Waar komt die te zitten dan? Afgelopen zondag eens in die plus geweest maar ik vind het net een campingwinkel, daar ga je niet echt je dagelijkse boodschappen halen. C1000 en aldi naast elkaar in nieuw amsterdam beviel eigenlijk wel goed! Dichterbij, niet betaald parkeren zoals de aldi in emmen en veel minder druk.quote:Op zondag 8 januari 2012 16:29 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Parc Sandur (Plus Markt) is gewoon open op zondag hoor.
MediaMarkt komst (wanneer) in nog niet geheel duidelijk. Maar hij komt!
En de Lidl 300 meter verder opquote:Op maandag 16 januari 2012 21:30 schreef Hugo__Boss het volgende:
[..]
Waar komt die te zitten dan? Afgelopen zondag eens in die plus geweest maar ik vind het net een campingwinkel, daar ga je niet echt je dagelijkse boodschappen halen. C1000 en aldi naast elkaar in nieuw amsterdam beviel eigenlijk wel goed! Dichterbij, niet betaald parkeren zoals de aldi in emmen en veel minder druk.
Ze zijn al bezig!quote:Op maandag 16 januari 2012 21:37 schreef Knutknuttsson het volgende:
De MediaMarkt kwam toch aan het Noorderplein? Of is dat inmiddels ook alweer anders?
Ik denk dat de mensen uit Parc Sandur daar anders over denken.quote:Op maandag 16 januari 2012 21:30 schreef Hugo__Boss het volgende:
[..]
Waar komt die te zitten dan? Afgelopen zondag eens in die plus geweest maar ik vind het net een campingwinkel, daar ga je niet echt je dagelijkse boodschappen halen.
Ben ik niet zo kapot van, maar die zit ook 5 min fietsen in de rietlanden.quote:
Toch gaan er genoeg mensen heen voor dagelijkse dingen.quote:Op maandag 16 januari 2012 22:58 schreef Hugo__Boss het volgende:
Tja, sorry! Ben nog een stad als Breda gewend heMaargoed, kan me gewoon niet voorstellen dat je daar je dagelijkse boodschappen kan doen. Vind het echt een winkel waar je ff heengaat als je een dingetje bent vergeten ofzo.
[..]
Ben ik niet zo kapot van, maar die zit ook 5 min fietsen in de rietlanden.
In dat geval kun je 30 van de 36 clubs opdoeken......quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:04 schreef Catch22- het volgende:
dat geneuzel is al bezig zo lang ik me kan herinneren. Doek die club gewoon op. De laatste 10 jaar hebben ze niets gepresteerd.
Ben je hem nog steeds niet kwijt?quote:Op donderdag 8 maart 2012 13:29 schreef JDx het volgende:
Zijn er mensen die iemand kennen of zelf een woning zoeken in Emmen?
www.speurders.nl/overzich(...)emmen-105102888.html
Staat alleen op de verkeerde plek.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:37 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ben je hem nog steeds niet kwijt?
Prima huis voor een starter me dunkt.
Want?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:14 schreef maryen65 het volgende:
[..]
Staat alleen op de verkeerde plek.
Is de achterbuurt van Emmenquote:
In Angelslo is zoveel slechter wonen dan daar... dus daar ben ik het niet mee eens.quote:Op zondag 11 maart 2012 15:29 schreef maryen65 het volgende:
Rekkie klopt dat er slechtere buurten in Emmen zijn, maar in Angelslo is dat wel de achterbuurt. Ik persoonlijk wil er niet wonen.
JDx klopt niet dat daar alleen maar koop is
Ik ben alleen wezen loeren bij de kermis (quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:16 schreef JDx het volgende:
Hoe was C'est la Vie? Ik pak volgende week de Gouden Pijl even mee dacht ik zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |