Ik zou niet weten waarom ik dat in de TT zou zettenquote:
Awwww....ik had het maar eventjes laten staan zodat jij het even zou zienquote:Op woensdag 8 juni 2011 19:54 schreef freecell het volgende:
Dat Lein, is vrij realistisch
Isa, ik miste je edit, maar ik heb neiging om heel hard GOEDEMORGEN te roepen
Maar je had hem voor kaas gekocht!quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:55 schreef Leintjeuh het volgende:
Nee! Ehhh... Ja ook! Maar het gaat niet over kaas
INmiddels ben ik er wel achter gok ikquote:Op woensdag 8 juni 2011 19:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Awwww....ik had het maar eventjes laten staan zodat jij het even zou zien
Insiders funquote:Op woensdag 8 juni 2011 19:55 schreef freecell het volgende:
Nee, zwembroekstof meer
Tara dacht dat ik een ander bikinibroekje had eerst
Oh, wacht! GOEDEMORGEN!quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:54 schreef freecell het volgende:
Dat Lein, is vrij realistisch
Isa, ik miste je edit, maar ik heb neiging om heel hard GOEDEMORGEN te roepen
Ech ja, een beha maat 95A staat gelijk aan 70F hè?quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:56 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja maar die had een te grote... billen voor dat broekje
Tingtingtingquote:Op woensdag 8 juni 2011 19:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh, wacht! GOEDEMORGEN!![]()
![]()
(kwartje valt tegenwoordig in 2 muntjes hè)
6 zwagersquote:Op woensdag 8 juni 2011 19:57 schreef krakkemieke het volgende:
Ik hoop maar dat Tara geen jaloerse broers heeft die hem in een put gooien!
Ik denk steeds aan een mantel!![]()
quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:57 schreef krakkemieke het volgende:
In Santpoort zit Only Pasta. Wel redelijk duur zaakje.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:13 schreef borisz het volgende:
Of eens naar een Italiaans zaakje waar ze veel verse pasta's hebben.
Krijg je een te grote... billen van fietsen?quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:56 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja maar die had een te grote... billen voor dat broekje
Die bedoelde ik jaquote:Op woensdag 8 juni 2011 19:58 schreef golfer het volgende:
[..]
In Santpoort zit Only Pasta. Wel redelijk duur zaakje.
Geen idee, ik heb pas 1 blote fietser gezienquote:Op woensdag 8 juni 2011 19:58 schreef krakkemieke het volgende:
Krijg je een te grote... billen van fietsen?
Ik denk dat het eerder in de weg zitquote:Op woensdag 8 juni 2011 19:58 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Krijg je een te grote... billen van fietsen?
quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:57 schreef krakkemieke het volgende:
quote:
leuk zaakjequote:Op woensdag 8 juni 2011 19:58 schreef golfer het volgende:
[..]
In Santpoort zit Only Pasta. Wel redelijk duur zaakje.
Jozef kreeg van zijn vader een veelkleurige mantel, hij was het lievelingetje. Zijn jaloerse broers gooiden hem in een put en verkochten hem als slaaf naar Egypte.quote:
Dat ik het maar weet he, anders ga ik minder fietsen. Stel je veur!quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:59 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb pas 1 blote fietser gezien
Maar je krijgt er ook mooie billen van!quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:01 schreef krakkemieke het volgende:
Dat ik het maar weet he, anders ga ik minder fietsen. Stel je veur!
Oh. Ok, dat stuk over in een put gooien en een kleurige mantel was niet blijven hangen, dat slavendeel wel.quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:00 schreef krakkemieke het volgende:
Jozef kreeg van zijn vader een veelkleurige mantel, hij was het lievelingetje. Zijn jaloerse broers gooiden hem in een put en verkochten hem als slaaf naar Egypte.
Kwamen uiteindelijk tijdens een hongersnood in Egypte terecht, waar Jozef inmiddels onderkoning wasquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:02 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Oh. Ok, dat stuk over in een put gooien en een kleurige mantel was niet blijven hangen, dat slavendeel wel.
Wat is er ooit met de broers van Jozef gebeurd? (Freecell?)
Ze kregen nooit een feestje en toen Jozef terugkwam werd het dure gemeste kalf geslacht!quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:02 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Oh. Ok, dat stuk over in een put gooien en een kleurige mantel was niet blijven hangen, dat slavendeel wel.
Toen hij een belangrijk man was in Egypte kwamen zijn broers om graan bedelen tijdens een droogteperiode en Jozef stuurde ze op 1 na (Benjamin?) terug naar huis om hun vader op te halen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:02 schreef Leintjeuh het volgende:
mixed up story'squote:Op woensdag 8 juni 2011 20:03 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ze kregen nooit een feestje en toen Jozef terugkwam werd het dure gemeste kalf geslacht!
Aha, gecombineerd met wat Isa zegt, klinkt het heel herkenbaar.quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:03 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Kwamen uiteindelijk tijdens een hongersnood in Egypte terecht, waar Jozef inmiddels onderkoning washoi
quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:03 schreef Leintjeuh het volgende:
Het enige levende wezen dat meer spieren op zijn kont had, was Apollo.
koffie op mn laptopquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:04 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Aha, gecombineerd met wat Isa zegt, klinkt het heel herkenbaar.
Hippe onderbroek heb je trouwens
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |