Niet zeuren vriend, ik ben zo vaak ge1outerd door fish en niet om die miezerige bedragen die jij opnoemt.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:33 schreef Skint het volgende:
Weer zo'n aap!!!
Ik heb pocket pair, Kings. Ik raise, en re-raise voor de flop tot een flapdrol meteen met 12 (25 is de max buy-in) raised. Ik ga mee. De flop is 4d 6s 10d. Nog een andere dude raiset, dus ik ga mee. (all-in). Komt de turn + river 4d 6s 10d 10h 7c. En wie wint? De laatste raiser met 3x 10 van de turn.. FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUU
Ditquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:42 schreef monkyyy het volgende:
Mensen die badbeat verhalen gaan vertellen waarin ze hun eigen hand finaal misplayen.![]()
Ja het is slechts play money. Ik vind het gewoon vervelend dat er ELKE ronde wel iemand all-in gaat, omdat het toch maar om play money is, en je zo dus nooit echt an oefenen, als beginner.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:40 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Niet zeuren vriend, ik ben zo vaak ge1outerd door fish en niet om die miezerige bedragen die jij opnoemt.
Daarom wil ik ook oefenen, al doende leert men, maar zo gaat het lastig. Hoe zou ik hem dan moeten spelen?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:42 schreef monkyyy het volgende:
Mensen die badbeat verhalen gaan vertellen waarin ze hun eigen hand finaal misplayen.![]()
Hij flat toch pre?quote:
Dat wil je juist.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:50 schreef Skint het volgende:
[..]
Dan gaan die lui allemaal geheid nog mee. Of wil ik dat juist?
Dan had diezelfde dude ook gewonnen, trouwens :p Ik dacht trouwens dat je met een hoog pocket pair liever mensen niet de kans van een lucky turn of river wilt geven??quote:
Je moet niet alleen naar die hand kijken, normaal win je meer dan dat je verliest met KK tegen die boys met hun 10xquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:51 schreef Skint het volgende:
[..]
Dan had diezelfde dude ook gewonnen, trouwens :p Ik dacht trouwens dat je met een hoog pocket pair liever mensen niet de kans van een lucky turn of river wilt geven??
Je hebt de beste hand met KK pre. Zoveel mogelijk geld erin pompen. Zo'n moeilijk concept is het niet.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:51 schreef Skint het volgende:
[..]
Dan had diezelfde dude ook gewonnen, trouwens :p Ik dacht trouwens dat je met een hoog pocket pair liever mensen niet de kans van een lucky turn of river wilt geven??
Als je nu al gefrustreerd bent zal ik als ik jouw was maar niet aan Real Money beginnen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:55 schreef Skint het volgende:
Jullie hebben gelijk, maar het is wel flink frustrerend als je denkt redelijk te oefenen maar steeds tegen zulke mazzelpikken oploopt!
Ik ben ook niet gefrustreerd, maar het is wel frustrerend.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:56 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Als je nu al gefrustreerd bent zal ik als ik jouw was maar niet aan Real Money beginnen.
Ik hoop dat ik je nog is een keertje tegenkom aan de tafels.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:01 schreef Skint het volgende:
[..]
Ik ben ook niet gefrustreerd, maar het is wel frustrerend.
Misschien over een half jaar als ik het een beetje kan...quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:01 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik je nog is een keertje tegenkom aan de tafels.
Smijt gewoon 6 tafels gelijk open, speel je hand steeds correct dan heb je terwijl geen tijd meer om over zulke bad beats te denken.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:55 schreef Skint het volgende:
Jullie hebben gelijk, maar het is wel flink frustrerend als je denkt redelijk te oefenen maar steeds tegen zulke mazzelpikken oploopt!
Mensen die badbeat verhalen gaan vertellen. Zucht,... hoe herken je een amateur?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:42 schreef monkyyy het volgende:
eehr ja... dat wil je juist.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:50 schreef Skint het volgende:
[..]
Dan gaan die lui allemaal geheid nog mee. Of wil ik dat juist?
Wacht even... je bent aan het janken om playmoney?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:44 schreef Skint het volgende:
[..]
Ja het is slechts play money. Ik vind het gewoon vervelend dat er ELKE ronde wel iemand all-in gaat, omdat het toch maar om play money is, en je zo dus nooit echt an oefenen, als beginner.
Het gaat me natuurlijk niet echt om de play chips..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |