Misschien is het dan tijd om eindelijk het niveau iets omhoog te gooienquote:Op woensdag 8 juni 2011 16:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Trouwens, we bestaan 11 juni twee maanden. En dan houdt onze proefperiode op!Ben benieuwd dit dat!
Oh, ga dan weer terug naar je peuterspeelzaal.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:42 schreef K-Cash het volgende:
[..]
Mensen die mentaal minder zijn doen voor spek en bonen mee
Goed idee dit. Het spamgehalte is ook minder geworden de laatste tijd. We doen al veel langer over één topic.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:42 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Misschien is het dan tijd om eindelijk het niveau iets omhoog te gooien [ afbeelding ]
Arme meid.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Steeds meer mensen verwijderen me op hyves.
ze verwijderen jou niet, ze verwijderen denk ik hun accountquote:Op woensdag 8 juni 2011 16:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jawel. 2 maanden proefperiode.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:58 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Arme meid.
Oh, gossie, ik wist niet eens dat we nog in de proefperiode zaten.
Dat is waarquote:Op woensdag 8 juni 2011 17:00 schreef dralion13 het volgende:
[..]
ze verwijderen jou niet, ze verwijderen denk ik hun account
Hier ook, stappen over naar Facebookquote:Op woensdag 8 juni 2011 17:00 schreef dralion13 het volgende:
[..]
ze verwijderen jou niet, ze verwijderen denk ik hun account
sorryquote:Op woensdag 8 juni 2011 16:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Eentje. Met kloon.quote:
quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:15 schreef Klinkerzusje het volgende:
ken je het alfabet niet uit je hoofd ofzo?
nee doe eens voorquote:Op woensdag 8 juni 2011 17:15 schreef Klinkerzusje het volgende:
ken je het alfabet niet uit je hoofd ofzo?
Ik 3 soorten taart, chocoladesoesjes, fruitsalede, versgebakken cake met een laag chocola er overheenquote:
Jij wint.quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:19 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Ik 3 soorten taart, chocoladesoesjes, fruitsalede, versgebakken cake met een laag chocola er overheen
Maar chocoladefondue is heerlijk
quote:
Toetjes zijn ook altijd het beste van heel de maaltijd.quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:20 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Ik had een etentje met de klas, iedereen moest wat meenemen, en ongeveer de helft had toetjes mee
FF lekker fonzen vanavondquote:Op woensdag 8 juni 2011 17:19 schreef Gridlok het volgende:
kanker fonz is weer bezig
Fotoboek van lastreplies
Je kwakje kwam erop?quote:
Bahquote:Op woensdag 8 juni 2011 17:27 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Je kwakje kwam erop?
Altijd een vervelend probleem
bahquote:Op woensdag 8 juni 2011 17:27 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Je kwakje kwam erop?
.....................quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:27 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Je kwakje kwam erop?
Nee man.quote:
Gelukkig maar.quote:
Wil je niet zienquote:
Waarom zou je er nog op willen?quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:33 schreef dralion13 het volgende:
Ik ben het wachtwoord van klinkerzusje vergeten
Of is het veranderd?
Alles oké?quote:
quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:34 schreef K-Cash het volgende:
dan heb je ook echt een status van niks he 'zusje van klinker'
Doe even normaal.quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:34 schreef K-Cash het volgende:
dan heb je ook echt een status van niks he 'zusje van klinker'
Ik wilde kijken of ik het wachtwoord nog wistquote:Op woensdag 8 juni 2011 17:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waarom zou je er nog op willen?
Denken dat ik het heb.quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:35 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik heb het al niet meer, vraag maar aan Klinkie
onder andere een foto van Yvonne onder de zonnebankquote:
ja maar ze ziet er wel volwassener uit, zo komt zo ook overquote:Op woensdag 8 juni 2011 17:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Doe even normaal.
In het echte leven is ze dat ook dus.
Ehm.quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:36 schreef dralion13 het volgende:
[..]
onder andere een foto van Yvonne onder de zonnebank![]()
Nog steeds interesse?
Hoi Pielosquote:
Wat een held.quote:
Das geen volmondige nee, dus je krijgt zo de downloadlink toegestuurdquote:Op woensdag 8 juni 2011 17:37 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ehm.
[..]
Hoi Pielos
[..]
Wat een held.
Oké.quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:37 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Das geen volmondige nee, dus je krijgt zo de downloadlink toegestuurd
Jazeker.quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:37 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ben jij ook benieuwd naar de fok.rar?
crewbash 48 uur banquote:Op woensdag 8 juni 2011 17:41 schreef Beach het volgende:
Als je af wilt vallen, bekijk het voordat je gaat eten.
Een beter dieet bestaat nietquote:Op woensdag 8 juni 2011 17:41 schreef Beach het volgende:
Als je af wilt vallen, bekijk het voordat je gaat eten.
saraquote:Op woensdag 8 juni 2011 17:44 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Er zitten wel wat ranzige foto's tussen ja
LELIJKE MENSEN DIE NAKEND ZIJN EN DENKEN DAT ZE GEIL ZIJN. WIL JE DAT GRAAG ZIEN? OOG*ziekte* IK ZEG JE.quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:46 schreef Omdatappel het volgende:
Ffuuu, ik wil het wetennn.
Ander onderwerp jongens.
Grutjes, laatmaar.quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
LELIJKE MENSEN DIE NAKEND ZIJN EN DENKEN DAT ZE GEIL ZIJN. WIL JE DAT GRAAG ZIEN? OOG*ziekte* IK ZEG JE.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kan je daar niet een ban voor krijgen?quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:48 schreef Spaghettivreter het volgende:
Mensen die het willen zien DM me maar
Jawelquote:Op woensdag 8 juni 2011 17:48 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Kan je daar niet een ban voor krijgen?
Want?quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:48 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Kan je daar niet een ban voor krijgen?
dan nog zijn ze in een gesloten fora gepostquote:Op woensdag 8 juni 2011 17:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Besloten? Het is een algemeen bekende rar.
Oke.quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:51 schreef K-Cash het volgende:
[..]
dan nog zijn ze in een gesloten fora gepost
nu quote ik jou ook ha haquote:Op woensdag 8 juni 2011 17:53 schreef K-Cash het volgende:
ha die malle truus quote ons even hoor ha ha
quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:53 schreef sharr het volgende:
Beachje![]()
Jongens mijn tweede pizza zit in de oven
Ik heb vanochtend om 9 uur een pizza op, verder niets kunnen eten omdat misselijk en nu zin in pizza.
Ben je boos ofzo, vraag het toch gewoon.quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee man.
Iemand maakte dat account voor mn zusje. En zo nu en dan post zij ermee.Jezus.
Ik heb één kloon en dat is Beatles.
[..]
Gelukkig maar.
Ja omdat iedereen maar zeikt dat ik miljoen kloons heb. Ik heb er maar één.quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:55 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ben je boos ofzo, vraag het toch gewoon.
Voor eeuwig oogaidsquote:Op woensdag 8 juni 2011 17:56 schreef Beach het volgende:
[..]
Dit gaat nooit meer van je netvlies af meid.
zit in de familiequote:Op woensdag 8 juni 2011 17:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Die rar hebben.
Die rar bekijken.
Kom op.
Dus als jij seks met Jan hebt wil je alleen een foto van z'n hoofd zien?quote:Op woensdag 8 juni 2011 18:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik hoef geen naakte mensen te zien. Foto van het hoofd is voldoende.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 18:01 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Dus als jij seks met Jan hebt wil je alleen een foto van z'n hoofd zien?
Impliceren dat ik seks heb met Jan.quote:Op woensdag 8 juni 2011 18:01 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Dus als jij seks met Jan hebt wil je alleen een foto van z'n hoofd zien?
waar komen die geluiden dan vandaan?quote:Op woensdag 8 juni 2011 18:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Impliceren dat ik seks heb met Jan.
Zei toch niet dat jij een kloon hebt.quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja omdat iedereen maar zeikt dat ik miljoen kloons heb. Ik heb er maar één.
hard ditquote:Op woensdag 8 juni 2011 18:02 schreef Klinkerzusje het volgende:
[..]
waar komen die geluiden dan vandaan?
Jan is toch nog niet bij jullie thuis geweest, of weten jullie ouders er inmiddels van?quote:Op woensdag 8 juni 2011 18:02 schreef Klinkerzusje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 juni 2011 18:02 schreef Klinkerzusje het volgende:
[..]
bustedquote:Op woensdag 8 juni 2011 18:02 schreef Klinkerzusje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 juni 2011 18:02 schreef Klinkerzusje het volgende:
[..]
Oke, sorry. Ik reageerde misschien iets té geprikkeld.quote:Op woensdag 8 juni 2011 18:02 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zei toch niet dat jij een kloon hebt.
Wie maakt het geluid eigenlijk? Jan?quote:Op woensdag 8 juni 2011 18:02 schreef Klinkerzusje het volgende:
[..]
grapje tochquote:Op woensdag 8 juni 2011 18:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Wat
[..]
Oke, sorry. Ik reageerde misschien iets té geprikkeld.
Npquote:Op woensdag 8 juni 2011 18:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Wat
[..]
Oke, sorry. Ik reageerde misschien iets té geprikkeld.
nee de lachende 3equote:Op woensdag 8 juni 2011 18:03 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Wie maakt het geluid eigenlijk? Jan?
Dat zijn er maar 2 minder dan ikquote:Op woensdag 8 juni 2011 17:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja omdat iedereen maar zeikt dat ik miljoen kloons heb. Ik heb er maar één.
Hij kreunt zo, echt een genot voor mijn oren.quote:Op woensdag 8 juni 2011 18:03 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Wie maakt het geluid eigenlijk? Jan?
quote:
Arrrquote:Op woensdag 8 juni 2011 18:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hij kreunt zo, echt een genot voor mijn oren.
quote:
Dat ben ikquote:Op woensdag 8 juni 2011 18:11 schreef Klinkerzusje het volgende:
[..]
jij bent hier wel de hosselkoning is het niet?
Mijn reputatie gaat me vooruit.quote:Op woensdag 8 juni 2011 18:11 schreef Klinkerzusje het volgende:
[..]
jij bent hier wel de hosselkoning is het niet?
Een gigantische klap op je hoofd.quote:Op woensdag 8 juni 2011 18:14 schreef Klinkerzusje het volgende:
ik heb zin in iets waardoor ik mijn geheugen kwijtraak![]()
![]()
Een auto ongeluk krijgen?quote:Op woensdag 8 juni 2011 18:14 schreef Klinkerzusje het volgende:
ik heb zin in iets waardoor ik mijn geheugen kwijtraak![]()
![]()
Een gigantische klap op je hoofd wel normaal vindenquote:Op woensdag 8 juni 2011 18:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
HALLO DOE NORMAAL TEGEN MN ZUSJE.
IK WAS VERGETEN JOU TE QUOTENquote:Op woensdag 8 juni 2011 18:16 schreef sharr het volgende:
[..]
Een gigantische klap op je hoofd wel normaal vinden
IK GEEF SLEGS MIJN IDEE XDquote:Op woensdag 8 juni 2011 18:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
HALLO DOE NORMAAL TEGEN MN ZUSJE.
Sorry.quote:Op woensdag 8 juni 2011 18:17 schreef Klinkerzusje het volgende:
[..]
doe maar niet meer als het zulke ideeën zijn
Waarom sta jij er niet tussen?quote:
Omdat er van mij geen naaktfoto's bestaanquote:
35 bier wil ook wel helpenquote:
Chocoladetester in een chocoladefabriek?quote:Op woensdag 8 juni 2011 18:19 schreef Omdatappel het volgende:
Zou je van chocola eten je beroep kunnen maken?
Oh.quote:Op woensdag 8 juni 2011 18:19 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Chocoladetester in een chocoladefabriek?
Wereldrecord meeste chocolade eten in een uur verbreken ofzoquote:Op woensdag 8 juni 2011 18:19 schreef Omdatappel het volgende:
Zou je van chocola eten je beroep kunnen maken?
Als bijbaantje afvalpillen tester danquote:Op woensdag 8 juni 2011 18:20 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oh.En dan zonder dik te worden, svp.
Na het werk fok.rar bekijken, wat niet verteerd wordt wordt je ook niet dik vanquote:Op woensdag 8 juni 2011 18:20 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Dat gaat helaas niet werken vrees ik. Of je moet chocolade uitvinden waar je niet dik van wordt. Verdien je ook nog miljoenen waarschijnlijk.quote:Op woensdag 8 juni 2011 18:20 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
andere alcoholische drank werkt ookquote:
Yvonne onder de zonnebankquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
Geef maar toe, eigenlijk ben jij gewoon een keiharde baas, die uit 110% ongelooflijke koninklijkheid bestaat _O_
Wel als het zomer is, en het bier koud is.quote:
Oke, als het heeeeeeeel warm is buiten en het bier koud, dan is het wel te doen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 18:23 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Wel als het zomer is, en het bier koud is.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 18:23 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Yvonne onder de zonnebank![]()
![]()
![]()
![]()
YvonneSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
ég gaf ykkur von sem varð að vonbrigðum.. þetta er ágætis byrjun
quote:Op woensdag 8 juni 2011 18:23 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Yvonne onder de zonnebank![]()
![]()
![]()
![]()
DRAAL NIET DOEN JA OKE?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.
En als het lente is. En winter. En herfst.quote:Op woensdag 8 juni 2011 18:23 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Wel als het zomer is, en het bier koud is.
okequote:
Hmmja oké.quote:Op woensdag 8 juni 2011 18:20 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Wereldrecord meeste chocolade eten in een uur verbreken ofzo
Dat is een goede oplossing.quote:
Neen. In de winter warme chocolademelk. Met slagroom. En minimarshmellows.quote:Op woensdag 8 juni 2011 18:24 schreef HappyBob het volgende:
[..]
En als het lente is. En winter. En herfst.
[ afbeelding ]
Chocoladefondue met marshmellows.quote:Op woensdag 8 juni 2011 18:25 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Neen. In de winter warme chocolademelk. Met slagroom. En minimarshmellows.
Maar je gaat toch niet de hele winter hetzelfde drinken..quote:Op woensdag 8 juni 2011 18:25 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Neen. In de winter warme chocolademelk. Met slagroom. En minimarshmellows.
Zekerquote:
img tags?quote:Op woensdag 8 juni 2011 18:28 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Zeker
[ afbeelding ]
Je raad nooit wat er bij de spar op vlieland in de aanbieding was afgelopen weekend
picsquote:
wc papierquote:Op woensdag 8 juni 2011 18:28 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Zeker
[ afbeelding ]
Je raad nooit wat er bij de spar op vlieland in de aanbieding was afgelopen weekend
Klopt, was jij er ook?quote:
Justin Bieber dekbedovertrekquote:Op woensdag 8 juni 2011 18:28 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Zeker
[ afbeelding ]
Dierenambulance bellen, vragen wat je kan doen en of ze willen komenquote:Op woensdag 8 juni 2011 18:31 schreef sharr het volgende:
Dralion wil pics van mijn dode hond
nee serieus ze blijft hoesten en hijgen uit het niets
mond op mond beademingquote:Op woensdag 8 juni 2011 18:31 schreef sharr het volgende:
Dralion wil pics van mijn dode hond
nee serieus ze blijft hoesten en hijgen uit het niets
Dekbedovertrekquote:
picsquote:
Er werd vandaag friday gedraaid in een supermarkt waar ik wasquote:Op woensdag 8 juni 2011 18:35 schreef Omdatappel het volgende:
Iemand bij mij in de straat heeft z'n paupermuziek joekels hard staan.
Noesss.quote:Op woensdag 8 juni 2011 18:37 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Er werd vandaag friday gedraaid in een supermarkt waar ik was
En afgelopen week draaide ze daar de ketchupsong_!
Goeie muziekkeuze wel om op te winkelen al zeg ik het zelf.quote:Op woensdag 8 juni 2011 18:37 schreef dralion13 het volgende:
[..]
leuke supermarktquote:Op woensdag 8 juni 2011 18:37 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Dit inderdaadquote:
Nu al lapohuntenquote:
Krattentorensquote:Op woensdag 8 juni 2011 18:28 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Zeker
[ afbeelding ]
hahaquote:Op woensdag 8 juni 2011 18:37 schreef dralion13 het volgende:
[..]
in de deuropeningquote:
heul nietquote:
De lapo willen hebbenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |