hahaha episch, maar geld geven aan het CDA gaat tegen mijn principes in.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:25 schreef DrDentz het volgende:
[..]
http://www.cda.nl/Organisatie/CDA_Steunen/Doneren.aspx
5 euro maar
De tweede golfoorlog, golfer.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Welke oorlog hebben we na WO2 gevoerd?
http://www.nu.nl/politiek(...)t-wil-meer-geld.htmlquote:
Kan mij niet herinneren dat we daarin hebben meegevochten.quote:
lapo mensen hoeven geen nieuw topic meer te maken, die regels zijn veranderdquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:27 schreef golfer het volgende:
Als je dan mij voor bent (terwijl ik laatste poster ben) schrijf dan op z'n minst die naam goed.
Het is Van Rossem.
Ze is zo gruwelijk oud dat ze golfers moeder had kunnen zijn.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:28 schreef Van_Poppel het volgende:
Hannie is voor haar leeftijd nog aardig fris tussen de oren
85 jaar
Iemand die wel wat in haar leven bereikt heeft.quote:
BAM.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Iemand die wel wat in haar leven bereikt heeft.
Coalition of the Willing zegt je niets?quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Kan mij niet herinneren dat we daarin hebben meegevochten.
boohooquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Pleij is een schoenmaker die iets te ver van z'n leest is gelopen. Waardeloze wetenschapper.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:31 schreef Klopkoek het volgende:
Pleij denkt dat hij de Nederlandse volksaard kan duiden en vereeuwigen in een museum.
understatementquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:28 schreef Van_Poppel het volgende:
Hannie is voor haar leeftijd nog aardig fris tussen de oren
85 jaar
quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Jeroen houdt zich voorlopig nog stil.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:31 schreef Klopkoek het volgende:
Beetje voorspelbaar wat iedereen gaat zeggen. Van Leeuwen is al zo'n 20 jaar ontevreden met het CDA. Bleker verdedigd het kabinet, de boeren en de volksgezondheid. Van Rossem bagatelliseert alles en Pleij denkt dat hij de Nederlandse volksaard kan duiden en vereeuwigen in een museum. Jeroen Pauw gaat zeggen dat ontwikkelingshulp weggegooid geld is (komt het op neer).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |