Iddquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:43 schreef ToT het volgende:
Toch bizar hoe zo'n simpel repeterend gitaarrifje er voor kan zorgen dat je je hoofd niet stil kunt houden!
quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik zeg gewoon: Die ene, die sigaretten, die rooie jeweettog
quote:
Heb geen Schlager gehoord ?quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:46 schreef Opa_vertelt het volgende:
Ik denk dat ik bijna elk mogelijk genre heb gedraaid in die 2 uur
Rechts bovenin kun je op Week klikken!quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:46 schreef rulerofdeath het volgende:
zeg green, zou jij de agenda zo in kunnen stellen dat het weekoverzicht van tevoorschijn komt ipv het maandoverzicht?
dan kun je namelijk ook tijden zien van de geplande uitzendingen.
Dominique past niet echt in het genre he!quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:47 schreef Watertornado het volgende:
ToT, ga je ook nog Dominique draaien zometeen? En Nirvana - Lithium?
Opa draait nog, maar werkt naar ToT`s genre toequote:
quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:48 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Opa draait nog, maar werkt naar ToT`s genre toe
ja, maar dan moet ik nog een keer klikkenquote:
Ik heb het idd ook liever meteen in 1 keer goed!quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:49 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja, maar dan moet ik nog een keer klikken
das vervelend
dus het laatste nummer is van Behemoth?quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:48 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Opa draait nog, maar werkt naar ToT`s genre toe
ah, dus ik heb al een medestanderquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb het idd ook liever meteen in 1 keer goed!
quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:49 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dus het laatste nummer is van Behemoth?
dat gaat dus nietquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:46 schreef rulerofdeath het volgende:
zeg green, zou jij de agenda zo in kunnen stellen dat het weekoverzicht van tevoorschijn komt ipv het maandoverzicht?
dan kun je namelijk ook tijden zien van de geplande uitzendingen.
en hoezo kon dat bij ONZ-radio wel?quote:
Komt er aanquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:50 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Zet maar op zippyshare , dan draai ik hem wel
Is trouwens geprobeerd maar werkt niet om 1 of andere reden..quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:50 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ah, dus ik heb al een medestander
quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Mensen :
Ik heb pics nodig.. degenen die nog niks gestuurd hebben:
Een foto van een deel van je lijf, je neus, je teen, je oor, je knie etc
Deze pics ga ik gebruiken aanstaande vrijdag in mijn Onzin Show.
Een show met spelletjes, goede muziek, veel onzin en eeeeeeeeeeeeeen een Prijs
quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:50 schreef Watertornado het volgende:
ToT, wat dacht je van Destruction - Dictators of Cruelty?
die hadden google calender in hun website geïntegreerd. Dan schijnt het dus wel te lukkenquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:50 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en hoezo kon dat bij ONZ-radio wel?
Behemoth \m/quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:50 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Zet maar op zippyshare , dan draai ik hem wel
Hier werkt alles gewoon al de hele tijdquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:51 schreef Samzz het volgende:
Ja hoi. Ik verveel me de teringEn de radio doet 't niet want VLC is aan het kutten.
ah, oke. nja, jammerquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:51 schreef mr-green het volgende:
[..]
die hadden google calender in hun website geïntegreerd. Dan schijnt het dus wel te lukken
Ik heb dat probleem ook gehad!quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:51 schreef Samzz het volgende:
Ja hoi. Ik verveel me de teringEn de radio doet 't niet want VLC is aan het kutten.
Ik heb die alleen op - jaja - originele ceedeequote:Op woensdag 8 juni 2011 20:51 schreef ToT het volgende:
[..]Ken ik niet en heb ik niet, maar je mag 'm wel naar me toe zippy'en!
Alleen wil ik deze show niet echt enorm lomp spul draaien.Moet wel een paar luisteraars houden he!
Ergo Samzz, je moet naar hosselkoning Tofu komen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hier werkt alles gewoon al de hele tijd
Hehehe okee dan!quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb die alleen op - jaja - originele ceedee
Nwoh, gewoon thrash metal. Van Duitse komaf. Lijkt dus wel op Kreator.quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe okee dan!Ja je ZOU 'm kunnen rippen he!
Nee maar ik heb het vermoeden dat het wel redelijk pittige metal is?
Ow cool!quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nwoh, gewoon thrash metal. Van Duitse komaf. Lijkt dus wel op Kreator.
Ik moet nog geduld hebbenquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ergo Samzz, je moet naar hosselkoning Tofu komen.
quote:
I think I'll passquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ergo Samzz, je moet naar hosselkoning Tofu komen.
quote:
quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:55 schreef rulerofdeath het volgende:
ik zit hier trouwens met een dikke grijns op m'n bek
Hoeveel heb je er al?quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja wat.. ik moet gewoon pics pics en nog eens pics
quote:
quote:
quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
I think I'll passIk ga straks lekker in bed liggen naar de tv luisteren
quote:
quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik heb de headset om mijn nek, niet bij mijn oren, maar toch hoor ik dat er pokke herrie werd gedraait
Het was voornamelijk tof.. maar het einde was kutquote:
Ik ben het zóóó met je eens..quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Het was voornamelijk tof.. maar het einde was kut
het was een fijne showquote:
Weet je dan nog niet dat we je voor de gek hebben zitten houden met die hele slechte ION mic??quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:59 schreef ToT het volgende:
[..]
En binnen een paar dagen heb ik een veel betere microfoon!
Riiiiiiiiight!quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:00 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Weet je dan nog niet dat we je voor de gek hebben zitten houden met die hele slechte ION mic??
Ohh, das mooi, want dan kan ik op tijd naar bed na jouw show, hoef ik niks te missen!quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:04 schreef ToT het volgende:
[..]
22.00 helaas!Maar daarna komt ook een zwaar heerschende show!
Jaja, My eyes have seen you.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:09 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Overmorgen pas
Vandaag de top 33 mooiste vrouwen uit de muziekgeschiedenis
En Slave to the grind is ook mooiquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:10 schreef _Fanta het volgende:
[..]
![]()
18 and life vind ik ook mooi nummer van hun
Parate kennisquote:
Heb ik vandaag al zeker 20 keer gedraaid, op belachelijke volumes maar DAMNNN wat is 'ie lekker.quote:
Dat mag ik graag horenquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jaja, My eyes have seen you.
Alvast voorpret hoor.
quote:
My friends are in my headquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb ik vandaag al zeker 20 keer gedraaid, op belachelijke volumes maar DAMNNN wat is 'ie lekker.
Hoe hard wou je t hebben deze showquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:11 schreef rulerofdeath het volgende:
ow, ToT, Heb je ook excrementory grindfuckers?
Nee!quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:11 schreef rulerofdeath het volgende:
ow, ToT, Heb je ook excrementory grindfuckers?
ik draai wel een keertjequote:Op woensdag 8 juni 2011 21:12 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Hoe hard wou je t hebben deze show
Nicequote:
Have fun!quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:17 schreef rulerofdeath het volgende:
even Generals spelen
met goede muziek
Succesquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:17 schreef rulerofdeath het volgende:
even Generals spelen
met goede muziek
Dat dusquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:27 schreef ValHallen het volgende:
[..]Weer een stukje jeugd door de WC gespoeld
Opa krijgt een hardverzakkingquote:
quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:28 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]
Toftof!ÉN het is meteen een link naar ONZ he!
Ik neem je kaartje wel overquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:29 schreef mr-green het volgende:
WTF ik heb keelpijn
Dat kan niet hoor net voor Pinkpop
is kut idd, zijn veel mensen ziek gloof ikquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:29 schreef mr-green het volgende:
WTF ik heb keelpijn
Dat kan niet hoor net voor Pinkpop
....zoals ik net op de radio zei!quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:30 schreef _Fanta het volgende:
[..]
is kut idd, zijn veel mensen ziek gloof ik
quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:31 schreef ToT het volgende:
[..]
....zoals ik net op de radio zei!
Sterkte, Groentje!
Ik weet niet echt wat voor categorie t is. Het is wel fijne muziek iigquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow deze heb ik wel eerder gehoord ja!Maar dit is niet echt rock he?
quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hey ik weet wel wat ik je stuur hoor ToT!
Rockabillymetal ofzo.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:34 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ik weet niet echt wat voor categorie t is. Het is wel fijne muziek iig
Ja zoietsquote:
Ja dat krijg ik dus niet fatsoenlijk aan het lopen!quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:38 schreef kdrietjeh het volgende:
Is het niet handiger om SAM te gebruiken?
Wat is het probleem precies?quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dat krijg ik dus niet fatsoenlijk aan het lopen!
Ja die tekst is best ernstig!quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:40 schreef mr-green het volgende:
wtf is ditlaat maar klinkt nu beter
die tekst alleen
pcies wat ik dus ook dachtquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:41 schreef Opa_vertelt het volgende:
Die tekst is wel raar vreemd ja, die gitaren wel tof
quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:43 schreef Opa_vertelt het volgende:
Je zou je moeten voordoen als gospel-rock band om voor de EO-jongerendag te worden uitgenodigd, en dan dit spelen! [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:43 schreef Opa_vertelt het volgende:
Je zou je moeten voordoen als gospel-rock band om voor de EO-jongerendag te worden uitgenodigd, en dan dit spelen! [ afbeelding ]
Gezelligquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:45 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ja, ik ga nu zeker wel naar de hel![]()
quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:47 schreef ValHallen het volgende:
Dames en heren, zometeen de Mokkels Top 33, gepresenteerd en samengesteld door DJ ValHallen! (met hulp van Knetter)
Ik heb voor u in de aanbieding: Hipstermokkels, mysterieuze mokkels, jonge mokkels, hippiemokkels, metalmokkels, Negerinnen mokkels, Europese mokkels, Latino mokkels, Amerikaanse mokkels and many more!
Uw DJ doet al het huiswerk dus schiet niet in de stress als een plaatje even op zich laat wachten. Het is een stuk overzichtelijker als er maar 1 iemand de plaatjes van desbetreffende artiesten laat zien.
Discussiëren over het mokkelgehalte van de dames mag natuurlijk altijd, evenals de volgorde van de lijst
Have Fun!
ben aan de telefoon schat, daarom luister ik halfquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:48 schreef _Fanta het volgende:
[..]
we kunnen ook wat gaan msnen als je wil
ah okquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ben aan de telefoon schat, daarom luister ik half
Jep. en de bovenkant is ietsjes anders. ben nog bezig met veranderingen... for teh lulzquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:50 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
En dan? De UI's zijn iets groter, is dat het?
Ik voel me dom.
lol ik zeg niksquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:51 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Jep. en de bovenkant is ietsjes anders. ben nog bezig met veranderingen... for teh lulz
Over groot gesproken..quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:50 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Mijn motto: Als je ruimte hebt moet je het benutten!
Opa ouwe handelaarquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:54 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Over groot gesproken..
[ afbeelding ]
over groot gesprokenquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:54 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Over groot gesproken..
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
over groot gesproken
Plaatje failSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:57 schreef Watertornado het volgende:
Ik dacht toch even dat je ruigweg door je metalshow even Rebecca Black ging draaien.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:57 schreef Watertornado het volgende:
Ik dacht toch even dat je ruigweg door je metalshow even Rebecca Black ging draaien.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:58 schreef _Fanta het volgende:
ik ben helemaal in extase, ik voel me goed!
quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
over groot gesproken
Faal of opzettelijk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Wtf?quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:59 schreef Opa_vertelt het volgende:
OMGWTF, Samzz heeft per ongeluk haar tepel-foto naar mij ipv naar knetter gestuurd!!!
lololol![]()
lololol dat zeggen ze allemaal.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:59 schreef Opa_vertelt het volgende:
OMGWTF, Samzz heeft per ongeluk haar tepel-foto naar mij ipv naar knetter gestuurd!!!
lololol![]()
HACKquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:59 schreef Opa_vertelt het volgende:
lololol![]()
for real?quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:59 schreef Opa_vertelt het volgende:
lololol![]()
Lucky grandpaquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:59 schreef Opa_vertelt het volgende:
lololol![]()
Google.nl of google.com zoekopdracht- tepelsquote:
ik klikte.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:01 schreef Opa_vertelt het volgende:
Check het zelf dan gewoon zelf als jullie me niet geloven!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Google.nl of google.com zoekopdracht- tepels
Ik ookquote:
heul nietquote:
ik kliktequote:Op woensdag 8 juni 2011 22:01 schreef Opa_vertelt het volgende:
Check het zelf dan gewoon zelf als jullie me niet geloven!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |