tis best gezellig hoorquote:Op woensdag 8 juni 2011 19:05 schreef Maraca het volgende:
Gaan we het hier nog gezellig houden of kan ik de SC beter sluiten?
Ikquote:Op woensdag 8 juni 2011 19:06 schreef Etsu het volgende:
We waren bezig met katten.
Wie wil later katten?
geen huisdierenquote:Op woensdag 8 juni 2011 19:06 schreef Etsu het volgende:
Wie wil later katten?
Ik word later een oud vrouwtje met 53 katten .quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:06 schreef Etsu het volgende:
Wie wil later katten?
Jamaar BaasD.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:07 schreef Maraca het volgende:
TT wijziging. Nogmaals: normale TT's bedenken
Ik heb al min of meer afgesproken met een vriendin van mij, dat als we nog vrijgezel zijn op onze 40ste, dat we dan een huisje in Amsterdam gaan kopen, met 20 katten.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:06 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik word later een oud vrouwtje met 53 katten .
Dan word ik jouw buurvrouw. Dan kunnen onze katten bij elkaar op bezoek..quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb al min of meer afgesproken met een vriendin van mij, dat als we nog vrijgezel zijn op onze 40ste, dat we dan een huisje in Amsterdam gaan kopen, met 20 katten.
Niet elke kat vindt dat fijnquote:Op woensdag 8 juni 2011 19:08 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dan word ik jouw buurvrouw. Dan kunnen onze katten bij elkaar op bezoek..
Cool.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:08 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dan word ik jouw buurvrouw. Dan kunnen onze katten bij elkaar op bezoek..
quote:
quote:
Rogier.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:13 schreef Kaasrol het volgende:
Bij mij kotsen ze allebei wel, maar die ik net had gepost kotst wel veel meer. En 3x raden wie het op mag ruimen...
Dankjewel liefjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:14 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Dankjewel liefjeWAAR IS JE HOOFDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dankjewel liefjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jwz![]()
Heeft hij niet.quote:
Haterquote:Op woensdag 8 juni 2011 19:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mannen, nog 10 keer erger dan vrouwen.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:14 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Dankjewel liefjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jwzIk vind vrouwen erger.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mannen, nog 10 keer erger dan vrouwen.![]()
Pardon?quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mannen, nog 10 keer erger dan vrouwen.
O.quote:
Geil. Pics van je verstopte hoofd.quote:
Het ga je goed. Ik spreek je morgen wel weer, kamprat.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:16 schreef BaasD het volgende:
dAG VRIENDJES EN VRIENDINNETJES bAASD GAAT ZIJN VERDRIET VERDRINKEN :BYE:
ok doeiquote:Op woensdag 8 juni 2011 19:16 schreef BaasD het volgende:
dAG VRIENDJES EN VRIENDINNETJES bAASD GAAT ZIJN VERDRIET VERDRINKEN :BYE:
LATAquote:Op woensdag 8 juni 2011 19:16 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Het ga je goed. Ik spreek je morgen wel weer, kamprat.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Pardon?
[..]
O.
[..]
Geil. Pics van je verstopte hoofd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Baasd klinkt lekkerder_O_quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Maar ik bedoelde 'Klinkerbotsing' als titel.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:20 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]We zijn geen bff's meer, geen stelletje meer, en geen partners meer. Je zoekt het maar uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nooit geweest, suckerrr!quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
We zijn geen bff's meer, geen stelletje meer, en geen partners meer. Je zoekt het maar uit
Maar gisteravond zei je wat andersquote:Op woensdag 8 juni 2011 19:21 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Nooit geweest, suckerrr!
Talk to the hand
Dat verdien ik niet.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Maar ik bedoelde 'Klinkerbotsing' als titel.
Ok zal het opschrijven.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat verdien ik niet.
Volgende TT wordt: TOEMBATOEMBATOEMBATOEMBATOEMBATOEMBAAAA
Verbeterd.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:23 schreef jordyqwerty het volgende:
dus nu gaan wij even de honten uitlaten y0.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
TOEMBATOEMBATOEMBATOEMBATOEMBATOEMBAAAA
IN HET BOS IN HET BOS WONEN INDIANEN
ZE VECHTEN MET PIJL EN BOOG
EN ETEN GRAAG BANANEN
quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
TOEMBATOEMBATOEMBATOEMBATOEMBATOEMBAAAA
IN HET BOS IN HET BOS WONEN INDIANEN
ZE VECHTEN MET PIJL EN BOOG
EN ETEN GRAAG BANANEN
quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:24 schreef Kaasrol het volgende:
http://www.powned.tv/nieu(...)_moord_uit_1946.html
Niet waar. Klinker heeft altijd gelijk.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:25 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Het is;
Toemba, toemba, toemba, toemba,
Toemba, toemba, toemba!
In het bos, in het bos,
Wonen indianen.
Ze weten niet wat pijlen zijn,
Ze schieten met bananen!
quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:25 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Het is;
Toemba, toemba, toemba, toemba,
Toemba, toemba, toemba!
In het bos, in het bos,
Wonen indianen.
Ze weten niet wat pijlen zijn,
Ze schieten met bananen!
Werkt niet, er is een limiet. Drie keer toemba is ook prima.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:27 schreef Etsu het volgende:
Maar Klinkie, jouw titel is zo lang.dat ie 2 regels gaat maken.
Denk ik.Of werkt dat niet zo op FOK!
In caps?quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Werkt niet, er is een limiet. Drie keer toemba is ook prima.
Liefje.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ojeetje, dat mag inderdaad niet bij Klinkerbotsings TTs.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Mij verbeteren
Er bestaan verschillende versies xoxo.
Die laatstequote:Op woensdag 8 juni 2011 19:30 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:30 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een verschrikkelijke TTquote:
Krijg je niet te zien, kusjequote:Op woensdag 8 juni 2011 19:33 schreef Etsu het volgende:
[..]Dat wil ik wel zien.
Heb je webcam? Ja toch?
MSN!.
Wat is dat?quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:33 schreef jordyqwerty het volgende:
http://twitter.com/#!/Treviplankers_______!!!!!!!!!!!1
Ja, de eerste letter is ook niet erg. Maar een volledige TTquote:Op woensdag 8 juni 2011 19:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je username begint ook met een capsletter.
Haters gaan gaten.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:34 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, de eerste letter is ook niet erg. Maar een volledige TT
Hee, boven is het ook gezellig. Kom eens beneden met je laptop dan, sulquote:
Och, je trekt wel bij.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
We zijn nooit meer BFF's meer. NOOIT MEER. Hoor je me
Doe eens lief tegen elkaarquote:Op woensdag 8 juni 2011 19:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Haters gaan gaten.
[..]
Hee, boven is het ook gezellig. Kom eens beneden met je laptop dan, schatje
241543903 is leuker.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:34 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Planking
Dat is dus de groepering van mijn school____!!!
Okee, omdat je het zo lief vraagt.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Haters gaan gaten.
[..]
Hee, boven is het ook gezellig. Kom eens beneden met je laptop dan, sul
quote:
Jij vindt het toch wel leuk.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:38 schreef Klinkerzusje het volgende:
[..]
Zou je niet eerst eens met mij overleggen?
Zou daar een foto van jou tussen zittenquote:
quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik kijk wel dom.= fact.
Klinkerzusje is knapper dan ik. = fact.Jullie lijken op elkaar!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel leuke foto hoor.
Mijn hoofd zou je dan toch niet zien, als het zo was..quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:40 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Zou daar een foto van jou tussen zitten![]()
Subtiel.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zullen we meeten? Dan mag je ze voelen.
Met m'n tong?quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zullen we meeten? Dan mag je ze voelen.
Niet waarquote:Op woensdag 8 juni 2011 19:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik zie eerlijk gezegd geen gelijkenissen. Andere tanden, andere neus, andere wenkbrauwen, andere ogen, dit dat.
Ik kijk wel dom.= fact.
Klinkerzusje is knapper dan ik. = fact.Jullie lijken echt enorm op elkaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
Ojaquote:Op woensdag 8 juni 2011 19:40 schreef Ezell het volgende:
[..]
Mijn hoofd zou je dan toch niet zien, als het zo was..
Kleurenblind toch.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:41 schreef Etsu het volgende:
Zwart haar is een gelijkenis. Als je dat niet ziet.__!
quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik zie eerlijk gezegd geen gelijkenissen. Andere tanden, andere neus, andere wenkbrauwen, andere ogen, dit dat.
quote:
quote:
Ik kijk wel dom.= fact.
Klinkerzusje is knapper dan ik. = fact.Je doet jezelf wel tekort hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Alleen een klik en geen berichtje eronder?quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:44 schreef Etsu het volgende:
Maar voor de rest ben je een 'Vind ik leuk'-klik waard hoor.
MAAR IK KAN TOCH NIET POSTEN IN JE FBquote:Op woensdag 8 juni 2011 19:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Alleen een klik en geen berichtje eronder?Waarom maak je me zo lekker?
Jij wil geen vrienden worden toch.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
MAAR IK KAN TOCH NIET POSTEN IN JE FBOmdat jij beschermt dit dat
Oja.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jij wil geen vrienden worden toch.![]()
Ik heb niets terug gekregen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja togg
iick heb gister met mijn fobofoto heel veel R+R's gehosseld in EXA.egt s0w leuk.
Oh.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik heb je nooit een verzoekje gestuurd.
Ik citeer:quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Alsof jij mij ooit een FBrequest hebt gestuurd...
Oké mattiequote:Op woensdag 8 juni 2011 19:49 schreef Etsu het volgende:
Zeg mensen, ik ga even een serieuze bericht typen dit dat, dus ik praat even niet meer
quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:49 schreef Etsu het volgende:
Zeg mensen, ik ga even een serieuze bericht typen dit dat, dus ik praat even niet meer
Veel succes.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:49 schreef Etsu het volgende:
Jij bent knapper maar hij is 'closer' met mij. Vandaar dit antwoord.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:55 schreef Klinkerzusje het volgende:
[..]
Wat is dit nu weer voor een antwoord?
Geen ongelukken veroorzaken hequote:Op woensdag 8 juni 2011 19:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jij bent knapper maar hij is 'closer' met mij. Vandaar dit antwoord.
EN IK GA EVEN ONS BROERTJE OPHALEN MET DE AUTO. DOEI.
Nee.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je gaat je rijbewijs gebruiken.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Als ik zie wat mijn moeder me vroeger aantrokquote:Op woensdag 8 juni 2011 19:56 schreef Ezell het volgende:
Ik zit babyfoto's van mezelf te bekijken, haha. Kinderkleding uit de jaren 90.
Zo erg kan het toch niet zijn?quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:57 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Als ik zie wat mijn moeder me vroeger aantrok
tja, Jordy weet er alles van.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:58 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jongetjes in meisjeskleding is wel erg..
Is toch logisch of niet danquote:Op woensdag 8 juni 2011 19:59 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Impliceren dat ik meisjeskleding droeg
Waaromquote:
quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:00 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Zegt Etsu.
Ik citeer;
'Etsu is een Japanse meisjesnaam.'
Kusje
Heeft niets met kleding te maken, maar toch bedankt voor je citaat.quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:00 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Zegt Etsu.
Ik citeer;
'Etsu is een Japanse meisjesnaam.'
Kusje
Zoiets hebben wij als de cijfers bekend zijn, weet je ook wie er gezakt zijn want die zijn er dan niet bijquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:01 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
vwo+ eindavond![]()
tering wat is dit saai
bahquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:02 schreef Etsu het volgende:
Trouwens Jordy, ik heb allang bekend dat ik een meisje ben met een piemeltje
quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Heeft niets met kleding te maken, maar toch bedankt voor je citaat.
Wat houdt zo'n eindavond precies in?quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:01 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
vwo+ eindavond![]()
tering wat is dit saai
hehe, we krijgen vanavond niet eens het echte cerrificaat maar een kopiequote:Op woensdag 8 juni 2011 20:01 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Zoiets hebben wij als de cijfers bekend zijn, weet je ook wie er gezakt zijn want die zijn er dan niet bij
En dan blijkt dat je bent gezaktquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:04 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
hehe, we krijgen vanavond niet eens het echte cerrificaat maar een kopie
quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:04 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
hehe, we krijgen vanavond niet eens het echte cerrificaat maar een kopie
ouders kunnen de projectwn van hun kinderen aanschouwen en de plusaers krijgen een certicifaat (niet de echte, die krijgt 6vwo pas bij de diplomauitreiking....)quote:
Ik was dan echt niet gegaanquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:12 schreef Ezell het volgende:
Ik vond het altijd zo k*t om 's avonds op school te komen. Vorig jaar had ik op mijn verjaardag de hele dag les en toen moest ik 's avonds ook nog op school komen.
Ik heb dit jaar 9 avonden op school gezeten, extra les voor de SE-wekenquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:12 schreef Ezell het volgende:
Ik vond het altijd zo k*t om 's avonds op school te komen. Vorig jaar had ik op mijn verjaardag de hele dag les en toen moest ik 's avonds ook nog op school komen.
Oh, dat is wel zuur.quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:14 schreef Ezell het volgende:
[..]
Het ging om de studiereis waar ik heen ging, dus ik moest wel naar school.
Nummer drie.quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:13 schreef jordyqwerty het volgende:
Ezell
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat heb je nog niet gezien?quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:19 schreef Ezell het volgende:
[..]
![]()
Ik ga Heroes binnenkort ook eventjes downloaden.
Het eerste seizoen heb ik helemaal gezien en voor de rest weet ik het niet meer. Ik ga gewoon vanaf het begin beginnen.quote:
Dus het eerste seizoen ook weer opnieuw?quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:21 schreef Ezell het volgende:
[..]
Het eerste seizoen heb ik helemaal gezien en voor de rest weet ik het niet meer. Ik ga gewoon vanaf het begin beginnen.
Jup. Ik ga bij aflevering 1 van seizoen 1 beginnen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:21 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Dus het eerste seizoen ook weer opnieuw?
Genesis dusquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:22 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jup. Ik ga bij aflevering 1 van seizoen 1 beginnen.
Bedankt! Die ga ik zo eventjes downloaden. Hoeveel seizoenen zijn er eigenlijk?quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:23 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Genesis dus![]()
http://thepiratebay.org/t(...)0p_BluRay_x264_-_BoB
Mooie kwaliteit die
4 in totaal, seizoen 3 bestaat uit 2 'volumes'quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:24 schreef Ezell het volgende:
[..]
Bedankt! Die ga ik zo eventjes downloaden. Hoeveel seizoenen zijn er eigenlijk?
Moet je wel nog los de ondertiteling downloadenquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:24 schreef Ezell het volgende:
[..]
Bedankt! Die ga ik zo eventjes downloaden. Hoeveel seizoenen zijn er eigenlijk?
Zonder ondertiteling snap ik het ook wel.quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:25 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Moet je wel nog los de ondertiteling downloaden
Kan ook ja. Vind het zelf altijd fijner met ondertiteling.quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:26 schreef Ezell het volgende:
[..]
Zonder ondertiteling snap ik het ook wel.
Ken ik ook wel een boel van hoorquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:28 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Is wel handig bij engelse spreekwoorden bijv.
Ja, vanwege je 30k toch?!quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee in het topic waar ik mn foto gepost heb
Ik wel. Ook handig als m'n vader wilt kijken bijvquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:29 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ken ik ook wel een boel van hoor
Ik doe het in ieder geval echt nooit.
Da's wel irritant inderdaad, als de rest het thuis ook wil zien moet ik altijd moeilijk doen om ondertiteling erbij te krijgenquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:30 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik wel. Ook handig als m'n vader wilt kijken bijv
Ach, meestal is het goed te vindenquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:30 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Da's wel irritant inderdaad, als de rest het thuis ook wil zien moet ik altijd moeilijk doen om ondertiteling erbij te krijgen
Nope. Levittttttttttttt.quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:32 schreef Ezell het volgende:
[..]
Laat maar. Weet jij toevallig van welke film dit is?
[ afbeelding ]
Prrr, in gedachte ben ik bij je.quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:40 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik ga vanavond maar weer eens '(500) Days Of Summer' kijken..
Dan doe je dit 'quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Omg, wat als Jan verder wil gaan? Piemels.![]()
[..]
Prrr, in gedachte ben ik bij je.
Ik heb nog steeds geen kaassouffle gegeten:(quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:42 schreef Kaasrol het volgende:
Wat is het weer actief hier maar niet heus
Wat moet je dan doen?quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Fijn is dat ja.
Lekker lullig.HAHA LULlig.
Waarom bestel je niet gewoon, ik voel me gestalktquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:43 schreef Water123 het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds geen kaassouffle gegeten:(
Tsssquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:46 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Waarom bestel je niet gewoon, ik voel me gestalkt
Daar moet je nu niet over gaan stressen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Geen idee, ik wil er niet aan denken eerlijk gezegd.
Ja maar gaat automagisch.quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:48 schreef Ezell het volgende:
[..]
Daar moet je nu niet over gaan stressen.
Ok, is goed, stik er maar in dan.quote:
Haha ik was lekker eerstquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |