niks boeiendsquote:
Ja flauw is dat he? Relatiepimpersquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
en komt hier pimpen met z'n/'r relatie
quote:
Zelf heb ik ze niet en als ik het aan iemand anders vraag zegt ze waarschijnlijk dat alleen ik ze mag zien....quote:
Pimpen met een relatie. Alsof er iets leuk aan is.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu jij weer![]()
Maar dat mag de buitenwereld niet weten!quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:36 schreef L-E het volgende:
[..]
Pimpen met een relatie. Alsof er iets leuk aan is.
...
In after the anticlimaxquote:
zal ik nog eens flink vloeken?quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:
quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:37 schreef L-E het volgende:
Godver. Ik mis 'm, verdomme.
Ik ga werken. Doei lieve mensen.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:37 schreef L-E het volgende:
Ja en? Ik post hier af en toe ook nogquote:
Jij en flink vloeken is als kapitein Haddock die melk drinkt. Onnatuurlijk.quote:
je kunt niet zonder onsquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:38 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja en? Ik post hier af en toe ook nog
quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:38 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja en? Ik post hier af en toe ook nog
quote:Ook niet-singles zijn welkom.
ik "het" wel, maar haar specifiek gelukkig niet atm.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:37 schreef L-E het volgende:
Nee iddquote:
quote:
wat hebben jullie een verkeerd beeld van mequote:Op woensdag 8 juni 2011 22:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij en flink vloeken is als kapitein Haddock die melk drinkt. Onnatuurlijk.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:39 schreef Spezza19 het volgende:
Hey CherryLips.... ik heb Cherry Lips.... door de Cherry coke hihi![]()
Hoe is het, Lotusss?quote:
Nu probeer je te hard.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:42 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
wat hebben jullie een verkeerd beeld van me![]()
gggg*dvergggloeiendegggloeiendehoerenbende! ik doe iets verkeerd hier
quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:42 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Boeiend.. Ik kan ook vloeken als een dokwerker. Ondanks mijn lieve gezichtjequote:Op woensdag 8 juni 2011 22:42 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
moet je m'n collega's maar eens vragen hoe beheerst ik ben tijdens het tafeltennissen in de pauzequote:
Ik kan er niks aan doen, maar omdat hij het post lees ik slechts "potverpullekes, appelsapkringen op de salontafel!"quote:
daar ging m'n drinken bijna over m'n bureauquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen, maar omdat hij het post lees ik slechts "potverpullekes, appelsapkringen op de salontafel!"
Onderschat mij nietquote:
Sorry voor de rommelquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:46 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
daar ging m'n drinken bijna over m'n bureau
Ik ben heul netjes opgevoedquote:
bijna hèquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
Oeh! Wie?quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:51 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ach, ik werd via MSN al gecorrigeerd....
Nu ik sinds een paar weken ben gehalveerd met mijn AD begint dat ook weer terug te komen jaquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:51 schreef Memento-Mori het volgende:
ik scheld niet echt, ik wens wel in mn hoofd gemiddelde tien mensen per dag dood
omdat iemands hoofd me niet aanstaat bijvquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:52 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nu ik sinds een paar weken ben gehalveerd met mijn AD begint dat ook weer terug te komen ja
ik doe beide eigenlijk zelden...quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:51 schreef Memento-Mori het volgende:
ik scheld niet echt, ik wens wel in mn hoofd gemiddelde tien mensen per dag dood
quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:52 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
bijna hèSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |