Poker is geen kansspel.. Als je dit niet kan inzien dan blijf maar weg met je echte geld van een pokersite want dan zal het nooit iets wordenquote:Op woensdag 8 juni 2011 15:32 schreef DrTan het volgende:
[..]
want poker is nooit kansen van het moment
monkyyy heeft dan wel dezelfde schrijfstijl als ik. Ze is allesbehalve een kloon.quote:
probelemen mee dat ik met peanuts bedraagjes voro de lol een beetje speel en ook nog eens wat verdien?quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:35 schreef Chilliewillie88 het volgende:
[..]
Poker is geen kansspel.. Als je dit niet kan inzien dan blijf maar weg met je echte geld van een pokersite want dan zal het nooit iets worden
Boeken lezen over poker daar doe ik niet aan mee. Maar als het een kansspel zou zijn, zou ik het niet al jaren spelen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:36 schreef DrTan het volgende:
[..]
probelemen mee dat ik met peanuts bedraagjes voro de lol een beetje speel en ook nog eens wat verdien?
ah jij bent zeker zo'n gast die alle boeken heeft gelezen
oke.quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:39 schreef Chilliewillie88 het volgende:
En ik heb er allerminst problemen mee dat mensen gelijk jij af en toe komen spelen voor echt geld. Het is zelfs hilarisch om te zien dat deze mensen zich ook regelmatig mengen op de grotere tafels, waar denk je dat de bankroll vandaan komt van spelers die op regelmatige basis spelen?
Een ervaren pokerspeler zul je niet zo snel in de zeik zetten hoor.
Ooh lui hard gaan. Nu terugkrabbelen is laf.quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:31 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik leg mijn 100k tegen jouw 1k, 100:1 odds dat ik NIET Socios ben. Do we have a bet?
bazin, dankuquote:Op woensdag 8 juni 2011 15:30 schreef DrTan het volgende:
[..]baas
maar had toch al 10 euro winst vandaag met iets in real lifedus 7 euro er op gepleurd en ik heb winst
Jij hebt wel een kloon, laatst belde hij me nog.quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:35 schreef Socios het volgende:
[..]
monkyyy heeft dan wel dezelfde schrijfstijl als ik. Ze is allesbehalve een kloon.
Sowieso heb ik überhaupt geen `kloons´.
Onmogelijk. "Socios" is mijn enige en originele account.quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:55 schreef Afhaalchinees het volgende:
Jij hebt wel een kloon, laatst belde hij me nog.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:59 schreef Socios het volgende:
[..]
Onmogelijk. "Socios" is mijn enige en originele account.
Denken dat poker met play money hetzelfde is als met echt geldquote:Op donderdag 9 juni 2011 02:39 schreef Levolution het volgende:
Aight, net even gedownload en na jaren heb ik het nog in me. Play money verdubbeld, nu pitten. In de vakantie even echt geld erop gooien.
Ja daar gaat iedereen all in continuquote:Op donderdag 9 juni 2011 09:05 schreef Chilliewillie88 het volgende:
[..]
Denken dat poker met play money hetzelfde is als met echt geld
Ja dat is dus alleen maar irritanter, beetje mijn blinds stelen.quote:
maar eckt geld spelen ze toch echt wat voorzichtiger, zo makkelijk weg te bluffen die lui nuquote:Op donderdag 9 juni 2011 10:44 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ja dat is dus alleen maar irritanter, beetje mijn blinds stelen.
Precies, dat vind ik dus fijner. Ik probeerde gisteren ook voorzichtig te spelen en behandelde de play money als echt geld, maar dan heb je die irritante lui die dus blinds stelen met hun all ins.quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:47 schreef DrTan het volgende:
[..]
maar eckt geld spelen ze toch echt wat voorzichtiger, zo makkelijk weg te bluffen die lui nu
en ik ben zo slecht in toernooien, ik begin me te vervelen en dan ga ik maar wat gokken
mja, weet iemand nu hoe het met die 'tournament dollars' zit?quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:00 schreef Levolution het volgende:
[..]
Precies, dat vind ik dus fijner. Ik probeerde gisteren ook voorzichtig te spelen en behandelde de play money als echt geld, maar dan heb je die irritante lui die dus blinds stelen met hun all ins.
Daarom is met echt geld spelen alleen maar beter.
die zin begrijp ik dus voor geen meterquote:Op donderdag 9 juni 2011 12:52 schreef NanKing het volgende:
met tournament dollars kun je mee doen met toernooien om echt geld waar de buy in 't zelfde is als je dollars. Je kunt ze ook inwisselen naar echt geld maar dan krijgt fulltilt 20% ofzoot.
omg ik zit te veel op fulltilt![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |