Het is ook niet heel erg hoor.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:45 schreef anna82 het volgende:
[..]
Uh ja, dat gaat toch nergens over. Volgend jaar zomer, dan gaat het weer ergens over. Ga je erheen? Niemand wil met me mee, dat is pasof eigenlijk
.
Ja, dat was meer omdat ik dat echt te vaak zeg. Maar ziet er goed uit hoorquote:
Oh echt? Dat zou ik niet gezien hebben, maar dat zit 'm dan misschien in de foto's. Of je bent gewoon nog steeds awesomequote:Op woensdag 8 juni 2011 22:44 schreef Cocotrimonium het volgende:
@ Phaidra: daar zal ik een kilo of 56, 57 gewogen hebben. Momenteel weeg ik rond de 64, 65. Dus toch best een aardig verschil.
@ Maria: ik ga die jurk eens aangooien, benieuwd of die nog pastIk denk 't namelijk niet, haha.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:42 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
[..]
oooooooo ik ben verliefd
Coco weegt tegenwoordig gewoon haar oorbellen meequote:Op woensdag 8 juni 2011 22:47 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Oh echt? Dat zou ik niet gezien hebben, maar dat zit 'm dan misschien in de foto's. Of je bent gewoon nog steeds awesome.
Mijn vriendje zegt in een onaangepaste bui wel eens "knallen" als hij het over "number 2's" heeft. Daar moest ik nu even aan denkenquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:45 schreef MariaEtcetera het volgende:
Yeaaah ik ga maar weer eens knallen, de buikpijn is weer wat gezakt![]()
Ik misklikte net alleen op een artikel wat ik aan het herlezen was en werd bijna fysiek onpasselijkIk heb volgens mij ECHT geen zin meer
! Maar goed, het einde is in zicht enzulks. Bikkelbikkelbikkel.
Onaangepastquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:48 schreef anna82 het volgende:
[..]
Mijn vriendje zegt in een onaangepaste bui wel eens "knallen" als hij het over "number 2's" heeft. Daar moest ik nu even aan denken.
En dat tweede herken ik heel erg! Succes en you can do it!!
Twenksquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:48 schreef anna82 het volgende:
[..]
Mijn vriendje zegt in een onaangepaste bui wel eens "knallen" als hij het over "number 2's" heeft. Daar moest ik nu even aan denken.
En dat tweede herken ik heel erg! Succes en you can do it!!
quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:47 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Coco weegt tegenwoordig gewoon haar oorbellen mee
Had ik maar inspiratie!quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:49 schreef Phaidra het volgende:
Succes Maria, dit zijn échtechtecht de laatste A4-tjes![]()
!!
quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:49 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Twenks![]()
En ja, zo had ik vanmiddag een gesprek met zus op MSN![]()
Ik: Oe ik ga zo weer even keihard knallen!![]()
Zus: ah mooi zo!
Ik: brb wc
Zus: keihard knallen + wc xD!!
Ik:![]()
1.61m, dus dat valt best mee. Is wel slank, maar ik heb (toen ik nog fanatiek bokste) altijd zo'n 52 kilo gewogen.quote:
quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:47 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Coco weegt tegenwoordig gewoon haar oorbellen mee
Ohh okeequote:Op woensdag 8 juni 2011 22:55 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
1.61m, dus dat valt best mee. Is wel slank, maar ik heb (toen ik nog fanatiek bokste) altijd zo'n 52 kilo gewogen.
Ik kom net een foto tegen van ex & mijquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:57 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Helemaal enthousiast ging ik ook zoeken op bijlage/foto in m'n mailbox maar ouder dan 2007 kwam ik niet uit. Ik zie er ook nog zo'n beetje hetzelfde uit gok ik, iets stakker misschien. De kleertjes.
zienquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:01 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik kom net een foto tegen van ex & mijHij is echt zo'n ander type dan Martijn
![]()
(En omg, wat had ik toen walgelijke wenkbrauwen, hahaha)
PMquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
zien.
Ik heb ook foto's van mij met ex. Echt van die kneuterige 'oh die blijven nog jaren bij elkaar'-foto's. Walgelijk.
Ach ja, je moet ook natuurlijk alleen goede foto's posten. Ik kan zo van een vakantie 2 foto's posten met een optisch BMI verschil van 40.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:55 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
@uks: oh, gelukkig. Ik werd al boos![]()
![]()
En jullie moeten echt niet steeds zeggen dat de dikkigheid op de foto's nauwelijks te zien is. Ik word steeds banger dat er op de meet straks zo'n pijnlijke stilte gaat vallen als jullie me de eerste keer zien![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |