abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 19 februari 2013 @ 19:29:20 #151
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_123085173
Deel 1 is aangekondigd ver voor de eerste beelden, en na die eerste beelden was het toch angstvallig stil.

Tussen 2007 met de VGA en de hypetrain van 2009 hebben ze de boel vooral visueel vaak onderhanden genomen.

Het is wel jammer dat nu gamers/modders de game eruit laten zien zoals ie had moeten zijn.

Ben wel de eerste full-dynamic lights tegengekomen en die werken gewoon netjes naar behoren overigens...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  dinsdag 19 februari 2013 @ 21:22:34 #152
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_123091483
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_123232836
Wat een drol van een game is dit geworden...

Onderstaande mijn ervaring/mening.

Deze "sorry excuse for an aliens game" mag niet eens in de schaduw staan van de marine missies in AVP 1 & 2. Ik heb totaal geen "spannings gevoel" maar ik probeer me er toch doorheen te zetten omdat ik zoveel van de Aliens universum hou en omdat AVP 1 in mijn top 5 staat van all time spannende games.

Ik kan de graphics nog enigzins "vergeven" mits de gameplay in orde is, verre van dat...
De idioot die de 'grenade throwing routine' heeft geprogrammeerd mag van mijn part gepenetreerd worden door een Alien-queen-staart. De grenaten lijken je wel NA het gooien je te "volgen"... (99% van de keren dat ze gegooid worden zijn ze dodelijk raak, zelfs al ren je weg direct op/na het moment dat ze hun gooiende beweging maken).

En je team leden... Bella en O'neal(?) ...Die klapjosties lopen constant voor je vizier, verdwijnen op magische wijze om vervolgens net zo magisch weer tevoorschijn te komen(!?), haken zich constant vast tijdens het lopen/rennen en halen constant debiele capriolen uit tijdens gevechten.

De aliens "ai" (of beter gezegd, 'gebrek aan') ..... Waar in AVP 1 mijn kak prematuur m'n reet wil evacueren van de spanning, staan deze idioten (de aliens) je soms seconden lang compleet achteloos aan te staren om dan ineens ineens aan te vallen (ik hoef me dus nergens druk om te maken).

De vlammenwerper heeft soms geen effect op de marines, 1 a 2 seconden blijven ze gewoon vrolijk op je schieten terwijl je ze letterlijk het vuur aan de schenen legt. Iedere keer als ik een alien letterlijk onder vuur neem, reageren ze gelijk.

Je kan trouwens ook een melee uitvoeren tegen de aliens wat ik totaal niet begrijp, zelfs de predator heeft moeite in een melee gevecht (even een andere vergelijking genomen), en jij kan als (human!) speler vrolijk een alien van je afschoppen/afwerpen, flikker toch op man.

Geen respect voor de 'Acid' dat uit de alien komt (naar mijn gevoel/mening). Ik heb het gevoel dat het te weinig doet qua schade. Het is meer van: "het groene kleurtje zit erin, dus dat zit wel in orde..." Als je dood gaat staat alles 5 a 10 seconden in zwart wit stil.... en als je dan weer begint dan kan je alsnog voor een aantal seconden niet bewegen, vreselijk irritant.

Je bevindt je in een Aliens game en moet vervolgens een soort 'intro' sequence afwerken waarbij je je uit de Sulaco moet vechten...tegen andere marines....!? In de vorige AVP games lieten ze je af en toe tegen synthetics/autons vechten maar daar reageerden ze correct en het sloot beter aan qua speel ervaring. (Al is het misschien maar een "klein" onderdeel, het is een heel irritant onderdeel dat spanning compleet eruit haalt en tevens ook niet aansluit op wat je verwacht in een Aliens game)

Het maakt me niet uit of dit uit handen is gegeven, je hebt de verantwoordelijkheid om op z'n minst een resultaat af te leveren dat redelijk in verhouding staat met de aankoopprijs. Nu released gearbox het toch en vraagt men prijzen rond de 35 / 45 euro met uitschieters naar 54 euro? Dit kan je gewoon niet maken, dit is gewoon scheiten op je fan-base en lekker je centen binnen halen.
Je kan het wel onder de noemer "harde realiteit" plaatsen, maar er zijn grenzen mbt hoe je je fans / klanten moet behandelen.

Goede punten:
- Geluidseffecten en muziek
- De interface wat je in de hoofdmenu ziet (letterype, geluid)
tja en dat was het dan qua goede punten :')

zo...dit moest ik even kwijt... (dat ik hier naar heb uitgekeken...)

De console versies blijken problemen te hebben met de savegames (corrupt/verdwijnen)?

Een geniale opmerking van iemand op een reviewsite mbt corrupte savegames:

"Your xbox is doing you a favour"

:D
  donderdag 25 september 2014 @ 00:03:28 #155
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_144879691
Zou Alien: Isolation de blammage rondom ACM enigszins kunnen redden?


[ Bericht 32% gewijzigd door Skull-splitter op 25-09-2014 00:16:20 ]
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_144881937
Van wat ik gespeeld heb: ja. Maar ja, je weet maar nooit of de demo's in elkaar gedraaid zijn voor de media op beurzen :')
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  donderdag 25 september 2014 @ 10:20:45 #157
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_144884821
Sinds ACM niet meer nee. Ik neem het risico wel, al is het maar omdat ik de keuze voor suspense te gaan waardeer.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')