abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 23 juni 2002 @ 13:49:52 #1
862 Arcee
Look closer
pi_4713286
Kane wordt vaak als een slap aftreksel van U2 gezien, zo lijkt 't. U2 heb ik nog nooit wat aangevonden, maar de muziek van Kane vind ik juist wel goed. Vooral Let it Be, maar ook So Glad You Made It of Rain Down On Me.

Het lijkt hier op 't forum erg cool te zijn om er niets aan gelegen te laten duidelijk te maken dat je Kane een kutband vindt.

Waar komt dit vandaan?

Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_4713296
Tjah, het feit dat ie wel erg mediageil (imho) is kan er iets mee te maken hebben

Ik vind de muziek soieso niks aan hoor, maar het overdreven rockstar-wannabee gedoe er om heen werkt op mij ook irritant

[Dit bericht is gewijzigd door sweek op 23-06-2002 13:51]

Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
pi_4713303
Nou toen ik 'em een keer With Or Without you hoorde zingen (live) ...

Hij zong _echt_ als een bezopen zeekoe (nofi)

Nee geef mij maar U2

[url=http://www.u2.com]U2[/url] | [url=http://www.muse-official.com]MUSE[/url] | [url=http://www.redhotchilipeppers.com]RHCP[/url] | [url=http://www.thijs-bosma.tk]De Officieele Thijs Bosma Site![/url] [br] We are the Knights Who Say "Ni!"
pi_4713309
Kane is wat mij betreft vergelijkbaar met de Spice Girls, Backstreet Boys etc. Een door een producer bij elkaar geraapte groep, draaiend om 1 hoofdpersoon die 13-jarige meisjes het hoofd op hol brengt... Erg triest allemaal. Wel een knap staaltje marketing!
pi_4713312
ik vind Kane ook een goede band..heb ze live zien spelen en dat was zeer goed
Bush: "Ik hou het er toch op dat de rest van de wereld gek is" [b] Loesje [/b]
pi_4713318
Niet alleen op het forum, dit wordt algemeen erkend door heel muziekliefhebbend Nederland

Door hun arrogante houding, hun gladde praatjes, hun wannabe-alternatief willen zijn maar toch gewoon "commercieel" zijn, en natuurlijk hun aanhang. En daarnaast vind ik hun nummers geen zak aan.

zondag 23 juni 2002 @ 13:56:02 #7
24988 Roscoo
THT: 30 - 06 - 2088
pi_4713354
Ik vond Kane helemaal niks maar toen ik de DVD zag waarop ze U2 naspelen ben ik ze meer gaan waarderen. Toch zal ik niet snel een cd van Kane zelf kopen. Het blijft toch pubermeisjesrock. Rain down on me vindt ik wel top.
Er gaat niks boven Urk
  zondag 23 juni 2002 @ 13:56:03 #8
21170 robbieRdam
Amsterdam waar leg dattan !!
pi_4713355
hij wil ala bono vox zingen, en dat is nep !!!!

er is maar 1 bono vox.

zondag 23 juni 2002 @ 13:56:39 #9
30575 Necertje
ja wat nu????
pi_4713362
dat komt omdat ze u2 gecoverd hebben toen ze zelf niets konden verzinnen
afschieten die kane !!!!!
Ik ben weer terug !!!!!!!!!
pi_4713371
U2 wannabeez!!!
pi_4713372
Ik vind het helemaal niks cool aan om de band af te kraken, laat staan dat het voor mij een reden is om dat hier op het forum te doen.

Ik vind het gewoon een butband met een ontzettend foute zanger. En als ze dan ook nog eens heel hard hun best doen om U2 (een band die ik erg goed vind) na te apen vind ik ze gelijk weer een stuk minder. En als ze dan ook nog een nummer hetzelfde noemen als 1 van de pop klassiekers aller tijden (Let it Be) dan vind ik ze arrogant genoeg om door mij ontzettend gehaat te worden.

FOK!-Schrikkelbaas zondag 23 juni 2002 @ 13:58:11 #12
862 Arcee
Look closer
pi_4713375
't Zelfde zag je 2 jaar geleden een beetje met Krezip. Daar werd ook nog wel 'es wat lacherig over gedaan. Overigens vind ik Won't Cry en I Would Stay nog altijd waanzinnig goed, maar dit terzijde.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 23 juni 2002 @ 14:00:36 #13
862 Arcee
Look closer
pi_4713398
quote:
Op zondag 23 juni 2002 13:57 schreef calvobbes het volgende:
Ik vind het helemaal niks cool aan om de band af te kraken, laat staan dat het voor mij een reden is om dat hier op het forum te doen.
Je was er anders wel als de kippen bij om in mijn topic over intro's gelijk met een anti Kane post te starten:
quote:
Op zondag 23 juni 2002 12:59 schreef calvobbes het volgende:
So Glad you made it van Kane ( ). Denk telkens dat het een U2 nummer is...
pi_4713423
quote:
Op zondag 23 juni 2002 13:58 schreef Arcee het volgende:
't Zelfde zag je 2 jaar geleden een beetje met Krezip. Daar werd ook nog wel 'es wat lacherig over gedaan. Overigens vind ik Won't Cry en I Would Stay nog altijd waanzinnig goed, maar dit terzijde.
Een beetje? Dat was de Kane van toen. Walgelijk. Zooooooo ontzettend "gemanaged" en commercieel uitgezogen!
pi_4713437
Heeft iemand hier misschien een cd-cover (dus een plaatje) van een cd van Kane? kunnen we kijken of ze die wel zelf gemaakt hebben
[url=http://www.u2.com]U2[/url] | [url=http://www.muse-official.com]MUSE[/url] | [url=http://www.redhotchilipeppers.com]RHCP[/url] | [url=http://www.thijs-bosma.tk]De Officieele Thijs Bosma Site![/url] [br] We are the Knights Who Say "Ni!"
pi_4713453
quote:
Op zondag 23 juni 2002 14:00 schreef Arcee het volgende:

Je was er anders wel als de kippen bij om in mijn topic over intro's gelijk met een anti Kane post te starten:

ja dus?

Dat was de eerste die bij mij te binnen schoot. Dat ik snel reageer wil nog niet zeggen of ik het cool vind of niet...

zondag 23 juni 2002 @ 14:06:06 #17
17865 SportsIllustrated
The fightingest.
pi_4713464
quote:
Op zondag 23 juni 2002 13:52 schreef Heerlijk_Helder_Freek het volgende:
Kane is wat mij betreft vergelijkbaar met de Spice Girls, Backstreet Boys etc. Een door een producer bij elkaar geraapte groep, draaiend om 1 hoofdpersoon die 13-jarige meisjes het hoofd op hol brengt... Erg triest allemaal.
Hiermee is alles wel gezegd.
Far better is it to dare mighty things, to win glorious triumphs, even though checkered by failure, than to take rank with those poor spirits who neither enjoy much nor suffer much.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 23 juni 2002 @ 14:06:39 #18
862 Arcee
Look closer
pi_4713469
quote:
Op zondag 23 juni 2002 14:02 schreef Heerlijk_Helder_Freek het volgende:
Dat was de Kane van toen.
Ik wou 't niet zeggen.
quote:
Walgelijk. Zooooooo ontzettend "gemanaged" en commercieel uitgezogen!
Die muziek staat als een huis, wat boeit 't nou hoe 't tot stand is gekomen? Even afgezien van het feit óf 't zo is wat jij zegt.
  zondag 23 juni 2002 @ 14:09:27 #19
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_4713501
quote:
Op zondag 23 juni 2002 13:51 schreef Pastasauszsz het volgende:
Nou toen ik 'em een keer With Or Without you hoorde zingen (live) ...
Nou, idd... hoe kun je een mooi nummer zo erg verkrachten?
pi_4713503
quote:
Op zondag 23 juni 2002 14:03 schreef Pastasauszsz het volgende:
Heeft iemand hier misschien een cd-cover (dus een plaatje) van een cd van Kane? kunnen we kijken of ze die wel zelf gemaakt hebben
zoiets?
http://www.cdcovers.cc/Covers/Audio/K/Kane_-_As_Long_As_You_Want_This-front.jpg

mbt krezip (wie het ook zei): krezip hype was gewoon omdat zo'n jonge mensen zo lang zo hoog in de hitlijsten stonden...ik kan ook niet echt iets fouts er aan zien, het feit dat ze jong zijn misschien

edit: dan maar linkje

[Dit bericht is gewijzigd door sweek op 23-06-2002 14:16]

Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 23 juni 2002 @ 14:09:52 #21
862 Arcee
Look closer
pi_4713505
quote:
Op zondag 23 juni 2002 14:05 schreef calvobbes het volgende:
ja dus?

Dat was de eerste die bij mij te binnen schoot. Dat ik snel reageer wil nog niet zeggen of ik het cool vind of niet...

Ja, dus past 't precies bij wat ik in m'n openingspost zei.
  zondag 23 juni 2002 @ 14:09:57 #22
18147 GoLLeM
Hello? Is this thing on?
pi_4713507
het is gewoon niet mijn smaak, punt com uit!

maar ik zie idd wel dat veel mensen keihard lopen te blèren dat ze een hekel aan kane hebben, al wordt er niet om gevraagd, gewoon om het nog maar ff duidelijk te laten merken

pi_4713512
Wat _mij_ niet bevalt aan de band Kane: de zanger.

Gewoon zoals hij woorden uitspreekt, met zo'n half-haagse draai eraan, yuck. Daaromvindt ik ook De Kast niet leuk, omdat ze niet ABN zingen.

Maar ja.. zolang een ander het maar wel leuk vindt.

Wartaal.
  zondag 23 juni 2002 @ 14:10:30 #24
12820 Doodkapje
CyanideCookies
pi_4713515
Misschien komt het omdat er nu een overkill aan Kane is. Muzikaal gezien klopt het allemaal wel en ook live zijn ze gewoon goed. 't Is allemaal zo kant-en-klaar... ik loop er zelf niet echt warm voor.
...kan het geen beat schelen...
D700 Nikonian www.schiet7kleuren.nl
pi_4713520
quote:
Op zondag 23 juni 2002 14:09 schreef Arcee het volgende:

Ja, dus past 't precies bij wat ik in m'n openingspost zei.

Bullshit. Als ik het cool zou vinden om Kane af te kraken zou ik dat veel vaker doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')