Dat jaquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:04 schreef Isabeau het volgende:
Slaap lekker FFT ! En wat goed dat jij eens niet voor taxi speelt
Wat een naar verloop van iets wat zo goed bedoeld wasquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:17 schreef Bluezz het volgende:
Hoorde vanavond een rotverhaal, een koorlid ligt bij ons in het zkh, brandwondencentrum. We weten dat ze epileptie heeft (ook al 1 of 2 keer tijdens repetities) nu kon ze dacht ze, nog net op tijd onder de douche de hete kraan uitzetten tijdens of net voor een insult, maar ze vergiste zich in de kraan.. brandwonden op armen en benen
Heftigquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:17 schreef Bluezz het volgende:
Hoorde vanavond een rotverhaal, een koorlid ligt bij ons in het zkh, brandwondencentrum. We weten dat ze epileptie heeft (ook al 1 of 2 keer tijdens repetities) nu kon ze dacht ze, nog net op tijd onder de douche de hete kraan uitzetten tijdens of net voor een insult, maar ze vergiste zich in de kraan.. brandwonden op armen en benen
Had er nog nooit van gehoordquote:Op donderdag 9 juni 2011 00:05 schreef golfer het volgende:
Let op: geen ongeschilde en ongewassen rode bietenspruiten eten.
ik til er niet zo zwaar aan. mn ouders gaan morgen op vakantie, waarom zou ik ze niet even afzetten? anders zouden ze een taxi à 60 euro moeten nemen en ik ben vrijdag vrij dus geen probleem. morgennacht gaan mn ouders op vakantie, dan breng ik ze weg.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:04 schreef Isabeau het volgende:
Slaap lekker FFT ! En wat goed dat jij eens niet voor taxi speelt
tjie, liep dat even verkeerd afquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:17 schreef Bluezz het volgende:
? ken alleen bieten of spruitjesquote:Op donderdag 9 juni 2011 00:05 schreef golfer het volgende:
Let op: geen ongeschilde en ongewassen rode bietenspruiten eten.
Nee!!! Bewaar me, morgenochtend pas! Vandaag zou ik zelfs met Lijst niet redden.quote:Op donderdag 9 juni 2011 08:02 schreef Bluezz het volgende:
Krak ga je vandaag weg?
Als ik je niet meer spreek : Heeeeeeeeeeeeel veel plezier
Relaxxxxx dan johquote:Op donderdag 9 juni 2011 08:03 schreef krakkemieke het volgende:
Nee!!! Bewaar me, morgenochtend pas! Vandaag zou ik zelfs met Lijst niet redden.
Het gaat alweer hoor.quote:
Muziekquote:Op donderdag 9 juni 2011 08:22 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Het gaat alweer hoor.![]()
Er is een leuk plaatje bij Google!
Aaaaaaaaaaaaah. Lekker op vakantiequote:Op donderdag 9 juni 2011 08:03 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Nee!!! Bewaar me, morgenochtend pas! Vandaag zou ik zelfs met Lijst niet redden.
Ik zal jullie een kaart sturen!quote:Op donderdag 9 juni 2011 08:35 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Aaaaaaaaaaaaah. Lekker op vakantieHeb ik duidelijk gemist
Veel plezier alvast
Ik ga vandaag ook eens even wat weekjes vrij plannen alvast. Jammer dan dat ik nog in mijn proeftijd zit, maar gezien het tijdschema dat ze voor ogen hebben kan ik maar beter even snel zijn
Een virtuele natuurlijkquote:
Vandaag niet! Pffff, ik ga vanavond ook nog naar een verjaardag.quote:Op donderdag 9 juni 2011 09:03 schreef FutureFairytale het volgende:
goedemorgen vanaf kantooris gezonde spanning Krak
al zin in?
Maandag komen we met een beetje mazzel net aanquote:Op donderdag 9 juni 2011 09:08 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ja, komen jullie maandag een bakkie doen?
Ik kan je geen advies geven, wij waren veel ouder toen we naar Frankrijk gingen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 09:20 schreef freecell het volgende:
[..]
Maandag komen we met een beetje mazzel net aan
We zitten er over te denken om zaterdag al weg te gaan... Dan doen we za/zo een hotelletje en zo/ma hebben we een logeeradres in Geneve.
Maar dan zit je drie dagen te reizen met kinderen.Hmmm. Maar wel relaxter.
komt heus goed, koffer is zo gepaktquote:Op donderdag 9 juni 2011 09:04 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Vandaag niet! Pffff, ik ga vanavond ook nog naar een verjaardag.
ik vond het vroeger fijn om idd 1 overnachting te doen maar 2 is geen rampquote:Op donderdag 9 juni 2011 09:27 schreef freecell het volgende:
Ik denk dat we qua 'beroerd slapen in nieuw bedje' gewoon zondag weg gaan![]()
En dan skippen we Geneve
Hoeveel kilometer is het wel niet?quote:Op donderdag 9 juni 2011 09:20 schreef freecell het volgende:
Maandag komen we met een beetje mazzel net aan
We zitten er over te denken om zaterdag al weg te gaan... Dan doen we za/zo een hotelletje en zo/ma hebben we een logeeradres in Geneve.
Maar dan zit je drie dagen te reizen met kinderen.Hmmm. Maar wel relaxter.
Pa deed dus rustig 1000 of meer. Nou ja, wij sliepen wel. Kan me nog herinneren dat er soms achterin een bed werd gemaakt waarbij ook het deel tussen de achterbank en stoelen voor was opgevuld zodat het een wat groter bed wasquote:Op donderdag 9 juni 2011 09:59 schreef kaasplankje het volgende:
750 km lijkt me wel de max per dag hoor, zeker met een gezinnetje. Met wat voor auto gaan jullie FC?
Hoop ik ook voor julliequote:Op donderdag 9 juni 2011 10:07 schreef Bluezz het volgende:
Zo leuk Elf
Hopelijk kunnen we volgend jaar ook weer op vak
Het kan ook wel, langer rijden aan een stuk, maar je kan je afvragen of dat veilig is.quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:05 schreef DarkElf het volgende:
Goedemorgenaangezien wij zonder kinderen rijden, rijden wij altijd lekker door. (hoewel men vroeger met kinderen ook door kachelde hoor je dat steeds minder vaak valt me op)
Mijn ervaring is dat je van opgebroken reizen juist moe wordt dus wij rijden in 1 ruk door naar Bologna, daar overnachten we dan zodat we de dag erna Bologna kunnen zien (en proeven: Bolgnaise!)
Dan is het nog een kippe eindje naar de definitieve plek.
1x hebben we 3 overnachtingen gedaan op weg terug van Portugal (waar we er normaal maar 1 deden want dat is 2400 km ofzo) pffff ik was gebroken!
Klopt, want je wordt een stuk vermoeider. Wij wilden wel wat dingen zien onderweg vandaar dat we dat 1 x gedaan hebben maar nee, dat is het toch niet hoor.quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:19 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Het kan ook wel, langer rijden aan een stuk, maar je kan je afvragen of dat veilig is.
niet echt verstandig. goed rust tussendoor nemen. mn benen moeten er niet aan denken 24 uur non stop te rijdenquote:Op donderdag 9 juni 2011 10:18 schreef DarkElf het volgende:
idd en nee, niet plassen en dan eens tanken en dan eens koffie. Tis karren - stoppen (tanken, plassen, drinken ) en weer karren
Dat kan heel vervelend zijn. Sterkte!quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:05 schreef AnneX het volgende:
Sooo... al heel wat vakantiegangers !
Voorpret én stress? voor Krakke.
Veel plezier alvast.
FoK gooi ik er even uit, want ik "moet" zoveel doen.
Oók nadenken of ik ga stoppen met werken einde jaar.
wie heeft t over 24 uurquote:Op donderdag 9 juni 2011 11:08 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
niet echt verstandig. goed rust tussendoor nemen. mn benen moeten er niet aan denken 24 uur non stop te rijden
bij wijze van spreken. 3 uur zonder stoppen is al veelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Valt mee. Wij zijn ook in 10 uur naar Normandie gereden in een volle auto met 1x tanken onderweg en 1x lunchen onderweg. Is prima te doen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:20 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
bij wijze van spreken. 3 uur zonder stoppen is al veel
als je maar wel op tijd stopt zodra je aandacht wegzaktquote:Op donderdag 9 juni 2011 11:24 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Valt mee. Wij zijn ook in 10 uur naar Normandie gereden in een volle auto met 1x tanken onderweg en 1x lunchen onderweg. Is prima te doen.
Of in een volle Kever met 3 mensen en helemaal volgeladen vanaf Sedan in een stuk door terug naar Zeist. Ook een rit van 6 uur ofzo.
quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:24 schreef FutureFairytale het volgende:
discussie:Ligt er geheel aan hoe je betaald wordt en wat er van je verwacht wordt. Zolang er hier geen systeembeheerder rondloopt, ben ik toch echt het bokje als op mijn vakantie een server omvalt. Ongeacht of ik ver weg zit of niet, ik zal dan toch echt dat ding omhoog moeten halen. Als er gegevens verdwijnen in ons systeem, reken maar dat mijn baas mij terug haalt van vakantie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als jou baas een afspraak heeft met die PC hierover, dan is dat geheel acceptabel. Ik ga er verder niet over oordelen. Ik ken de contracten en de afspraken niet inhoudelijk.
Dat laatste vooral natuurlijk! Wat voor afspraken heeft je baas met die productiechef gemaakt. Als de afspraak is dat er bij calamiteiten ook contact moet kunnen worden gelegd dan is hij in gebreke. Is die afspraak er niet, dan kan pc lekker zijn telefoon uit hebben op vakantie. Ik zou mijn mobiel niet eens meenemenquote:Op donderdag 9 juni 2011 11:27 schreef Anthraxx het volgende:
Als jou baas een afspraak heeft met die PC hierover, dan is dat geheel acceptabel. Ik ga er verder niet over oordelen. Ik ken de contracten en de afspraken niet inhoudelijk.
hij krijgt meer betaald dan ander prod. personeel (en ik) maar er zijn geen afspraken gemaakt, anders zou hij ook niet zeggen zn tel uit te laten. Baas werd ook een keer boos op mij toen ik niet terug smste op vakantie (ik liep een berg met 1900 treden af)quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:27 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ligt er geheel aan hoe je betaald wordt en wat er van je verwacht wordt. Zolang er hier geen systeembeheerder rondloopt, ben ik toch echt het bokje als op mijn vakantie een server omvalt. Ongeacht of ik ver weg zit of niet, ik zal dan toch echt dat ding omhoog moeten halen. Als er gegevens verdwijnen in ons systeem, reken maar dat mijn baas mij terug haalt van vakantie.
quote:Op donderdag 9 juni 2011 12:03 schreef kaasplankje het volgende:
De hefbrug van Waddinxveen is naar beneden gevallen!![]()
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)addinxveen-gevallen/
1 brug staat wat uit het lood.quote:Op donderdag 9 juni 2011 12:21 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
gewonden? Ik kan link niet openen vanaf tel
Ander productie personeel is vast geen productiechef. Of het woord chef is behoorlijk gedevalueerd in de laatste jarenquote:Op donderdag 9 juni 2011 12:20 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hij krijgt meer betaald dan ander prod. personeel (en ik)
In Waddinxveen, Zuid-Holland, is vandaag een hefbrug van bijna 30 meter hoogte naar beneden gevallen, vermoedelijk als gevolg van een stroomstoring.quote:Op donderdag 9 juni 2011 12:21 schreef FutureFairytale het volgende:
gewonden? Ik kan link niet openen vanaf tel
Van diezelfde brug is een paar jaar geleden het contragewicht naar beneden gevallen, ook zoiets. Volgens mij waren er toen ook geen gewonden.quote:Op donderdag 9 juni 2011 12:34 schreef Anthraxx het volgende:
Normaal gesproken heeft een lift een valbescherming die op meerdere snelheden werkt. Die al ver voor 1900 zijn uitgevonden. Verbazingwekkend dat die brug dat niet heeft. Of die werkte niet meer, dat kan ook.
Tijd om die brug eens een kleine revisie te geven gok ikquote:Op donderdag 9 juni 2011 12:42 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Van diezelfde brug is een paar jaar geleden het contragewicht naar beneden gevallen, ook zoiets. Volgens mij waren er toen ook geen gewonden.
200 --> 110 kg met shakes, flabberdeflabquote:
Wat bedoel je Crack?quote:Op donderdag 9 juni 2011 13:04 schreef krakkemieke het volgende:
Kaas, heb je al met het plaatje van Google gespeeld?
quote:Op donderdag 9 juni 2011 13:05 schreef Stereotomy het volgende:
200 --> 110 kg met shakes, flabberdeflab
Vriendin van mij was van 120 naar 90 gegaan met dat 'Cambridgedieet' (ofwel hoe plak ik een betrouwbaar uitziende naam aan -dieet) maar ze weegt nu weer 130 kg
Ik ken niemand die blijvend is afgevallen met shakes. Kende ook iemand die er zo'n 50 kilo mee was afgevallen. Ze ziet er weer net zo uit als voorheen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 13:05 schreef Stereotomy het volgende:
200 --> 110 kg met shakes, flabberdeflab
Vriendin van mij was van 120 naar 90 gegaan met dat 'Cambridgedieet' (ofwel hoe plak ik een betrouwbaar uitziende naam aan -dieet) maar ze weegt nu weer 130 kg
Het hele dieet heeft ook niets met de universiteit van doen. Jaren geleden hadden ze zelfs op hun website een disclaimer dat ze niets met dat dieet te maken hebben, geen idee of ze dat nog hebbenquote:Op donderdag 9 juni 2011 13:16 schreef kaasplankje het volgende:
![]()
Een engels dieet zou ik überhaubt niet vertrouwen
Op de beginpagina. Daar staat soms een plaatje als het een bijzondere dag is en vandaag ook.quote:
Ah bon, een gitaarspelquote:Op donderdag 9 juni 2011 13:20 schreef krakkemieke het volgende:
Op de beginpagina. Daar staat soms een plaatje als het een bijzondere dag is en vandaag ook.
Waarvoor dankquote:Op donderdag 9 juni 2011 13:25 schreef krakkemieke het volgende:
Nou ja, je verveelde je dus ik dacht.....
Ik weet hoe onthand je kunt zijn als je last van je knie hebt.quote:Op donderdag 9 juni 2011 13:28 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Waarvoor dankIk heb eigenlijk wel wat activiteiten om te ontplooien maar heb daar nog niet zo'n zin in.
-ik moet een trui van Lein ophalen bij het naai-atelier
-ik moet een brief op de post doen
-ik moet de afwas doen
Echt waar?quote:Op donderdag 9 juni 2011 13:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het hele dieet heeft ook niets met de universiteit van doen. Jaren geleden hadden ze zelfs op hun website een disclaimer dat ze niets met dat dieet te maken hebben, geen idee of ze dat nog hebben
Tja, Cambridge is waarschijnlijk ook geen beschermde naam. Wel slim bedacht.quote:Op donderdag 9 juni 2011 13:19 schreef Isabeau het volgende:
Het hele dieet heeft ook niets met de universiteit van doen. Jaren geleden hadden ze zelfs op hun website een disclaimer dat ze niets met dat dieet te maken hebben, geen idee of ze dat nog hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet slecht na 5 lessen toch?
Confidence through competence
quote:Op donderdag 9 juni 2011 13:34 schreef Stereotomy het volgende:
Sarabi, gister hadden onze dames hun laatste buikdansworkshop, zien?na 5 lessen? Ik, als leek, vind t er prima uitzien en trouwens funny, bij volle dames staan het meteen stukken sensueler dan bij slanke damesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet slecht na 5 lessen toch?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
quote:Op donderdag 9 juni 2011 13:34 schreef Stereotomy het volgende:
Sarabi, gister hadden onze dames hun laatste buikdansworkshop, zien?Hmm hoe kan ik dit netjes zeggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet slecht na 5 lessen toch?
Het ziet er goed uit maar is niet echt buikdansen, meer hiphop met een buikdanssausje
Maar het was maar een korte workshop dus? Want je ziet dat er niets van de basis is geleerd maar meteen door is gegaan naar de 'leuke' danspasjes
Waarschijnlijk hebben ze dat wel gedaan, ook zou de brug dit jaar al dicht gaan ivm onderhoud aan de westelijke oprit, die in slechte staat zou verkeren.quote:Op donderdag 9 juni 2011 13:32 schreef FutureFairytale het volgende:
jemig Kaas, wat stom dat ze niet na het 1e incident met die brug direct een onderzoek erop uitgevoerd hadden.
quote:Op donderdag 9 juni 2011 13:37 schreef DarkElf het volgende:
[..]
na 5 lessen? Ik, als leek, vind t er prima uitzien en trouwens funny, bij volle dames staan het meteen stukken sensueler dan bij slanke dames
ah zo zie je maar dat ik een leek benquote:Op donderdag 9 juni 2011 13:37 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hmm hoe kan ik dit netjes zeggen
Het ziet er goed uit maar is niet echt buikdansen, meer hiphop met een buikdanssausje
Maar het was maar een korte workshop dus? Want je ziet dat er niets van de basis is geleerd maar meteen door is gegaan naar de 'leuke' danspasjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |