SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hierRon Paul 2012
Hoeveel mag het kosten? Anders ben ik eventueel beschikbaar.quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:22 schreef minnemin het volgende:
Dag mensen, waar kan ik zo'n coach bestellen? Die een keer met me mee gaat stappen?
Ben je goed? Recensies?quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:23 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Hoeveel mag het kosten? Anders ben ik eventueel beschikbaar.
Als je zweterig bent van het warme weer kan ik me heus voorstellen dat je extra doucht, maar zo heilig is elke dag douchen ook weer niet onder normale omstandigheden. Het schijnt ook dat je een grotere kans op schimmelinfecties hebt als je veel doucht, en ook spoel je het beschermlaagje van je huid weg.quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:22 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Wat hebben jullie allemaal voor stink lichamen als je dus blijkbaar elke dag perse onder de douche moet. Doe ik in de zomer ook, maar op een zondag blijf ik wel gewoon aan de wastafel. Nog nooit iemand horen klagen.
Nee iemand horen klagen zul je niet nee. Want bijna niemand zal dat ooit tegen een ander zeggen. Wij hadden eerste jaar HBO een jongen in de klas, daar was duidelijk zichtbaar dat ie zich weinig douchte. Vettig haar (daarom moet ik me elke ochtend al wel douchen want als ik wakker wordt kan ik mn haar alleen goed krijgen door het te wassen), schilfers op zn huid, en hij stonk echt een uur in de wind. Echt een penetrante zweetlucht. Een keer kreeg ik er letterlijk kotsneigingen van.quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:22 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Wat hebben jullie allemaal voor stink lichamen als je dus blijkbaar elke dag perse onder de douche moet. Doe ik in de zomer ook, maar op een zondag blijf ik wel gewoon aan de wastafel. Nog nooit iemand horen klagen.
Ik bedoel allebei, de wasbak of kort afspoelen met koud tot lauw water.quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:34 schreef VacaLoca het volgende:
@moneyfornothing: met afspoelen bedoel je wel onder de douche gewoon ff kort eronder? of bij de wasbak? onder douche alleen met water afspoelen telt wmb als douchen.
Dat is prima, maar dat gaat dus al lang niet meer over om de dag douchen. Die kerel douchte dus vrijwel niet. Echt vettig haar komt na 3 dagen ongeveer.quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:34 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Nee iemand horen klagen zul je niet nee. Want bijna niemand zal dat ooit tegen een ander zeggen. Wij hadden eerste jaar HBO een jongen in de klas, daar was duidelijk zichtbaar dat ie zich weinig douchte. Vettig haar (daarom moet ik me elke ochtend al wel douchen want als ik wakker wordt kan ik mn haar alleen goed krijgen door het te wassen), schilfers op zn huid, en hij stonk echt een uur in de wind. Echt een penetrante zweetlucht. Een keer kreeg ik er letterlijk kotsneigingen van.
Maar niemand die dat hem direct of indirect duidelijk heeft gemaakt dat jaar. Hebben met elkaar wel eens over gehad of we het hem toch niet zouden vertellen... omdat ie daar dan iig ms wat mee kan en het uiteindelijk beter voor hem is als ie daarop ms vaker zou douchen. Maar kwam dan toch vaak uit op dat je dat echt niet kan zeggen.
Wat je hoort van anderen is echt totaal geen indicatie. Als je bv last zou hebben van een slechte adem is de kans klein dat mensen je er op wijzen. Heb al wel paar keer meegemaakt dat ik met een groepje stond en dat er over iemand gepraat werd en er werd gezegd dat diegene echt uit zn bek meurt. Iedereen beaamt dat dan, maar niemand die dat tegen die persoon zelf zegt.
@moneyfornothing: met afspoelen bedoel je wel onder de douche gewoon ff kort eronder? of bij de wasbak? onder douche alleen met water afspoelen telt wmb als douchen.
Schilfers kan juist ook door te vaa douchen (uitdroging door hete douche).quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:34 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Nee iemand horen klagen zul je niet nee. Want bijna niemand zal dat ooit tegen een ander zeggen. Wij hadden eerste jaar HBO een jongen in de klas, daar was duidelijk zichtbaar dat ie zich weinig douchte. Vettig haar (daarom moet ik me elke ochtend al wel douchen want als ik wakker wordt kan ik mn haar alleen goed krijgen door het te wassen), schilfers op zn huid, en hij stonk echt een uur in de wind. Echt een penetrante zweetlucht. Een keer kreeg ik er letterlijk kotsneigingen van.
Maar niemand die dat hem direct of indirect duidelijk heeft gemaakt dat jaar. Hebben met elkaar wel eens over gehad of we het hem toch niet zouden vertellen... omdat ie daar dan iig ms wat mee kan en het uiteindelijk beter voor hem is als ie daarop ms vaker zou douchen. Maar kwam dan toch vaak uit op dat je dat echt niet kan zeggen.
Wat je hoort van anderen is echt totaal geen indicatie. Als je bv last zou hebben van een slechte adem is de kans klein dat mensen je er op wijzen. Heb al wel paar keer meegemaakt dat ik met een groepje stond en dat er over iemand gepraat werd en er werd gezegd dat diegene echt uit zn bek meurt. Iedereen beaamt dat dan, maar niemand die dat tegen die persoon zelf zegt.
Nouja moet, er zijn mensen die hun haar nooit met shampoo wassen maar ook geen vettig haar hebben. Die moesten even doorbijten voordat alle shampoo/collagenen troep uit hun haar was maar daarna hoefde ze het niet meer te gebruiken voor schoon haar, afspoelen is dan voldoende met eventueel af en toe een natuurlijk haarmaskertje.quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zelfde met vet haar, je moet het wel wassen met shampoo.
Ik bedoel dan de mensen die snel vet haar krijgen, zoals de jongen waar VacaLoca het over had.quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:46 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nouja moet, er zijn mensen die hun haar nooit met shampoo wassen maar ook geen vettig haar hebben. Die moesten even doorbijten voordat alle shampoo/collagenen troep uit hun haar was maar daarna hoefde ze het niet meer te gebruiken voor schoon haar, afspoelen is dan voldoende met eventueel af en toe een natuurlijk haarmaskertje.
Veel shampoos zijn sowieso eigenlijk niet zo geweldig voor je haar, maar door veelvuldig gebruik kan je haar haast niet meer zonder.
Ik gebruik het zelf ook gewoon, maar ene dag was ik mijn haar met shampoo en de volgende dag spoel ik het alleen uit. Werkt prima voor mij, maar als je vettig haar hebt kan ik me voorstellen dat je vaker shampoo gebruikt. Zelf weten wat je prettig vindt toch.
Ook voor zulke mensen heeft het gewerkt, maar afgezien daarvan zei ik ook in mijn een-na-laatste zin dat ik het me kan voorstellen bij erg vettig haar.quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik bedoel dan de mensen die snel vet haar krijgen, zoals de jongen waar VacaLoca het over had.
quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:49 schreef VacaLoca het volgende:
Je kruis moet iig toch echt wel dagelijks... stel er komt spontaan sex op een dag en je hebt daar dag niet gewassen...
quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:40 schreef Supersoep het volgende:
Veel mensen lijken gewoon te negeren dat niet douchen niet betekent dat je jezelf niet wast. Je hebt een fucking wastafel als je je even te lui voelt soms op een vrije dag.
Dat is alsnog wat anders dan om de dag douchen en je tussendoor afspoelen/wassen hè. Ik ben ook niet voor 1x in de week douchen ofzo hoor.quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:49 schreef VacaLoca het volgende:
Nou bij die jongen was toch echt door weinig douchen. Idd zeker minder dan 1x in 3 dagen. Je zag (en rook) het verschil wanneer ie zich een keer wel gedouched had.
En vandaar weer het afspoelen/wassen verhaal, kan je ook je kruis in meenemen namelijk. Dus om de dag douchen zou ik niet erg vinden in een potentiële partner, mits geen vieze luchtjes enzo.quote:Anyway, prima als je om de dag wilt douchen. Persoonlijk vind ik het frisser om elke dag te doen, en kost maar 10 minuutjes van je tijd hooguit. Je kruis moet iig toch echt wel dagelijks... stel er komt spontaan sex op een dag en je hebt daar dag niet gewassen.... dat zal echt geen punten scoren. Daarnaast ook gewoon noodzakelijk voor persoonlijke hygiene.
Ja, mijzelf bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:51 schreef minnemin het volgende:
[..]
Heb je eerder vrouwen blijvend op weg geholpen met versierskills?
Daar heb je zo'n vet handig icoontje voor linksboven je gewone usericon, daaraan kun je zien of het een mannetje of een vrouwtje is.quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:56 schreef minnemin het volgende:
Whuuuuuuut heb al die tijd gedacht dat je man was.
Van wat voor verenigingen ben je al lid? Wat voor baan heb je, en wat voor collega's lopen daar rond (qua leeftijd man/vrouw verhouding dus) en in wat voor buurt/plaats woon je?quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:56 schreef minnemin het volgende:
Wat moet ik doen? Van meer verenigingen lid worden? Een fatsoenlijke baan nemen? Verhuizen?
ik weet het, maar bij jou nooit op geletquote:Op donderdag 9 juni 2011 00:58 schreef moneyfornothing het volgende:
Daar heb je zo'n vet handig icoontje voor linksboven je gewone usericon, daaraan kun je zien of het een mannetje of een vrouwtje is.
-geenquote:Van wat voor verenigingen ben je al lid? Wat voor baan heb je, en wat voor collega's lopen daar rond (qua leeftijd man/vrouw verhouding dus) en in wat voor buurt/plaats woon je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |