Lachen is gezond, het schudt de lever! En als je ergens spierpijn van hebt, moet je het vaker doen!quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, ik kan me nog een etentje in een restaurant herinneren van zo'n 8-9 jaar gelden alweer waarbij ik de volgende dag een fikse spierpijn had in mijn buikspieren. Van het lachen
Ik heb nadien (en voordien) nooit meer zo ongelofelijk hard en onbeschaamd zitten lachenquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:11 schreef krakkemieke het volgende:
Lachen is gezond, het schudt de lever! En als je ergens spierpijn van hebt, moet je het vaker doen!
het vervolg eropquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:08 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
37 toch? Net opgezocht.Of is dat anders in de nieuwe bijbel?
Nee, bulderend door het hele restaurant. De rest van onze tafel ergerde zich zelfs aan ons vierenquote:
quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, ik kan me nog een etentje in een restaurant herinneren van zo'n 8-9 jaar gelden alweer waarbij ik de volgende dag een fikse spierpijn had in mijn buikspieren. Van het lachen
En bedankt!quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb nadien (en voordien) nooit meer zo ongelofelijk hard en onbeschaamd zitten lachen
Ik denk dat de meeste mensen om me heen niet grappig genoeg zijn
Nee heus, geen enkele stand up comedian heeft me ooit zo laten lachen, dus zelfs pro's kunnen het niet zo goed.quote:
Als je de namen van je minnaars al niet meer weet te onthouden wordt het tijd voor een geheugentest.quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:15 schreef Isabeau het volgende:
Tijn, Barb, ik en....jemig ik ben zijn naam vergetenIk zie hem zo voor me!
Yum, Barb als minnaresquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:18 schreef golfer het volgende:
Als je de namen van je minnaars al niet meer weet te onthouden wordt het tijd voor een geheugentest.
Daar zou ik ook geen nee tegen zeggen.quote:
8.5 seconde per Ferrero. Als je het papiertje er af moet halen ben je al 5 seconde kwijtquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:21 schreef freecell het volgende:
7, dat is binnen 10 seconden... Die dingen zijn best moeilijk weg te krijgen anders.
Ik heb trouwens normaal altijd een enorme hekel aan de term 'iets een plekje geven' omdat het zo simpel klinkt (dit klinkt alsof ik een enorm treurvol leven heb, dat valt mee, vooral als persoon a het tegen b zegt ' je moet het gewoon even een plekje geven' en ik sta erbij *JEUK*
Ik heb ontdekt dat het bij kleinere dingen dus wel vrij snel en makkelijk kan
Gelukkig wel. Anders had ik zo'n doos van die pure dingesen wel heel snel op!quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:22 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
8.5 seconde per Ferrero. Als je het papiertje er af moet halen ben je al 5 seconde kwijt.
Ja, dat dusquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:22 schreef Anthraxx het volgende:
8.5 seconde per Ferrero. Als je het papiertje er af moet halen ben je al 5 seconde kwijt.
blijkbaar. de winnaar mag optreden voor de koninklijke familie. zie hen al naar hem kijken hahaha.quote:
terwijl je op de ene kauwt vouw je de anderen al open. 8 zou me moeten lukken denk ikquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:22 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Succesquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:25 schreef FutureFairytale het volgende:
terwijl je op de ene kauwt vouw je de anderen al open. 8 zou me moeten lukken denk ik
Die goudvissen hoef je alleen door te slikken.quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Succes
Ik zou 4 niet eens halen. Maar dat komt waarschijnlijk omdat ik het zo gehaast in je mond proppen van voedsel voor een 'record' überhaupt weerzinwekkend vind.
Ik moest lachenquote:" Only in math problems can you buy 60 cantaloupes and nobody asks what the hell is wrong with you. "
Nou ja, dat dusquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Succes
Ik zou 4 niet eens halen. Maar dat komt waarschijnlijk omdat ik het zo gehaast in je mond proppen van voedsel voor een 'record' überhaupt weerzinwekkend vind.
ik eet altijd best snel... ik ben niet goed in langzaam eten. vroeger al niet, toen had ik mn prakkie al op terwijl mn ouders aan hun 2e hap bezig waren. zou het best willen maar het lukt me nietquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Succes
Een kaart pakken voor een Schwalbequote:Op woensdag 8 juni 2011 20:11 schreef golfer het volgende:
Zo maar eens even bekijken hoe Suarez het doet tegen Oranje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |