quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja, maar alles beter dan eenpenis
Wat kan je eigenlijk in Limburg doen? Eigenlijk heb ik wel een keertje zin om daarheen te gaan met een dagkaartje van de Kruidvat ofzo. Lekker lang treinen.quote:
Doe maar alsof het een lolly is. (quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Ik ben bang daarvoor echt. Watwat als Jan nou verder wil een keer.
ENG
Ik ben ook kut, ben ik dus ook een provincie?quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:50 schreef Etsu het volgende:
Zuid Holland_____!
Eigenlijk zijn alle provincies kut.
Impliceren dat Limburg achterligt.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:50 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wat kan je eigenlijk in Limburg doen? Eigenlijk heb ik wel een keertje zin om daarheen te gaan met een dagkaartje van de Kruidvat ofzo. Lekker lang treinen.
...quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:50 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Doe maar alsof het een lolly is. (_________!!!!!!!!!!!!!! )
quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:50 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wat kan je eigenlijk in Limburg doen? Eigenlijk heb ik wel een keertje zin om daarheen te gaan met een dagkaartje van de Kruidvat ofzo. Lekker lang treinen.
Ja.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ben ook kut, ben ik dus ook een provincie?
Omdat daarom.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:50 schreef Water123 het volgende:
Waarom mogen docenten eigenlijk niet na de tweede correctie vertellen hoeveel punten je gescoord hebt? Ze kunnen er toch gewoon bij zeggen dat het nog niet vaststaat bla bla bla
Eh ja, dat is een goeie.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:50 schreef Ezell het volgende:
[..]
In mijn dorp kan je ook een wandeling maken door het bos en snowboarden. Dat is dan niet leuk.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:51 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Kom, dan gaan we een wandeling maken door het bos. En dan ff snowboarden
Denk goed na.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:51 schreef Keauning het volgende:
[..]
Eh ja, dat is een goeie.![]()
Zuid-Limburg heeft een enorm mooi landschap. Alhoewel ik van Midden-Limburg af kom.
OSCARquote:
Heeft iemand nog belang bij een kaartje van Kruidvat? Ik ga hem toch niet meer gebruiken..quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:51 schreef Keauning het volgende:
[..]
Eh ja, dat is een goeie.![]()
Zuid-Limburg heeft een enorm mooi landschap. Alhoewel ik van Midden-Limburg af kom.
Tot wanneer is hij geldig?quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:52 schreef Water123 het volgende:
[..]
Heeft iemand nog belang bij een kaartje van Kruidvat? Ik ga hem toch niet meer gebruiken..
Het is al bijna 12 uur, je moet me helpen met denken.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:52 schreef Ezell het volgende:
[..]
In mijn dorp kan je ook een wandeling maken door het bos en snowboarden. Dat is dan niet leuk.
[..]
Denk goed na.
Je ziet er leuk uit hoorquote:
HIER IS HET WARMER!! EN MEER NATUUR.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:52 schreef Ezell het volgende:
[..]
In mijn dorp kan je ook een wandeling maken door het bos en snowboarden. Dat is dan niet leuk.
[..]
Denk goed na.
Ik woon er niet maar Amsterdam is wel.quote:
Vraag maar aan Jordy. Ik ben in mijn hele leven drie keer in Limburg geweest ofzo.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:52 schreef Keauning het volgende:
[..]
Het is al bijna 12 uur, je moet me helpen met denken.
Laat dan maar.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:53 schreef Water123 het volgende:
[..]
Niet zo heel lang meer, tot en met 19 juni en alleen in het weekend geldig.
Later.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Laat dan maar.![]()
Ofja.
KLINKERBOTSING. Wanneer gaan we daten?19 juni of eerder of niettttt?
MAG NIET VAN DE REEEEEEEEEEEEEEEEEEGELS.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:53 schreef Water123 het volgende:
Maar waarom mogen docenten eigenlijk niet na de tweede correctie vertellen hoeveel punten je gescoord hebt? Ze kunnen er toch gewoon bij zeggen dat het nog niet vaststaat bla bla bla
Pinkpop...quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:53 schreef Keauning het volgende:
Oja, Pinkpop begint ook.
Niet dat ik ga.
waarquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:54 schreef jordyqwerty het volgende:
Mijn neef zit nu op een onbewoond eiland.
HOE FUCKING COOL IS DAT!!!!!!!!
Dat is toch raar!quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
MAG NIET VAN DE REEEEEEEEEEEEEEEEEEGELS.
Joooquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja dat dus.
WATER123, laat maar.Bedankt voor je aanbod, kuskus.
Hij zit er nu toch dan is het wel bewoont.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:54 schreef jordyqwerty het volgende:
Eerst met mij.quote:
Amsterdam en Rotterdam vind ik wel TE druk hoor.. en A'dam vind ik *** omdat wanneer ik een blondje aanspreek omdat ik de weg niet weet en denk dat weet die Hollander wel, is het een buitenlanderquote:
Sherlock!quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:54 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Hij zit er nu toch dan is het wel bewoont.
Je zult hem nooit meer terugzien, de zwarte rook zal hem vermoordenquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:54 schreef jordyqwerty het volgende:
Alleen daarom?quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:55 schreef Water123 het volgende:
[..]
Amsterdam en Rotterdam vind ik wel TE druk hoor.. en A'dam vind ik *** omdat wanneer ik een blondje aanspreek omdat ik de weg niet weet en denk dat weet die Hollander wel, is het een buitenlander
Ik heb voorrang.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik moet ook nog met zoveel FOK!kers daten .
Het is 'Lost' niet!quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:55 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Je zult hem nooit meer terugzien, de zwarte rook zal hem vermoorden
Dat is één van de redenen waarom ik daar niet heen wilquote:
Wtf..quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:55 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Je zult hem nooit meer terugzien, de zwarte rook zal hem vermoorden
Niemand zal hem missen.quote:
Weet je niet.quote:
Rotterdamquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:56 schreef Water123 het volgende:
[..]
Dat is één van de redenen waarom ik daar niet heen wilEn in Rotterdam vond ik het gebouw te grijs, te koud.. brrr
Je kent lost niet?quote:
Ik heb alle seizoenen gekocht.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:57 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ben alle seizoenen aan het downloaden a 50 GB
Wauwwquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:57 schreef jordyqwerty het volgende:
Hij zit hier dus.
[ afbeelding ]
JALOERS
quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:57 schreef jordyqwerty het volgende:
Hij zit hier dus.
[ afbeelding ]
JALOERS
Zijn er toevallig chickies in de bosjes?quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:57 schreef jordyqwerty het volgende:
Hij zit hier dus.
[ afbeelding ]
JALOERS
Nee, want hij zegt ONBEWOOND.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:58 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Zijn er toevallig chickies in de bosjes?
Als het nou redelijke prijzen waren had ik dat ook gedaan, maar dat zijn het nietquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb alle seizoenen gekocht.
Eckte bazen kopen.
Ik luister DJVTWquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Uit frustratie ga ik Shakira luisteren.
Ik luister constant Q-musicquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Valt mee.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:58 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Als het nou redelijke prijzen waren had ik dat ook gedaan, maar dat zijn het niet
Nee hoor.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, want anders gaan jullie alleen maar kleffen dit en dat![]()
Geef aan mij.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:59 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik ben blut. Nee, ik overdrijf, ik heb ¤20
Oquote:
quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
NU begint de 538n8club weerquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Weer een vrouw die zelfmoord wil plegen?
Scrubs is leuk.quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:00 schreef Water123 het volgende:
Californication, Scrubs, South Park, Family Guy, The Office, Chuck
En dat voor een meisje.quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:00 schreef Water123 het volgende:
Californication, Scrubs, South Park, Family Guy, The Office, Chuck
Alles downloaden vanaf S1, jetzt.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:58 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik heb maar een paar afleveringen gezien. Geen idee van welk seizoen.
Ik verlies mijn respect in jou.quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja want LOST![]()
HEROES_____________________________________________________________________!
JAAAAAAAA.quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
The Hard Times of RJ Berger.
Saved by the Bell.
Sabrina the Teenage Witch.
Die zijn wel keihip. Alleen ik kijk het nooitquote:Op donderdag 9 juni 2011 00:03 schreef Etsu het volgende:
Ik ben meer van de Engelse series.Zoals Are You Being Served? en Allo'Allo'.
Oke, ik heb toch de hele vakantie de tijd, ik ga eens kijken of het leuk is.quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:02 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik verlies mijn respect in jou.
Haten op Heroes
Heb ik allemaal op DVD.quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Die zijn wel keihip. Alleen ik kijk het nooit
IK OOK!quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:03 schreef Ezell het volgende:
Ik keek vroeger ook altijd naar Sweet Valley High.
quote:
Uhm, geen idee of het nog erop komt, ik heb alles gedownloadquote:Op donderdag 9 juni 2011 00:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oke, ik heb toch de hele vakantie de tijd, ik ga eens kijken of het leuk is.
Komt het op tv?
Onbewust virussen downloaden.quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:04 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Uhm, geen idee of het nog erop komt, ik heb alles gedownload
s0w g3il.quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:04 schreef Water123 het volgende:
Ik kijk nog steeds elke dag Samson en Gert![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:05 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Dastan downloadt PIRATES_OF_THE_CARRIBEAN_3D.exe [40KB]
quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:06 schreef Etsu het volgende:
[..]__!
Jamaar dat is Dastan.![]()
Voor de rest issie wel aardig hoor.
Maar jij__!
Impliceren dat Jordy niet aardig is.quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:06 schreef Etsu het volgende:
[..]__!
Maar jij__!
Awww deed hij dat echt?quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:06 schreef Etsu het volgende:
[..]__!
Maar jij__!
Welterusten en succesquote:Op donderdag 9 juni 2011 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ga slapen. Morgen weer stage.En vrijdag weer stage.
En volgende week vrijdag stage.
En dan die maandag daarop even naar stage les geven
EN DAN INLEVERDAG EN DAN TOETSWEEK EN DAN NOG MEER TOETSEN EN GEEN STAGE MEER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
K DOEI LIEFVDRERDS.
Succes Klinkkie.quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
EN DAN INLEVERDAG EN DAN TOETSWEEK EN DAN NOG MEER TOETSEN EN GEEN STAGE MEER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
K DOEI LIEFVDRERDS.
Tuurlijk. Ik denk toch altijd aan jou.quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Gaan jullie wel aan me denken als om 6:45 mijn wekker af gaat?
wtfquote:Op donderdag 9 juni 2011 00:10 schreef Joosterd het volgende:
Omdat we een buitensporig groot aantal verzoeken van jouw ip-adres hebben ontvangen, is uit voorzorg de toegang vanaf jouw IP-adres geblokkeerd. Dit kan niet veroorzaakt zijn door normaal surfen over de website, zelfs niet wanneer je expres snel doorklikt. Een mogelijke oorzaak is dat je een bookmarktool gebruikt die controleert of een van je gebookmarkte pagina's is geëpdatet, en je veel pagina's van FOK! hebt gebookmarked. Corresponderen hierover heeft geen zin omdat de blokkering binnen korte tijd automatisch opgeheven wordt. Mocht je een goede reden hebben voor het opvragen van zoveel pagina's, en in de toekomst deze melding niet meer willen zien, mail dan met admins [at] fok.nl. Vermeld daarbij in ieder geval je IP-adres (zie www.whatismyip.com), en de reden van het groot aantal verzoeken.
Access denied due to an excessive amount of page requests. This ban will be lifted swiftly, so please do not contact us. In case you have a good reason for doing so many requests and do not want to see this page in the future, please contact admins [at] fok.nl and mention your IP-address (www.whatismyip.com) and the reason.
Nu maar op mijn buurmans netwerk gegaan..
F5en in mijn eigen FB...quote:
Zucht. Nee, niet voor dat 2:49 minuten filmpje, ik had het over heel seizoen 1quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mij virussen en rommel laten downloaden voor 2.49 minuten filmpje.
Kan niet, dan slaap ik.quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Gaan jullie wel aan me denken als om 6:45 mijn wekker af gaat?
Doeeeiquote:Op donderdag 9 juni 2011 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
K DOEI LIEFVDRERDS.
Luister dan, ik moet toch eerst weten of het leuk is voordat ik ga downloaden.quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:12 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Zucht. Nee, niet voor dat 2:49 minuten filmpje, ik had het over heel seizoen 1
quote:
Versta je dat écht niet?quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Luister dan, ik moet toch eerst weten of het leuk is voordat ik ga downloaden.
Als binnenkort 2 maanden is wel jaquote:
Ok doei.quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:15 schreef Joosterd het volgende:
Ik ben ook pitten moet morgen allemaal dingen voor mijn EXA feestje.![]()
Doeeiiquote:Op donderdag 9 juni 2011 00:15 schreef Joosterd het volgende:
Welterusten en alvast veel plezier!quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:15 schreef Joosterd het volgende:
Ik vond het niet grappig, maarja.quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:15 schreef Ezell het volgende:
[..]
Sorry Etsu, dat moest gewoon eventjes.
Weggespoeld.quote:
Was niet lullig bedoeld. Ik zou niemand uitlachen omdat hij/zij slecht is in een taal. Ik ben zelf slecht in Duits.quote:
Hele avond 0 berichten gepost en dan zoiets.quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:19 schreef Corkscrew het volgende:
Dag EXA SC'ers, ik ga slapen. Morgen naar Barcelona.
Even YouTuben.quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:19 schreef jordyqwerty het volgende:
Ezell kijk welk liedje ik luister
Moet je ook luisteren![]()
![]()
Veel plezier!quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:19 schreef Corkscrew het volgende:
Veel plezier! En vergeet je nieuwe wasa-crackers niet.quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:19 schreef Corkscrew het volgende:
BARCELONAquote:Op donderdag 9 juni 2011 00:19 schreef Corkscrew het volgende:
Veel plezierquote:Op donderdag 9 juni 2011 00:19 schreef Corkscrew het volgende:
Ik wel.quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:22 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ruilen?
[..]
Nee, Noord-Holland. Ik heb geen airco.
Nee van warmte kan ik niet slapenquote:Op donderdag 9 juni 2011 00:22 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ruilen?
[..]
Nee, Noord-Holland. Ik heb geen airco.
Mijn raam staat al open, maar het is nog steeds heet.quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:23 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik wel.
Nouja, zo'n ding van 20 euro wat je aan de muur kan plakken (_____!!!!! )
Maar ik heb ook het ramen open staan
Kom naar mij toe dan.quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:24 schreef Ezell het volgende:
[..]
Mijn raam staat al open, maar het is nog steeds het.
Dan moet je vooral water drinken, krijg je het koud van.quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:23 schreef Water123 het volgende:
[..]
Nee van warmte kan ik niet slapenIk moet gewoon mn raam sluiten en sokken aandoen
MOET VIND HIER MET DT OF NIET?quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:25 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Omdat ik het een leuke smiley vind!
![]()
Het doet me denken aan kannibalen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:25 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Omdat ik het een leuke smiley vind!
![]()
Ik hou niet waterquote:Op donderdag 9 juni 2011 00:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dan moet je vooral water drinken, krijg je het koud van.
Je suis.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:27 schreef Ezell het volgende:
[..]
Je suis.Impliceren dat je niet weet wat ik vroegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik gok op 'spreken jullie Frans?, maar dat weet ik niet zeker. Ik heb een jaar Frans gemist en daarna een jaar Frans gehad, dus mijn Frans is echt knudde.quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:27 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Impliceren dat je niet weet wat ik vroeg
quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mn vriendin zei dit: Jouw Fokvrienden laten mij normaal voelen.
Wat een doos.quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mn vriendin zei dit: Jouw Fokvrienden laten mij normaal voelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |