abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97935774
Hoi! Ik heb al ongeveer een jaartje een soort van verdikking in mijn hals zitten. Je kan vastpakken en het is hard, maar niet pijnlijk. Nu ben ik een paar weken geleden naar de dokter geweest. Deze huisarts vertelde me dat het mijn keus was of ik het wilde laten zitten of weg te laten halen, ik heb voor het laatste gekozen. Onder plaatselijke verdoving werd er in het ''bultje'' gesneden, de dokter is minutenlang opzoek geweest naar het plekje wat hij uiteindelijk niet echt kon vinden. Nu de hechtingen eruit zijn voel ik het plekje nog steeds en er is niets veranderd, hoe kan dit?
pi_97935840
Waarom vroeg je dat niet aan de arts en liet je zien waar je het nog kon voelen :') ?
Of heb je anders pics?
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_97935945
quote:
7s.gif Op donderdag 9 juni 2011 14:08 schreef Seam het volgende:
Waarom vroeg je dat niet aan de arts en liet je zien waar je het nog kon voelen :') ?
Of heb je anders pics?
Hij kon het op dat moment niets zeggen omdat het dik was door de verdoving.
pi_97936311
Zou het kunnen dat het geen bultje is maar verdikte huis of iets dergelijks?
  donderdag 9 juni 2011 @ 14:26:43 #5
284143 Chef_M
Luie Kaaskop
pi_97936671
Ga naar een andere doktor, kijk wat die zegt. Als je doktor minutenlang in je heeft gesneden en ''niks heeft kunnen vinden'' terwijl het gewoon onder je huidoppervlak zit is er iets niet goed.
pi_97936832
Zit het bobbeltje niet gewoon op je vinger? :P

Misschien even langs een andere dokter en kijken wat hij te zeggen heeft :)
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  donderdag 9 juni 2011 @ 14:32:22 #7
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_97936867
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 14:26 schreef Chef_M het volgende:
Ga naar een andere doktor, kijk wat die zegt. Als je doktor minutenlang in je heeft gesneden en ''niks heeft kunnen vinden'' terwijl het gewoon onder je huidoppervlak zit is er iets niet goed.
Doktor, echt? :')
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_97937274
Op de huid ziet het er een beetje paars/donkerachtig uit. En je ziet het het sneetje nog zitten dus meneer de dokter zat wel op de goede plek te snijden.
  donderdag 9 juni 2011 @ 14:43:54 #9
284143 Chef_M
Luie Kaaskop
pi_97937356
quote:
10s.gif Op donderdag 9 juni 2011 14:32 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Doktor, echt? :')
Ik zit nu op werk met 5 verschillende talen die ik moet spreken door elkaar heen, vind je het erg om niet de grammar-nazi uit te hangen hier? Doe dat lekker in KLB of ONZ, dat ik dat aan een mod moet vertellen. Word wel steeds erger om hier te posten.
pi_97939981
Als het een cyste met vocht is, heeft je dokter hem misschien lekgeprikt. Is op zich prima, maar soms komen ze dan terug.
pi_97941363
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 15:44 schreef Dzjonka het volgende:
Als het een cyste met vocht is, heeft je dokter hem misschien lekgeprikt. Is op zich prima, maar soms komen ze dan terug.
Het is volgens mij nooit weggeweest.
pi_97941527
tja, dan heeft je dokter het gewoon niet gevonden. Nog een keertje in laten snijden als je echt wil en deze keer vragen of je dokter de verdoving onder het bultje zet ipv erbovenop. Dan kun je het nog wel terugvinden meestal.
  zaterdag 11 juni 2011 @ 02:36:30 #13
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_98014235
Zoiets moet je ook niet bij de huisarts laten doen .. :N
  zaterdag 11 juni 2011 @ 02:38:21 #14
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_98014265
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 14:43 schreef Chef_M het volgende:

[..]

Ik zit nu op werk met 5 verschillende talen die ik moet spreken door elkaar heen, vind je het erg om niet de grammar-nazi uit te hangen hier? Doe dat lekker in KLB of ONZ, dat ik dat aan een mod moet vertellen. Word wel steeds erger om hier te posten.
Jank niet zo man, leer gewoon Nederlands, daar heb je meer aan.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_98014328
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 14:43 schreef Chef_M het volgende:

[..]

WordTTTT.
pi_98016067
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 02:41 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

WordTTTT.
Nee, wordt.
I feel kinda Locrian today
  zaterdag 11 juni 2011 @ 07:29:20 #17
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_98016089
Die huisarts is gewoon een kneus, en hij heeft het plekje gewoon gemist.

Ik heb het een keer gehad na een operatie. Een bultje onder mijn oksel zouden ze wel effe wegsnijden, peace of cake zeiden ze nog.
Nadat de hechtingen eruit waren, was het bultje iets minder maar het zat er nog steeds. Bij controle dit gemeld. Arts gaf eerst de schuld aan dat het nog opgezet was door de hechtingen nadat ik had doorgezeurd gaf hij toe dat ze niet alles konden weghalen want er zaten meer zenuwen en aders dan ze dachten |:(

Dus laat je doorsturen (maar ja ik was ook doorgestuurd :+ :@ ) en laat die huisarts maar eerst op zichzelf oefenen.
Rayen 2½ jaar!
pi_98016284
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 07:29 schreef TimeJumper het volgende:
Die huisarts is gewoon een kneus, en hij heeft het plekje gewoon gemist.

Ik heb het een keer gehad na een operatie. Een bultje onder mijn oksel zouden ze wel effe wegsnijden, peace of cake zeiden ze nog.
Nadat de hechtingen eruit waren, was het bultje iets minder maar het zat er nog steeds. Bij controle dit gemeld. Arts gaf eerst de schuld aan dat het nog opgezet was door de hechtingen nadat ik had doorgezeurd gaf hij toe dat ze niet alles konden weghalen want er zaten meer zenuwen en aders dan ze dachten |:(

Dus laat je doorsturen (maar ja ik was ook doorgestuurd :+ :@ ) en laat die huisarts maar eerst op zichzelf oefenen.
Een arts die je keihard voorliegt. Aanklagen!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')