Daar kan ik me best mee vermakenquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:53 schreef robdriessen het volgende:
Een man, een vrouw en een grote pot bier.
Da's al wat er is, leg oe daar maar bij neer.
die van die 25.000 Euroquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:53 schreef robdriessen het volgende:
the corrs bestaat toch uit 3 zussen en een broer ofzo?quote:
ROBDRIESSENquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:53 schreef robdriessen het volgende:
Hoi Opa. Je hebt m'n sig gehaaldquote:
quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:54 schreef ValHallen het volgende:
18. Hayley Williams.
Hihi lekker gek poppunk zangeresje van Paramore. De enige vrouw ter wereld die Oranje kan hebben als haarkleur. Ondanks het vermoedelijk vele gezeik zal iedereen haar willen volblaffen.
[ afbeelding ]
Mee eens!quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:54 schreef ValHallen het volgende:
18. Hayley Williams.
Hihi lekker gek poppunk zangeresje van Paramore. De enige vrouw ter wereld die Oranje kan hebben als haarkleur. Ondanks het vermoedelijk vele gezeik zal iedereen haar willen volblaffen.
[ afbeelding ]
mooie ogen, verder mwoaquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:54 schreef ValHallen het volgende:
18. Hayley Williams.
[ afbeelding ]
Nee. En dat oranje haar kan ze zeker niet hebbenquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:54 schreef ValHallen het volgende:
18. Hayley Williams.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:54 schreef ValHallen het volgende:
18. Hayley Williams.
[ afbeelding ]
Naam doet me denken aan Hayley Westenra.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:54 schreef ValHallen het volgende:
18. Hayley Williams.
[ afbeelding ]
Misschien als ze zich aanbied.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:54 schreef ValHallen het volgende:
18. Hayley Williams.
[ afbeelding ]
Die tepels was wat. Ik zei hier dat jij per ongeluk MIJ in plaats van knetter pics van je tepels had gemailed.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:53 schreef Samzz het volgende:
Dat kan gewoon geen toeval zijn!M'n tepels heb je ook al!
quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Nogmaals even 2 oproepjes :
Vrijdagavond, een spelshow, hiervoor ben ik pics nodig.. pics van JOU, een onderdeel van je lichaam: knie, teen, pink, oor etc zoiets... en stuur de pic naar mij
Vrijdag avond onzin show met spelletjes en een echte PRIJS
Voor jofu:
hij wil ook een spelletje ofzo doen.
Dm hem 3 verzoekjes die geen metal of rock zijn.
WIn je zijn spel, dan draait hij ze alledrie
quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:56 schreef Samzz het volgende:
Knetter, doe jij binnenkort een lekkere mannen top 50?
Ik wil ook wel eens kwijlen bij een topic
quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:56 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Die tepels was wat. Ik zei hier dat jij per ongeluk MIJ in plaats van knetter pics van je tepels had gemailed.
Alle mannen meteen over de rooie
Post ik een minuutje later de zogenaamde 'foto' onder deze spoiler:
[ afbeelding ]
Dat gaat veel luisteraars kosten!quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:56 schreef Samzz het volgende:
Knetter, doe jij binnenkort een lekkere mannen top 50?
Ik wil ook wel eens kwijlen bij een topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |