quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:31 schreef AQuila360 het volgende:
WII U wordt vet!
En Tain waar kijk jij E3 items?
Nu weer wel hequote:Op woensdag 8 juni 2011 14:29 schreef AQuila360 het volgende:
Wii U is toch wel vet als ik het nu zo zie![]()
Misschien was iets krachtiger wel beter maar toch erg tof!
Gametrailers. Geen gezeik van mensen die denken dat ze tof zijnquote:Op woensdag 8 juni 2011 14:31 schreef AQuila360 het volgende:
WII U wordt vet!
En Tain waar kijk jij E3 items?
Yes net Gk item gekeken waar ze die controller vast haddenquote:
Aan de andere kant zul je ze dan ook weer geen negatief woord horen zeggen, zelfs als ze het over de grootste bullshit ooit hebben...quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:32 schreef Tain het volgende:
[..]
Gametrailers. Geen gezeik van mensen die denken dat ze tof zijn
Is me echt te jumpstyle.. Sorryquote:Op woensdag 8 juni 2011 14:32 schreef Nick-GizMo het volgende:
BOEM!!
![]()
![]()
![]()
Mooi nieuw jasje![]()
![]()
DAMN!! Blijft geweldig
Ik roep ze toch niet naquote:Op woensdag 8 juni 2011 14:34 schreef Rossdale het volgende:
Wat is AQ toch een bakvisNaroepen wat zijn kinderhelden zeggen
Jumpstylequote:
Heb je uberhaupt wel gekeken naar de E3 van Nintendo? Want daar hebben ze hem in de filmpjes ook vast hoorquote:Op woensdag 8 juni 2011 14:35 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik roep ze toch niet na
Het leek me eerst nix omdat ik het toen op dat scherm zag. Nu ik zie hoe je dat ding in je hand lijkt het me wel weer heel tof
Ze hebben er niets over gezegd echt ik zag alleen hoe je het ding vasthieldquote:Op woensdag 8 juni 2011 14:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
True dat. gister was het allemaal niks, ook niet toen ik zei dat het zeker wel iets gaat worden
Nu zeggen ze bij GK het word tofffffff, resultaat : AQ vind het ook tof......
Half halfquote:Op woensdag 8 juni 2011 14:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Heb je uberhaupt wel gekeken naar de E3 van Nintendo? Want daar hebben ze hem in de filmpjes ook vast hoor
Nope, maar dat hoeft ook niet vind ik. De grootste bullshit brengen ze nog steeds redelijk neutraalquote:Op woensdag 8 juni 2011 14:35 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Aan de andere kant zul je ze dan ook weer geen negatief woord horen zeggen, zelfs als ze het over de grootste bullshit ooit hebben...
Niet goed gekeken dusquote:Op woensdag 8 juni 2011 14:37 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Half half![]()
Maar in die presentatie was het super onduidelijk wat het nu precies was dat zegt iedereen. Nu heb ik het dus beter kunnen zien en lijkt het me wel wat.
quote:
quote:
Haha, sorry hoor, wilde je niet beledigen maar ik vind het niet zo..quote:
quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:39 schreef AQuila360 het volgende:
GK items zijn gewoon geinig voor de sfeer! En die E3 Journaals worden gedaan door JJ en Skate en dat zijn gewoon 2 serieuse gasten die er wat dieper op in gaan dus daar is ook niets mis mee.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |