Even een lichte correctie aangebracht.quote:Op donderdag 9 juni 2011 12:31 schreef schommelstoel het volgende:
Het kan, het heeft niets met een stofzuiger te maken maar met de kat.
Sommigen vinden het geweldig maar en de meestensommigen vinden een stofzuiger eng en krabben je van onder tot boven open...als je ze al te pakken kan krijgen om ze uberhaupt te stofzuigen
Hij is opgezogen?quote:Op donderdag 9 juni 2011 12:37 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik kon mijn kat stofzuigen en zelfs föhnen. Hij gaf er niks om en vond het zelfs lekker. Helaas heb ik een paar weekjes geleden afscheid van hem moeten nemen
Met de gewone stofzuiger, motor op de laagste stand en de 'vals lucht' klep in het handvat open.quote:Op donderdag 9 juni 2011 12:10 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Bestaan die? Welke stofzuiger / kruimeldief is hier geschikt voor? Ik heb wel een goed borsteltje maar ze vinden het geluid niet zo tof @ woosh @
Grapjasquote:
Netjes gedaan.quote:Op donderdag 9 juni 2011 13:00 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Grapjas![]()
Overleden door ouderdom, de baas is maar liefst een jaartje of 20 geworden.
Idd, er viel een stilte in huis. Inmiddels heb ik een kleintje erbij van 8 weekjesquote:Op donderdag 9 juni 2011 13:01 schreef trovey het volgende:
[..]
Netjes gedaan.maar het blijft toch waardeloos als ze komen te overlijden...hoe oud ook.
Wellicht "iets"meer dan je gewend was.quote:Op donderdag 9 juni 2011 13:11 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Idd, er viel een stilte in huis. Inmiddels heb ik een kleintje erbij van 8 weekjesdus weer leven zat in de tent.
Gecondoleerd nog.quote:Op donderdag 9 juni 2011 13:00 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Grapjas![]()
Overleden door ouderdom, de baas is maar liefst een jaartje of 20 geworden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |