abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97961355
quote:
14s.gif Op donderdag 9 juni 2011 22:54 schreef Absurditeit het volgende:

[..]

:')
quote:
14s.gif Op donderdag 9 juni 2011 22:54 schreef Absurditeit het volgende:

[..]

:')
Ja sorry, ik zit er niet voor jan lul in en ben momenteel behoorlijk over de zeik en de hulpverlening kan weer eens niet goed meewerken.. protocolletjes enzo heh.. en nu is de kans dat ik verdomme nog weer eens gedwongen opgenomen moet worden omdat ik zo graag mijn best wil doen maar weer eens kankerhard vastloop....

Excusues voor het woord kanker, maar dat schijnt tegenwoordig normaal te zijn en als je suicidaal bent en mensen lastig valt en compulsief dwangmatig als een zware debiel heel veel en heel hard kanker schreeuwd, dan is dat normaal (eigen ervaring)

Hier, filmpje van mijn ex buurman... krijgt gratis drugs, gratis geld, en wordt gewoon met rust gelaten... is heel normaal gedrag.... 8)7

Deze man moet voor de rechter komen ivm trauma bij zijn kind. Is suicidaal. Schreeuwt je zowel s'ochtends als s'avonds wakker en daar kan je NIETS aan doen..
-weg-
  † In Memoriam † donderdag 9 juni 2011 @ 23:07:53 #277
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_97961607
Niemand die het debat volgt in de kamer over pgb en wajong?
pi_97961700
quote:
14s.gif Op donderdag 9 juni 2011 23:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik volg nog liever discussies op FOK! dan in de kamer...
-weg-
  † In Memoriam † donderdag 9 juni 2011 @ 23:11:33 #279
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_97961823
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 23:09 schreef Auti het volgende:

[..]

Ik volg nog liever discussies op FOK! dan in de kamer...
Leuk. Het is anders de kamer die bepaalt en niet FOK! :+
  donderdag 9 juni 2011 @ 23:11:38 #280
297051 schaal_9
Caissière B
pi_97961826
quote:
Ben op vakantie, wist niet dat het vandaag is. Enfin, ik lees het morgen wel!
Eindoordeel: je gaat boven de gestelde eisen uit.
pi_97961921
Hoe kut en hard FOK! soms kan zijn, vind ik hier meer volksvertegenwoordiging dan in die meststal wat 2e kamer zou mogen heten... OF NIE..
-weg-
  † In Memoriam † donderdag 9 juni 2011 @ 23:14:03 #282
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_97961957
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 23:11 schreef schaal_9 het volgende:

[..]

Ben op vakantie, wist niet dat het vandaag is. Enfin, ik lees het morgen wel!
dertigledendebat. Debat volgt nog en dan worden de vandaag ingediende moties meegenomen en bepaalde vragen beantwoord.
pi_97963162
quote:
Nee, ben net terug, ik lees het morgen allemaal wel. Nu eerst nog even ontspannen en dan naar bed :)
pi_97963431
Deze is ook leuk, ook zo'n moment opname

Deze man is echt uitstekend in staat om te werken, en als je daar onder woont en elke dag zowel s'ochtends al s'avonds mee wordt wakker geschreeuwd dan mag je dat ook maar mee doen..

Jammer zo'n aansteller boven je en dat je je daar zelf ook over moet aanstellen..
Dit is toch gewoon heel normaal?
-weg-
pi_97963973
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 23:39 schreef Auti het volgende:
Deze is ook leuk, ook zo'n moment opname

Deze man is echt uitstekend in staat om te werken, en als je daar onder woont en elke dag zowel s'ochtends al s'avonds mee wordt wakker geschreeuwd dan mag je dat ook maar mee doen..

Jammer zo'n aansteller boven je en dat je je daar zelf ook over moet aanstellen..
Dit is toch gewoon heel normaal?
Huh? Is did bij jou in de buurt?
Wat heeft dit trouwens met wajong en eigenwaarde te maken?? :?
pi_97964167
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 23:48 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Huh? Is did bij jou in de buurt?
Dat was mijn bovenbuurman, in de woning die ik met urgentie had gekregen en waar we een jaar voor hebben gevochten, maar dit kan allemaal zomaar.. Als ze wisten dat dat er zo'n debiel woonde had ik er nooit geplaatst gewezen, er is politie geweest en al want ik wou hem echt vermoorden en nu heb ik geen urgentie meer en geen kans meer op een woning.. mongooltje zit er nog steeds.. psychiater (zelfde als de mijne) komt voor het tuchtcollege en ik heb een een kosteloos stelling van ruim 1200 euro tegen hem lopen, net als dat zijn ex een rechtzaak heeft lopen ivm het trauma van zijn zoontje en ik als ik klaar ben dan schop ik hem een straatput in.
-weg-
  donderdag 9 juni 2011 @ 23:53:21 #287
283800 Suphomes
Dat dit kan in Nederland
pi_97964238
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 23:03 schreef Auti het volgende:

[..]

[..]

Deze man moet voor de rechter komen ivm trauma bij zijn kind. Is suicidaal. Schreeuwt je zowel s'ochtends als s'avonds wakker en daar kan je NIETS aan doen..

Jawel hoor.
pi_97964267
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 23:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
Wat heeft dit trouwens met wajong en eigenwaarde te maken?? :?
Ik ben mijn urgentie en kans op woning hierdoor kwijtgeraakt, ben nog dieper gezakt, 2 jaar reintegatriewerk/therapie naar de klote, IRO naar de klote, het heeft mij persoonlijk ruim 1200 gulden gekost en de belasting betaler een kleine 23000.

Ik zit in de put, hij zit daar nog steeds gezellig te kankeren..
-weg-
pi_97964423
oh ja, hij bedreigt zijn psych ook en die vindt dat normaal.. want hij is er om mensen te helpen en de 1 heeft het nu eenmaal moeilijker dan de ander :{w :|W

Ik heb overal bewijs van en de zaak loopt.
Dezelfde psychiater leent ook geld uit aan patienten... dit is zwaar verboden!!!
Aangemeld bij de medische tuchtraad.

Politie is er ook bij geweest en alles.
-weg-
pi_97965029
Deze man, , de naam mag genoemd worden want er is immers helemaal niets met hem aan de hand... :')
Loopt gewoon vrij rond en mag mensen extreem lastig vallen van PsyQ beverwijk omdat "de 1 het nu eenmaal moeilijker heeft dan een ander" :')

Algemeen bekend met zware woedeaanvallen, suicidaal, schreeuwt zich helemaal de kanker etc.

EN DAAR MOGEN JULLIE VOOR BETALEN!!

Ik doe mijn uiterste best om normaal te zijn, heb daar ook een eigen woning voor nodig.. was bijna gelukt.. Totdat ik dit figuur aantrof. Je kan hem ook buiten horen... Maar dit schijnt dus volledig geaccepteerd te zijn.

De beste uiterst vriendelijke man wist ook nog te vertellen dat hij een week van te voren het kantoor van zijn psych bijna kort en klein had geslagen en dat hij de avond daarvoor met een mes tegen zijn borst en muur zwaar opgefokt tegen zichzelf heeft lopen schreeuwen dat hij maar moest doorduwen.. Maar dat kan en mag, "de 1 heeft het nu eenmaal moeilijker dan een ander"
IPV dat ik hem de kanker heb geslagen, waar ik hem nog wel een paar dagen voor heb gewaarschuwd, had ik geen poot op te staan en kon ik mijn woning verlaten en ben weer terug bij af.. ruim 1 jaar reintegratie naar de klote.. kosten voor de belastingbetaler ; 18.000 euro.

Zwart op wit.

[ Bericht 0% gewijzigd door Daniel1976 op 10-06-2011 00:36:03 ]
-weg-
pi_97965164
******Effe tussendoohoor!!!******

quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 21:52 schreef CoolGuy het volgende:
Oh maar ik klaag niet tegen bepaalde forummers hier. Ik zeg gewoon wat ik denk. Dat jij en evt anderen daar niet mee om kunnen gaan, jammer dan.
Het is juist andersom. Jij kunt niet omgaan met het idee dat er misbruik gemaakt wordt door mensen die prima capabel zijn om te werken, doch in de wajong blijven zitten. Je hebt dit talloze keren aangekaart in deze topicreeks.
En jouw flames helpen je ook niet verder.

quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 21:52 schreef CoolGuy het volgende:
Nou kijk, ik heb mn handen uit mn mouwen gestoken, daarom zit ik ook niet meer in die situatie, weet je nog. Maar ik hoef niet voor jou de kastanjes uit het vuur te halen natuurlijk, dat mag je lekker zelf doen, en de manier waarop mag jij ook helemaal zelf beslissen. Maakt mij echt niet uit. Maar ik denk dat de manier waarop jij het doet wat minder snel zoden aan de dijk dan mogelijk zou zijn.

Het heeft natuurlijk net zo min zin om hier te komen klagen over hoe zwaar je het hebt en hoe stom iedereen is die jou niet naar de mond praat, maar dan klik je straks IE dicht, en dan zit je nog steeds in dezelfde situatie.
Ik heb nooit aangegeven de kastanjes uit het vuur te gaan halen, om de doodeenvoudige reden dat JIJ er een punt van maakt "dat er zoveel misbruik van de wajong wordt gemaakt door mensen die gewoon wel kunnen werken".
Ik loop verder helemaal niet te klagen "over hoe zwaar ik het wel niet heb", dat lul je zelf uit je nek :P
Weet je nog die negatieve punten die jij steeds maakte en ik aanhaalde? Dat zijn dingen die jij zelf bedacht heb, je mocht willen dat ik echt zo ben zodat je geklaag terecht is. Helaas is dat niet zo.

******Excuses jonges, kon het weer niet latuh!!!******
pi_97965260
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 00:10 schreef Auti het volgende:
Deze man,, de naam mag genoemd worden want er is immers helemaal niets met hem aan de hand... :')
Loopt gewoon vrij rond en mag mensen extreem lastig vallen van PsyQ beverwijk omdat "de 1 het nu eenmaal moeilijker heeft dan een ander" :')

Algemeen bekend met zware woedeaanvallen, suicidaal, schreeuwt zich helemaal de kanker etc.

EN DAAR MOGEN JULLIE VOOR BETALEN!!

Ik doe mijn uiterste best om normaal te zijn, heb daar ook een eigen woning voor nodig.. was bijna gelukt.. Totdat ik dit figuur aantrof. Je kan hem ook buiten horen... Maar dit schijnt dus volledig geaccepteerd te zijn.

De beste uiterst vriendelijke man wist ook nog te vertellen dat hij een week van te voren het kantoor van zijn psych bijna kort en klein had geslagen en dat hij de avond daarvoor met een mes tegen zijn borst en muur zwaar opgefokt tegen zichzelf heeft lopen schreeuwen dat hij maar moest doorduwen.. Maar dat kan en mag, "de 1 heeft het nu eenmaal moeilijker dan een ander"
IPV dat ik hem de kanker heb geslagen, waar ik hem nog wel een paar dagen voor heb gewaarschuwd, had ik geen poot op te staan en kon ik mijn woning verlaten en ben weer terug bij af.. ruim 1 jaar reintegratie naar de klote.. kosten voor de belastingbetaler ; 18.000 euro.

Zwart op wit.
fuk-king-hell.....dat meen je niet. Je bent door -hem- op straat gezet??
Lekkere hulpverlening heb/had je dan -_-

Edit: Snap je verhaal niet helemaal, maar 't komt er op neer dat je door hem iets hebt gedaan en daardoor eruit gezet bent??

[ Bericht 1% gewijzigd door Daniel1976 op 10-06-2011 00:36:16 ]
pi_97965345
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 00:16 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

fuk-king-hell.....dat meen je niet. Je bent door -hem- op straat gezet??
Lekkere hulpverlening heb/had je dan -_-
Yep, en morgen ga ik weer naar de dokter.. en dan volgt er gedwongen opname..
Want ik doe blijkbaar niet mijn best genoeg ....
-weg-
pi_97965387
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 00:18 schreef Auti het volgende:

[..]

Yep, en morgen ga ik weer naar de dokter.. en dan volgt er gedwongen opname..
Want ik doe blijkbaar niet mijn best genoeg ....
Je weet best dat ik 1 van diegenen ben die juist niet die mening ben hey? ;)
gebruik je kalmeringsmiddelen nu? Je lijkt er kalmer onder dan ikzelf zou zijn in zo'n situatie

Edit:Ik wou nog wat tikken, heb alleen geen idee wat.

Sterkte ;) (al weet ik dat je niks hebt aan mijn woorden)
pi_97965532
Als ik morgen kutnieuws bij de huisarts krijg ga ik gelijk door naar PsyQ en schop ik dat hele zooitje aan stront... schijnt normaal te zijn en misschien dat ik dan eens serieus wordt genomen..

BTW ik typ dit op 60mg valium ...
Wou Maanvis nog iets inbrengen over GAF scores?
Want ik heb het nu eenmaal wat lastiger dan anderen

[ Bericht 11% gewijzigd door Daniel1976 op 10-06-2011 14:27:40 ]
-weg-
pi_97965653
Sterkte Auti morgen bij de huisarts.
pi_97965714
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 00:22 schreef Auti het volgende:
Als ik morgen kutnieuws bij de huisarts krijg ga ik gelijk door naar PsyQ en schop ik dat hele zooitje aan stront... schijnt normaal te zijn en misschien dat ik dan eens serieus wordt genomen..

BTW ik typ dit op 60mg valium ...
Wou Maanvis nog iets inbrengen over GAF scores?
Want ik heb het nu eenmaal wat lastiger dan anderen
Wat belachelijk dat ze je bij zo'n idioot stopten. De wonignmarkt in NL is helaas zo verziekt.
Heb je nog benzo voor morgen?
Weet niet hoe lang opname voor je gaat duren...pfff...weet gewoon niet wat ik moet zeggen. Sorrie jongen

maanvis? Die zal wel wat zeggen in de trend van:Er is vast wel een cursusje voor :P

[ Bericht 6% gewijzigd door Daniel1976 op 10-06-2011 14:36:23 ]
pi_97966454
quote:
15s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 00:26 schreef EchtGaaf het volgende:
Sterkte Auti morgen bij de huisarts.
Mijn huisarts is een schat, maar ook aan regels gebonden..
Mijn psych is een lul én de lul.. Zo doet hij geld uitlenen aan patienten.. VERBOTEN!! kost hem zijn ambt.. en er is nog meer.. En als morgen wéér nul op mijn request krijg dan ga ik wel even langs... niet stoer, maar gemeen en gemeend. Schijnt te mogen.. want de 1 heeft het nu eenmaal moeilijker dan de ander.

Ik kan ook graaien... nét zo crimineel! Als ik dan toch al weer achter de deur moet dan heb ik geen moer meer te verliezen! IK BEN WOEDEND!!!!
Geweld is makkelijk weetje, als je wilt graaien en schijt aan mensen hebt dan heb je het goed..
Doe je je best dan mag je op je tenen lopen met een uitgescheurde rectum!

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGGGGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHH..

Dormicum please! ;(
-weg-
  Moderator vrijdag 10 juni 2011 @ 09:31:48 #299
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_97970927
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 00:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
******Effe tussendoohoor!!!******

[..]

Het is juist andersom. Jij kunt niet omgaan met het idee dat er misbruik gemaakt wordt door mensen die prima capabel zijn om te werken, doch in de wajong blijven zitten. Je hebt dit talloze keren aangekaart in deze topicreeks.
En jouw flames helpen je ook niet verder.

Nee. Het is niet andersom. Ik kan _prima_ omgaan met dat idee. Ik heb er verder namelijk geen last van, ik heb gewoon een baan, en verder geen issues. Dat er mensen thuis zitten die geld krijgen waar ze geen recht op hebben is niet eerlijk...voor de andere mensen die wél recht hebben op dat geld, omdat voor elke persoon die er geen recht op heeft er wel iemand is die daar wel recht op heeft. Op een gegeven moment is het potje leeg, en daar moeten dan mensen die er wél recht op hebben voor bloeden. Dat vind ik niet eerlijk voor de benadeelde wajong-gerechtigden. Voor mij persoonlijk maakt het totaal niks uit, want ik heb verder niks te maken met een wajong uitkering.

quote:
Ik heb nooit aangegeven de kastanjes uit het vuur te gaan halen, om de doodeenvoudige reden dat JIJ er een punt van maakt "dat er zoveel misbruik van de wajong wordt gemaakt door mensen die gewoon wel kunnen werken".
Ik loop verder helemaal niet te klagen "over hoe zwaar ik het wel niet heb", dat lul je zelf uit je nek :P
Weet je nog die negatieve punten die jij steeds maakte en ik aanhaalde? Dat zijn dingen die jij zelf bedacht heb, je mocht willen dat ik echt zo ben zodat je geklaag terecht is. Helaas is dat niet zo.

******Excuses jonges, kon het weer niet latuh!!!******

Nou volgens mij wel, want je zit in de wajong en dat is niet voor niks want je hebt allerlei klachten geef je aan, en dat vind je lastig en vervelend en kut. Dat is klagen. Nee, I really couldn't care less of jij wel of niet zo bent. Jij bent niet de groep waar ik het over heb. In mijn ogen zou je daar wel zo maar deel uit kunnen maken, maar die groep is groter dan jij, dus mijn 'geklaag' is hoe dan ook terecht.

Maar goed, je bent nog steeds niet van de kast gekomen. Kijk, ik zit in dit topic, omdat ik het onderwerp op zich interessant vind. Dat ik een andere mening heb dan jij, dat mag. Daar is het een forum voor. Als je alleen maar een groepje mensen om je heen wil die elkaar de hele dag door knuffelen en elkaar vertellen hoe kut het allemaal is en hand in hand kumbaya zingen dan moet je daar een apart topic voor openen. JIJ bent degene met de uitkering vanwege een situatie waar je zegt vanaf te willen, niet ik. Ik klik dit topic dicht en ben het verder vergeten. Voor jouw is die uitkering, tezamen met je situatie nog steeds realiteit op dat moment.

Ik snap niet dat je je eigenwaarde wil bediscussieren, maar tegelijkertijd niks wil horen over hoe de buitenwereld daar tegenaan kijkt. Daar zou je namelijk je voordeel mee kunnen doen, maar dat wil je niet, want er is voor jou maar 1 waarheid en dat is dat de boze buitenwereld jouw eigenwaarde nadelig beinvloedt. De hand in eigen boezem steken heb ik je nog niet zien doen, want jij bent alleen maar een weerloos slachtoffer als we jou moeten geloven. Ik heb in 5 topics nog niks gelezen wat jij daar aan doet voor jezelf. Ik lees alleen maar wie en wat er allemaal stom is.
Breitling - Instruments for Professionals
  vrijdag 10 juni 2011 @ 09:38:27 #300
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_97971088
precies, stel je hebt 50 euro in huis en iedereen bij jou in de straat zou komen vragen om 10,- omdat ze het zelf zo moeilijk hebben. Aan wie geef je die 10,- dan mee?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')