abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97929303
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 10:54 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Dus jij kunt wel een oordeel vellen over of mensen ergens een oordeel over kunnen vellen?
Bovendien is het geen eens een oordeel vellen, we willen de wajong-ers in dit topique alleen helpen aan een gelukkig en produktief leven ipv een doelloos bestaan.
Wacht even hoor, je gaat niet tegen mij vertellen dat je geen oordeel velt maar het wel hebben over een doelloos bestaan omdat ze geen baan hebben? Wtf weet jij daar nou van? Misschien doen ze wel vrijwilligerswerk waar ze dolgelukkig van worden en wat ook nog eens een grote maatschappelijke bijdrage heeft. Je kan op zoveel mogelijk manier productief leven, ook als je geen baan hebt.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  † In Memoriam † donderdag 9 juni 2011 @ 11:02:26 #27
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_97929318
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 11:01 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Kap nou eens met deze negatieve bullcrap. Ik steek mijn nek uit om jullie aan het werk te helpen en ik krijg alleen maar shit over me heen.
Als je dit meent dan kan je zelf ook Wajong aanvragen, want dan heb je duidelijk een stoornis.
pi_97929354
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 11:01 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Kap nou eens met deze negatieve bullcrap. Ik steek mijn nek uit om jullie aan het werk te helpen en ik krijg alleen maar shit over me heen.
Jij kan beter weggaan uit dit topic, want je begrijpt duidelijk niet wat je zegt.

Iemand die tot over zijn oren in de problemen zit met welke oorzaak dan ook, is wel met iets anders bezig dan een baan zoeken die onder zijn niveau zit omdat hij dat 'moet' van allerlei andere mensen.
pi_97929404
quote:
5s.gif Op donderdag 9 juni 2011 10:55 schreef Scorpie het volgende:

[..]

En dat vind ik weer te gemakkelijk om te zeggen. Waarom zou je geen baan onder 'je niveau' kunnen accepteren? Ik geloof ook graag dat ik directeur kan worden van een multinational, maar voor die tijd moet ik toch echt eerst een baan onder dat niveau accepteren.
Dat vind ik nogal een verschil. Jij hebt het over de top, terwijl ik het heb over een normale baan op een normaal kantoor wat je uitdaging verschaft, wat je leuk vind, waar je leuke collega's vind en waar je niet naar toe gaat omdat het moet van de regering. Natuurlijk hebben we allemaal eens wat vervelends en willen we allemaal een keer niet naar het werk, maar de mensen met een Wajong hebben over het algemeen een zwaar leven waar ze veel minder in kunnen doen dan wel-gezonde mensen.
  donderdag 9 juni 2011 @ 11:05:53 #30
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_97929432
quote:
15s.gif Op donderdag 9 juni 2011 11:03 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Jij kan beter weggaan uit dit topic, want je begrijpt duidelijk niet wat je zegt.

Iemand die tot over zijn oren in de problemen zit met welke oorzaak dan ook, is wel met iets anders bezig dan een baan zoeken die onder zijn niveau zit omdat hij dat 'moet' van allerlei andere mensen.
Overigens wil ik wel aanstippen dat het bij een aantal geestelijke problemen heel goed is om te werken. De regelmaat en structuur het onder de mensen zijn uit je eigen huis en iets nuttigs bijdragen aan iets heeft een zeer positieve werking op de psyche.
Bijna elke psycholoog zal je dat ook vertellen.
  donderdag 9 juni 2011 @ 11:06:13 #31
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_97929446
quote:
En dat bepaal jij????
Ik hoor anders genoeg mensen die wel willen werken maar geen aangepaste werkplek kunnen vinden, of constant afgewezen worden.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_97929526
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 11:06 schreef Maanvis het volgende:

[..]

En dat bepaal jij????
Ik hoor anders genoeg mensen die wel willen werken maar geen aangepaste werkplek kunnen vinden, of constant afgewezen worden.
Reageer ook eens op de andere dingen, bijvoorbeeld dat jij het leven van mensen in de wajong doelloos vind. :')

Natuurlijk zijn er uitzonderingen, maar die zijn er om de regel te bevestigen.
  donderdag 9 juni 2011 @ 11:11:24 #33
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_97929634
quote:
2s.gif Op donderdag 9 juni 2011 11:08 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Reageer ook eens op de andere dingen, bijvoorbeeld dat jij het leven van mensen in de wajong doelloos vind. :')
Dat vind ik helemaal niet, je geeft weer je eigen negatieve draai aan mijn posts.
quote:
Natuurlijk zijn er uitzonderingen, maar die zijn er om de regel te bevestigen.
Dat zijn geen uitzonderingen.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_97929738
quote:

[..]

Dat was dan ook niet de insteek. De insteek was of je uberhaupt een baan zou moeten accepteren onder je niveau als je daartoe in staat bent terwijl je in de WAJONG zit.
En vrijwilligerswerk staat daar even buiten; niet iedere WAJONG-er doet vrijwilligerswerk en vrijwilligerswerk zou wat mij betreft gewoon onder het kopje 'hebben van een baan' moeten vallen.
pi_97929808
quote:
2s.gif Op donderdag 9 juni 2011 11:05 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Dat vind ik nogal een verschil. Jij hebt het over de top, terwijl ik het heb over een normale baan op een normaal kantoor wat je uitdaging verschaft, wat je leuk vind, waar je leuke collega's vind en waar je niet naar toe gaat omdat het moet van de regering. Natuurlijk hebben we allemaal eens wat vervelends en willen we allemaal een keer niet naar het werk, maar de mensen met een Wajong hebben over het algemeen een zwaar leven waar ze veel minder in kunnen doen dan wel-gezonde mensen.
En nu oordeel jij weer over iets waar je niks vanaf weet. Er zijn zat mensen die een 'zwaar' leven hebben zonder WAJONG en ook onder hun niveau werken, dat is natuurlijk geen argumentatie om maar in de WAJONG te blijven hangen en te wachten op iets wat misschien nooit zal komen. Structuur, regelmaat en begeleiding in een job helpen wat dat betreft ook heel goed mee aan de reintegratie van een WAJONGER.
pi_97929874
Nouja, ik weet er behoorlijk veel van af. Ken een aantal mensen die in de Wajong zitten, ken een aantal mensen die een uitkering hebben. Van dichterbij dan me lief is.

Maar het is waar wat je zegt, ik zeg ook niet dat ze moeten wachten op iets wat er misschien nooit zal komen. Ik zeg alleen dat ik vind dat ze niet verplicht een baan moeten nemen onder hun niveau, en dan bedoel ik natuurlijk niet een 'normale' baan, maar een baan als asperges steken ofzo, terwijl je het niveau hebt van de rekenkamer.
  † In Memoriam † donderdag 9 juni 2011 @ 11:19:18 #37
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_97929896
Tijd dat RE een link maakt naar deel I. Dan hoeft er geen slotje aan dan is de cirkel compleet.
pi_97929957
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 10:32 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Dat vind ik wel een beetje egoistisch. Dus omdat die mensen hun ding gezegd hebben, moet het topic maar dicht? Er komen zo'n 5000 mensen op FOK, er zijn altijd meer mensen die iets kunnen bijdragen aan zo'n topic.
Nee, dat is het niet. Dit topic vervalt steeds in een flame war. Neem maar een kijkje in de vorige topics. Hier alvast een voorproefje:
quote:
10s.gif Op maandag 30 mei 2011 13:23 schreef Scorpie het volgende:
Feit is en blijft dat je nog geen enkel argument hebt kunnen aandragen waarom iemand niet 'geestelijk in staat zou kunnen zijn' om plee`s te schrobben of onkruid te wieden. Ga er maar op oefenen, alhoewel ik betwijfel of jij met je zeer beperkte capaciteiten hier ooit wijs uit zal komen :')

ik ben niet zo`n fucking halve jankbal met autisme die doet alsof hij zielig is en zonder ruggegraat zichzelf keihard anaal laat nemen door de overheid voor een paar rotcenten. Ik hou mijn eigen broek omhoog, waarom kan de rest van die bende faalhazen met autisme het dan niet? Juistem. Het zijn incompetente zwakke mensen die in de Middeleeuwen als eerste het loodje legden omdat ze simpelweg niet goed genoeg waren om te blijven leven.

Maar ja, tegenwoordig blijven dat soort zwakke broeders leven, geven we ze eten, zorgen we ervoor dat ze zich mogen voortplanten en voila, een hele nieuwe levenssoort zwakke figuren die niet snappen dat ze moeten werken voor hun onderhoud. En ja, gefeliciteerd, je zit aan het staatsinfuus, ik zou er blij mee zijn :')

Hoe voelt het nu, lekker labeltjes te dragen en te weten dat de helft van Nederland je uitkotst omdat je je aanstelt met je autisme? Neem een voorbeeld aan die meid hierboven, die gewoon laat zien hoe het moet. Ze heeft meer ballen in haar pinkje dan jij als een 'echte' vent. Ik zou me kapot schamen, maar blijkbaar mis je die sociale cognitieve vaardigheden ook al. Woopsie! Weer een labeltje erbij!
Dit is waarom de wajonghaters echt komen reageren.
Hun interesse is het niet om bij te dragen aan de discussie, maar om mensen met een wajong zwart te maken
pi_97930046
Magnetronkoffie heeft wel een punt. Ik lees dit topic al vanaf deel 1 en soms kom je hele vervelende uitspraken tegen.
  donderdag 9 juni 2011 @ 11:26:41 #40
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_97930175
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 11:06 schreef Maanvis het volgende:

[..]

En dan heb jij het idee dat jij ze wel aan een baan kunt helpen? :+
pi_97930234
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 11:21 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Nee, dat is het niet. Dit topic vervalt steeds in een flame war. Neem maar een kijkje in de vorige topics. Hier alvast een voorproefje:

[..]

Dit is waarom de wajonghaters echt komen reageren.
Hun interesse is het niet om bij te dragen aan de discussie, maar om mensen met een wajong zwart te maken
Het zit je echt dwars he, dat ik die reactie heb geschreven?
  † In Memoriam † donderdag 9 juni 2011 @ 11:30:14 #42
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_97930307
quote:
10s.gif Op donderdag 9 juni 2011 11:28 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Het is dan een stukje waarbij je kan afvragen wat het bijdraagt en wat het veroorzaakt. Het draagt niets bij doch het veroorzaakt klaarblijkelijk wel wat.
pi_97930318
quote:
10s.gif Op donderdag 9 juni 2011 11:28 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Jammer dat je geen edits meer kan doen in gesloten topics he :P
pi_97930350
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 11:23 schreef Gewas het volgende:
Magnetronkoffie heeft wel een punt. Ik lees dit topic al vanaf deel 1 en soms kom je hele vervelende uitspraken tegen.
Ik heb het ook allemaal gelezen. Het nodigt bepaald niet uit...

Mensen stellen zich kwetsbaar op en als je dan sommige opmerkingen leest... :{
pi_97930461
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 11:30 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Het is dan een stukje waarbij je kan afvragen wat het bijdraagt en wat het veroorzaakt. Het draagt niets bij doch het veroorzaakt klaarblijkelijk wel wat.
Misschien omdat er toch wat pijnpuntjes aan de vlakte komen bij de mensen die het lezen waarbij ze wat zelfreflectie moeten toepassen. Daarnaast is het wel grappig dat de post waar ik op reageer 'opeens' uit mijn reactie is gefilterd...

quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 11:30 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Jammer dat je geen edits meer kan doen in gesloten topics he :P
Dat kan gewoon hoor. Daarnaast is het wel ernstig treurig dat je de post waar ik op reageerde eruit hebt geknipt. Daar word ik namelijk ook voor complete autist uitgemaakt. Maar dat komt je niet zo goed uit he ;)
pi_97930489
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 11:31 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Ik heb het ook allemaal gelezen. Het nodigt bepaald niet uit...
Ze vragen op heel brave wijze wat jou mankeert om je er vervolgens mee om de oren te slaan, met echte hulp komen ze niet.
Als ze vragen wat "er mis is met jou", zijn ze uit op spiritus voor hun flamewar.

Ze willen niet helpen, en waar geen wil is, is geen weg.
Daarom kan deze topic beter dicht, hier gaat niks goeds meer uitkomen
pi_97930568
quote:
10s.gif Op donderdag 9 juni 2011 11:34 schreef Scorpie het volgende:
Daarnaast is het wel ernstig treurig dat je de post waar ik op reageerde eruit hebt geknipt. Daar word ik namelijk ook voor complete autist uitgemaakt. Maar dat komt je niet zo goed uit he ;)
Jammer dat je het treurig vind, maar je hoeft echt niet bang te zijn dat de mensen hier te dom zijn om op de link naar jouw post te klikken om vervolgens zelf een mening te vormen.

Of ben je bang dat de mensen hier wel zo dom zijn of zo?
Als ik zo'n quote zou zien, zou ik ook eerst zelf kijken alvorens als een blinde waanzinnige te gaan flamen.
pi_97930590
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 11:35 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ze vragen op heel brave wijze wat jou mankeert om je er vervolgens mee om de oren te slaan, met echte hulp komen ze niet.
Als ze vragen wat "er mis is met jou", zijn ze uit op spiritus voor hun flamewar.

Ze willen niet helpen, en waar geen wil is, is geen weg.
Daarom kan deze topic beter dicht, hier gaat niks goeds meer uitkomen
Precies. Ik ben blij dat je het door het. Ze zuigen, krijgen vervolgens een reactie van iemand die zich kwetsbaar opstelt, genieten vervolgens van het leedvermaak om vervolgens er keihard op in te hakken. Veilig achter hun PC. :')_!

Hoe ziekelijk dat is.... cyberpesten. :N

Daarom waarschuw ik maar. Ga er NIET op in.
pi_97930646
Kiek ze goan met zijn 2en tegen de rest van de wereld.
pi_97930657
Volkomen terecht geniet ik een uitkering. Overigens zelden tot nooit problemen gehad met het Uwv of soortgelijke instanties.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')