Ik ben volgens mij nog steeds de trotse bezitter van een 'note' omdat ik een plaatje van een anus heb gepost. *highfive*quote:
Ik kwam nog een topic tegen over plaatjes van dode beesten.quote:Op zondag 26 juni 2011 18:40 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Ik ben volgens mij nog steeds de trotse bezitter van een 'note' omdat ik een plaatje van een anus heb gepost. *highfive*
Het dode dier van de dag, dat is nog niet zo lang geleden hier langs geweest.quote:Op zondag 26 juni 2011 19:22 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik kwam nog een topic tegen over plaatjes van dode beesten.
Ik moest meer lachen om de voorbeelden die gegeven werden. Het stukje tekst komt van de website van mijn oude school. "Helpen bij een buurtfeest", "netwerkcafe", hoe komen ze erop hahahaquote:Op zondag 26 juni 2011 16:49 schreef mane het volgende:
[..]
Het zijn achterhaalde gegevens, Mainport. Ik ben aan het nadenken over een goede invulling van dit verplichte onderdeel op mijn school. Je kan er alle kanten mee op, namelijk.
Ja, daar heb ik nou helemaal niks mee, met reageren op dat soort berichten. Tenzij iemand als Jan Wolkers.quote:Op zondag 26 juni 2011 20:29 schreef Frollo het volgende:
Heere Heeresma overleden
2 uur oud en 0 reacties...
Mag ik er dan deze keer wat toelichting bij?quote:Op zondag 26 juni 2011 20:25 schreef Z het volgende:
Ik vreesde even voor photobucket censuur maar hij stond er nog.
[ afbeelding ]
Er was ooit een reeks:quote:Op zondag 26 juni 2011 21:47 schreef sigme het volgende:
[..]
Mag ik er dan deze keer wat toelichting bij?
Ik vind hem ook een flapdrol. Hij hoort daar niet. Alsof je een stadsjongen met grasallergie op Landbouw zou zetten. Maar dat ie moet snijden in budgetten, tja. Dat gebeurt overal.quote:Op zondag 26 juni 2011 11:19 schreef mane het volgende:
Ja, vreselijk. Ik vind het helemaal zo tragisch als de mensen die beweren onze Cultuur hoog te houden kinderachtig gaan zitten schelden op Zijlstra. 'Het is een vuile opportunist.'.
En hoe bevalt het?quote:Op zondag 26 juni 2011 21:48 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ben trouwens in de biografie van Keith Richards bezig.
Ik vind hem zeker geen flapdrol en dat gedoe over 'hij hoort daar niet' is onzin, naar mijn idee. Mensen draven zo door daarin. Alsof de man meteen een cultuurbarbaar is omdat hij eerlijk zegt dat hij niet veel boeken leest en niet vaak in het theater te vinden is. En dat hij daardoor niet geschikt zou zijn voor de functie. Hij kan een prima bestuurder zijn zonder een enorme persoonlijke affiniteit of emotionele betrokkenheid te hebben met de sector. Maar volgens sommige mensen ben je dan meteen een 'eng mens'.quote:Op maandag 27 juni 2011 08:52 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ik vind hem ook een flapdrol. Hij hoort daar niet. Alsof je een stadsjongen met grasallergie op Landbouw zou zetten. Maar dat ie moet snijden in budgetten, tja. Dat gebeurt overal.
Ja, dat lijkt me ook. Dat je voor je eigen inkomsten opkomt en uit eigen belang hiertegen protesteert, is wel begrijpelijk. Maar doen alsof hiermee onze cultuur op het spel staat, waarbij iemand afgelopen weekend ook nog een verwijzing maakte naar Goring, is idioot.quote:De jammerlijke reacties van de culturele sector, het krachteloze gemekker, het gezeur over de centen, doen vermoeden dat dat staatsinfuus toch te lang heeft doorgedruppeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |