Die had ik ookal jaquote:Op maandag 5 december 2011 18:56 schreef junkiexp het volgende:
Nieuwe update Whatsapp trouwens, eindelijk met smileys
Je kan een webDAV-map aanmaken en die als map mounten. Is standaardfunctionaliteit.quote:Op maandag 5 december 2011 19:09 schreef Tegan het volgende:
[..]
Die had ik ookal ja.
Ik zoek nog een goede app om shared mappen te kunnen lezen als ik op mijn thuisnetwerk zit.
Dat klinkt goed. Ook enig idee hoe ik dat instel?quote:Op maandag 5 december 2011 18:48 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Ja dat werkt super makkelijk, 1 keer instellen en als je dan iets in je agenda plaats wordt het gesynct met het andere apparaat.
Ook herinneringen worden overgenomen.
In outlook hoef je niks in stellen, je het aangeven bij de sync opties in Nokia Suite.quote:Op maandag 5 december 2011 20:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat klinkt goed. Ook enig idee hoe ik dat instel?
Dat klinkt helemaal handigquote:Op maandag 5 december 2011 20:11 schreef junkiexp het volgende:
[..]
In outlook hoef je niks in stellen, je het aangeven bij de sync opties in Nokia Suite.
Ik ben standaard in huis verbonden via BT dus alles gaat automatisch.
yesss ik ga gelijk updatenquote:Op maandag 5 december 2011 18:56 schreef junkiexp het volgende:
Nieuwe update Whatsapp trouwens, eindelijk met smileys
Hm. Ik wil eigenlijk niet dat overal ter wereld op het internet opvraagbaar is. Gewoon alleen als je toch al op het thuisnetwerk zit (de mappen deel ik al).quote:Op maandag 5 december 2011 20:08 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Je kan een webDAV-map aanmaken en die als map mounten. Is standaardfunctionaliteit.
Stel je je server in om alleen IP's op je eigen netmask te accepteren?quote:Op maandag 5 december 2011 20:14 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hm. Ik wil eigenlijk niet dat overal ter wereld op het internet opvraagbaar is. Gewoon alleen als je toch al op het thuisnetwerk zit (de mappen deel ik al).
Ik wel, wij zitten altijd in een groupschat met 12 mensen en die gebruiken ze volop en je ziet dan alleen witte vlakjes.quote:Op maandag 5 december 2011 20:15 schreef Tegan het volgende:
Ik miste er overigens niets aan, die smileys bij Whatsapp.
Ja goede workaroundquote:Op maandag 5 december 2011 20:16 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Stel je je server in om alleen IP's op je eigen netmask te accepteren?.
Tuurlijk welquote:Op maandag 5 december 2011 20:18 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja goede workaround. Wat ik wil kan dus niet
.
Groepschat met 12 man. *huuuuuuuuu* Ik kon drie man al niet aanquote:Op maandag 5 december 2011 20:18 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Ik wel, wij zitten altijd in een groupschat met 12 mensen en die gebruiken ze volop en je ziet dan alleen witte vlakjes.
haha is lachen joh, beetje kutten als je niks te doen hebt.quote:Op maandag 5 december 2011 20:21 schreef Tegan het volgende:
[..]
Groepschat met 12 man. *huuuuuuuuu* Ik kon drie man al niet aan.
Ik heb met mijn privé email adres een google calender aangemaakt. En op mn mobiel exchange mail ingesteld voor de google calender. En op de pc voor outlook een programma (google sync) om te zorgen dat outlook de kalender bijwerkt van internet. Alles dus zonder kabelquote:Op maandag 5 december 2011 18:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Daarnaast wil ik mijn agenda beter gaan gebruiken. Op mijn PC wil ik het gaan bijhouden in Outlook, is dat gemakkelijk te synchroniseren?
Hoe heb je dat gedaanquote:Op woensdag 7 december 2011 23:25 schreef Dr.Pringles het volgende:
Net Symbian Belle geflasht. Ziet er mooi uit, reageert lekker snel..mooie animaties en handige notificatiemenu.
Na lang twijfelen een tutorial gevolgd. En met behulp van Phoenix de firmware flashen.quote:
En heb je een link van de werkende tutorialquote:Op woensdag 7 december 2011 23:58 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Na lang twijfelen een tutorial gevolgd. En met behulp van Phoenix de firmware flashen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |