Ik heb je ff een DM gestuurdquote:Op woensdag 8 juni 2011 11:11 schreef roos85 het volgende:
iemand een link waar ik afleveringen terug kan kijken? en welke aflevering was er gisteren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:56 schreef DjinN het volgende:
Volgende week komt een zielige afleveringSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Volgende week komt een zielige afleveringSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Volgende week komt een zielige afleveringja ik heb 'm gezien.. heb echt zitten huilen als een klein kind..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zeg niks.quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:48 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik hoop dat die aflevering van volgende week echt zo goed is ... die van deze week was namelijk geen bal aan.
Maar dat is wel vaker zo met Glee: er zitten supersaaie aflevering tussen, matige afleveringen en geweldige afleveringen.
Ze hebben niet echt een constant niveau.
Mwah supersaaie afleveringen heb ik tot nu toe nog niet gezien. Wel matige afleveringen. Supersaai vind ik pas wanneer ik wegzapquote:Op donderdag 9 juni 2011 18:48 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik hoop dat die aflevering van volgende week echt zo goed is ... die van deze week was namelijk geen bal aan.
Maar dat is wel vaker zo met Glee: er zitten supersaaie afleveringen tussen, matige afleveringen en geweldige afleveringen.
Ze hebben niet echt een constant niveau.
Echt hequote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:13 schreef Koningin het volgende:
Nog twee afleveringen en dan is het seizoen al weer voorbij!
Wel?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:09 schreef Steve het volgende:
Seizoen 3 begint in Amerika pas in het najaar.
Ja, dat wordt pas in de winter denk ik.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:11 schreef DjinN het volgende:
[..]
Wel?dat betekent dat we hier een tijd zonder Glee moeten ???
Ik denk eerder januari of februari 2012quote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:14 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ja, dat wordt pas in de winter denk ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |