Dat is inderdaad zo. Ik ga gewoon voortaan alleen maar in een vijgenblad rondlopen, nergens last van. Of daar moeten ook weer maten voor zijnquote:Op donderdag 30 juni 2011 11:08 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Maten zeggen alleen iets over taille en lengte, niks over de rest van de verhoudingen
Sowieso zijn schoenmaten júíst iets waar je zo ongeveer van elk merk weer een andere maat moet hebbenItalianen vallen groot, Fransen klein, etc. etc.
Alleen Japanners hebben het begrepen, die doen hun maten gewoon in mm
Lijkt me een topplan jaquote:Op donderdag 30 juni 2011 15:58 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dat is inderdaad zo. Ik ga gewoon voortaan alleen maar in een vijgenblad rondlopen, nergens last van. Of daar moeten ook weer maten voor zijn
quote:Op zondag 3 juli 2011 13:19 schreef Hyman het volgende:
als je dat schaapje omdraait is het net een pokémon die zn spierballen laat zien en op een wolkje zit
Denk je wat je kwijt bent voor die grote beurt bij die wagen?quote:Op zondag 3 juli 2011 13:32 schreef Hyman het volgende:
Maar mehn, die S40 van me moet maandag naar de garage voor andere achterveren,én ik moet nog de rekening krijgen van de grote beurt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |