quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:56 schreef bobbybob het volgende:
nou charmed_angel jij bent de enige die zich hier normaal gedraagt. voorderest bedankt voor het getrol iedereen. ik moet werken ik ga.
Mijn dag is weer goed.quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:56 schreef bobbybob het volgende:
nou charmed_angel jij bent de enige die zich hier normaal gedraagt. voorderest bedankt voor het getrol iedereen. ik moet werken ik ga.
jij hebt blijkbaar geen eelt in je kutquote:Op donderdag 9 juni 2011 14:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ok, duidelijk
Maar zij wilt ook heel de nacht door?
Echt dat vrouwen dat kunnen, knap... heb ik geen behoefte aan
En dan nog doorgaan, dit moet hij wel expres uitlokken.quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:58 schreef bobbybob het volgende:
ik zal het wel even aan die platonische vriendin met haar vriend vragen. aan jullie heb ik niks.
Jouw vriendin welquote:Op donderdag 9 juni 2011 14:58 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
jij hebt blijkbaar geen eelt in je kut![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mij mag je er voor wakker maken.
Hara gaf ook een normale reactiequote:Op donderdag 9 juni 2011 14:56 schreef bobbybob het volgende:
Ja maar hij is een douchebag, TS ookquote:Op donderdag 9 juni 2011 15:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hara gaf ook een normale reactie
Sinds wanneer is Harajuku een hij?quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:11 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Ja maar hij is een douchebag, TS ook![]()
loser
quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:11 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Ja maar hij is een douchebag, TS ook![]()
loser
oh, toch nog de plank misgeslagenquote:Op donderdag 9 juni 2011 15:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Sinds wanneer is Harajuku een hij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |