SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hierJe moeder is een hamster
Michelle was ook wel überlekker in die film; in LOST vond ik het ook een twijfelgevalletje.quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:42 schreef Catbert het volgende:
[..]
Whatever. Laten we het erop houden dat wij positieve en negatieve eigenschappen van meiden op andere manieren beschrijven. Ik geloof zeker dat je het positief bedoelde, maar je beschreef het alleen in woordig die ik als negatief beschouw.
[..]
Machete vond ik "wel okay". Ik kan de over the top stijl zeker wel waarderen (het is film afterall, het hoeft niet perse realistisch te zijn) en Michelle in een flm is sowieso een pluspunt (heb wat met vrouwen waarbij ik er nog niet helemaal uit ben of ik ze lekker vind of gewoon eng) maar ik vond het verder te weinig diepgang hebben.
Ze is ook geen brilliante artieste en wordt ook altijd getypecast als "tough army chick", maar ziet er wel lekker uitquote:Op woensdag 8 juni 2011 15:46 schreef Crutch het volgende:
Michelle was ook wel überlekker in die film; in LOST vond ik het ook een twijfelgevalletje.
Maar goed, meisje waar ik nu af en toe mee afspreek heeft qua karakter en lichaamsbouw wel wat van haar weg.
Nee dit gaat mensen helpenquote:Op woensdag 8 juni 2011 15:49 schreef LACH-MET-TRANEN het volgende:
Versieren gaat zo makkelijk. Natuurlijk moet je er een beetje goed verzorgd uit zien. Maar het is enorm makkelijk. Als je eenmaal weet hoe het moet natuurlijk. Je moet echt schijt hebben aan al die vrouwen. En ze komen zó op je af.
Same here, net als een leuke Aziatische.quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:48 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ze is ook geen brilliante artieste en wordt ook altijd getypecast als "tough army chick", maar ziet er wel lekker uitKomt bij dat ik nog geen spaanse/mexicaanse gehad heb, dus ik moet die countrypoints nog scoren
Ze komen zo op je af.... ppff, wie ben jij?quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:49 schreef LACH-MET-TRANEN het volgende:
Versieren gaat zo makkelijk. Natuurlijk moet je er een beetje goed verzorgd uit zien. Maar het is enorm makkelijk. Als je eenmaal weet hoe het moet natuurlijk. Je moet echt schijt hebben aan al die vrouwen. En ze komen zó op je af.
Kloon van gebande, zal effe een TR plaatsen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:49 schreef Catbert het volgende:
[..]
Nee dit gaat mensen helpen![]()
"Als je eenmaal weet hoe het moet", ja duh!
Dan snap ik dat het me niet lukt, vanuit ethisch oogpunt heb ik namelijk geen schijt aan mensen.. Maar de tip is genoteerd..quote:Versieren gaat zo makkelijk. Natuurlijk moet je er een beetje goed verzorgd uit zien. Maar het is enorm makkelijk. Als je eenmaal weet hoe het moet natuurlijk. Je moet echt schijt hebben aan al die vrouwen. En ze komen zó op je af.
Koreaanse; kan ik wel afvinkenquote:Op woensdag 8 juni 2011 15:50 schreef Crutch het volgende:
[..]
Same here, net als een leuke Aziatische.
oh maar ik denk dat dat gunstiger is dan je mening na de foto... dus laten we het maar op het paard houdenquote:Op woensdag 8 juni 2011 15:42 schreef Crutch het volgende:
[..]
Omdat ik tot nu toe denk dat je een paard met gekleurd haar bent.
Japans-Nieuwzeelandse. Twee checkmarks in een keer. Score!quote:
En dat is dan de gepimpte fotoquote:Op woensdag 8 juni 2011 15:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh maar ik denk dat dat gunstiger is dan je mening na de foto... dus laten we het maar op het paard houden
Nee ik ben vervelend,
Ik stuur geen fotos aan onbekende fokkers eigenlijk
beetje een personal rule de laatste jaren
sorry
Maar hier heb je een foto van een willekeurige dame van wie ik het prima zou vinden als je denkt dat ik dat ben
alsjeblieft
[ afbeelding ]
ik zei toch dat we het beter op het paard konden houdenquote:Op woensdag 8 juni 2011 15:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
En dat is dan de gepimpte foto
De werkelijk ligt altijd net wat anders
[ afbeelding ]
Deze is goed voor mijn e-penis.quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:51 schreef Catbert het volgende:
[..]
Japans-Nieuwzeelandse. Twee checkmarks in een keer. Score!
Je hoeft je niet te verontschuldigen, als je het niet wilt.. klaar.quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh maar ik denk dat dat gunstiger is dan je mening na de foto... dus laten we het maar op het paard houden
Nee ik ben vervelend,
Ik stuur geen fotos aan onbekende fokkers eigenlijk
beetje een personal rule de laatste jaren
sorry
Maar hier heb je een foto van een willekeurige dame van wie ik het prima zou vinden als je denkt dat ik dat ben
alsjeblieft
[ afbeelding ]
Nee. Want je hebt duidelijk niet gelezen wat het probleem is van een aantal mensen. Bijvoorbeeld dat ze gewoon dichtslaan op het moment dat ze met een meid staan te praten. Dus "gewoon even" voor jou is helemaal niet zo "gewoon" voor iemand anders.quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:54 schreef LACH-MET-TRANEN het volgende:
Oke sorry. Die opmerking was klote.
Nu een normale post.
Het beste werkt het als je vrienden hebt die met een meisje of jongen staan die je wel leuk lijkt. Dat je dan naar je vrienden gaat en je vrienden je voorstellen aan dat ene nog onbekende meisje of jongen. Dan kijk je haar recht in haar of zijn ogen aan. En begin je een beetje met haar te praten over dingen zoals school, sport, hobbies. Gewoon koetjes en kalfjes. Dan begin je een beetje grapjes te maken. En je moet vooral veel oog-contact maken. Dat is enorm belangerijk. En af en toe haar naam in een zin gebruiken. Bijvoorbeeld haar naam is: Lotte. Dan noem je die naam af en toe in een zin. Dat vinden ze wel prettig volgensmij.
Zo beter?
Geldt nog steeds als 1 checkmark, namelijk Britsquote:Op woensdag 8 juni 2011 15:53 schreef Crutch het volgende:
Deze is goed voor mijn e-penis.
Met twee vrouwen uit Londen in de lauwe zee van Bulgarije.
dat van die naam heb ik vaker gehoord maar ik vind het altijd nogal freaky over komen als iemand continue mijn naam noemtquote:Op woensdag 8 juni 2011 15:54 schreef LACH-MET-TRANEN het volgende:
Nu een normale post.
Het beste werkt het als je vrienden hebt die met een meisje of jongen staan die je wel leuk lijkt. Dat je dan naar je vrienden gaat en je vrienden je voorstellen aan dat ene nog onbekende meisje of jongen. Dan kijk je haar recht in haar of zijn ogen aan. En begin je een beetje met haar te praten over dingen zoals school, sport, hobbies. Gewoon koetjes en kalfjes. Dan begin je een beetje grapjes te maken. En je moet vooral veel oog-contact maken. Dat is enorm belangerijk. En af en toe haar naam in een zin gebruiken. Bijvoorbeeld haar naam is: Lotte. Dan noem je die naam af en toe in een zin. Dat vinden ze wel prettig volgensmij.
Zo beter?
uiteraard nietquote:Op woensdag 8 juni 2011 15:54 schreef Crutch het volgende:
[..]
Je hoeft je niet te verontschuldigen, als je het niet wilt.. klaar.
Maar neem het me niet kwalijk dat ik nieuwsgierig ben.
Hoe ga jij van "praten over dingen zoals school, sport, hobbies. gewoon koetjes en kalfjes"; naar versieren? Als ik over gewone dingen praat, dan blijft het bij over gewone dingen praten... wanneer ik ze daarna mee uit vraag of wil zoenen, dan zien ze dat niet zitten.quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:54 schreef LACH-MET-TRANEN het volgende:
Nu een normale post.
Zo beter?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |