Welke ideeën had jij?quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:48 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik heb er ook alles aan gedaan, maar het lukte niet. Had nog andere ideeën met eigen geld ook, maar dat lukte ook niet. Ik geloof er an zich nog wel in, in het idee, alleen ja, je moet wel wat geld lenen ook al heb je eigen geld en dat zit er gewoon niet in.
En ja, het was wel heel erg toeval, daarom had ik ook een conversatie met vaduz via DM, maar geloof wel dat het echt toeval was.
Lees #171quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:56 schreef mascara-klodder het volgende:
Wat een onverwachte kick
Dikke knuf aan je vrouw Ryan3
Toeval bestaat niet, maar jullie hebben het geprobeerd wat betreft de Frietkraam, soms moet je wat geduld hebben, en niet alles valt te plannen, gewoon lekker ambitieus blijvenquote:Op dinsdag 13 december 2016 20:48 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik heb er ook alles aan gedaan, maar het lukte niet. Had nog andere ideeën met eigen geld ook, maar dat lukte ook niet. Ik geloof er an zich nog wel in, in het idee, alleen ja, je moet wel wat geld lenen ook al heb je eigen geld en dat zit er gewoon niet in.
En ja, het was wel heel erg toeval, daarom had ik ook een conversatie met vaduz via DM, maar geloof wel dat het echt toeval was.
Ja, toeval bestaat niet, maar nu wel toch, denk ik.quote:Op dinsdag 13 december 2016 21:18 schreef DeParo het volgende:
[..]
Toeval bestaat niet, maar jullie hebben het geprobeerd wat betreft de Frietkraam, soms moet je wat geduld hebben, en niet alles valt te plannen, gewoon lekker ambitieus blijven.
Ik had het gelezen, dat is de reden dat ik zeg dat Toeval niet bestaat, wat ik nog steeds volhoud. Soms lopen bepaalde dingen gewoon anders dan je vooraf had gepland, met ambitieus doelde ik dan ook op jullie beiden, en niet eens zo zeer samen maar de toekomst zal uitwijzen hoe en wat.quote:Op dinsdag 13 december 2016 21:20 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, toeval bestaat niet, maar nu wel toch, denk ik.
Ja, plannen zijn nog niet weg.
Ook andere plannen niet.
Maar niet met Staal. Zie idd #171.
Thx.quote:Op dinsdag 13 december 2016 21:21 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ik had het gelezen, dat is de reden dat ik zeg dat Toeval niet bestaat, wat ik nog steeds volhoud. Soms lopen bepaalde dingen gewoon anders dan je vooraf had gepland, met ambitieus doelde ik dan ook op jullie beiden, en niet eens zo zeer samen maar de toekomst zal uitwijzen hoe en wat.
Veel succes voor jullie allebei in ieder geval aan doorzettingsvermogen zal het allemaal niet zo liggen.
Wow. Dat is inderdaad niet niks.quote:Op dinsdag 13 december 2016 21:24 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Thx.
We hebben wel een tweetal zware jaren achter de rug hoor, heeft veel energie gekost iig.
Hondje ging eerst dood, Staals vader kanker, mijn moeder die ineens overleed (heb haar niet meer gezien), dochter die volkomen derailleerde op school...
Maar goed fresh start nu.
Luister je kent het gezegde: man lebt toch?quote:Op dinsdag 13 december 2016 21:26 schreef DeParo het volgende:
[..]
Wow. Dat is inderdaad niet niks.
Gecondoleerd overigens wat betreft je moeder en de hond.
Ik Hoop ook dat het met je dochter beter gaat.
Wat doe je voor werk?
Niet echt?quote:Op dinsdag 13 december 2016 21:30 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Luister je kent het gezegde: man lebt toch?
Nou deel van mij familie zei dat altijd. Hoorde het ook wel bij anderen.quote:Op dinsdag 13 december 2016 21:33 schreef DeParo het volgende:
[..]
Duits. Dus ik ben er ongetwijfeld niet mee eens. Maar de uitspraak komt me niet bekend voor.
Maar wat betekent het dan?quote:Op dinsdag 13 december 2016 21:34 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nou deel van mij familie zei dat altijd. Hoorde het ook wel bij anderen..
Nee. Verder niet bekend mee.quote:
Eigenlijk is het een beetje lullig voor haar allemaal als ze hier een mention via email over krijgt btw. Ik vond het naar boven schoppen al sws vreemd. Maar goed.quote:Op dinsdag 13 december 2016 21:38 schreef DeParo het volgende:
[..]
Nee. Verder niet bekend mee.
Maar gezien je eerdere posts heb ik er veel vertrouwen in dat jij je er inderdaad doorheen slaat verder.
Ik gun haar ook het beste maar zie haar verder niet zo vaak posten, herken haar naam nog van vroeger vaag, jou zie ik echter nog geregeld schrijven.quote:Op dinsdag 13 december 2016 21:43 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Eigenlijk is het een beetje lullig voor haar allemaal als ze hier een mention via email over krijgt btw. Ik vond het naar boven schoppen al sws vreemd. Maar goed.
Klopt idd, FOK! blijft toch mijn kroegie. Stali/Staal ging vooral naar twitter, zie je wat ervan komt hè.quote:Op dinsdag 13 december 2016 21:46 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ik gun haar ook het beste maar zie haar verder niet zo vaak posten, herken haar naam nog van vroeger vaag, jou zie ik echter nog geregeld schrijven.
Haha. Ach. Internet en de Welvaart. Ik vraag me al af waar we over 10 jaar ofzo gebruik van maken.quote:Op dinsdag 13 december 2016 22:06 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Klopt idd, FOK! blijft toch mijn kroegie. Stali/Staal ging vooral naar twitter, zie je wat ervan komt hè..
Ja, any one's guess problably.quote:Op dinsdag 13 december 2016 22:08 schreef DeParo het volgende:
[..]
Haha. Ach. Internet en de Welvaart. Ik vraag me al af waar we over 10 jaar ofzo gebruik van maken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |