Hey, ik heb een naamgenoot die een jaar jonger is!quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:19 schreef uniekhoorn het volgende:
Maar toen was Viking85 zo vreselijk enthousiast dat ik toch maar (na anderhalf jaar niet rennen) maar weer ben begonnen.
Had al geedit jonge vrouw :pquote:Op woensdag 8 juni 2011 17:03 schreef Viking84 het volgende:
Uit het hardlooptopic:
[..]
Hey, ik heb een naamgenoot die een jaar jonger is!.
quote:
quote:
Ga jij maar Game of Thrones kijken (ik ben as we speak met de laatste afl bezigquote:
Allang gekeken, en ik ben in boek 2 bezig dus ik weet wat er gaat gebeurenquote:Op woensdag 8 juni 2011 17:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ga jij maar Game of Thrones kijken (ik ben as we speak met de laatste afl bezig)
Merendeel van de mijne ook ja! En de heel genante foto's plaats ik uiteraard nietquote:Op woensdag 8 juni 2011 17:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben heel erg blij dat alle foto's van mij waar ik <18 ben, bij m'n ouders in een la liggen. Ver uit het zicht van iedereen.
Er staat anders nog wel een schattig popje in je fobo. Of was je daar al 18 geweest?quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben heel erg blij dat alle foto's van mij waar ik <18 ben, bij m'n ouders in een la liggen. Ver uit het zicht van iedereen.
Dat is de enige acceptabelequote:Op woensdag 8 juni 2011 17:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Er staat anders nog wel een schattig popje in je fobo. Of was je daar al 18 geweest?.
M.a.w.: je bent er flink op vooruit gegaan?quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:16 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Merendeel van de mijne ook ja! En de heel genante foto's plaats ik uiteraard niet![]()
Van na die tijd zijn er weinig foto's.quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:22 schreef loveli het volgende:
[..]
M.a.w.: je bent er flink op vooruit gegaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |