Het is fenomenaal toch?quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:46 schreef MarMar het volgende:
zoeentje?dat zou wel stoer zijn *grijns* maar dan wel ietsjes groter!
@Vik we zeggen alleen maar de waarheidtransformatie van die foto naar de lady die je nu bent is fenominaal!
haha iddquote:Op woensdag 8 juni 2011 16:48 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik had vroegahhh 1 rode pluk, wild he
Ik heb mijn haar gecentimeterd. Pure noodzaak en ik doe het nooit weerquote:Op woensdag 8 juni 2011 16:48 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik had vroegahhh 1 rode pluk, wild he
Onderkant als in onderkant?quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:49 schreef motorbloempje het volgende:
ik had een paarse onderkant, en blauw
en ik heb 't aardig rood gehad
Hij kon toch net doen alsof 'ie je vader was?quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:37 schreef Syrena het volgende:
Ik had vroeger rood haar, zo van dat mangapoppetjes roodMijn toenmalige vriend zei toen dat ie niet meer met me over straat durfde toen ik van de kapper kwam
![]()
Maar dat kwam meer omdat het leeftijdsverschil zo erg opviel, ik met mijn jonge mangahoofd en hij met z'n kale 40+ knikker
zie editquote:
Al is de edit nog zo snel!quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:51 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
zie editik wist dat 't dubbelop opgevat kon worden, maar om nou expliciet hoofdhaar te zeggen ging me weer wat ver
!
Ik welquote:Op woensdag 8 juni 2011 16:52 schreef Viking84 het volgende:
Oh ja, blauw schaamhaar is ook wel geinig idd. Zo interpreteerde ik hem niet eens
.
Ik dacht even dat ze onder d'r hol getrapt was. Krijg je ook mooie kleurtjes vanquote:
Ohja kort haar heb ik ook gehad, dat hoeft idd ook niet nog eens!quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:50 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik heb mijn haar gecentimeterd. Pure noodzaak en ik doe het nooit weer.
Verder ben ik maar saai
Daarom moeten mensen hun haar niet roodverven, stelletje valsspelersquote:Op woensdag 8 juni 2011 16:58 schreef Audreyoot het volgende:
mja ik blijf nu ook bij mijn natuurlijk bruin, dat rood van mn avatar gaat zo snel vervelen (en altijd dat bijhouden)
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet zulke grote, maar desondanks hoepeloorbellen.
Niet meer actief op Fok!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |