Jawel, maar de foto locatie is buiten...quote:
ik ben al aan het avondeten aant denkenquote:
10 uur wakker, 10 voor half 11 stond mn collega voor de deur om me op te halen, en daarna druktequote:
Eet smakkelijk danquote:Op woensdag 8 juni 2011 14:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
10 uur wakker, 10 voor half 11 stond mn collega voor de deur om me op te halen, en daarna drukteHeb er nu pas tijd voor.
Dankje. Kan iemand mijn bazin schoppen trouwens?quote:
Tuurlijk, adres, kamer?quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:30 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dankje. Kan iemand mijn bazin schoppen trouwens?
Smakelijk.quote:
mja een 5770 klinkt idd niet echt als een gamerkaart.quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:51 schreef lipjes het volgende:
[..]
pfoe goeie, wat zat er ook alweer in
AMD sowieso met een professioneel Mobo van asus voor CFX support, echter gebruik ik CFX nog niet.
zeker niet omda tik nu krap bij kas zit en ik maar even een 5770je heb gekocht die uiteindelijk oververhit
opslag is in ieder geval om en nabij de 20TB
ik dacht dat je al aan het werk was ? of telt dat niet ?quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:30 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dankje. Kan iemand mijn bazin schoppen trouwens?
neu is even een tijdelijke kaart tot ik genoeg heb voor x6 (of dan al x8) cpu's en wat krachtige beeldkanonnen in CFXquote:Op woensdag 8 juni 2011 14:33 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja een 5770 klinkt idd niet echt als een gamerkaart.
nou ik ben blij dat ik van CFX af ben, klotezooi van AMD. brak als de hel.
Welk nummer / album / live registratie?quote:
Ik ben aan t werk. Maar zij komt steeds te laat (vandaag een uurquote:Op woensdag 8 juni 2011 14:34 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik dacht dat je al aan het werk was ? of telt dat niet ?
zometeen de cd in de auto nog maar eens opzettenquote:
CD's: Meteora en Hybrid Theoryquote:Op woensdag 8 juni 2011 14:38 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Welk nummer / album / live registratie?
I love those! Voor Hybrid. Lekker rauw waren ze toen nog.quote:
Hybrid en Meteora waren ook nog minder commercieel. Het laatste album is al heel wat commercieler en dus ook softer om meer publiek aan te spreken.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:41 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
I love those! Voor Hybrid. Lekker rauw waren ze toen nog.
Laatste album vind ik ook wel goed maar is meer voor pussies.
ik heb alleen meteora. wel in limited editionquote:Op woensdag 8 juni 2011 14:41 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
I love those! Voor Hybrid. Lekker rauw waren ze toen nog.
Laatste album vind ik ook wel goed maar is meer voor pussies.
ga je gericht voor één spel, of gewoon voor de algemene prestaties. ?quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:37 schreef lipjes het volgende:
[..]
neu is even een tijdelijke kaart tot ik genoeg heb voor x6 (of dan al x8) cpu's en wat krachtige beeldkanonnen in CFX
Ik had gisteren Meteora op in de autoquote:Op woensdag 8 juni 2011 14:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zometeen de cd in de auto nog maar eens opzetten
Hybrid is echt tof. Een aanrader.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb alleen meteora. wel in limited edition
Noem eens watquote:Op woensdag 8 juni 2011 14:47 schreef DevilsWhore het volgende:
Kunnen we het ook over leuke dingen hebben?
neuken ?quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:47 schreef DevilsWhore het volgende:
linkin park niet leuk?quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:47 schreef DevilsWhore het volgende:
Linkin park is leuk! HALLOOOOOOOOOOWquote:Op woensdag 8 juni 2011 14:47 schreef DevilsWhore het volgende:
Verzin eens watquote:Op woensdag 8 juni 2011 14:47 schreef DevilsWhore het volgende:
Chester? haha wat dus vooral het geval is op het laatste album.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:49 schreef WhiteLightning het volgende:
ik vind linkin park redelijk ok, maar als die gast ala backstreet boy gaat zingen, hoeft het voor mij niet meer.
My little pony, barbie, make-up, verzin wat leuks.quote:
Ahem.. leeeeeeeuk.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:50 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
My little pony, barbie, make-up, verzin wat leuks.
ja ik hou daar niet echt van. klinkt nogal Gayquote:Op woensdag 8 juni 2011 14:50 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Chester? haha wat dus vooral het geval is op het laatste album.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:50 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Leuk leukquote:Op woensdag 8 juni 2011 14:50 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dus hij mag alleen maar schreeuwenquote:Op woensdag 8 juni 2011 14:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja ik hou daar niet echt van. klinkt nogal Gay
Nee, begin dan over leuke muziek.quote:
Yes pleasequote:
Smokey SmokeZon!quote:
Je plaatje is kapot!quote:
schreeuwen en krijsen klinkt goedquote:Op woensdag 8 juni 2011 14:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee, begin dan over leuke muziek.
[..]
Yes please
wat noem jij dan leuke muziek?quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee, begin dan over leuke muziek.
[..]
Yes please
quote:
Mijne is ook heel breed alleen vallen er toch echt genre's als neder rap, hip-hop en regentonmuziek AF.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat noem jij dan leuke muziek?
mijn muzieksmaak is vrij breed, maar ook vrij hard.
Wazig, bij mij werkt 'ie wel. Mjah, never mindquote:
Slayerquote:Op woensdag 8 juni 2011 14:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ga je dan naar de Effenaar binnenkort?quote:
en dan ? langs de basisscholen , kids oppikken ?quote:
ik sluit niet complete genres uit. ik hou over het algemeen niet van hiphop en rap. maar ook daar zitte wel leuke liedjes tussen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:55 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Mijne is ook heel breed alleen vallen er toch echt genre's als neder rap, hip-hop en regentonmuziek AF.
Hardstyle en hardcore is ook lekker.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik sluit niet complete genres uit. ik hou over het algemeen niet van hiphop en rap. maar ook daar zitte wel leuke liedjes tussen.
ik zit vooral in de hardstyle/hardcore
Neuh, heb ze een paar jaar terug in de HMH al gezien, vond het inderdaad wel wat duur voor de prestaties die de heren op het podium neerzetten.. Ik luister ze liever gewoon vanaf de CDquote:Op woensdag 8 juni 2011 14:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ga je dan naar de Effenaar binnenkort?![]()
ik niet, vond het te duur
Mijn muzieksmaak is ook vrij breed. Maar de laatste tijd veel Lady Gagaquote:Op woensdag 8 juni 2011 14:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
er zijn niet genoegquote:Op woensdag 8 juni 2011 14:58 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Hardstyle en hardcore is ook lekker.
Beetje D Blockbeetje S-te-Fan beetje Willempie.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:58 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Hardstyle en hardcore is ook lekker.
Beetje D Blockbeetje S-te-Fan beetje Willempie.
Okee begrijpelijk.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:58 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Neuh, heb ze een paar jaar terug in de HMH al gezien, vond het inderdaad wel wat duur voor de prestaties die de heren op het podium neerzetten.. Ik luister ze liever gewoon vanaf de CD
dat vliegt inderdaad wel alle kanten op..quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mijn muzieksmaak is ook vrij breed. Maar de laatste tijd veel Lady Gagamaar voor de rest, Volbeat, Blutengel, VNV Nation, Johnny Cash, Vivaldi, Angerfist, Cock n ball torture.. Verzin eens wat leuks.
Maar vind Minimal toch ook echt wel geilquote:Op woensdag 8 juni 2011 14:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
er zijn niet genoegom hierop te reageren..
quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
en dan ? langs de basisscholen , kids oppikken ?
Ik sluit niks uitquote:Op woensdag 8 juni 2011 14:55 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Mijne is ook heel breed alleen vallen er toch echt genre's als neder rap, hip-hop en regentonmuziek AF.
Oke succes met deze dan.quote:
Noisekick live is wel echt altijd authentieke herriequote:
Het gaat van klassiek tot goregrind, van jazz tot hardcore, van metal tot pop, en alles er tussenin!quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat vliegt inderdaad wel alle kanten op..
noisekick..quote:
[quote]Your musical compatibility with Soliquenl is HIGHquote:Op woensdag 8 juni 2011 15:00 schreef Solique het volgende:
Mijn muzieksmaak is te breed om samen te vatten.
Simpel gezegd, kijk > http://www.last.fm/user/soliquenl
Yep en dan zie je al die gabbers de duivel aanbidden want ja, echt dansen op die muziek is niet mogelijk hoeveel pillen je ook in je systeem hebt.quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:02 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Noisekick live is wel echt altijd authentieke herrie
Die ken ik al.quote:
Killswitch Engagequote:Op woensdag 8 juni 2011 15:03 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
[quote]Your musical compatibility with Soliquenl is HIGH
Music you have in common includes Volbeat, Less Than Jake, Seether, Killswitch Engage and Alkaline Trio/quote]
Pillen? Waar?quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:04 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Yep en dan zie je al die gabbers de duivel aanbidden want ja, echt dansen op die muziek is niet mogelijk hoeveel pillen je ook in je systeem hebt.
In mijn nachtkastje.quote:
Nog high, terwijl ik iets meer geluisterd heb.quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:03 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
[quote]Your musical compatibility with Soliquenl is HIGH
Music you have in common includes Volbeat, Less Than Jake, Seether, Killswitch Engage and Alkaline Trio/quote]
Gisteren geluisterdquote:
Yes. Maar dit is beter:quote:
Oke. Leuke pillen?quote:
Ik gebruik last.fm al een tijd niet meerquote:Op woensdag 8 juni 2011 15:06 schreef Solique het volgende:
[..]
Nog high, terwijl ik iets meer geluisterd heb.
[..]
Gisteren geluisterd
Gebruik het te veel. Vind het relaxt werken.quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:08 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik gebruik last.fm al een tijd niet meer
Ik luister alleen cd's, radio en mp3 eigenlijk dus t heeft geen zin voor mijquote:Op woensdag 8 juni 2011 15:09 schreef Solique het volgende:
[..]
Gebruik het te veel. Vind het relaxt werken.
Haha nee dat heb ik nog niet nodigquote:
Hmm.. slechte nagelak.quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:16 schreef DevilsWhore het volgende:
Die kut massageolie verneukt mijn nagellak
Nee kut oliequote:
Olie / nagellak remover?quote:
Heb alleen thuis nagellakremover.quote:
Waarom 2x?quote:
Hmm die film wil ik wel heel graag zien.quote:
Oke ik niet.quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:35 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Hmm die film wil ik wel heel graag zien.
Steven Spielerg en JJ Abrams
Why not?quote:
Maakt me niet zoveel uit eigenlijk.quote:
Heb je de trailer gezien?quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:40 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Maakt me niet zoveel uit eigenlijk.
Nee.quote:
Okay.quote:
Ouch..quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:42 schreef Sm0keZ het volgende:
Pfff ik voel me niet lekker
Zit ik al zolang te wachten op Duke Nukem Forever, staat ie gewoon opeens op usenet! Net nadat ik m'n oude gemodde xbox maar heb weggegooid en een nieuwe heb gekocht die nog niet te modden valt... Wat heb ik misdaan!
quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:42 schreef Sm0keZ het volgende:
Zit ik al zolang te wachten op Duke Nukem Forever, staat ie gewoon opeens op usenet! Net nadat ik m'n oude gemodde xbox maar heb weggegooid en een nieuwe heb gekocht die nog niet te modden valt... Wat heb ik misdaan!
heb je geen pc ?quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:42 schreef Sm0keZ het volgende:
Jawel, helaas kom ik alleen de XBOX360 versie tegen die er nog enigszins betrouwbaar uitziet... Er staat ook nog wel een PC-versie op, maar de enige die er staat staat weer versleuteld met een wachtwoord... Geweldigquote:
Wat?quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:43 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Ouch..
Zag hem vanmorgen al staan trouwens.
ah joh , vrijdag is de release, dus hij zal zaterdag wel te downloaden zijn.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:02 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Jawel, helaas kom ik alleen de XBOX360 versie tegen die er nog enigszins betrouwbaar uitziet... Er staat ook nog wel een PC-versie op, maar de enige die er staat staat weer versleuteld met een wachtwoord... Geweldig
Release sitequote:
Nah, deze koop ik welquote:Op woensdag 8 juni 2011 16:03 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ah joh , vrijdag is de release, dus hij zal zaterdag wel te downloaden zijn.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:15 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik krijg zin om te gamen door jullie.
Jawel hoor, jij?quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:13 schreef Sm0keZ het volgende:
Hebben we er trouwens allemaal nog een beetje zin in vandaag?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Ben nu weer bezig met de welbekende eerste dag na de vakantie... Hoop inhalen kwa mail enzo, maar goed, ik vermaak me welquote:
quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:18 schreef gianni61 het volgende:
ik zag dit plaatje en krijg nu het liedje niet meer uit mn hoofdEzechielk kan die heel 'mooi' zingenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
weer vakantie ? WTF OMG BBQ ?quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:18 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ben nu weer bezig met de welbekende eerste dag na de vakantie... Hoop inhalen kwa mail enzo, maar goed, ik vermaak me wel
Nog 3.5 week dan is t weer vakantie
klinkt relaxed idd.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:20 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Jaja, ff 2 weekjes naar Italie met m'n meissie, heb er wel zin in
Heb ondertussen al een lekker kleurtje meegenomen uit Portugal, dat scheelt weer een hoop gedoe met zonnebrandcremes e.d.quote:
Ik ben voor mijn doen al een negerquote:Op woensdag 8 juni 2011 16:23 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Heb ondertussen al een lekker kleurtje meegenomen uit Portugal, dat scheelt weer een hoop gedoe met zonnebrandcremes e.d.
Ik weet alleen niet wat... Ik wil verder met Dante's inferno, maar mijn huisgenoot had besloten om hem maar even uit te spelen, terwijl hij 'm zelf op de xbox heeft.quote:
is dat een spel?quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:29 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik weet alleen niet wat... Ik wil verder met Dante's inferno, maar mijn huisgenoot had besloten om hem maar even uit te spelen, terwijl hij 'm zelf op de xbox heeft.Dus nu moet ik opnieuw beginnen
Dat is een spel. Maar er komt nog een vervolg als t goed isquote:Op woensdag 8 juni 2011 16:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is dat een spel?
ik heb dat als boek..
in origineel italiaans en oud engels
3 boeken: paradiso, purgatorio en infernoquote:Op woensdag 8 juni 2011 16:31 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat is een spel. Maar er komt nog een vervolg als t goed is
+1 doei doei!quote:
Goed zo, dat heb ik een tijd geleden al gedaan.quote:
Dat heb ik jaren geleden al gedaan.quote:
Oh, da's makkelijk. Ik zat me al te verheugen op moeilijke dingenquote:Op woensdag 8 juni 2011 16:47 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Zolang ie maar warm, vloeibaar en goed te drinken is ben ik al tevreden
Oh ik wil lezenquote:Op woensdag 8 juni 2011 16:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
3 boeken: paradiso, purgatorio en inferno
hemel, vagevuur en hel
begonnen met lezen, maar niet lang volgehouden
Mij ook.quote:
Je bedoelt nog 16 kwartier.quote:
jep, werk 44 kwartier op een dag he.quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:02 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Wow, jij hebt nog een lange dag te gaan!
Kolere zeg, geen werkweek van 5 dagen hoop ik voor je?quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
jep, werk 44 kwartier op een dag he.
Nee, 4. Binnenkort 3.quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:08 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Kolere zeg, geen werkweek van 5 dagen hoop ik voor je?
The cranberries?quote:
Kutwijf.quote:
quote:
Tja, bijna weekend, nog 10 minuten...quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:19 schreef Sm0keZ het volgende:
Nou wat een gezelligheid zeg
*gaat maar weer even roken
We ehbben er nu maar even 2 gepland dusquote:
Ik haat je. Nouja ik heb straks miniweekendquote:
De hele avond vrij?quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik haat je. Nouja ik heb straks miniweekend
Sorry, had niet in de gaten dat er een reactie was gekomenquote:
Op dit bewuste moment niet echt maar meestal wel jaquote:Op woensdag 8 juni 2011 18:42 schreef Natalie het volgende:
Maakt niet uit, toch. Jij hebt vast ook wel iets beters te doen dan de hele tijd een topic in de gaten houden
Nee, morgen vrij.quote:
Ophouden irritantjesquote:Op woensdag 8 juni 2011 19:42 schreef DevilsWhore het volgende:
Kan iemand tegen mijn lenzen zeggen dat ze moeten ophouden met irriteren?
Ja best wel.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:39 schreef Mc.Chicken het volgende:
Een goede avond. Lekker gegeten dudes?
Leuke naam heb jijquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:14 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
LP is gewoon de enige band waar ik alle tekst van kan meebleren ook de rap hahahaa
Ik kan van bijna geen enkele band elk nummer kan meezingen, zelfs niet van Queen of Iron Maiden.quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:14 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
LP is gewoon de enige band waar ik alle tekst van kan meebleren ook de rap hahahaa
Ik ook niet alleen LPquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik kan van bijna geen enkele band elk nummer kan meezingen, zelfs niet van Queen of Iron Maiden.
Ik ken eigenlijk alleen Hybryd Theoryquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:16 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ik ook niet alleen LPzooo moooooooooi
Ja, zeker stil hierquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:22 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
nou tis hier ook stil ineensik denk leeuk chatten ofzo
Wat stond er op het menu?quote:
NOSquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:25 schreef Mc.Chicken het volgende:
Laatste cd van Linkin Park is wel okay.. Maar ik NOS dat rauwe en ruwe randje wat ze vroeger hadden.
Ja, kan. Maar ik hou eigenlijk van en net iets andere stijl. Maiden-Priest of scandinavische Powermetal.quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:18 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Dat meen je niet.....luister meer ze zijn zo goed!
De laatste cd is ook weer super mooi. Heel anders vernieuwend. Maar dat is zo mooi aan LP
BBQ-worstje, wokgroentes en gekruide gebakken aardappels.quote:
ieder zn ding tochquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, kan. Maar ik hou eigenlijk van en net iets andere stijl. Maiden-Priest of scandinavische Powermetal.
[..]
BBQ-worstje, wokgroentes en gekruide gebakken aardappels.
Uiteraard, gisteren in de Effenaar Danzig gezien, leuke horror-rock-metal. Was wel een prima avondje.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |