Alsof ze na die paar dagen al kans hebben op scheurbuik...quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:38 schreef beequeen het volgende:
In de aardappelweek mogen ze appelmoes maken. Waar slaat dat nou op? Geef ze gewoon vitaminepillen.
Niet te geloven , wat een lui stel mensen daar. Val en Jordan liggen blijkbaar ook weer in bed. Ik begrijp daar werkelijk niks van. Dat Jordan 's nachts tv maakt interesseert toch geen hond? Mij iig niet.quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:45 schreef akveor het volgende:
Zo te zien intresseert die appelmoes werkelijk niemand. Fabienne staat in haar eentje de appels te slachten.
Ik heb er geen moeite mee als mensen 's avond laat wakker zijn en overdag wat minder doen. Maar als je zoals Valencia er bijna elke avond als eerste in ligt en dan ook nog overdag te lamlendig bent om de ene poot voor de ander te zetten, de hele dag loopt te klagen en alleen in de Live zogenaamd leuk wil doen dan weg ermee.quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Niet te geloven , wat een lui stel mensen daar. Val en Jordan liggen blijkbaar ook weer in bed. Ik begrijp daar werkelijk niks van. Dat Jordan 's nachts tv maakt interesseert toch geen hond? Mij iig niet.
Dat is waar en ik gun de nachtstreamers dat ook. Kijken naar slapende mensen is ook niks.quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:55 schreef akveor het volgende:
Ik heb er geen moeite mee als mensen 's avond laat wakker zijn en overdag wat minder doen. Maar als je zoals Valencia er bijna elke avond als eerste inligt en dan ook nog overdag te lamlendig bent om de ene poot voor de ander te zetten, de hele dag loopt te klagen en alleen in de Live zogenaamd leuk wil doen dan weg ermee.
Geen idee, maar het werd duidelijk gezegd dat de appels bestemd zijn voor de appelmoes en voor niks anders. Ik zie Fabi alleen maar eten.quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:03 schreef Ransjih het volgende:
is het een opdracht met eventueel een sanctie?
Tja beetje raar... lijkt me dat er ook meer vitamines in appels dan in appelmoes zitten.quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Geen idee, maar het werd duidelijk gezegd dat de appels bestemd zijn voor de appelmoes en voor niks anders. Ik zie Fabi alleen maar eten.
Dat bedoel ik toch niet gekkie. Het lijkt er meer op dat ze de opdracht wil laten mislukken door appel te eten. Ze heeft de brief nb zelf voorgelezen en volgens mij wist ze al dat deze opdracht zou komen. Ze zat zo'n beetje startklaar.quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:09 schreef akveor het volgende:
Tja beetje raar... lijkt me dat er ook meer vitamines in appels dan in appelmoes zitten.
LOL dat snap ik wel. Maar waarom zou je appelmoes maken als een appel zelf gezonder is als het gaat om het aanvullen van het aardappeldieet? Fabienne is zo fanatiek die gaat over lijken.quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat bedoel ik toch niet gekkie. Het lijkt er meer op dat ze de opdracht wil laten mislukken door appel te eten. Ze heeft de brief nb zelf voorgelezen en volgens mij wist ze al dat deze opdracht zou komen. Ze zat zo'n beetje startklaar.
Dat weet ik, maar ze mag gewoon niet van de appels eten. Punt!quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:24 schreef akveor het volgende:
LOL dat snap ik wel. Maar waarom zou je appelmoes maken als een appel zelf gezonder is als het gaat om het aanvullen van het aardappeldieet? Fabienne is zo fanatiek die gaat over lijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |