*piep*geluid..quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:11 schreef rhubarbje het volgende:
hier bewijs maar dat je kunt multitasken
ik kom niet verder dan level 3
www.onemorelevel.com/game/multitask
Rhu's kut spellen dan?quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:25 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Bijna "Rhu's spellen" genomen. Maar dat vraagt om vreemde users.
aaaaaah nee nu is het duidelijkerquote:Het functionalisme is een stellingname in de filosofie van de geest over de aard van mentale toestanden, die in essentie stelt dat je mentale toestanden kan opvatten als functionele toestanden. Een mentale toestand, zoals het geloven, verlangen of pijn hebben, ziet men hierbij slechts opgebouwd uit een verzameling functionele relaties tot andere mentale toestanden, zintuiglijke input en gedragsoutput.
eh whutquote:Op woensdag 8 juni 2011 13:27 schreef rhubarbje het volgende:
oke dit is niet zeiken over mijn onderzoek maar over een andere opdracht dus dat mag nog
Ik snapte het boek niet en dacht ah wiki weet vast raad
[..]
aaaaaah nee nu is het duidelijker![]()
Tijd voor een spelletje zou ik zeggen
whaha ik wist wel dat die TT nieuwe mensen zou trekkenquote:
Ja ik snap er dus ook geen zak vanquote:
V - A - G - I - N - Aquote:Op woensdag 8 juni 2011 13:26 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Rhu's kut spellen dan? [ afbeelding ]
Blijf op 1 punt stekenquote:Op woensdag 8 juni 2011 13:30 schreef rhubarbje het volgende:
hier dit spellejte is wel echt leuk
http://en.massivemusicquiz.com/
Als ik een kutdag heb dan jullie ook!quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Idd, wat een kutspelWaarom laat je ons kutspelletjes spelen Rhu?
half 8 in de avond of in de ochtend?quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:48 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik werd om half 9 wakker, terwijl ik gisteren om half 8 naar bed gegaan ben. Da's ook best kut te noemen toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |