Pijn, dat doet het. Echt, fysiek pijnquote:Op donderdag 9 juni 2011 00:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik moet ook niet op linkjes klikken
Awww, liefquote:Op donderdag 9 juni 2011 00:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Cadeau geven aan iemand die me dierbaar is
[..]
Jij snapt hem
Dus als je weer langskomt en ik mocht besluiten om eten te maken dan moet ik niks maken met aubergine erin?quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Cadeau geven aan iemand die me dierbaar is
[..]
Jij snapt hem
Ik ook. Tot op kortquote:
Wat die aubergine?quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Pijn, dat doet het. Echt, fysiek pijn
Nee, het filmpjequote:
Ik doe meequote:
Veel succes met je BrewDog donkerblauw zoektocht! Vergeet er ook niet eentje voor jezelf mee te nemen!quote:
Daar word je wel vaak mooier van.quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:49 schreef S95Sedan het volgende:
Misschien wel een goed idee om eens meer dan 4uur slaap te krijgen
Niet voor lang, moet zo ook richting bed. Net thuis van werk dus eerst altijd even uit de werkmodus komen.quote:
Zonder wallen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:54 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nog mooier met m'n ongeschoren kop en warrige haar?
Je kunt ook gewoon níet gaan slapen dan.quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:57 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Die heb ik toch wel als ik net wakker ben, dus daar hoef ik het niet voor te doen
Zou je het dan niet hebben?quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:59 schreef L-E het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon níet gaan slapen dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |