Wacht even hoor, je gaat niet tegen mij vertellen dat je geen oordeel velt maar het wel hebben over een doelloos bestaan omdat ze geen baan hebben? Wtf weet jij daar nou van? Misschien doen ze wel vrijwilligerswerk waar ze dolgelukkig van worden en wat ook nog eens een grote maatschappelijke bijdrage heeft. Je kan op zoveel mogelijk manier productief leven, ook als je geen baan hebt.quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:54 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dus jij kunt wel een oordeel vellen over of mensen ergens een oordeel over kunnen vellen?
Bovendien is het geen eens een oordeel vellen, we willen de wajong-ers in dit topique alleen helpen aan een gelukkig en produktief leven ipv een doelloos bestaan.
Als je dit meent dan kan je zelf ook Wajong aanvragen, want dan heb je duidelijk een stoornis.quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:01 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Kap nou eens met deze negatieve bullcrap. Ik steek mijn nek uit om jullie aan het werk te helpen en ik krijg alleen maar shit over me heen.
Jij kan beter weggaan uit dit topic, want je begrijpt duidelijk niet wat je zegt.quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:01 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Kap nou eens met deze negatieve bullcrap. Ik steek mijn nek uit om jullie aan het werk te helpen en ik krijg alleen maar shit over me heen.
Dat vind ik nogal een verschil. Jij hebt het over de top, terwijl ik het heb over een normale baan op een normaal kantoor wat je uitdaging verschaft, wat je leuk vind, waar je leuke collega's vind en waar je niet naar toe gaat omdat het moet van de regering. Natuurlijk hebben we allemaal eens wat vervelends en willen we allemaal een keer niet naar het werk, maar de mensen met een Wajong hebben over het algemeen een zwaar leven waar ze veel minder in kunnen doen dan wel-gezonde mensen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:55 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En dat vind ik weer te gemakkelijk om te zeggen. Waarom zou je geen baan onder 'je niveau' kunnen accepteren? Ik geloof ook graag dat ik directeur kan worden van een multinational, maar voor die tijd moet ik toch echt eerst een baan onder dat niveau accepteren.
Overigens wil ik wel aanstippen dat het bij een aantal geestelijke problemen heel goed is om te werken. De regelmaat en structuur het onder de mensen zijn uit je eigen huis en iets nuttigs bijdragen aan iets heeft een zeer positieve werking op de psyche.quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:03 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jij kan beter weggaan uit dit topic, want je begrijpt duidelijk niet wat je zegt.
Iemand die tot over zijn oren in de problemen zit met welke oorzaak dan ook, is wel met iets anders bezig dan een baan zoeken die onder zijn niveau zit omdat hij dat 'moet' van allerlei andere mensen.
En dat bepaal jij????quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:03 schreef Tamashii het volgende:
Iemand die tot over zijn oren in de problemen zit met welke oorzaak dan ook, is wel met iets anders bezig dan een baan zoeken die onder zijn niveau zit omdat hij dat 'moet' van allerlei andere mensen.
Reageer ook eens op de andere dingen, bijvoorbeeld dat jij het leven van mensen in de wajong doelloos vind.quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:06 schreef Maanvis het volgende:
[..]
En dat bepaal jij????
Ik hoor anders genoeg mensen die wel willen werken maar geen aangepaste werkplek kunnen vinden, of constant afgewezen worden.
Dat vind ik helemaal niet, je geeft weer je eigen negatieve draai aan mijn posts.quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:08 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Reageer ook eens op de andere dingen, bijvoorbeeld dat jij het leven van mensen in de wajong doelloos vind.
Dat zijn geen uitzonderingen.quote:Natuurlijk zijn er uitzonderingen, maar die zijn er om de regel te bevestigen.
Dat was dan ook niet de insteek. De insteek was of je uberhaupt een baan zou moeten accepteren onder je niveau als je daartoe in staat bent terwijl je in de WAJONG zit.quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:03 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jij kan beter weggaan uit dit topic, want je begrijpt duidelijk niet wat je zegt.
En nu oordeel jij weer over iets waar je niks vanaf weet. Er zijn zat mensen die een 'zwaar' leven hebben zonder WAJONG en ook onder hun niveau werken, dat is natuurlijk geen argumentatie om maar in de WAJONG te blijven hangen en te wachten op iets wat misschien nooit zal komen. Structuur, regelmaat en begeleiding in een job helpen wat dat betreft ook heel goed mee aan de reintegratie van een WAJONGER.quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:05 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat vind ik nogal een verschil. Jij hebt het over de top, terwijl ik het heb over een normale baan op een normaal kantoor wat je uitdaging verschaft, wat je leuk vind, waar je leuke collega's vind en waar je niet naar toe gaat omdat het moet van de regering. Natuurlijk hebben we allemaal eens wat vervelends en willen we allemaal een keer niet naar het werk, maar de mensen met een Wajong hebben over het algemeen een zwaar leven waar ze veel minder in kunnen doen dan wel-gezonde mensen.
Nee, dat is het niet. Dit topic vervalt steeds in een flame war. Neem maar een kijkje in de vorige topics. Hier alvast een voorproefje:quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:32 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat vind ik wel een beetje egoistisch. Dus omdat die mensen hun ding gezegd hebben, moet het topic maar dicht? Er komen zo'n 5000 mensen op FOK, er zijn altijd meer mensen die iets kunnen bijdragen aan zo'n topic.
Dit is waarom de wajonghaters echt komen reageren.quote:Op maandag 30 mei 2011 13:23 schreef Scorpie het volgende:
Feit is en blijft dat je nog geen enkel argument hebt kunnen aandragen waarom iemand niet 'geestelijk in staat zou kunnen zijn' om plee`s te schrobben of onkruid te wieden. Ga er maar op oefenen, alhoewel ik betwijfel of jij met je zeer beperkte capaciteiten hier ooit wijs uit zal komen
ik ben niet zo`n fucking halve jankbal met autisme die doet alsof hij zielig is en zonder ruggegraat zichzelf keihard anaal laat nemen door de overheid voor een paar rotcenten. Ik hou mijn eigen broek omhoog, waarom kan de rest van die bende faalhazen met autisme het dan niet? Juistem. Het zijn incompetente zwakke mensen die in de Middeleeuwen als eerste het loodje legden omdat ze simpelweg niet goed genoeg waren om te blijven leven.
Maar ja, tegenwoordig blijven dat soort zwakke broeders leven, geven we ze eten, zorgen we ervoor dat ze zich mogen voortplanten en voila, een hele nieuwe levenssoort zwakke figuren die niet snappen dat ze moeten werken voor hun onderhoud. En ja, gefeliciteerd, je zit aan het staatsinfuus, ik zou er blij mee zijn
Hoe voelt het nu, lekker labeltjes te dragen en te weten dat de helft van Nederland je uitkotst omdat je je aanstelt met je autisme? Neem een voorbeeld aan die meid hierboven, die gewoon laat zien hoe het moet. Ze heeft meer ballen in haar pinkje dan jij als een 'echte' vent. Ik zou me kapot schamen, maar blijkbaar mis je die sociale cognitieve vaardigheden ook al. Woopsie! Weer een labeltje erbij!
En dan heb jij het idee dat jij ze wel aan een baan kunt helpen?quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:06 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik hoor anders genoeg mensen die wel willen werken maar geen aangepaste werkplek kunnen vinden, of constant afgewezen worden.
Het zit je echt dwars he, dat ik die reactie heb geschreven?quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, dat is het niet. Dit topic vervalt steeds in een flame war. Neem maar een kijkje in de vorige topics. Hier alvast een voorproefje:
[..]
Dit is waarom de wajonghaters echt komen reageren.
Hun interesse is het niet om bij te dragen aan de discussie, maar om mensen met een wajong zwart te maken
Het is dan een stukje waarbij je kan afvragen wat het bijdraagt en wat het veroorzaakt. Het draagt niets bij doch het veroorzaakt klaarblijkelijk wel wat.quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:28 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het zit je echt dwars he, dat ik die reactie heb geschreven?
Jammer dat je geen edits meer kan doen in gesloten topics hequote:Op donderdag 9 juni 2011 11:28 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het zit je echt dwars he, dat ik die reactie heb geschreven?
Ik heb het ook allemaal gelezen. Het nodigt bepaald niet uit...quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:23 schreef Gewas het volgende:
Magnetronkoffie heeft wel een punt. Ik lees dit topic al vanaf deel 1 en soms kom je hele vervelende uitspraken tegen.
Misschien omdat er toch wat pijnpuntjes aan de vlakte komen bij de mensen die het lezen waarbij ze wat zelfreflectie moeten toepassen. Daarnaast is het wel grappig dat de post waar ik op reageer 'opeens' uit mijn reactie is gefilterd...quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het is dan een stukje waarbij je kan afvragen wat het bijdraagt en wat het veroorzaakt. Het draagt niets bij doch het veroorzaakt klaarblijkelijk wel wat.
Dat kan gewoon hoor. Daarnaast is het wel ernstig treurig dat je de post waar ik op reageerde eruit hebt geknipt. Daar word ik namelijk ook voor complete autist uitgemaakt. Maar dat komt je niet zo goed uit hequote:Op donderdag 9 juni 2011 11:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jammer dat je geen edits meer kan doen in gesloten topics he
Ze vragen op heel brave wijze wat jou mankeert om je er vervolgens mee om de oren te slaan, met echte hulp komen ze niet.quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:31 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik heb het ook allemaal gelezen. Het nodigt bepaald niet uit...
Jammer dat je het treurig vind, maar je hoeft echt niet bang te zijn dat de mensen hier te dom zijn om op de link naar jouw post te klikken om vervolgens zelf een mening te vormen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:34 schreef Scorpie het volgende:
Daarnaast is het wel ernstig treurig dat je de post waar ik op reageerde eruit hebt geknipt. Daar word ik namelijk ook voor complete autist uitgemaakt. Maar dat komt je niet zo goed uit he
Precies. Ik ben blij dat je het door het. Ze zuigen, krijgen vervolgens een reactie van iemand die zich kwetsbaar opstelt, genieten vervolgens van het leedvermaak om vervolgens er keihard op in te hakken. Veilig achter hun PC.quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ze vragen op heel brave wijze wat jou mankeert om je er vervolgens mee om de oren te slaan, met echte hulp komen ze niet.
Als ze vragen wat "er mis is met jou", zijn ze uit op spiritus voor hun flamewar.
Ze willen niet helpen, en waar geen wil is, is geen weg.
Daarom kan deze topic beter dicht, hier gaat niks goeds meer uitkomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |