NIET GEZIEN, MAAR ZO IS HET OPGELOSTquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:36 schreef Teun_ZHV het volgende:
Yo, maar ik had er geen zin, dat staat er ook
Ja ...ik schrok er vanquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik binnenkort wel als het aan Teun ligt
juist heel leuk dat je zo over je moeder postquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Gaat nog steeds door de strijd .Best grappig. Ik belde dat ik een haven had gekocht en zij was al haar levens kwijt hihihihihi De meeste lol heb ik ook dat ze daar lol in heeft. Mijn moeder achter de laptop.
Alsof Teun ook maar enige invloed op mijn doodgaan heeftquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:40 schreef Laysa het volgende:
Ah well....we leven nog, dus helaas pindakaas
Hij was lekker Heks, ik had er al weken naar uitgekeken en ben weer verslaafd.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:42 schreef Toverheks het volgende:
zie je wel, wist ik was wat vergeten vandaag, morgen dan maar de nieuwe haring proeven
Gelukkig nietquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Alsof Teun ook maar enige invloed op mijn doodgaan heeft
Lekker eendje op de bbq is nooit weg hoor kippiequote:Op woensdag 8 juni 2011 22:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Alsof Teun ook maar enige invloed op mijn doodgaan heeft
Met een stokje in mijn reetquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Lekker eendje op de bbq is nooit weg hoor kippie
Ik ben gek op haring !!!! Laat die tv mensen dan opzouten en mij in de rij zettenquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:45 schreef hondjes het volgende:
ik zag op t.v dat mensen de nieuwe haring niet lekker vonden..
Anyway, ik lust toch geen vis.
ja wrijf het er nog even extra in hahahha echt morgen gelijk halenquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij was lekker Heks, ik had er al weken naar uitgekeken en ben weer verslaafd.
joh, schei uit, echt?quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:46 schreef hondjes het volgende:
Mijn schoonzoon heeft gewonnen![]()
met voetbal.
gefleli dan maar hequote:Op woensdag 8 juni 2011 22:46 schreef hondjes het volgende:
Mijn schoonzoon heeft gewonnen![]()
met voetbal.
Was wel een haring-party met Harry Mens en dochter SUUUUUUUUUUUUZequote:Op woensdag 8 juni 2011 22:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben gek op haring !!!! Laat die tv mensen dan opzouten en mij in de rij zetten
Als ik je er mee in wrijf stink je de hele week naar visquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:48 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja wrijf het er nog even extra in hahahha echt morgen gelijk halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |