whehehequote:Op woensdag 8 juni 2011 19:03 schreef pgrferrari het volgende:
[ http://img607.imageshack.us/img607/1581/img5234miniklein.jpg (copy/paste deze link) ]
Wat een geniaal kenteken
Weet het.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
whehehe
overigens, je kan tegenwoordig beter tinypic of photobucket o.i.d. gebruiken dan imageshack, die kun je niet meer embedden tegenwoordig
Jaquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:31 schreef oh-oh het volgende:
Tis ook geen hype, tis iets tussen pgr en mij
O my. Ja, dat gaat de verkeerde kant op. Al is ze statistisch dichter bij de laatste plank.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:34 schreef oh-oh het volgende:
Mijn collega van 50+ stond vanmiddag te planken
wat?quote:
EEEEEEEJquote:
quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:40 schreef oh-oh het volgende:
Ben ik nu de enige die voor zich ziet hoe pgr in zn pyjamaatje op zn slaapkamertje tegen de plinten loopt te crashen en dat zn pa dan naar boven roept dat ie stil moet zijn?
En zn autosloffen met piepgeluidenquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
en dan ook nog zo'n pyjama met slaapmuts met puffy bal aan de staart en al
*proest*quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:43 schreef oh-oh het volgende:
en dan zegt ie Jamaar papa tis de eerste keer dat ik mn nieuwe sloffen aan heb
Url is tant2 goed jong.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
moet wel even een betere blognaam verzinnen, that's for shure
de url naam kan ik mee leven
het is te doen, maar vers is natuurlijk lekkerderquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Die tomatensoepzakken in het schap schreeuwen altijd naar me, maar ik heb me tot dusver in weten te houden.
Ik zal morgen ff kijken of de jumbo m heeft, ik kocht m bij de super, maar die hebben we nu niet meer hierquote:Op donderdag 9 juni 2011 00:00 schreef -Vaduz- het volgende:
'Die ene' Ga eens snel uitzoeken welke dat is! Als ik toch een soepzakontmaagding wil, dan die ene dus.
Zo hoort dat!quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:08 schreef DeZwabber het volgende:
Selah Sue wordt ook ineens veel gedraaid op de radio
Er zijn ergere dingenquote:Op donderdag 9 juni 2011 00:08 schreef DeZwabber het volgende:
Selah Sue wordt ook ineens veel gedraaid op de radio
Sawyer ligt als een sjaal in mn nek, en Sjefke naast mequote:
quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:51 schreef DeZwabber het volgende:
nappie is gezellig, en heeft als nieuwe hobby om zachtjes aan m'n vinger te pulken
Net weer in elkaar geknoktquote:
Tomatensoep van de Appie, uit de Excellence serie, met koreander. Maar wat ik van jouw smaak een beetje weet vrees ik dat hij jou een tikje te pittig isquote:Op donderdag 9 juni 2011 00:00 schreef -Vaduz- het volgende:
'Die ene' Ga eens snel uitzoeken welke dat is! Als ik toch een soepzakontmaagding wil, dan die ene dus.
Nee, sorryquote:
quote:Op donderdag 9 juni 2011 09:07 schreef oh-oh het volgende:
Dat altijd!
* CLASH *
Maar dat bedoelde ik nie
Ik zou best wel eens een testrit willen maken, volgens mij rijden die Coopers echt heerlijkquote:Op donderdag 9 juni 2011 09:24 schreef oh-oh het volgende:
Tadaaaaaa:
[ afbeelding ]
1 seconde later![]()
[ afbeelding ]
Lelijk zijn diequote:Op donderdag 9 juni 2011 09:32 schreef oh-oh het volgende:
Mn vrienden hebben een mini lijkenwagen ( zo een nieuwe mini stationwagon, ik kom ff niet op de naam) en die rijdt als een tiet ja.
Ik vind dr alleen niks meer mini aan
quote:Op donderdag 9 juni 2011 09:34 schreef oh-oh het volgende:
Ow ja de clubman, je moest t zelf ook opzoeken zeker
Haha, check!quote:Op donderdag 9 juni 2011 08:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tomatensoep van de Appie, uit de Excellence serie, met koreander. Maar wat ik van jouw smaak een beetje weet vrees ik dat hij jou een tikje te pittig is
Does een plaatje postenquote:Op donderdag 9 juni 2011 09:32 schreef oh-oh het volgende:
Mn vrienden hebben een mini lijkenwagen ( zo een nieuwe mini stationwagon, ik kom ff niet op de naam) en die rijdt als een tiet ja.
Ik vind dr alleen niks meer mini aan
Ja inclusief lelijke lijkenwagenklapdeuren achter:quote:
Oh noes, nu kan ik die nooit meer zien zonder dat te denkenquote:Op donderdag 9 juni 2011 09:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja inclusief lelijke lijkenwagenklapdeuren achter:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 9 juni 2011 09:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Die achterdeur inderdaad, zo van rij maar naar binnen die kist.
quote:Op donderdag 9 juni 2011 09:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Die achterdeur inderdaad, zo van rij maar naar binnen die kist dat kistje.
quote:Op donderdag 9 juni 2011 09:51 schreef oh-oh het volgende:
Ho, das echt puur en alleen voor baby- en peuterlijkjes hoor! En peuterlijkjes moeten al overdwars
Een normale Mini is kleiner.quote:Op donderdag 9 juni 2011 09:51 schreef oh-oh het volgende:
Ho, das echt puur en alleen voor baby- en peuterlijkjes hoor! En peuterlijkjes moeten al overdwars
Ja jonguh, als je dr lijken in wil gaan vervoeren dan moet je een pick uppie met een zijltje nemen en ze in stukkies hakken a la Dexterquote:Op donderdag 9 juni 2011 09:53 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Een normale Mini is kleiner.
En bedankt
quote:Op donderdag 9 juni 2011 09:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja jonguh, als je dr lijken in wil gaan vervoeren dan moet je een pick uppie met een zijltje nemen en ze in stukkies hakken a la Dexter
Als je mee gaat wandelen met de hondjes is er altijd tijdquote:
Ik moet ineens hier aan denkenquote:Op donderdag 9 juni 2011 10:12 schreef oh-oh het volgende:
Daten?
Kunnen we niet gewoon nog een poosje lekker vrijblijvend clashen?
De cirkel is rondquote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kutjepikandijvie, hoe saai zou het zonder sletjes zijn
Jawel hoorquote:Op donderdag 9 juni 2011 10:12 schreef oh-oh het volgende:
Daten?
Kunnen we niet gewoon nog een poosje lekker vrijblijvend clashen?
Fijn om te horen Dushka! Ik hoop dat de lijn zich lekker doorzet zoquote:Op donderdag 9 juni 2011 09:38 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Haha, check!
Net terug van het ziekenhuis. Tevredenheid over het herstel, zelf was ik dat ook al. Irritant dat je dan na 16 minuten bij het ticketautomaat staat, terwijl je binnen het kwartier niet hoeft te betalen.
Aaaaaaarg jij met je olifantengeheugenquote:Op donderdag 9 juni 2011 10:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik moet ineens hier aan denken
[..]
De cirkel is rond
Yeaaaaaah wandelenquote:Op donderdag 9 juni 2011 10:15 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Jawel hoor![]()
![]()
En wandelen met de hondjes
Postanaalvrouwequote:Op donderdag 9 juni 2011 10:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Aaaaaaarg jij met je olifantengeheugen
Gezellig, hoe lang blijft ie?quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:20 schreef oh-oh het volgende:
Ik pak eerst nog maar al es een bakkie thee![]()
Morgen meet ik alweer iemand van Fok, ik krijg een foklogeerteckel
Mini-meetsletjequote:Op donderdag 9 juni 2011 10:21 schreef pgrferrari het volgende:
Ik meet zondag weer een Fokker.![]()
Ik heb ook al zoveel meets gehad
Ben benieuwd of ze bij jou wel durftquote:Op donderdag 9 juni 2011 10:23 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Jij staat ook nog op de lijst hoor
Echt welquote:
Zwab heb ik niet gemeetquote:Op donderdag 9 juni 2011 10:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ben benieuwd of ze bij jou wel durft![]()
Heb je Zwab al es gemeet en zoja praatte hij tegen jou wel?
quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:24 schreef oh-oh het volgende:
Heb je Zwab al es gemeet en zoja praatte hij tegen jou wel?
quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
![]()
Nou daar hoef je bij mij niet bang voor te zijn
Hoezo?quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
![]()
Nou daar hoef je bij mij niet bang voor te zijn
Nou eh, meeten en niks zeggen vind ik toch wat vreemdquote:
Wil best met je mee met de honden wandelenquote:Op donderdag 9 juni 2011 10:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hoezo?
![]()
Maar serieus pgr, ik vind het best grappig om es af te spreken maar wat wil je dan eigenlijk doen?
quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:29 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Wil best met je mee met de honden wandelen
Heb jij verder een idee? Wat heb je met Zwab gedaan dan?
Wat vind je leuk om te doen dan?quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ff snel in mn pauze een ijsje gegeten , want die kwam toch naar Maastricht, dat was een spontane flitsmeet
Doggies wandelen en een lekker ijsje eten bij die allergeweldigste ijssalon?quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:33 schreef oh-oh het volgende:
Geen idee!
De meeste mensen vinden de honden leuk, dus dan gaan we wandelen, of stadten of zo.
quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Doggies wandelen en een lekker ijsje eten bij die allergeweldigste ijssalon?
Doen we een keer hoor!quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:35 schreef pgrferrari het volgende:
Ik wil mestreech ook wel een keer zien hoor
Ik heb het toch niet over meeten?quote:
En wanneer is dat?quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Doen we een keer hoor!
Ik kan alleen pas weer na Prince een keer vrees ik
Tweede weekend van juliquote:
quote:
Schaam je.quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Daar ben ik echt al sinds de basisschool niet meer geweest en dat is wat, kwartiertje met de bus of zo?
Ja, helemaal niet erg.quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:40 schreef pgrferrari het volgende:
Preud'Homme gaat er weer vandoor Vaduz!
Joppie chips en Cherry colaquote:Op donderdag 9 juni 2011 10:44 schreef oh-oh het volgende:
Oh, ik ga zo es aan mn boodschappenlijst beginnen.
Nog aanraders iemand?
Hollandse nieuwe?quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:46 schreef oh-oh het volgende:
Oeh, cherry cola, das wel weer es lekker idd!
Chips hoef ik niet.
Ik neem die rijstcrackers van de Jumbo, die zijn fucking lekker
Jawel maar vis haal ik altijd op de markt.quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:46 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Hollandse nieuwe?
Of lust je geen vis?
Ja dat zag ik net, vet grappig!quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:52 schreef pgrferrari het volgende:
Lol, moet je Google eens openen.
Kun je muziek gaan spelen
quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:55 schreef pgrferrari het volgende:
Ik heb zoveel lekkers gezien.
Als ik klaar ben met werken denk ik elke keer dat moet ik eens uitproberen!
Tosti'squote:Op donderdag 9 juni 2011 10:55 schreef oh-oh het volgende:
Ik eet sowieso amper brood hoor.
Door de weeks 's morgens knackebrod, wel tussen de middag tosti, en in het weekend 's morgens brood thuis
Nou, maak maar een probeerlijstje, dan probeer ik mee, ik moet de winkel ook nog helemaal ontdekkenquote:
Orangina is lang geledenquote:Op donderdag 9 juni 2011 10:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, maak maar een probeerlijstje, dan probeer ik mee, ik moet de winkel ook nog helemaal ontdekken![]()
Ik ben ieg al heel erg blij met de cocoricoblikjes , en met de spekknabbels en die rijstcrackers
quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:58 schreef -Vaduz- het volgende:
En je moet je melksnor halen Oh, topicwise.
Wat een beperktheid.quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik drink geen melk!
Ik had vorige week wel een pak Optimel cocos, die zet ik weer op de lijst deze week
Ik heb ook een tijdje ieder morgen optimel achtige dingen gedronken, maar ben over gestapt op sapjes, net iets goedkoper meestalquote:Op donderdag 9 juni 2011 11:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik drink geen melk!
Ik had vorige week wel een pak Optimel cocos, die zet ik weer op de lijst deze week
Waar koop ik dat?quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Schuddebuikjes voor op brood! Avondbrood gewoon jewaids.
vriend van me heeft zo'n bandje, en draagt em naast zijn festivalbandjesquote:Op donderdag 9 juni 2011 11:43 schreef oh-oh het volgende:
Ik wil die etosarmbandjes maar ik koop daar nooit voor 10 euro
quote:
Ik kom eigenlijk nooit bij de etos. meestal kruidvat, maar ik heb wel nog een kortingsbon van 50% op Oral B tandpasta.. Die binnenkort maar gaan inwisselen, voordat deze verlopen is.quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:43 schreef oh-oh het volgende:
Ik wil die etosarmbandjes maar ik koop daar nooit voor 10 euro
Dat spul smaakt wat klinisch, maar ik heb wel het idee dat het goed spul is.quote:Op donderdag 9 juni 2011 12:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik kom eigenlijk nooit bij de etos. meestal kruidvat, maar ik heb wel nog een kortingsbon van 50% op Oral B tandpasta.. Die binnenkort maar gaan inwisselen, voordat deze verlopen is.
Okee, ja ik heb ook Oral-B opzetborstels voor mijn Braun-OralB elektriek tandpoetstoestelquote:Op donderdag 9 juni 2011 12:07 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat spul smaakt wat klinisch, maar ik heb wel het idee dat het goed spul is.
ik ben sinds kort overgestapt op knoflookboterquote:Op donderdag 9 juni 2011 12:22 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Verveelt dat niet? Ik wil af en toe weer wat anders.
quote:Op donderdag 9 juni 2011 12:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik ben sinds kort overgestapt op knoflookboter
Plakt dat goed?quote:Op donderdag 9 juni 2011 12:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik ben sinds kort overgestapt op knoflookboter
Beetje Listerine erbij, daar zijn foefjes voor.quote:Op donderdag 9 juni 2011 12:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dat wel, maar het schuimt niet echt
quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:42 schreef Bos81 het volgende:
Postanaal, is dit niet gewoon je kont afvegen met brieven van de belastingdienst..?
Nice pic Zwabquote:Op donderdag 9 juni 2011 12:30 schreef DeZwabber het volgende:
huge friggin' hijskraan is friggin' huge [ afbeelding ]
Oke, eens zoeken in de winkel!quote:
quote:
Stinkbekkiequote:Op donderdag 9 juni 2011 13:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
bespaart me wel een aantal uur reizen deze zomer
Wat dan?quote:Op donderdag 9 juni 2011 13:42 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb leuke dingen geshopt![]()
Maar eerst ff pastasalade eten en jus d'orange drinken
Welke frutsel winkel?quote:Op donderdag 9 juni 2011 13:43 schreef oh-oh het volgende:
Oh eigenlijk alleen maar prullaria, mn favo frutsel winkel had sale
quote:Op donderdag 9 juni 2011 13:47 schreef oh-oh het volgende:
Oh ja, ik moet nog een krat voor op mn fiets
quote:Op donderdag 9 juni 2011 13:49 schreef oh-oh het volgende:
Ik kom echt nooit bij Action, die ligt zo buiten mn route!
Nee ik moet ff voor een stevig ding kijken, Chico moet er in
Wat baasquote:Op donderdag 9 juni 2011 13:53 schreef DeZwabber het volgende:
dat deed me er aan denken, voor het eerste project dit jaar hadden een paar klasgenoten een beugel ontworpen voor op je bagagedrager, waarmee je een standaardbierkrat in een keer kon vastklikken.
dat ding kon je in een beweging uitklappen, en nam geen plek in als hij weer ingeklapt was
iedere leerling ging op zijn knieën voor wat het ultieme studentengereedschap lijkt, maar de leraren vonden het niets![]()
die begrepen de doelgroep niet helemaal ofzo
Dat klinkt wel als een topideequote:Op donderdag 9 juni 2011 13:53 schreef DeZwabber het volgende:
dat deed me er aan denken, voor het eerste project dit jaar hadden een paar klasgenoten een beugel ontworpen voor op je bagagedrager, waarmee je een standaardbierkrat in een keer kon vastklikken.
dat ding kon je in een beweging uitklappen, en nam geen plek in als hij weer ingeklapt was
iedere leerling ging op zijn knieën voor wat het ultieme studentengereedschap lijkt, maar de leraren vonden het niets![]()
die begrepen de doelgroep niet helemaal ofzo
uhuh, het was een plankje dat op de bagagedrager geklemd werd, met een beugeltje dat omhoog kon klappen, en daar schoof je de krat overheen, ze hadden een model gemaakt dat werktequote:
Wrm ligt dat nog niet in de winkel?quote:Op donderdag 9 juni 2011 13:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
uhuh, het was een plankje dat op de bagagedrager geklemd werd, met een beugeltje dat omhoog kon klappen, en daar schoof je de krat overheen, ze hadden een model gemaakt dat werkte![]()
en als hij ingeklapt was kon je je bagagedrager gewoon gebruiken
Ja lach maar , tis bloedserieusquote:
No thnxquote:Op donderdag 9 juni 2011 14:55 schreef oh-oh het volgende:
Anyhoer, als dr nog iemand een leuke net te kleine HK portemonnee wil
Boh, no clash for you meneertjequote:
quote:
Come to the dark side.quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:16 schreef DeZwabber het volgende:
http://www.thinkgeek.com/geektoys/collectibles/e7c4/
quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:16 schreef DeZwabber het volgende:
Oh die wil ikquote:Op donderdag 9 juni 2011 15:16 schreef DeZwabber het volgende:
quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:29 schreef oh-oh het volgende:
Ach fuck, ik heb nog steeds geen boodschappenlijst
Heb jij nog tips voor de Aldi (behalve die yoghurt)?quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:29 schreef oh-oh het volgende:
Keer zonder, lekker hamsteren!quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:29 schreef oh-oh het volgende:
Nee ik ga 1 keer in de week, en ik kook elke dag, dus ik moet wel iets van structuur hebbenquote:Op donderdag 9 juni 2011 15:30 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Keer zonder, lekker hamsteren!
Tof T-shirt Bos.
Oh dat is zo heerlijk, alle paden langs, overal een kritisch oog, en inslaan als een mallequote:
Ja vond ik ook. Beaker is geniaalquote:Op donderdag 9 juni 2011 15:30 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Keer zonder, lekker hamsteren!
Tof T-shirt Bos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |