Ik dacht roeienquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:25 schreef Samzz het volgende:
Stelletje viespeuken hier ook heIk dacht gewoon aan spinning!
Ik dacht aan geile hete seks.. zwetende lijfen..quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:25 schreef Samzz het volgende:
Stelletje viespeuken hier ook heIk dacht gewoon aan spinning!
Daarom kan ik toch nog wel liever iets anders fysiek hebben?quote:
Ik ook. Maar ik moet om mijn reputatie denkenquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik dacht aan geile hete seks.. zwetende lijven..![]()
quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:26 schreef ValHallen het volgende:
9. Cristina Scabbia
Zangeres van Italiaanse Metalband Lacuna Coil. Verpletterend mooi, de muziek is om te janken
[ afbeelding ]
quote:
Oh, zij heeft ergens wel wat weg van Victoria Koblenko op die foto...quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:26 schreef ValHallen het volgende:
9. Cristina Scabbia
Zangeres van Italiaanse Metalband Lacuna Coil. Verpletterend mooi, de muziek is om te janken
[ afbeelding ]
idd erg mooi!quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:26 schreef ValHallen het volgende:
9. Cristina Scabbia
[ afbeelding ]
Ik voel een verzoeknummer opkomenquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:26 schreef Samzz het volgende:
Daarom kan ik toch nog wel liever iets anders fysiek hebben?
Die uitdrukking bestaat volgens mij niet eens...quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:28 schreef Redskillz het volgende:
Wat betekend "je bent de boter in de pan" ?
Dat je in de zon ligt bij te bruinen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:28 schreef Redskillz het volgende:
quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Die uitdrukking bestaat volgens mij niet eens...
ik kan wel zonder je maar dat is kutquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:28 schreef Redskillz het volgende:
quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik kan wel zonder je maar dat is kut
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |