Van wie is die?quote:
quote:Op donderdag 9 juni 2011 09:54 schreef oh-oh het volgende:
Twas wel een prachtige naam voor mijn zesde hond he
Mss moet ik toch maar een poedelpup nemenquote:
Wat een schatjequote:Op donderdag 9 juni 2011 09:59 schreef oh-oh het volgende:
Sjon en zn ochtendbehendigheidslesje![]()
Het wordt nog wat met hem![]()
Troel, succes, het is zeker niet leuk, maar minder leuk als je er niks aan zou doen...
Aww Greysjequote:Op donderdag 9 juni 2011 10:01 schreef Greys het volgende:
Bink gaat wel erg rap de laatste paar dagen heb ik het idee![]()
Gister luisterde ze niet eens meer in het bos, was ze compleet in haar eigen wereld. En dat is niet 'Bink die even aan het genieten is', maar Bink die op een soort auto-piloot doorstiefelt en bijna schrikt als ze uit die vage zone komt zeg maar.
En ik voelde gisteravond weer een bult onder haar kin bij haar keel, ze heeft die vaker gehad, dan waren het zachte bulten met vocht gevuld die gewoon om de zoveel tijd leeg gehaald werden. Nu is het 'dieper' en geen vocht, echt hardMorgen maar even naar de DA, maar vraag me af wat ze daar aan kunnen doen. Ik ben zo bang dat ze er niets aan kunnen doen en dat het dan heel snel groeit en in de weg zit bij haar keel met adem halen enzo
![]()
En net stond ze ook weer midden in de kamer te shaken, paar tellen, en liep daarna gewoon weer door.
Hoop maar dat ik me voor niets zorgen maak.
Ik heb gewoon in mijn nest liggen janken vannacht, stom he. Omdat het dan ineens weer keihard doordringt dat het op een gegeven moment gewoon écht afgelopen is.
Ja daar schrok ik me ook rot van, toen ik het teruglasquote:Op donderdag 9 juni 2011 10:03 schreef oh-oh het volgende:
Oh gets Greys, ik had precies hetzelfde met Chico laatst.
En die is eigenlijk pas sinds eergisteravond weer helemaal 1000 % zichzelf geloof ik.
Hopelijk doet Binkie m gewoon weer fijn na
quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:01 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wat een schatje(nee ik hoef hem niet).
Troel, succes!
Wat fijnquote:Op donderdag 9 juni 2011 10:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hij heeft ineens een heel klein beetje interesse in het leren van leuke dingen.
Waar Billy voordat ie een jaar was al een complete doggydance act kon, kon Sjon alleen maar zitten, op een heel boos commando.
Maar nu wil ie wel graag zijn best doen met gewone leuke onzinnige dingen ineens , hij begon zomaar met Billy mee te springen op commando
Het kan zo hard gaan met die oudjes, ik schrok er zelf ook echt van toen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:04 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja daar schrok ik me ook rot van, toen ik het teruglas
Gelukkig is ie nu weer in orde.
Bil en Sjon zijn een heel leuk duo ja, dat is ook een van de redenen dat ik Sjon toch nog wel leuk vond hoor, met al zn achterlijke streken.quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:06 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wat fijnhopelijk zet het door want het is zo'n leuk stel bij elkaar.
Werk zequote:Op donderdag 9 juni 2011 10:06 schreef Greys het volgende:
Dank dames
Nu naar het werk
Ik ga gewoon heel hard duimen dat die bulten niet hard groeien of vrij simpel weg te halen zijn (al denk ik niet dat ze een hondje van 15 met een grote hartruis nog onder narcose doen).
Niet?quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:07 schreef _Multiply86_ het volgende:
@greys Zou je dat nog doen dan? Als Nacho zoiets zou krijgen, zou ik het niet doen
Damn.quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:01 schreef Greys het volgende:
Bink gaat wel erg rap de laatste paar dagen heb ik het idee![]()
Gister luisterde ze niet eens meer in het bos, was ze compleet in haar eigen wereld. En dat is niet 'Bink die even aan het genieten is', maar Bink die op een soort auto-piloot doorstiefelt en bijna schrikt als ze uit die vage zone komt zeg maar.
En ik voelde gisteravond weer een bult onder haar kin bij haar keel, ze heeft die vaker gehad, dan waren het zachte bulten met vocht gevuld die gewoon om de zoveel tijd leeg gehaald werden. Nu is het 'dieper' en geen vocht, echt hardMorgen maar even naar de DA, maar vraag me af wat ze daar aan kunnen doen. Ik ben zo bang dat ze er niets aan kunnen doen en dat het dan heel snel groeit en in de weg zit bij haar keel met adem halen enzo
![]()
En net stond ze ook weer midden in de kamer te shaken, paar tellen, en liep daarna gewoon weer door.
Hoop maar dat ik me voor niets zorgen maak.
Ik heb gewoon in mijn nest liggen janken vannacht, stom he. Omdat het dan ineens weer keihard doordringt dat het op een gegeven moment gewoon écht afgelopen is.
Ik zou Baloe zo weer onder narcose doen. Maar dan wel bij een DA die ik 1000000% vertrouw. Niet nog een keer hiero.quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:13 schreef _Multiply86_ het volgende:
Nee ik ga verder niets meer met hem doen als hij iets zou hebben. Hij heeft ook 2 bultjes die hij al had toen hij uit Spanje kwam. Die laat ik gewoon zitten. Alleen de simpele dingen, maar ga hem niet meer onder narcose doen enzo.
quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:13 schreef DanseMacabre het volgende:
O is echt dol op uitslapen.
Hij pruttelt altijd als ik 'm wakker maak en doet dan net alsof hij nog écht slaapt.
Af en toe heeft ie nog wel een ongelukje ja.quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
Issie wel helemaal zindelijk eigenlijk?
Mijnes ookquote:
Als het aan Oscar ligt slaapt ie tot minimaal elf uur uit.quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:25 schreef oh-oh het volgende:
Ik knikker m gewoon 's morgens het balkon op, als ik uitslaap zet ik als de wekker gaat altijd gewoon de deur open![]()
Dan gaan Sjon en Chico ook op het balkon pissen![]()
Naja Sjon altijd, Chico als ie voor mij wakker wordt, das niezovaak.
Heb je ook een herinnering op linnen besteld? Ook bij herinneringoplinnen.nl ?quote:
Ja twee voor de Griek van zn kind, ik heb dr al vaker besteld hoor.quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Heb je ook een herinnering op linnen besteld? Ook bij herinneringoplinnen.nl ?
Ik had een topic aangemaakt :
[Canvas] Herinneringoplinnen.nl
Blijkt ie al gewoon 2 jaar oud te zijn ipv een paar maanden
Welke prijsklasse / wat voor eten?quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:35 schreef DanseMacabre het volgende:
oh-oh, heb jij nog een leuke restauranttips?
Ga je pic maken?quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja twee voor de Griek van zn kind, ik heb dr al vaker besteld hoor.
Wellicht, t zijn twee kleine, vond ik leuker dan 1 grote.quote:
3 was ook tof geweestquote:Op donderdag 9 juni 2011 11:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wellicht, t zijn twee kleine, vond ik leuker dan 1 grote.
Ja 4 5 6 of 7 ookquote:
Nee sorry, dat zou echt stom zijn zegquote:
Goeie Grieken zitten in Belgiëquote:
Ik heb alleen thais nog nooit op.quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:44 schreef oh-oh het volgende:
Kijk en dat bedoel ik dus, Grieks, Indisch, Chinees of Japans of Thais, dat vind ik dus allemaal al niet zo apart
Aandachtsoefening, zit, lig, hier, lopen met de slappe lijn.quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:43 schreef _Multiply86_ het volgende:
Wat moesten we eigenlijk oefenen voor vanavond DM
In de Rechstraat zit een hele goede!quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:45 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Ik heb alleen thais nog nooit op.
Wat is een goede thai.
Geen ideequote:Op donderdag 9 juni 2011 11:46 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Aandachtsoefening, zit, lig, hier, lopen met de slappe lijn.
Toch?
Ik hou niet eens zo heel erg van Thais, teveel korianderquote:Op donderdag 9 juni 2011 11:48 schreef Muis006 het volgende:
Thais.
Dat je dat nog nooit hebt gehadarm frummeltje.
Ik en Oscar mogen al gewoon lopen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:47 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Geen ideelopen met de slappe lijn is toch gewoon dat omdraaien als hij naar je toe komt...
Ik denk ook dat dat afhangt van wat je neemt, maar ze gebruiken idd meer koriander dan andere keukens.quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik hou niet eens zo heel erg van Thais, teveel koriander
Het enige wat ik echt lekker vind is dat hele pittige gedoe en de dingen met garnalenquote:Op donderdag 9 juni 2011 11:51 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik denk ook dat dat afhangt van wat je neemt, maar ze gebruiken idd meer koriander dan andere keukens.
Ohhh garnalenquote:Op donderdag 9 juni 2011 11:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Het enige wat ik echt lekker vind is dat hele pittige gedoe en de dingen met garnalen![]()
Goed Indisch eten is veel gevarieerder en lekkerderder.
Curry is Indiaasquote:Op donderdag 9 juni 2011 11:54 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ohhh garnalen
Ja Indisch is echt lekker![]()
Curry![]()
Honger
Restaurant oh-ohquote:Op donderdag 9 juni 2011 11:54 schreef DanseMacabre het volgende:
Noem dan nog es een goed Indisch restaurant?
Ja dikke lul drie bier, ik heb weekend danquote:
En dat ook.quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja dikke lul drie bier, ik heb weekend dan
Nasi heb je Indisch, Chinees en Surinaamsquote:Op donderdag 9 juni 2011 12:00 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Komt op hetzelfde neerik zou het verschil niet weten
Wat is nasi? Dat is ook lekker
Ja sorry ik ben niet onderwezenquote:Op donderdag 9 juni 2011 12:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nasi heb je Indisch, Chinees en Surinaams![]()
Serieus, zeggen dat Indisch en Indiaas het lekkerst is is hetzelfde als NL en Noorwegen over 1 kam scheren
Ik kan wel wat met je tips hoor.quote:Op donderdag 9 juni 2011 12:03 schreef oh-oh het volgende:
Maar serieus DM , het hele centrum is vergeven van de restaurants, en ik vind het heel moeilijk om iemand die ik niet ken iets aan te raden als je niet met specifieke wensen komt.
Gewoon vrijdag overdag overal ff op de kaart kijken en zien wat je wat lijkt.
Als het buiteneetweer is zit je heel leuk op het Onze Lieve Vrouweplein, het Amorsplein, of in de straat tussen het Amorsplein en het Vrijthof in, of desnoods op het Vrijthof als je druk gezellig vindt
Ik denk dat die laatste tip de beste was hoor, gewoon rondkijken, er is zoveelquote:Op donderdag 9 juni 2011 12:04 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Ik kan wel wat met je tips hoor.![]()
Rondkijken doen we sowieso wel effe.
Respectloos vind ik hetquote:
boekenwinkelkerkquote:Op donderdag 9 juni 2011 12:04 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Ik kan wel wat met je tips hoor.![]()
Rondkijken doen we sowieso wel effe.
Ze vroeg alleen restauranttips, maar de boekenwinkelkerk was de eerste andere tip geweest die ik dr gegeven had als ze gevraagd had, en de ijssalonquote:
Nee, dat doe ik alleen als mensen er niet om vragen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 12:08 schreef DanseMacabre het volgende:
De boekenwinkelkerk gaan we sowieso heen.![]()
WJ vroeg of je een ijsje voor 'm wilde kopen.
Daarom is het ook een grapje.quote:Op donderdag 9 juni 2011 12:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee, dat doe ik alleen als mensen er niet om vragen.
Mensen die vragen of zichzelf uitnodigen vind ik echt heel erg onbeschoft
Kunnen een ram voor hun bakkes krijgenquote:Op donderdag 9 juni 2011 12:10 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Daarom is het ook een grapje.![]()
Want kinderen die vragen.
Ook een mogelijkheid.quote:Op donderdag 9 juni 2011 12:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kunnen een ram voor hun bakkes krijgen
Uhm nou nee dank je, als wij afspreken gaan we toch naar mijn huis en wandelen?quote:Op donderdag 9 juni 2011 12:11 schreef DanseMacabre het volgende:
Oh wacht, wij kopen wel een ijsje voor jou.
Als je wilt.
Noujaa,.quote:Op donderdag 9 juni 2011 12:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Uhm nou nee dank je, als wij afspreken gaan we toch naar mijn huis en wandelen?
Dan hebben we heul geen tiet voor ijsjes, dan moeten K&K te lang wachten
quote:Op donderdag 9 juni 2011 12:11 schreef Muis006 het volgende:
Oh-oh, er komt zelfs een kussentje in mijn fietsmandjedan is het helemaal Chicoheaven.
Te laaaaaaaaaatquote:Op donderdag 9 juni 2011 12:13 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Noujaa,.
Probeer ik een keer attent te zijn.
Godverdomme. Mijn nog steeds niequote:
quote:
Ja ik wil ook wel eens bij ze op bezoek, maar dan heb ik gelijk extra kat mee naar huisquote:
Die moet ik deze zomer ook nog eens gaan bekijkenquote:Op donderdag 9 juni 2011 13:48 schreef oh-oh het volgende:
Sandor is in twee weken Sjon, Chico en Billy voorbijgegroeid
Als je maar van de mijne afblijft!quote:Op donderdag 9 juni 2011 13:55 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja ik wil ook wel eens bij ze op bezoek, maar dan heb ik gelijk extra kat mee naar huis
Tja ,ik val ook op rode katers dus ik weet niet of ik dat kan belovenquote:
Ja zou ik zeker doen vooral omdat je ook Diaz kentquote:Op donderdag 9 juni 2011 14:01 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik ga denk ik toch wel Sandor bezoeken in Maastricht morgen.
Ben benieuwd hoe die is.
Ja dat moet je echt wel doen, en dan zeggen dat je zn broer kentquote:Op donderdag 9 juni 2011 14:01 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik ga denk ik toch wel Sandor bezoeken in Maastricht morgen.
Ben benieuwd hoe die is.
Troel is ook tofquote:
Nou die van mij is maar een kleinnn beetje roodquote:Op donderdag 9 juni 2011 13:55 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja ik wil ook wel eens bij ze op bezoek, maar dan heb ik gelijk extra kat mee naar huis
Die is prachtig!quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:06 schreef DanseMacabre het volgende:
Dat lijkt me echt gaaf ja.
En ik ben zo benieuwd naar die boekenkerk.
Oh, dan neem ik een foto van Diaz en Oscar mee.quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja dat moet je echt wel doen, en dan zeggen dat je zn broer kent
Oh dat vinden ze vast heel leuk jaquote:Op donderdag 9 juni 2011 14:12 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Oh, dan neem ik een foto van Diaz en Oscar mee.
Ja maar ik moet eerst mijn man overhalen om met me mee te gaanquote:Op donderdag 9 juni 2011 14:08 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Troel is ook tof
[..]
Nou die van mij is maar een kleinnn beetje rood
Je bent welkom hoor
quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:19 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja maar ik moet eerst mijn man overhalen om met me mee te gaan, want hij weet wel dat hij ook geen nee kan zeggen als hij al die kittens ziet
Oke, dan gaan we gewoon gelijk na de les. Dat spelen boeit mij niet.quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:34 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Ik wil eigenlijk zo snel mogelijk richting Brabant.
quote:Oefeningen die aan bod komen zijn o.a.
Aandachtsoefeningen
Spelen met de baas
Wandelen zonder trekken
Hier komen
Wennen aan verschillende voorwerpen en geluiden. Het lopen op verschillende ondergronden
Wennen aan fietsers, joggers en spelende kinderen
Zitten
Liggen
Het onder begeleiding laten spelen van 2 pups in verantwoorde combinaties
Camille met honing -theequote:
Duh.quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:34 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Ik wil eigenlijk zo snel mogelijk richting Brabant.
Hoe zuidelijker hoe leukerquote:Op donderdag 9 juni 2011 14:42 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Duh.
Het Zuiden des lands (Brabant en Limburg; Zeeland als je gelovig bent) is veel leuker
Ik ben officieel katholiek.quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:42 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Duh.
Het Zuiden des lands (Brabant en Limburg; Zeeland als je gelovig bent) is veel leuker
Roomsquote:Op donderdag 9 juni 2011 14:44 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Ik ben niet officieel katholiek.![]()
WJ is een refo.
Wat dat betreft zit ik goed hier in Veenendaal.
Ik ben er niet helemaal bij geloof ik. Ik ben juist wél officieel katholiek, Rooms ook nog ja.quote:
Oh die tweede ik zou bijna bang van Sjon wordenquote:Op donderdag 9 juni 2011 14:44 schreef oh-oh het volgende:
Sandor & Sjon Spam:
[ afbeelding ]
Kutjepikkanonne, had ik nu maar een goeie camera![]()
Dan was deze scherp geweest![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kontjes, voor het formaat:
[ afbeelding ]
Rooms-katholiek is wat anders dan katholiekquote:Op donderdag 9 juni 2011 14:53 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Ik ben er niet helemaal bij geloof ik. Ik ben juist wél officieel katholiek, Rooms ook nog ja.
Ja idd hij zit er echt gevaarlijk uit zo, gelukkig dat ik weet dat het niet zo isquote:Op donderdag 9 juni 2011 14:57 schreef oh-oh het volgende:
Sjon heeft echt van die gekke haaientanden
Onze deken wilde altijd alle meisjes op schoot en vroeg altijd kusjesquote:Op donderdag 9 juni 2011 14:57 schreef DanseMacabre het volgende:
In mijn dorp was het geen pedoclub.
Ik vond de pastoor altijd super aardig. Ging ook tegen het bisdom in als ie het ergens niet mee eens was.![]()
De pastoor van een dorp verderop had pensioen aangevraagd voor onze pastoor. Want hij was niet conservatief genoeg.
Hij is voornamelijk een gevaar voor zichtzelfquote:Op donderdag 9 juni 2011 14:59 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja idd hij zit er echt gevaarlijk uit zo, gelukkig dat ik weet dat het niet zo is
Oh ik dacht dat je het Christendom had en dat daar de de verschillende vormen van het katholicisme onder vallen en ook die van het protestantisme.quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:57 schreef Troel het volgende:
[..]
Rooms-katholiek is wat anders dan katholiek
De volledige protestantse kerk valt ook onder katholiek namelijk, maar die zijn echt niet Rooms
Dat dacht ik ook ja.quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:00 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je het Christendom had en dat daar de de verschillende vormen van het katholicisme onder vallen en ook die van het protestantisme.
Maar dat zal wel niet kloppen dan.
Oh, dat soort praktijken heb ik gelukkig nooit gezien bij ons.quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Onze deken wilde altijd alle meisjes op schoot en vroeg altijd kusjes
Van jou jaquote:Op donderdag 9 juni 2011 15:01 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Oh, dat soort praktijken heb ik gelukkig nooit gezien bij ons.![]()
Hij bewaarde altijd wel een afstand.
quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Onze deken wilde altijd alle meisjes op schoot en vroeg altijd kusjes
Ik heb het nooit anders gehoord in ieder geval.quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook ja.
Maar eerlijk gezegd boeit het me geen ene zier en zal het me verder aan mn heidense reet roesten
Nee van iedereen joh.quote:
quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:04 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Nee van iedereen joh.![]()
Hij nodigt kinderen überhaupt nooit uit zonder begeleiding van ouders (communie en vormsel).
Anders krijg je toch maar gezeik waarschijnlijk.
Wij repeteerden met koor alleen in de kerk omdat dat gratis was.quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wij gingen op koorkamp met de kapelaan en de deken
Oh dan moet je naar die in de Rechtstraat.quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:19 schreef DanseMacabre het volgende:
We eten dus Thais morgen, dat is lekker zegt WJ.
Word je gekieteld door Baloe?quote:
Ben je nu zelfs te lui om te vingeren?quote:
Jup, pic komt als ie hangt zoquote:Op donderdag 9 juni 2011 16:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ben je nu zelfs te lui om te vingeren?
Heb je je canvas?
Klein , 20 bij 30.quote:
Ja maar jij bent een patser!quote:
Dat zou een moskee eens moeten doen, de stoom zou uit Wilders' oren komenquote:Op donderdag 9 juni 2011 17:56 schreef DanseMacabre het volgende:
Hier tegenover komt er een megakerk.
En ze hebben ontheffing parkeernorm gekregen.
We hebben dus al vier kerken in de wijk ofzo.quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:03 schreef Barbaaf het volgende:
Je kleine doet het prima f_r
[..]
Dat zou een moskee eens moeten doen, de stoom zou uit Wilders' oren komen
Super dat ze het zo goed doetquote:Op donderdag 9 juni 2011 16:21 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik zag een mooie canvas voorbij komen
Vandaag even op bezoek geweest bij vriendin in het z-huis. Ean had heel veel bekijks van alle mensen daar. Ik heb vandaag heel vaak ow wat een kleintje gehoord. Maar wel een kleintje wat het goed doet. Geoortest vandaag was goed.
Ze zijn leuk geworden Oh-oh daar zal de Griek wel blij mee zijnquote:
Gelukkig is de gehoortest ook goed, ze doet het echt geweldig de kleine meidquote:Op donderdag 9 juni 2011 16:21 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik zag een mooie canvas voorbij komen
Vandaag even op bezoek geweest bij vriendin in het z-huis. Ean had heel veel bekijks van alle mensen daar. Ik heb vandaag heel vaak ow wat een kleintje gehoord. Maar wel een kleintje wat het goed doet. Geoortest vandaag was goed.
Vier kerkenquote:Op donderdag 9 juni 2011 18:06 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
We hebben dus al vier kerken in de wijk ofzo.
En straks twee in de straat alleen al.
Gaan ze de hele straat vol parkeren en de parkeerplaats bij de flat ook.
Zo mooi altijdquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:20 schreef Nonneke het volgende:
zo grappig, in Lelystad zit het Noppies hoofdkantoor (babykleding) en daar stond al een tijd een ooievaarsnest naast, nu zit er een stelletje met 2 jongen![]()
En een stukje verderop in een hoogspanningsmast zitten 8 stelletjes met jong(die zijn vandaag geringd)
Sinterklaas als ze overwinteren in Spanje natuurlijkquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:31 schreef nokwanda het volgende:
Wie of wat brengt er eigenlijk ooievaarsbaby's?
jaquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:30 schreef indaha het volgende:
[..]
Zo mooi altijd, maar is dat niet gevaarlijk bij die mast voor die beestjes
Ach zo zit dat , ja eigenlijk weten die vogels natuurlijk wel waar ze gaan zitten maar mij leek dat akelig zo bij de stroom van de mast.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:45 schreef Rewimo het volgende:
Vogels kunnen rustig op een stroomdraad gaan zitten. Het wordt pas gevaarlijk als je zowel de draad als de grond of de mast aanraakt, omdat je dan geaard bent en de stroom door je heen wandelt.
http://www.omroepflevolan(...)ars-langs-a6-geringdquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:48 schreef indaha het volgende:
[..]
Ach zo zit dat , ja eigenlijk weten die vogels natuurlijk wel waar ze gaan zitten maar mij leek dat akelig zo bij de stroom van de mast.
Eh nee, dat denk ik niet eigenlijk. Die weten niet wat stroom is hoorquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:48 schreef indaha het volgende:
Ach zo zit dat , ja eigenlijk weten die vogels natuurlijk wel waar ze gaan zitten maar mij leek dat akelig zo bij de stroom van de mast.
Nee zo bedoelde ik het nietquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:02 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Eh nee, dat denk ik niet eigenlijk. Die weten niet wat stroom is hoor
Ik vind die renfoto ook het gaafst, dat is zoooooo Thessa, wild grietjequote:Op donderdag 9 juni 2011 20:50 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat heerlijk dat Ean zo vooruit gaat![]()
oh oh, wat een prachtige foto's, vooral die linker vind ik gaaf
Nog steeds?quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:34 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ben ook misselijk maar volgens mij niet van teveel eten
Ik vreet me altijd misselijk chocoladequote:Op donderdag 9 juni 2011 21:31 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb al 2 stukjes taart op...valt ook niet echt lekker
quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:14 schreef _Multiply86_ het volgende:
WJ ging met Jazz wandelen![]()
Arme beest werd zomaar meegenomen door een vreemde meneer
Zie je wel: je bent echt een manquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:18 schreef DanseMacabre het volgende:
En nu heb ik dus nog een hele zak met harde worst.
Voelt het voor jullie goed om haar met oppas te laten?quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:46 schreef ferrari_rood het volgende:
Dit is andere misselijkheid gewoon niet helemaal fit
De zwangerschapsmisselijkheid heb ik nog heel soms met vlagen. Het einde daarvan komt gelukkig inzicht
Morgen komen mijn ouders oppassen. Eigenlijk zou mijn schoonmoeder komen want die wilde dat wij met zijn 2-en even weggingen. Maar die moet op mijn nichtje passen.
Maar mijn moeder wil maar al te graag
Jahoorquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:20 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Voelt het voor jullie goed om haar met oppas te laten?
quote:
Is een correct engels woord voor de kinderen van een geit. Jij kent je engels toch wel.quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:06 schreef oh-oh het volgende:
En echt he, geitenjongen kids noemen, daar krijg ik helemaal de slappe lach van
Ja, ik weet ook waar ze het woord kids in het Engels het meeste voor gebruikenquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:06 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Is een correct engels woord voor de kinderen van een geit. Jij kent je engels toch wel.
Toch zijn het van oorsprong geen mensenkindjes, al gebruiken ze het ervoor. En dan nog is het in het nederlands kinderen. Je ergert je, he!quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja, ik weet ook waar ze het woord kids in het Engels het meeste voor gebruiken![]()
Oh fak, ging dat elke keer over geitenjongen?
Wij hebben allemaal mooi krullend lang vrouwelijk haar jaquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:08 schreef nokwanda het volgende:
Kids klinkt als een modewoord voor moderne oudere moeders met net zo'n pittig kort kapsel als ik heb, maar dan met 3 kleuren.
Gruwelijk ja, aan jou!quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:10 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Toch zijn het van oorsprong geen mensenkindjes, al gebruiken ze het ervoor. En dan nog is het in het nederlands kinderen. Je ergert je, he!
Meid, ik erger me zo vaak aan jou dat ik bijna een hekel aan je krijg,zak er maar in, trutquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Gruwelijk ja, aan jou!
Congrats![]()
Jaja gefeliciteeeeeeeeeeeerd natuurlijk.
Met je verhaardag en zo
Vind ik ook hoor.quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:12 schreef Ingetje79 het volgende:
"de meiden"
Die vind ik pas tenenkrommend
Ja jezus, Nok haat me, laat ons ff lekkerquote:
Zo noemde ik haar altijd....en nu nog op i'net.quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Vind ik ook hoor.
Maar goed, iedereen kromt zn teentjes maar waarvoor ie wil toch?
Come to think of it, Frummel Ing?
hastikke frummelig !quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:41 schreef oh-oh het volgende:
Hangen je Frummels er nog fruitig bij Non?
![]()
Dag Ingpingeling!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |