Straks eten ze je kinderen nog op.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:44 schreef Alle-Andere-Mensen het volgende:
Ik ben bang dat er ongelukken gaan gebeuren door mijn paniekaanvallen. Stel je voor dat mijn kinderen later ook angst voor spinnen hebben? Mama kan ze dan niet redden, wat voor voorbeeld is dat?
Deze soort zie je niet aankomen totdat hij op je neus zit:quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:48 schreef Alle-Andere-Mensen het volgende:
Ik ben dus weer banger voor de kleinere. Ik wil mijn "aartsvijanden" in het oog houden, dat lukt niet met die kleintjes, die grote zie je beter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
per jaar 3-4 toch?quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:57 schreef Beach het volgende:
Hoe zat dat ook alweer met spinnen opeten in je slaap?
quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:54 schreef VdStouwe het volgende:
Misschien is dit iets om van je angst af te komen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:58 schreef Alle-Andere-Mensen het volgende:
dat is hartstikke onwaar.
Spinnen houden niet van donkere, vochtige plekken. >: (
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Whaha, niet-zo-ninja-editquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:58 schreef bushwackerish het volgende:
als je relatie je lief is zoek je gewoon hulp..
Maar ze zijn wel gek op vrouwentranen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:58 schreef Alle-Andere-Mensen het volgende:
dat is hartstikke onwaar.
Spinnen houden niet van donkere, vochtige plekken. >: (
watquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:04 schreef meisjeonderbroekje het volgende:
een ongecastreerde kater in huis hebben? dat heilp mij enorm tegen spinnen angst....die kater van mij? ( toessie ) die was echt totaal niet bang voor spinnen....
ja spinnen kunnen wel een mens psychologisch bang maken..( en dat weten spinnen ook....... het zijn vaak ook een soort voodoo beesten ) .dat doen ze dus vaak expres en vooral bij zachtaardige mensen.... ( ha ha zoals ik was toen ik 20 was....bijvoorbeeld )
zoals een hond ook je angst kan ruiken...zo hebben spinnen dus ook een zesde zintuig
hahah ja spinnen hebben het op je voorziet HET IS EEN COMPLOTquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:04 schreef meisjeonderbroekje het volgende:
een ongecastreerde kater in huis hebben? dat heilp mij enorm tegen spinnen angst....die kater van mij? ( toessie ) die was echt totaal niet bang voor spinnen....
ja spinnen kunnen wel een mens psychologisch bang maken..( en dat weten spinnen ook....... het zijn vaak ook een soort voodoo beesten ) .dat doen ze dus vaak expres en vooral bij zachtaardige mensen.... ( ha ha zoals ik was toen ik 20 was....bijvoorbeeld )
zoals een hond ook je angst kan ruiken...zo hebben spinnen dus ook een zesde zintuig
Voodoobeesten?quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:04 schreef meisjeonderbroekje het volgende:
Och, ik heb ze erger gehoord.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:06 schreef Alle-Andere-Mensen het volgende:
Toen ik klein was, wenste ik altijd 1 wens. Alle spinnen van de wereld in een potje. Een die vermoordde ik dan allemaal.
Heel luguber voor een klein meiske, maar oké..
jawel hoorquote:
Hoi Dandybleu.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:07 schreef meisjeonderbroekje het volgende:
[..]
jawel hoor
ja kijk jij hebt er geen angst voor....mischien omdat je psychologisch sterk bent.....dus ja jij hebt nooit confrontaties op dat gebied.....
maar als je angst hebt voor spinnen? dan zoeken ze je juist op die krengen
En er zijn er ongeveer 1500 in je huis.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:07 schreef meisjeonderbroekje het volgende:
[..]
jawel hoor
ja kijk jij hebt er geen angst voor....mischien omdat je psychologisch sterk bent.....dus ja jij hebt nooit confrontaties op dat gebied.....
maar als je angst hebt voor spinnen? dan zoeken ze je juist op die krengen
nee ik heb redelijk wat weirde spinnen ontmoet in mn leven....moge het fout zijn? maar met blowen? dan kwam ik vaak in contact met het dieren ( en insecten ) rijkquote:
Ga ervoor naar een dokter dan, dan kan je je angst kwijtraken (en dat gaat verder dan 'verdrukken!!' je voelt dan echt geen angst meer!)quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor iemand die bang is voor wattenstaafjes is het ook zo logisch als maar zijn kan om er bang van te zijn.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:17 schreef meisjeonderbroekje het volgende:
meestal mensen die spinnenfobie hebben? ( ik had het ook een tijdje ) die kunnen in hun fantasie vaak het dier ook via een microscoop bekijken...en uitvergoten dus.............en ja als je dan bijv aliens 1 ziet? ( spinnen bioscoopfilm ) ja dan zijn dat ook insecten uit de hel.....
dus ja in spinnen fobie? zit ook een bepaalde logica....
ha zelf heb ik ook fobie op dit moment....um dat is het "nachtmerrie word werkelijkheids syndroom" dan loop ik over straat overdag in de zon en dan denk ik opeens..."wat als nu opeens alles veranderd in een nachtmerrie?"quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:20 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Voor iemand die bang is voor wattenstaafjes is het ook zo logisch als maar zijn kan om er bang van te zijn.
iets zegt me dat ze dat niet wilt 'ze kan er prima mee leven'quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:24 schreef be-strong het volgende:
Dit noem ik nog eens een fobie![]()
Ga therapie nemen als je je gedrag echt wilt veranderen
Hypnose werkt heel soms ook.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:42 schreef Injetta het volgende:
Er zijn vast toch ook nog andere soorten therapieën voor een fobie die niet uitgaan van meteen een confrontatie met je angst? Volgens mij wordt het ook gedaan met jezelf voorstellen met een spin eerst heel ver weg en dan stap voor stap steeds dichterbij en dan via ademtechnieken en ontspanningstechnieken je paniek proberen weg te ademen.
Kun je het niet eerst met je huisarts doorspreken en met hem samen kijken welke soort therapieën er zijn? het gaat je hele leven belemmeren en overheersen en de kans bestaat dat het dus steeds erger wordt. Dat wil je toch niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |