quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:26 schreef Quickie_Brat het volgende:
Ok. Ik heb de droomvrouw gevonden voor elke single-man die toevallig ook katten heeft:
Dat kind geef je een kitten en daarna blaf je dr gezicht vol.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:26 schreef Quickie_Brat het volgende:
Ok. Ik heb de droomvrouw gevonden voor elke single-man die toevallig ook katten heeft:
Ja, ze wordt er emo van...quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:57 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Maar ze houdt wel echt heel veel van cats
Ik zie reclame voor schaamlipcorrecties...quote:Op zaterdag 11 juni 2011 11:31 schreef Godshand het volgende:
Ik zie hiernaast reclame voor Flirtwereld staan. Met slechte modellenfoto's.
Ik zou er niet lid van worden mensen, lijkt mij weinig waar voor je geld...
Nou, Google weet wel wie je bent danquote:Op zaterdag 11 juni 2011 11:45 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik zie reclame voor schaamlipcorrecties...
Google weet meer over mij dan ik zelfquote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:11 schreef Godshand het volgende:
[..]
Nou, Google weet wel wie je bent dan
Hoe is het met je lover?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:13 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Google weet meer over mij dan ik zelf
Dat was de drankFrankii!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:36 schreef Frankii het volgende:
Via Paiq een weekje geleden een nieuwe match gekregen. Tijdje mee gepraat, best leuk enzo. Fotootjes zagen er ook leuk uit. Dus ik gisteren naar Jazz in Duketown beetje jazzen en bier drinken....
Staat ze ineens naast me._! En ze herkende mij ook.
....awkward.
Hey, jij ook hierquote:
Lol, helemaal niets tegen elkaar gezegd daar?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:42 schreef Frankii het volgende:
[..]
Hey, jij ook hier
Nee, ik spreek haar net weer op Paiq en het was haar dus echt, we waren allebei niet zeker dat we de match van paiq waren, dus geen gesprekje gehad.
Misschien vanavond.
Kennelijk was ook niet leuk genoeg om aan te spreken? Of durfde je dat niet.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:42 schreef Frankii het volgende:
[..]
Hey, jij ook hier
Nee, ik spreek haar net weer op Paiq en het was haar dus echt, we waren allebei niet zeker dat we de match van paiq waren, dus geen gesprekje gehad.
Misschien vanavond.
Jammer, gemiste kans...quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:42 schreef Frankii het volgende:
[..]
Hey, jij ook hier
Misschien vanavond.
Haha deze hebben ze ook gedraaid op Radio Veronica vandaagquote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:26 schreef Quickie_Brat het volgende:
Eigenlijk juist een leuk meisje, maar goed. Ik had al flink wat bier achter de kiezen en wilde een awkward situatie voorkomen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kennelijk was ook niet leuk genoeg om aan te spreken? Of durfde je dat niet.
Ik zou hetzelfde gedaan hebbenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:51 schreef Frankii het volgende:
[..]
Eigenlijk juist een leuk meisje, maar goed. Ik had al flink wat bier achter de kiezen en wilde een awkward situatie voorkomen.
'Waar kennen jullie elkaar van'
'Uhh ja...'
Een soort van niet durven dus ja, ondanks het bier.
Ik heb m'n date meegenomen naar het afscheidsfeest van m'n vorige baan; who gives a fuckquote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:51 schreef Frankii het volgende:
[..]
Eigenlijk juist een leuk meisje, maar goed. Ik had al flink wat bier achter de kiezen en wilde een awkward situatie voorkomen.
'Waar kennen jullie elkaar van'
'Uhh ja...'
Een soort van niet durven dus ja, ondanks het bier.
Als je terug leest was het geen date.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:58 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik heb m'n date meegenomen naar het afscheidsfeest van m'n vorige baan; who gives a fuck.
Dus je denkt dat ik haar dan níet had durven aanspreken als ik haar toevállig tijdens die avond tegengekomen was?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je terug leest was het geen date.
Jij welquote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:15 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dus je denkt dat ik haar dan níet had durven aanspreken als ik haar toevállig tijdens die avond tegengekomen was?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |