abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97914428
Beste mensen van FOK!

Ik heb even snel dit account aangemaakt omdat ik al een tijdje met een ontzettend rot gevoel zit.
Het is een nogal lang verhaal maar zal het zo kort mogelijk proberen te houden.
ls het onduidelijk is of iemand nog vragen heeft, vraag het!

Sinds ongeveer 9 maanden terug ben ik in contact geraakt met een aardige jongen die ik even Marco noem.
We konden elkaar al een paar jaar (via kenissen, school etc.) maar sinds die 9 maanden geleden hebben we dus ook echt close contact.

Het begon met ongeveer een maandje super leuke gesprekken op msn, totdat we allebei zo iets hadden van, we moeten elkaar eens in het echt ontmoeten.

We spraken dus af bij hem thuis, het was niet echt een date, het was gewoon simpel maar echt super leuk.
Er was zeker weten een klik.
Na dat afspraakje hadden we het beiden best druk dus hebben we elkaar een week of 4 niet gesproken.

Na die weken hadden we weer wat afgesproken, was hartstikke leuk en daarna ging het een beetje fout.
Hij was degene die elke keer voorstelde om wat te gaan doen en dan op het laatste moment kwam er iets tussen en ging het dus niet door.
Wel stelde hij meteen weer voor om een andere dag iets te gaan doen.
Toen twee dagen later dit weer gebeurde begon ik het erg vervelend te vinden en heb ik gezegt dat hij niet langer moest vragen of ik kwam, zonder dat hij ook zeker wist of het kon.

Toen hebben we elkaar weer een hele tijd niet gesproken en na een paar weken was hij weer degene die contact zocht.
Na weer een weekje gepraat te hebben via msn, stelde hij dus weer voor om af te spreken, deze keer zei hij niet af en het was weer een super gezellig avondje.
(Even ter informatie, bij alle 3 de "dates" hebben we niet gezoend ).
Een dag daarna werd ik opeens compleet genegeerd, ik vroeg hem elke keer wat er was en waarom hij niet reageerde, maar kreeg gewoon geen antwoord.
Ik heb hem toen een maand ongeveer zo gelaten en na dat maandje was hij wéér degene die uit zichzelf tegen mij kwam praten.

We hadden toen weer een keer afgesproken om het in het echt erover te hebben en wat bleek dus; hij hoorde van "mensen" dat ik had gezegt dat wij dus al een relatie hadden en dit vond hij heel vervelend omdat ik het eerste meisje was waar hij echt rustig aan wilden doen, alles rustig op wilden bouwen etc.

Na een paar dagen zagen we elkaar weer en toen was het dus "officieel" maar ik/we moesten het wel "stil houden" (Dat snapte ik dus al niet, maar goed).
Deze relatie duurden ongeveer.. 2/3 weken.

We waren beiden nogal druk en op een dag begon ik er over via de telefoon, dat ik het er even over wilde hebben.
Hij had geen tijd.
Nog een poging, weer geen tijd en na de derde poging heb ik gezegt, als dit zo moet, hoeft het van mij niet meer.
Toen heb ik hem in een gefrustreerde bui verwijderd van pin.

De volgende dag bedacht ik mij dat mijn vest daar nog lag, dus ik begon daar over op msn.
Ik had mijn excuses aageboden voor mijn impulsieve reactie maar hij bleef heel droog en kortaf en op het laatst zei hij, ik ga je nu verwijderen, dag.
Ik heb hem toen, tot een week geleden, nooit meer gesproken.
Dus sinds December ongeveer tot en met Mei.

Sinds nu zijn we opeens weer via Whatsapp aan de praat geraakt en we hebben ook gesprekken gehad waar in hij zei dat hij mij nog steeds miste en dingen zei als "je blijft leuk" en "je blijft een speciaal iemand voor mij".

Na een paar gesprekken vroeg hij mijn pin weer en toen hadden we daar even gepraat.
Hij stelde weer voor om af te gaan spreken om dit uit te praten.
En ja hoor.. op het laatste moment had hij wéér afgezegt met als reden dat hij ziek was(dat was hij wel echt) en dat zijn ouders het dus liever niet hadden dat ik langs kwam.

Daarvoor twijfelde ik nog of ik zou komen maar hij smeekte me echt en zei ook ik wil niet dat er weer niks van komt en nu kunnen we beiden.

Nou toen heb ik gezegt dat ik gewoon alleen voor mijn vest kwam.
Nou ik er heen gereden, vest opgehaald, heel kortaf deed ik, geen oogcontact gemaakt en keerde hem met een droge "doei" de rug toe en liep weg.
Tot in de avond hebben we elkaar toen niet meer gesproken.
Ik voelde mij niet beter door de actie van vanmiddag dus heb mijn excuses aangeboden en gezegt dat ik nog wel bereid ben om te praten.
Hij vond het goed en nou.. dat was het!? Sinds vorige week heeft hij nog geen woord tegen mij gezegt.
Ik twijfel nu dus of ik uit mezelf moet beginnen of niet.
Ik vind snel dat het nogal wanhopig over kan komen en ik wil het liefst dat hij gewoon begint.

Tips of meningen zijn welkom want ik weet echt niet wat ik met deze jongen aan moet!
xxx
  woensdag 8 juni 2011 @ 22:58:57 #2
253853 Grimbert
Bleep bleep boem!
pi_97915092
quote:
Ik vind snel dat het nogal wanhopig over kan komen en ik wil het liefst dat hij gewoon begint.
Waarom moet het allemaal van zijn kant komen?
Als ik je verhaaltje zo lees dan is hij de enige die initiatief neemt.

Ik lees eigenlijk alleen maar dat het gezellig en leuk was maar niet wat je nou echt van hem vind? Als je hem leuk vind bel hem dan gewoon.
Mannen vinden het ook leuk als een vrouw eens initiatief toont hoor ;)
Ja, behalve soms.
pi_97915474
Allereerst, super bedankt voor je reactie!

Ja, hij heeft ook vaak genoeg het initiatief genomen, maar zodra het aankomt op praten en gevoeles e.d. dan laat hij niet zo veel van zich horen.
(Hij heeft trouwens ook aangegeven dat hij daar echt niet goed mee is.)
Maar ik ben eerst al begonnen met de bevestiging of we nog zouden praten, dag daarna hadden we een heel kort gesprekje waarin ik vroeg of hij al beter was, nou dat leidde ook niet echt tot veel en nu heb ik zo iets van, hij mag nu wel weer eens beginnen!

En ja ik ben/was echt tot over mijn oren verliefd op deze jongen, nog steeds vind ik hem wel leuk.

En zoals ik dus al zei, qua gesprekken e.d. ben ik altijd degene geweest, en nog steeds, die het initiatief neemt.
Maar Ik wil ook niet wanhopig overkomen, snap je?
xxx
pi_97916237
Tering, lekker in de stront laten zakken die gast, omfg.
Waar is je eigenwaarde, meisje...
Mjah, dat is niet wat je moeder vannacht zei.
  woensdag 8 juni 2011 @ 23:20:14 #5
253853 Grimbert
Bleep bleep boem!
pi_97916464
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 23:04 schreef Alonso123 het volgende:
Allereerst, super bedankt voor je reactie!

Ja, hij heeft ook vaak genoeg het initiatief genomen, maar zodra het aankomt op praten en gevoeles e.d. dan laat hij niet zo veel van zich horen.
(Hij heeft trouwens ook aangegeven dat hij daar echt niet goed mee is.)
Maar ik ben eerst al begonnen met de bevestiging of we nog zouden praten, dag daarna hadden we een heel kort gesprekje waarin ik vroeg of hij al beter was, nou dat leidde ook niet echt tot veel en nu heb ik zo iets van, hij mag nu wel weer eens beginnen!

En ja ik ben/was echt tot over mijn oren verliefd op deze jongen, nog steeds vind ik hem wel leuk.

En zoals ik dus al zei, qua gesprekken e.d. ben ik altijd degene geweest, en nog steeds, die het initiatief neemt.
Maar Ik wil ook niet wanhopig overkomen, snap je?
Ik snap wel dat je niet wanhopig over wil komen, maar als hij je leuk vind (lijkt me wel als hij steeds weer probeert contact te krijgen) zal dat echt wel meevallen denk ik ;)

Ga gewoon dat gesprek met hem aan en vertel hem wat je dwars zit.
Als het dan nog zo blijft dan zal het wel niks worden.

quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 23:16 schreef Aarsjeuk het volgende:
Tering, lekker in de stront laten zakken die gast, omfg.
Waar is je eigenwaarde, meisje...
Het lijkt er aan de hand van het verhaal toch wel op dat hij haar leuk vind maar bang is voor iets ofzo.
In de stront laten zakken is ook zo wat, maar misschien ben ik wel te ruimdenkend ofzo :P
Ja, behalve soms.
pi_97919698
Je kunt 2 dingen doen..
1. Laat hem lekker in de stront zakken! Als hij op deze manier door blijft gaan blijft hij je pijn doen.
2. Ga met hem praten. Vertel hem wat je voor hem voelt en dat je het niet leuk vind hoe hij jou behandeld.

Goodluck!
pi_97920049
Waarom moet je een officiële relatie stil houden?

Heeft ie meer dames aan de hand?
pi_97920125
Dit gaat echt nergens meer heen.

Wat je nu echt moet doen is het volgende: met hem een gesprek aangaan en aankaarten dat je:
a) hem leuk vindt en een relatie wel ziet zitten
b) dat negeergedrag zat bent
c) rustig aan wil doen, maar dat dat niet betekent dat je niet afspreekt of elkaar niet beantwoord
d) binnenkort met hem wil afspreken als echte date en kijken of het ergens heen gaat, en dat dit de laatste kans wordt om "jullie" nog een kans te geven.
  donderdag 9 juni 2011 @ 01:28:49 #9
343612 meisjeonderbroekje
ik snuffel graag aan slipjes
pi_97922773
ik ben ook geen expert

maar of

*hij wil nix van je
*of het is een zgn "flikker ralatie" een realatie die continue aan en uit gaat zoals een lamp die niet aan en niet uit staat...zoals een mot die naar een gloeilamp gaat maar die te heet voor hem is...en dodelijk
dandyblue is mijn grote held en ik heb geen geld voor kaas vandaag....
pi_97923009
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 00:18 schreef sheotah het volgende:

Dit
Slaat nergens op. Als hij je leuk vind en jullie hebben iets is er toch geen reden om iets stil te houden. Behalve als er dus nog iemand anders in het spel is.

En waarom die radiostiltjes? een periode van 4 weken en later nog eens een maand geen contact, en dan opeens weer whatsappen :s

Gooi die gast gewoon uit al je contactlijsten, pings, hyves en facebook en vergeet hem. Hij gaat je alleen maar kwetsen ben ik bang.
  donderdag 9 juni 2011 @ 01:45:33 #11
198371 Equites
Im going fucking oldschool!
pi_97923237
Haha wat een vaag verhaal. Als een jongen je echt leuk vind gaat ie je niet voor weken lang negeren. Hij gebruikt je alleen af en toe om zijn zaad te lozen en dat is het. Dumpen die handel.
------- House was our believe, House was our sanctuary, And the beating of the drum, The bottom of the bass, The pump and the snare, Made you throw your hands in the air, House was a way of life-------
  donderdag 9 juni 2011 @ 01:52:38 #12
343612 meisjeonderbroekje
ik snuffel graag aan slipjes
pi_97923411
weet je niet hij kan ook twijvelen

sex is the animal and love is just marmalade
dandyblue is mijn grote held en ik heb geen geld voor kaas vandaag....
  donderdag 9 juni 2011 @ 09:24:51 #13
347320 Velma
nerdy vamp
pi_97926604
Hoe oud zijn jullie in vredesnaam?
I lost my glasses again
pi_97928239
Iedereen echt super bedankt voor alle reacties!

Zoals velen van jullie al zeiden moet ik hem gewoon lekker laten gaan inderdaad.. maaar dat heb ik dus al echt geprobeert sinds December maar ik kan het gewoon nog steeds niet!
Daarom wil ik eigenlijk dit gesprek om het een soort van 'af te sluiten'..

Heeft iemand enig idee hoe ik dit aan zou moeten pakken?

en @Equites, bedankt voor je reactie maar we hebben nog nooit sex gehad hoor :)
xxx
pi_97928679
je kan ook eerst tegen hem zeggen:

wat wil je nou een ralatie?

zo ja dan moeten we het niet geheim houden en gewoon gezellig leuke en veel dingen doen.

en als hij misschien zegt:

oke dan niet voor jou 10 andere
pi_97929696
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 10:30 schreef Alonso123 het volgende:

Zoals velen van jullie al zeiden moet ik hem gewoon lekker laten gaan inderdaad.. maaar dat heb ik dus al echt geprobeert sinds December maar ik kan het gewoon nog steeds niet!

Verwijder hem definitief uit je telefoon, social media en dergelijke. Ga met vriendinnen op stap, ga flirten met andere jongens, ga leuke dingen doen etc...
pi_97936021
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 10:30 schreef Alonso123 het volgende:

Ik zou echt geen gesprek meer aan gaan. Met iemand die niet helemaal voor jou wil gaan, een relatie stil wil houden (dat hoor je van de daken te schreeuwen, als je verliefd bent) en die je alleen aanspreekt als hij verder niks te doen heeft (lees: in between andere vriendinnen zit) hoef je geen afsluitend gesprek te voeren. Doe het jezelf niet aan, hij gaat toch om alles heen draaien.

Hou de eer aan jezelf, verwijder 'm uit je telefoon en laat 'm lekker in zijn sop gaar koken.
En de volgende relatie die je aangaat is met iemand die wel voor jou wil gaan :)
pi_97936406
Sorry hoor, maar je vraagt nu serieus wat je moet doen?

Laat die jongen gaan.... :') Wat een eikel :P
Ik heb zo'n gevoel dat hij helemaal geen interesse in je heeft, als ik zo je verhaal leest.
Als hij je echt leuk had gevonden, had hij niet steeds afgezegd ;)
pi_97936962
Weer super bedankt voor jullie reacties!

Ik heb net tegen hem gezegt: "Marco, zeg nou eens eerlijk wat wil je?"
Zei hij: "Nu werken, we praten wel andere keer"
"Ik ping je wel als ik in de trein zit"
"als ik het vergeet heb ik te diep in het glaasje gekeken"

Heb niet meer gereageerd.. wat een onzin.
Zal ik gewoon wachten tot vanavond tot hij begint en zo niet, verwijder ik hem echt definitief van alles?
xxx
  donderdag 9 juni 2011 @ 14:47:50 #20
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_97937538
Verwijder 'm maar meteen. En als je dat niet doet, kijk vanavond even in de prullenbak. Helemaal onderin móet dan ergens je waardigheid en zelfrespect liggen.
Gourmetten of steengrillen?
  donderdag 9 juni 2011 @ 14:50:46 #21
265283 maickeltje
Nothing to lose
pi_97937664
geef mij je pin maar
  donderdag 9 juni 2011 @ 14:52:31 #22
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_97937748
Het is erg moeizaam en het zorgt voor een hoop frustratie bij mij, en zoals ik het zie, als hij echt met jou wilt afspreken komt er niet steeds wat tussen.

Het komt op mij meer over dat hij je een beetje vooruit schuift, ik zou voor jezelf kiezen en hem geen aandacht meer schenken, misschien draait ie bij, misschien spreek je hem nooit meer, maar dan zij het zo.

Dat hij niet open voor jullie relatie wilde uitkomen vind ik helemaal raar, dat jij zei toen hij het druk had dat het niet meer hoeft was misschien niet zo tactisch, maar het maakt je wel duidelijk dat iemand die het zo 'druk' heeft niet is wat jij zoekt. Zoek een ander
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  donderdag 9 juni 2011 @ 14:54:06 #23
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_97937833
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 14:34 schreef Alonso123 het volgende:

Zal ik gewoon wachten tot vanavond tot hij begint en zo niet, verwijder ik hem echt definitief van alles?
ik zou hem gewoon verwijderen, als hij het echt belangrijk vond ging ie niet op voorhand al aangeven dat hij het waarschijnlijk gaat vergeten :)
  donderdag 9 juni 2011 @ 14:59:59 #24
253853 Grimbert
Bleep bleep boem!
pi_97938098
quote:

Vrij kansloze reactie van 'm...
Ja, behalve soms.
pi_97938972
quote:
Slim dat je niet meer hebt gereageerd ;)

En niet wachten :{w Als je thuis bent (of ben je dat al? ) hem direct verwijderen :s)
  donderdag 9 juni 2011 @ 15:53:59 #26
240618 Micson
The lonely stoner
pi_97940427
quote:

Wat een arrogante kutreactie is dit :')

Als iemand je zegt dat je er rekening mee moet houden dat hij kan gaan 'vergeten' om een fatsoenlijke reactie te sturen, dan zou je al genoeg moeten weten.

Oprotten met die sukkel! ;)
pi_97942754
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 00:18 schreef sheotah het volgende:

Dit.

Er zijn andere vrouwen in het spel. Dat verklaart alles.
Ja, ik generaliseer.
pi_97947953
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 14:54 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

ik zou hem gewoon verwijderen, als hij het echt belangrijk vond ging ie niet op voorhand al aangeven dat hij het waarschijnlijk gaat vergeten :)
Wow dat is zeker waar inderdaad.
Maar wat als hij nou wel gaat praten vanavond?
xxx
pi_97948473
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 18:49 schreef Alonso123 het volgende:

[..]

Dan is dat pech voor hem , ik denk trouwens dat die sowieso al niet gaat praten omdat die al van te voren aan geeft dat die het belangrijker vind om te drinken
pi_97948484
quote:
Ja, wat als wat als. Hoe vaak heb je dat al niet gedacht? Hoeveel kansen ga je die gast nog geven? Hoeveel kansen verdient hij nog?
Ja, ik generaliseer.
  donderdag 9 juni 2011 @ 19:05:02 #31
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_97948596
quote:

[..]

Stel hij praat vanavond wel, maakt dat dan al die andere keren in een keer goed? En denk je echt dat hij dan nooit meer af zal afzeggen of uitstellen? Deze man moet zijn prioriteiten op orde krijgen, en ik ben bang dat jij dat niet bent, sorry :)
  donderdag 9 juni 2011 @ 20:09:21 #32
345457 Retronix
Zeg maar Retro.. ;)
pi_97951422
Weetje wat jullie probleem is(TS en jongen)? Jullie gunnen elkaar niks, en zijn allebei vrij trieste, negatieve, bevooroordeelde en achterdochtige persoonlijkheden. Jullie blijken blijkbaar vooraf alles(vooral het negatieve) al van elkaar te weten, geen wonder dat je geen hoogte van elkaar krijgt..

TRIEST!! :N
Retro is a culturally outdated or aged style, trend, mode, or fashion, from the overall postmodern past, that has since that time become functionally or superficially the norm once again.
pi_97951599
Oke mensen ik volg jullie raad op en ik verwijder deze gast..

Iedereen bedankt voor de reactiea
xxx
pi_97953687
Veel te lang verhaal
  donderdag 9 juni 2011 @ 21:51:05 #35
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_97956747
Ik snap die jongen wel..

Hij heeft het druk, en jij wilt elke dag afspreken en alles nemen maar niets geven. Begint ie een gesprek en dan kap je het af omdat het je niet allemaal bevalt, doet ie weer zn best; word jij boos, haalt je vest en zegt niets.. en achteraf zeuren dat het niet lukt :')
pi_97965130
Echt.. uit alles dat ik hier lees denk ik gewoon. :{w :{w :{w :%
Moet ik nog meer zeggen? Jij verspilt je tijd aan deze gast.

quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 21:51 schreef Life2.0 het volgende:
Ik snap die jongen wel..

Hij heeft het druk, en jij wilt elke dag afspreken en alles nemen maar niets geven. Begint ie een gesprek en dan kap je het af omdat het je niet allemaal bevalt, doet ie weer zn best; word jij boos, haalt je vest en zegt niets.. en achteraf zeuren dat het niet lukt :')
Neem aan dat de post van TS nog een "korte" versie is van alles hoor. Zou je een dag tot dag beschrijving hebben tot in de details dan weet ik vrijwel zeker dat je TS zou begrijpen.

Wat ik uit haar verhaal kan lezen is dat die jongen gewoon te weinig moeite deed voor haar. En dat zat haar wel dwars. Dat voelt ze aan. Ik vind dat ze goed gehandeld heeft.
What can be seen from the outside is only a portion of the truth.
pi_97972035
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 20:13 schreef Alonso123 het volgende:
Oke mensen ik volg jullie raad op en ik verwijder deze gast..

Iedereen bedankt voor de reactiea
^O^
pi_97987879
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 00:13 schreef D_tjuh het volgende:
Echt.. uit alles dat ik hier lees denk ik gewoon. :{w :{w :{w :%
Moet ik nog meer zeggen? Jij verspilt je tijd aan deze gast.

[..]

Neem aan dat de post van TS nog een "korte" versie is van alles hoor. Zou je een dag tot dag beschrijving hebben tot in de details dan weet ik vrijwel zeker dat je TS zou begrijpen.

Wat ik uit haar verhaal kan lezen is dat die jongen gewoon te weinig moeite deed voor haar. En dat zat haar wel dwars. Dat voelt ze aan. Ik vind dat ze goed gehandeld heeft.
Ben het helemaal met je eens! Dankje!
Ik heb hem nu ook verwijdert en echt het lucht enorm op! Ik denk er niet eens meer aan :P

Nogmaals bedankt voor je reactie!
xxx
pi_97987903
quote:
17s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 10:10 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

^O^
Super bedankt voor het reageren en je mening!

De rest ook super erg bedankt :)
xxx
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')