Hij kon het op dat moment niets zeggen omdat het dik was door de verdoving.quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:08 schreef Seam het volgende:
Waarom vroeg je dat niet aan de arts en liet je zien waar je het nog kon voelen?
Of heb je anders pics?
Doktor, echt?quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:26 schreef Chef_M het volgende:
Ga naar een andere doktor, kijk wat die zegt. Als je doktor minutenlang in je heeft gesneden en ''niks heeft kunnen vinden'' terwijl het gewoon onder je huidoppervlak zit is er iets niet goed.
Ik zit nu op werk met 5 verschillende talen die ik moet spreken door elkaar heen, vind je het erg om niet de grammar-nazi uit te hangen hier? Doe dat lekker in KLB of ONZ, dat ik dat aan een mod moet vertellen. Word wel steeds erger om hier te posten.quote:
Het is volgens mij nooit weggeweest.quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:44 schreef Dzjonka het volgende:
Als het een cyste met vocht is, heeft je dokter hem misschien lekgeprikt. Is op zich prima, maar soms komen ze dan terug.
Jank niet zo man, leer gewoon Nederlands, daar heb je meer aan.quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:43 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Ik zit nu op werk met 5 verschillende talen die ik moet spreken door elkaar heen, vind je het erg om niet de grammar-nazi uit te hangen hier? Doe dat lekker in KLB of ONZ, dat ik dat aan een mod moet vertellen. Word wel steeds erger om hier te posten.
WordTTTT.quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:43 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Ik zit nu op werk met 5 verschillende talen die ik moet spreken door elkaar heen, vind je het erg om niet de grammar-nazi uit te hangen hier? Doe dat lekker in KLB of ONZ, dat ik dat aan een mod moet vertellen. Word wel steeds erger om hier te posten.
Een arts die je keihard voorliegt. Aanklagen!!!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 07:29 schreef TimeJumper het volgende:
Die huisarts is gewoon een kneus, en hij heeft het plekje gewoon gemist.
Ik heb het een keer gehad na een operatie. Een bultje onder mijn oksel zouden ze wel effe wegsnijden, peace of cake zeiden ze nog.
Nadat de hechtingen eruit waren, was het bultje iets minder maar het zat er nog steeds. Bij controle dit gemeld. Arts gaf eerst de schuld aan dat het nog opgezet was door de hechtingen nadat ik had doorgezeurd gaf hij toe dat ze niet alles konden weghalen want er zaten meer zenuwen en aders dan ze dachten![]()
Dus laat je doorsturen (maar ja ik was ook doorgestuurd![]()
) en laat die huisarts maar eerst op zichzelf oefenen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |