Doen je ogen pijn? doe ze gewoon lekker dicht en hou je oortjes openquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:12 schreef Samzz het volgende:
Schiet eens op met die top 50 of wat het ook is, mijn ogen doen pijn, maar ik wil weten wie op nummer 1 staat!
Ik denk Katy Perry
Ben ik toch Katy Perry vergetenquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:12 schreef Samzz het volgende:
Schiet eens op met die top 50 of wat het ook is, mijn ogen doen pijn, maar ik wil weten wie op nummer 1 staat!
Ik denk Katy Perry
Ja, ogen doen pijnquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:13 schreef Karzai het volgende:
[..]
Doen je ogen pijn? doe ze gewoon lekker dicht en hou je oortjes open
Is al langsgekomen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:14 schreef Samzz het volgende:
Zou Sarah Brightman ook voorkomen op de lijst? Ik denk het aan de ene kant niet, maar aan de andere kant ook wel...
Ik heb al een virus, ik wil er geen bacterie bovenopquote:
Ohquote:
Wat is soberso?quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
De prijs gaat er soberso uit!!!
Taugé op je ogen doenquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb al een virus, ik wil er geen bacterie bovenop
Heb je weer wat onder je bed gevonden?quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
![]()
Vrijdag anderhalf uur onzin afgewisselt met muziek
Maak kans op een prijs door te luisteren en mee te doen met de spelletjes.
De prijs gaat er soberso uit!!!
quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:15 schreef ValHallen het volgende:
12. Shania Twain
Canadese Countryzangeres. Een 'klassiek' mooie vrouw.
[ afbeelding ]
Nee, ik handel dit wel af. Die gast heeft ook nog irl gegevens van mequote:Op woensdag 8 juni 2011 23:10 schreef TWP het volgende:
[..]
Laten we hem allemaal een DM sturen met hetzelfde bericht erin
jaaaaaaaa dat is echt een lekkere vrouwquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:15 schreef ValHallen het volgende:
12. Shania Twain
Canadese Countryzangeres. Een 'klassiek' mooie vrouw.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |