quote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:23 schreef rubje het volgende:
Yo 020 boys,hoe is over het algemeen het voorstel om Edgar Davids in jullie RvC te installeren ontvangen? Dat is bijna hetzelfde als dat wij Lee Towers vragen om directeur van Feyenoord te worden..![]()
quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:12 schreef HeatWave het volgende:
.
Ik heb geen HEKEL aan Eriksen, ik weet best dat het een talent is, en heel goed kan worden. Ik heb alleen constant gezegd dat ik hem OP DIT MOMENT gewoon een hele irritante stoorzender vind omdat ie constant de bal kwijt is bij duels etc...
En ik heb geen hekel aan Suarez, ik vind het alleen WEL een keiharde naaistreek van elke speler om in de winterstop, tijdens een seizoen, weg te gaan. Wie het ook is.
ja, dat vind ik ook, dat vind ik dus van elke speler die zijn team halverwege lekker laat stikken.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:13 schreef msnk het volgende:
Ja dan klopt het toch wat ik zeg, dat je hem een verrader vond?
Ik had eerlijk gezegd het idee dat de club maar al te graag wilde dat hij ging dus dat verwijt ik hem nietquote:Op woensdag 8 juni 2011 14:12 schreef HeatWave het volgende:
.
Ik heb geen HEKEL aan Eriksen, ik weet best dat het een talent is, en heel goed kan worden. Ik heb alleen constant gezegd dat ik hem OP DIT MOMENT gewoon een hele irritante stoorzender vind omdat ie constant de bal kwijt is bij duels etc...
En ik heb geen hekel aan Suarez, ik vind het alleen WEL een keiharde naaistreek van elke speler om in de winterstop, tijdens een seizoen, weg te gaan. Wie het ook is.
Maar vind je het ook zo triest dat een Amerikaanse slet Luis zomaar uitlachtquote:Op woensdag 8 juni 2011 14:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, dat vind ik ook, dat vind ik dus van elke speler die zijn team halverwege lekker laat stikken.
Nu hij niet meer voor Ajax speelt mag zij dat, de schatquote:Op woensdag 8 juni 2011 14:15 schreef msnk het volgende:
[..]
Maar vind je het ook zo triest dat een Amerikaanse slet Luis zomaar uitlacht?
quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nu hij niet meer voor Ajax speelt mag zij dat, de schat
quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nu hij niet meer voor Ajax speelt mag zij dat, de schat
Goeie vent die Vermeegenquote:Op woensdag 8 juni 2011 14:25 schreef Vjenne12345 het volgende:
"Weet je wat dit is Luiz? Ja ik weet, voor de kroket"
Absoluut maar je ziet dat je uiteindelijk verder komt met een goed team dan met een topspelerquote:Op woensdag 8 juni 2011 14:29 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Maar goed, Luis is en blijft gewoon een held.
Achteraf is dat makkelijk gezegd ja.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Absoluut maar je ziet dat je uiteindelijk verder komt met een goed team dan met een topspeler
Dat is waar, toen hij wegging had ik al helemaal het vertrouwen opgegeven terwijl dat al enkele weken voor zijn vertrek op nagenoeg 0 stondquote:Op woensdag 8 juni 2011 14:36 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Achteraf is dat makkelijk gezegd ja.
En sowieso goed team? We zijn kampioen geworden maar vraag niet hoequote:Op woensdag 8 juni 2011 14:36 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Achteraf is dat makkelijk gezegd ja.
Goed was het inderdaad niet maar ze zijn wel meer als team gaan spelen, daarvoor was het alle ballen op Luisquote:Op woensdag 8 juni 2011 16:10 schreef mash_ het volgende:
[..]
En sowieso goed team? We zijn kampioen geworden maar vraag niet hoe
Ik las Overmars vandaag op nu.nlquote:Op woensdag 8 juni 2011 16:56 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Is er al een voorzitter en een algemeen directeur? Ik hoorde iets over een 43-jarige hoogleraar ontwikkelings... iets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |