Hey, daar is ie hoor!quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:49 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Wat ben je toch een kleuter man. Je blijft dit herhalen, en dat is gewoon niet waar. Dat wil jij dat dat waar is, want dan kun jij lekker in je slachtoffer rol blijven zitten.
Jij wil niet nadenken over of er wel een kern van waarheid in zit, want dat betekent dat je jezelf kritisch moet bekijken, en dat doe jij niet, dat blijkt uit je hele houding.
Zoals ik gisteren al zei. Je kunt wel zo blijven lullen, maar steek die energie aub in aan jezelf werken. Daar heb je meer aan dan proberen de flinke jongen te zijn hier in dit topicquote:Op donderdag 9 juni 2011 11:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hey, daar is ie hoor!
En meteen weer effe binnenkoppen? "want dan kun jij lekker in je slachtoffer rol blijven zitten.".
Dat praten jullie elkaar alleen maar aan, omdat dat is hoe jullie wajongers willen zien...wat dan ook mijn punt was. Je bewijst alleen maar dat je zelf ongelijk hebt, en dat in 1 post. Best knap heur
quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:49 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Jij bent overduidelijk schizofreen.
Registratiedatum vrijdag 29 april 2011 @ 17:27quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:49 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Jij bent overduidelijk schizofreen.
"dan proberen de flinke jongen te zijn hier in dit topic"quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:52 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Zoals ik gisteren al zei. Je kunt wel zo blijven lullen, maar steek die energie aub in aan jezelf werken. Daar heb je meer aan dan proberen de flinke jongen te zijn hier in dit topic
Zeg CoolGuy, wat vind jij eigenlijk wat er mis is in de wajong?quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:52 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Zoals ik gisteren al zei. Je kunt wel zo blijven lullen, maar steek die energie aub in aan jezelf werken. Daar heb je meer aan dan proberen de flinke jongen te zijn hier in dit topic
Niet alleen "ze"quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:55 schreef EchtGaaf het volgende:
Gewoon stoppen, Magnetronkoffie.
Ze lachen zich kapot achter de pc.
Ik snap niet hoe je erbij komt dat mijn vragen aan jou en aan Absurditeit een poging tot trollen zou zijn.quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:55 schreef EchtGaaf het volgende:
Gewoon stoppen, Magnetronkoffie.
Ze lachen zich kapot achter de pc.
Het laatste.quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:57 schreef Lastpost het volgende:
Wat is nu trouwens nog het doel van deze reeks, de oorspronkelijke TT of gewoon wat gebash heen en weer?
Lastig te zeggen, niemand wil ingaan op vragen of opmerkingen, en het enige wat men doet is wat oude reacties terughalen en daar over beginnen teneinde een discussie te laten ontsporen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:57 schreef Lastpost het volgende:
Wat is nu trouwens nog het doel van deze reeks, de oorspronkelijke TT of gewoon wat gebash heen en weer?
Je neemt iedere keer een nieuwe user om te bashen. Want daar is het je om te doen. Je modus operandi is redelijk voorspelbaar.quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:57 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe je erbij komt dat mijn vragen aan jou en aan Absurditeit een poging tot trollen zou zijn.
Ben getrouwd met een wajonger. Tot 100% afgekeurd wegens lichamelijke (rug en knieen) en psychische klachten. Hij is drummer, daar ligt z'n passie. Oefent elke week met z'n band. Ook heeft hij lessen via reintegratiebureau geregeld.quote:
Met wat precies, vragen in welke uitkering je precies zit? Zoals je weet bash ik je alleen op het moment dat je zelf weer vervalt in je eeuwenoude Don Quichot-achtige kruistocht tegen 'De Maatschappij', maar dat wil niet zeggen dat ik niet geinteresseerd ben in je levensloop en de reden waarom je in een uitkering terecht bent gekomen. Ik blijf het namelijk nog steeds fascinerend vinden hoe jij de wereld bent gaan zien zoals je hem nu ziet. Maar goed, als je er niet over wilt praten houdt het natuurlijk op.quote:Op donderdag 9 juni 2011 12:00 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Je neemt iedere keer een nieuwe user om te bashen. Want daar is het je om te doen. Je modus operandi is redelijk voorspelbaar.
Ik zou gewoon willen dat je hiermee ophoudt. Meer vraag ik je niet. Hetzelfde verzoek aan Maanvis en anderen die hier lopen te zieken.
missyB heeft naar aanleiding van mijn tips al gekeken naar een baan als postbezorger.quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:26 schreef Lastpost het volgende:
[..]
En dan heb jij het idee dat jij ze wel aan een baan kunt helpen?
Leuk, maar daar ging deze topicreeks helemaal niet over. Deze topic gaat over de psychische impact van het wajonger zijn, niet om als banenmarkt te fungerenquote:Op donderdag 9 juni 2011 12:04 schreef Maanvis het volgende:
[..]
missyB heeft naar aanleiding van mijn tips al gekeken naar een baan als postbezorger.
Iemand anders (ben de username ff kwijt) heeft naar aanleiding van mijn tips al eens gekeken naar thuiswerk waar ie zelf niets van wist.
Wow, allereerst wil ik zeggen dat het me heel lastig lijkt om je partner zo te zien worstelen met de problemen die hij heeft, en dat je je vast machteloos moet voelen!quote:
Dus, iemand anders mag niet doorgaan op posts uit het vorige topic, maar jij mag wel posts uit deel 1 halen? Das nogal krom vind je niet?quote:Op donderdag 9 juni 2011 12:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Leuk, maar daar ging deze topicreeks helemaal niet over. Deze topic gaat over de psychische impact van het wajonger zijn, niet om als banenmarkt te fungeren
Nergens voor nodigquote:Start gewoon nieuwe topic reeks, is er duidelijkheid voor iedereen
Ik zie daartoe geen reden, zeker niet aangezien de psychische impact juist verminderd kan worden doordat iemand aantoont dat er toch hoop is voor wajong-ersquote:Op donderdag 9 juni 2011 12:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Leuk, maar daar ging deze topicreeks helemaal niet over. Deze topic gaat over de psychische impact van het wajonger zijn, niet om als banenmarkt te fungeren
Start gewoon nieuwe topic reeks, is er duidelijkheid voor iedereen
Met de wajong zelf is niks mis. Met de regelgeving omtrent de wajong wel in mijn ogen. Nee, als je goed had opgelet in de voorgaande topics, dan had je gezien dat ik ooit een wajong heb gehad. Maar zoals je gisteren tegen mij zei: zoek terug en gij zult vinden.quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zeg CoolGuy, wat vind jij eigenlijk wat er mis is in de wajong?
Je post hier best veel, heb je zelf een wajong uitkering?
En zo niet, wat is voor jou de reden om hier zo veel te posten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |