Het lijkt hier op 't forum erg cool te zijn om er niets aan gelegen te laten duidelijk te maken dat je Kane een kutband vindt.
Waar komt dit vandaan?
Ik vind de muziek soieso niks aan hoor, maar het overdreven rockstar-wannabee gedoe er om heen werkt op mij ook irritant
[Dit bericht is gewijzigd door sweek op 23-06-2002 13:51]
Hij zong _echt_ als een bezopen zeekoe (nofi)
Nee geef mij maar U2
Door hun arrogante houding, hun gladde praatjes, hun wannabe-alternatief willen zijn maar toch gewoon "commercieel" zijn, en natuurlijk hun aanhang. En daarnaast vind ik hun nummers geen zak aan.
Ik vind het gewoon een butband met een ontzettend foute zanger. En als ze dan ook nog eens heel hard hun best doen om U2 (een band die ik erg goed vind) na te apen vind ik ze gelijk weer een stuk minder. En als ze dan ook nog een nummer hetzelfde noemen als 1 van de pop klassiekers aller tijden (Let it Be) dan vind ik ze arrogant genoeg om door mij ontzettend gehaat te worden.
quote:Je was er anders wel als de kippen bij om in mijn topic over intro's gelijk met een anti Kane post te starten:
Op zondag 23 juni 2002 13:57 schreef calvobbes het volgende:
Ik vind het helemaal niks cool aan om de band af te kraken, laat staan dat het voor mij een reden is om dat hier op het forum te doen.
quote:
Op zondag 23 juni 2002 12:59 schreef calvobbes het volgende:
So Glad you made it van Kane (). Denk telkens dat het een U2 nummer is...
quote:Een beetje? Dat was de Kane van toen. Walgelijk. Zooooooo ontzettend "gemanaged" en commercieel uitgezogen!
Op zondag 23 juni 2002 13:58 schreef Arcee het volgende:
't Zelfde zag je 2 jaar geleden een beetje met Krezip. Daar werd ook nog wel 'es wat lacherig over gedaan. Overigens vind ik Won't Cry en I Would Stay nog altijd waanzinnig goed, maar dit terzijde.
quote:ja dus?
Op zondag 23 juni 2002 14:00 schreef Arcee het volgende:Je was er anders wel als de kippen bij om in mijn topic over intro's gelijk met een anti Kane post te starten:
Dat was de eerste die bij mij te binnen schoot. Dat ik snel reageer wil nog niet zeggen of ik het cool vind of niet...
quote:Hiermee is alles wel gezegd.
Op zondag 23 juni 2002 13:52 schreef Heerlijk_Helder_Freek het volgende:
Kane is wat mij betreft vergelijkbaar met de Spice Girls, Backstreet Boys etc. Een door een producer bij elkaar geraapte groep, draaiend om 1 hoofdpersoon die 13-jarige meisjes het hoofd op hol brengt... Erg triest allemaal.
quote:Ik wou 't niet zeggen.
Op zondag 23 juni 2002 14:02 schreef Heerlijk_Helder_Freek het volgende:
Dat was de Kane van toen.
quote:Die muziek staat als een huis, wat boeit 't nou hoe 't tot stand is gekomen? Even afgezien van het feit óf 't zo is wat jij zegt.
Walgelijk. Zooooooo ontzettend "gemanaged" en commercieel uitgezogen!
quote:Nou, idd... hoe kun je een mooi nummer zo erg verkrachten?
Op zondag 23 juni 2002 13:51 schreef Pastasauszsz het volgende:
Nou toen ik 'em een keer With Or Without you hoorde zingen (live)![]()
...
quote:zoiets?
Op zondag 23 juni 2002 14:03 schreef Pastasauszsz het volgende:
Heeft iemand hier misschien een cd-cover (dus een plaatje) van een cd van Kane? kunnen we kijken of ze die wel zelf gemaakt hebben![]()
mbt krezip (wie het ook zei): krezip hype was gewoon omdat zo'n jonge mensen zo lang zo hoog in de hitlijsten stonden...ik kan ook niet echt iets fouts er aan zien, het feit dat ze jong zijn misschien
edit: dan maar linkje
[Dit bericht is gewijzigd door sweek op 23-06-2002 14:16]
quote:Ja, dus past 't precies bij wat ik in m'n openingspost zei.
Op zondag 23 juni 2002 14:05 schreef calvobbes het volgende:
ja dus?Dat was de eerste die bij mij te binnen schoot. Dat ik snel reageer wil nog niet zeggen of ik het cool vind of niet...
maar ik zie idd wel dat veel mensen keihard lopen te blèren dat ze een hekel aan kane hebben, al wordt er niet om gevraagd, gewoon om het nog maar ff duidelijk te laten merken
Gewoon zoals hij woorden uitspreekt, met zo'n half-haagse draai eraan, yuck. Daaromvindt ik ook De Kast niet leuk, omdat ze niet ABN zingen.
Maar ja.. zolang een ander het maar wel leuk vindt.
quote:Bullshit. Als ik het cool zou vinden om Kane af te kraken zou ik dat veel vaker doen.
Op zondag 23 juni 2002 14:09 schreef Arcee het volgende:Ja, dus past 't precies bij wat ik in m'n openingspost zei.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |