3 , jawel, of speel je toch liever een computerspelquote:
voor je het weet, is het game overquote:
Nietus, ik heb nog een hoop levens. Vrijgespeeld samen met Luigi in een mini game.quote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:35 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Nietus, ik heb nog een hoop levens. Vrijgespeeld samen met Luigi in een mini game.
ik heb nog genoeg sands of time over, dus spoel elke keer terug als ik game over benquote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:35 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Nietus, ik heb nog een hoop levens. Vrijgespeeld samen met Luigi in een mini game.
wHAHAHAHAquote:
nice.. wow. Opeens heel veel zin om Uncharted te spelenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:36 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik heb nog genoeg sands of time over, dus spoel elke keer terug als ik game over ben
opnieuw of weer verder ? en welk deel ?>quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:42 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
nice.. wow. Opeens heel veel zin om Uncharted te spelenDat ga ik doen dit weekend!
en dadelijk met mn getunde auto mee 340kmh over de snelwegquote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:42 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
nice.. wow. Opeens heel veel zin om Uncharted te spelenDat ga ik doen dit weekend!
moet hem nog kopenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
opnieuw of weer verder ? en welk deel ?>
ik ben van plan om een duke nukem weekend te houden
* Crazy-M stuurt een kratje spa blauw en een opblaaspopquote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:45 schreef Pinguino81 het volgende:
ik ben van plan om te gaan zuipen en te neuken...
1 en daarna 2. 3 komt in november.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
opnieuw of weer verder ? en welk deel ?>
ik ben van plan om een duke nukem weekend te houden
Zuipen doe ik niet meer.. neuken zondag..quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:45 schreef Pinguino81 het volgende:
ik ben van plan om te gaan zuipen en te neuken...
ja blljft vet. ik heb ze allebei 2 x uitgespeeld.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:47 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
1 en daarna 2. 3 komt in november.
Ik heb 1 maar 1x gespeeld .. wat dom! Die spelen zijn echt zo tof! Toch wel iets waar ik naar uitkijk elke keer als ie is aangekondigd. Wat zeg ik.. zowat de enige game nog waar ik naar uitkijk. Alhoewel BF3 er nu toch ook wel bonerific uitziet.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja blljft vet. ik heb ze allebei 2 x uitgespeeld.
* Crazy-M wacht op MW3quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:08 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Ik heb 1 maar 1x gespeeld .. wat dom! Die spelen zijn echt zo tof! Toch wel iets waar ik naar uitkijk elke keer als ie is aangekondigd. Wat zeg ik.. zowat de enige game nog waar ik naar uitkijk. Alhoewel BF3 er nu toch ook wel bonerific uitziet.
ik heb redelijk wat leuke spellen weer gezien. skyrim , ssx , nieuwe zelda voor de wii u , bf3, tomb raider,uncharted 3,arkham city,metro last night.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:08 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Ik heb 1 maar 1x gespeeld .. wat dom! Die spelen zijn echt zo tof! Toch wel iets waar ik naar uitkijk elke keer als ie is aangekondigd. Wat zeg ik.. zowat de enige game nog waar ik naar uitkijk. Alhoewel BF3 er nu toch ook wel bonerific uitziet.
BF3!!quote:
daar lijkt me niets aan. ik vondt mw1 best tof, mw2 erg slecht, black ops best top, dus nu krijg je ? ........quote:
tomb raider ... besturing al beter ?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:16 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb redelijk wat leuke spellen weer gezien. skyrim , ssx , nieuwe zelda voor de wii u , bf3, tomb raider,uncharted 3,arkham city,metro last night.
allemaal spellen die ik ga halen
MW3quote:
Wow, dat kost je klauwen vol met geld haha, ik haal alleen Uncharted 3 en BF3quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:16 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb redelijk wat leuke spellen weer gezien. skyrim , ssx , nieuwe zelda voor de wii u , bf3, tomb raider,uncharted 3,arkham city,metro last night.
allemaal spellen die ik ga halen
BATTLEFIELD 3 MET NIEUWE ENGINE!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:17 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tomb raider ... besturing al beter ?
[..]
MW3
de verhalen tot nu toe zijn veel belovendquote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:17 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
daar lijkt me niets aan. ik vondt mw1 best tof, mw2 erg slecht, black ops best top, dus nu krijg je ? ........
voor mij is de besturing noot slecht , speel met de xbox360 controller op mn pc. analoog ftwquote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:17 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tomb raider ... besturing al beter ?
[..]
MW3
no fucking way, BF reeks heb ik nooit iets aan gevondenquote:
je gaat best in de hype mee.quote:
bf1942 was megatof, bf2 redelijk, bfbc2 gewoon kut.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:19 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
no fucking way, BF reeks heb ik nooit iets aan gevonden
mwa ik miste het verhaallijn enzo.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:20 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
bf1942 was megatof, bf2 redelijk, bfbc2 gewoon kut.
die zit er idd niet in. bij bfbc2 en bf3 wel. die hebben echt een 1player campaign.quote:
mja dus vandaar dat het mij absoluut geen reet boeitquote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:23 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
die zit er idd niet in. bij bfbc2 en bf3 wel. die hebben echt een 1player campaign.
fixedquote:
quote:
Hmm ik zal ze uiteindelijk ook wel allebei spelen denk ik.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:19 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
no fucking way, BF reeks heb ik nooit iets aan gevonden
Lieverd!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:29 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Hmm ik zal ze uiteindelijk ook wel allebei spelen denk ik.
Ik speel een game vooral vanwege goede verhaallijnenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:29 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Hmm ik zal ze uiteindelijk ook wel allebei spelen denk ik.
Ik speel games om figuurtjes dood te meppen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:37 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Ik speel een game vooral vanwege goede verhaallijnen
prince of persia reeks zit ook aardig in elkaar, wel een dunne verhaallijn maar toch
Dead Island?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:21 schreef WhiteLightning het volgende:
oh en dead island kijk ik nu naar uit.
lekker co-op met een vriend spelen. zombies killen
AHAHHAAquote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:45 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik speel games om figuurtjes dood te meppen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |