Je hoeft idd niet naar boven te scrollen, maar anders zie je niet wat er veranderdquote:Op woensdag 8 juni 2011 10:48 schreef Doodkapje het volgende:
In de ban van de cheat-sneeuw dus... waar is die combo nou van?
EDIT: ahhh... Konami... old-skool dus
Doet hij het goed? Dan haal ik er ook 1 vanmiddag.quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:34 schreef taxibabe het volgende:
Kan trouwens tot 1.5 kilo dragen.
[ afbeelding ]
Ik heb nog nooit een echte gorillapod in handen gehad, maar ik heb net mn camera aan het traphek gehad en hij bleef hangen. Dus hij doet het denk ik wel goedquote:Op woensdag 8 juni 2011 12:03 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Doet hij het goed? Dan haal ik er ook 1 vanmiddag.
Wat voor camera heb je? Ik een 400D met grip en de zwaarste lens die ik er op hang is denk ik mijn 10-20. 10-20 is 500 gram, 400D ook, grip nog een paar honderd, dan schiet het al aardig op richting die 1.5 kg.quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:07 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een echte gorillapod in handen gehad, maar ik heb net mn camera aan het traphek gehad en hij bleef hangen. Dus hij doet het denk ik wel goed
Ik heb een Olympus E-510, op de foto zit de 14-42 erop. Geen idee hoeveel het weegt, niet veel iig.quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:17 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wat voor camera heb je? Ik een 400D met grip en de zwaarste lens die ik er op hang is denk ik mijn 10-20. 10-20 is 500 gram, 400D ook, grip nog een paar honderd, dan schiet het al aardig op richting die 1.5 kg.
Och, als het niets is geef ik 'm wel weg aan het broertje van een vriend van me. Die 6 euro is ook geen bedrag om wakker van te liggenquote:Op woensdag 8 juni 2011 12:20 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Ik heb een Olympus E-510, op de foto zit de 14-42 erop. Geen idee hoeveel het weegt, niet veel iig.
[ afbeelding ]
Ik heb nog nooit een modeshow gedaan, maar ik zou iig proberen om de sluitertijd zo kort mogelijk te houden vanwege bewegingsonscherpte. Kijk ook of je recht voor stage kan komen, als ik naar officiele modeshow foto's kijk zijn ze altijd recht van voren gemaakt.quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:19 schreef SP22 het volgende:
Ik heb ook nog ergens een gorrilapod. Zal hem eens testen met de nieuwe camera..
Heeft iemand van jullie wel eens een (amateur)modeshow gefotografeerd? Waar moet ik op letten? Welke lens. Is morgen en heb geen idee hoe de stage en verlichting eruit gaan zien.
T'is geen wereldbedrag, kun je het mooi voor uitproberen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:22 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Och, als het niets is geef ik 'm wel weg aan het broertje van een vriend van me. Die 6 euro is ook geen bedrag om wakker van te liggen
Gewoon alles mee en kijken wat het best uitkomtquote:Op woensdag 8 juni 2011 12:25 schreef SP22 het volgende:
Heb even een mailtje gestuurd hoe de catwalk eruitziet en wat voor een belichting er is.
50mm f/1.8 lijkt me vooralsnog het slimst, of zit ik verkeerd? (18-55 en 55-250 zijn ook mogelijkheden)
Neuh precies, zou dan het goedkoopste zijn in de verzamelingquote:Op woensdag 8 juni 2011 12:25 schreef taxibabe het volgende:
[..]
T'is geen wereldbedrag, kun je het mooi voor uitproberen.
Denk dat de 50 mm wel slim is, zou ook nog de 55-250 meenemen, je weet niet hoever je van de stage afzit.quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:25 schreef SP22 het volgende:
Heb even een mailtje gestuurd hoe de catwalk eruitziet en wat voor een belichting er is.
50mm f/1.8 lijkt me vooralsnog het slimst, of zit ik verkeerd? (18-55 en 55-250 zijn ook mogelijkheden)
Of hoe dicht bij, dus 18-55 voor overzichtfoto'squote:Op woensdag 8 juni 2011 12:26 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Denk dat de 50 mm wel slim is, zou ook nog de 55-250 meenemen, je weet niet hoever je van de stage afzit.
Idd, goeie. Ik zal alleen aan de modellen te denken. Als je dan groothoek doet, krijg je denk ik vervorming.quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:29 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Of hoe dicht bij, dus 18-55 voor overzichtfoto's
Ze passen alle 3 niet meer in mn cameratas...quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:29 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Of hoe dicht bij, dus 18-55 voor overzichtfoto's
Trek je toch weer recht in PS? En zoveel zal dat niet zijn.quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:31 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Idd, goeie. Ik zal alleen aan de modellen te denken. Als je dan groothoek doet, krijg je denk ik vervorming.
Euh, voor een euro of 50 heb je denk ik wel zo'n schoudertas. Daar passen je 3 lenzen die je nu hebt in. Zo'n rugzak is even duurder ja, dan kom je wel boven de 100 euro uit.quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:31 schreef SP22 het volgende:
[..]
Ze passen alle 3 niet meer in mn cameratas...Maar ik "gooi" al het spul wel in mn gewone rugzak met een handdoekje eromheen. Cameratassen zijn duur en zit niet meer in het budget voor de vakantie helaas.
Zonnekappen nog wel. Doet de MM daaraan?
Denk aan continue scherpstelling, dat lijkt me geen overbodige luxe. En, afhankelijk van wat voor body je hebt, en hoe hoog je de ISO kan of durft in te stellen, zou ik sowieso de 50mm meenemen voor als het licht tegenvalt.quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:25 schreef SP22 het volgende:
Moet je wel kunnen fluitenquote:Op woensdag 8 juni 2011 13:49 schreef Merlijn het volgende:
Zo'n sleutelhanger die piept als je fluit
Naam = geheimpje?quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:43 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zo Engelse band voor de lens, spannund
Neuh, The Horrors promo foto's voor artikel in de OOR.quote:
Tuurlijk, eens kijken wat ie kanquote:
Ik heb inderdaad momenten dat het me niet lukt om te fluiten. En zo heel veel mooie mannen lopen hier niet rond.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:42 schreef Merlijn het volgende:
Nou ja zeg taxibabe, je kunt toch wel fluiten? Wat doe jij dan bij mooie mannen?
Nu pas?! Weet je hoe laat het is!?quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:32 schreef SP22 het volgende:
Off to work.. Jullie slepen me er wel doorheen toch?
Moet tot 22 uur werken..quote:
quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:30 schreef Mexicaantje. het volgende:
ik heb het overleefd, nu hopen dat ik het ook gehaald heb
volgende week pasquote:Op woensdag 8 juni 2011 17:33 schreef SP22 het volgende:
[..]
Moet tot 22 uur werken..
[..]
Wanneer hoor je het?
Vast wel toch?quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:30 schreef Mexicaantje. het volgende:
ik heb het overleefd, nu hopen dat ik het ook gehaald heb
Heldquote:
Binnenkort maar eens eens een stapel cd's branden voor de vakantie. Vandaar dat ik op zoek ben naar dit soort rommel prachtmuziekquote:
Dat zijn de leuke dingenquote:Op woensdag 8 juni 2011 18:07 schreef Pizza_Boom het volgende:
Hopla, mailtje naar de baas is er weer uit. Was laatst benaderd, omdat ik een keertje wat liep te spelen na werktijd in de grote zaal met eigen camera, of ik interesse heb om de back up fotograaf te worden, voor als de vaste fotograaf niet kan of als het erg druk is. Met apparatuur van de baas. Mooie manier om betaald ervaring op te doen.
Dat ja.quote:
Waar wekte je ook al weer?quote:Op woensdag 8 juni 2011 18:07 schreef Pizza_Boom het volgende:
Hopla, mailtje naar de baas is er weer uit. Was laatst benaderd, omdat ik een keertje wat liep te spelen na werktijd in de grote zaal met eigen camera, of ik interesse heb om de back up fotograaf te worden, voor als de vaste fotograaf niet kan of als het erg druk is. Met apparatuur van de baas. Mooie manier om betaald ervaring op te doen.
oooh! dat wordt wakker blijven vannacht! Dat lijkt me zo gaaf om een keer te zien!quote:Op woensdag 8 juni 2011 18:12 schreef Timmos het volgende:
Iedereen accu's opladen en statieven klaarzetten! Kans op pool/noorderlicht!
http://www.hbvl.be/nieuws(...)ingen-op-de-zon.aspx
Ik niet, lekker vroeg naar bed vanavond. Was/ben een beetje gebroken vandaag.quote:Op woensdag 8 juni 2011 18:20 schreef taxibabe het volgende:
[..]
oooh! dat wordt wakker blijven vannacht! Dat lijkt me zo gaaf om een keer te zien!
Ik wil het ook heel graag een keer zienquote:Op woensdag 8 juni 2011 18:20 schreef taxibabe het volgende:
[..]
oooh! dat wordt wakker blijven vannacht! Dat lijkt me zo gaaf om een keer te zien!
Dan wordt je vannacht vast wel wakkerquote:Op woensdag 8 juni 2011 18:48 schreef Mexicaantje. het volgende:
ik wil het ook best zien maar ik den kdat ik over een uur plat lig
als ik de wekker niet zet slaap ik overmorgen nogquote:Op woensdag 8 juni 2011 18:48 schreef Timmos het volgende:
[..]
Dan wordt je vannacht vast wel wakker..
Zal wel ff roepen dan vanaf hier om je wakker te makenquote:Op woensdag 8 juni 2011 18:54 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
als ik de wekker niet zet slaap ik overmorgen nog
Ook lekker!quote:
Ik werk in een uitgaanscentrum met restaurants, café's, discotheken, etc.quote:
Misschien wel ff kijken voor ik naar bed ga maar ik verwacht er niet veel vanquote:Op woensdag 8 juni 2011 18:12 schreef Timmos het volgende:
Iedereen accu's opladen en statieven klaarzetten! Kans op pool/noorderlicht!
http://www.hbvl.be/nieuws(...)ingen-op-de-zon.aspx
Advertentie lezen, moeilijk much?quote:Kunt u wat meer vertellen over uw motor?
Loopt de motor weer,en komt de olie er redelijk rustig uit of is hij zo goed als direct leeg.
En de tellerunit is vervangen las ik,heeft hij mogelijk schade gehad of een andere reden.
Koplamp moet vervangen worden denk ik,en tot slot de krassen van kuipdelen wegleggen of iets anders.
Wat wilt u ervoor hebben want bieden tja...
Groeten Jurjen.
gaat erom spannen hoorquote:
Ik kan naar alles luisteren als ik er zin in heb, dus ook naar Eminem, laatste album wasquote:Op woensdag 8 juni 2011 19:19 schreef Mexicaantje. het volgende:
En Eminem lijkt me echt fucking fantastisch om te zien. Luister nooit naar z'n muziek maar hoe hij zijn emoties eruit spuugt![]()
![]()
Ja, gewoon doen.. Door jou heb ik er nu weer zin in dus ff winamp aanslingerenquote:Op woensdag 8 juni 2011 19:30 schreef Mexicaantje. het volgende:
Oh ik vind het ook toffe muziek hoor, maar ik luister het gewoon nooit.
Misschien moet ik het weer eens gaan doen.Heb ooit een album van 'm gehad maar toen was ik 12.
Go for itquote:Op woensdag 8 juni 2011 19:35 schreef Mexicaantje. het volgende:
OMG JONGENS NOOIT MEER ATELIER
oké volgend jaar ook weer maar WTF als ik heel goed ga leren nu even drire weken heb ik mijn fucking propedeuse gewoon
Terneuzen was wat geweest voor jou als je ouders niet verhuisd waren, met Checkpoint hierquote:Op woensdag 8 juni 2011 19:42 schreef Mexicaantje. het volgende:
wat voor wiet/hasj moet ik halen?geen verstand van
Ik kan niet draaien en heb geen sigaretten dussuhh ja.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:48 schreef Isdatzo het volgende:
En niet voorgedraaid want dan word je keihard afgezet.
Omdat hasj kut is. En weet ik veel, ik ben niet de expert ofzo. Alleen sensi star weet ik wel datquote:Op woensdag 8 juni 2011 19:51 schreef Mexicaantje. het volgende:
Waarom sowieso wiet trouwens? En welkuhhhh dannnnn
Red bull en al die andere troep heeft ook alles behalve een effect op mij, en anderen gaan er van stuiteren..quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:09 schreef Isdatzo het volgende:
Leren.
Waarom hasj kut is? Nou omdat 't vrijwel niks doet. Bij mij dan hè.
Ach, heb het wel is op maar werd er nou niet meer geconcentreerd van en viel net zo hard in slaapquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:11 schreef Isdatzo het volgende:
Ik vind red bull en al die andere troep smerig Geen idee of het iets doet verder.
spa groen is lekkerderquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:13 schreef Timmos het volgende:
[..]
Ach, heb het wel is op maar werd er nou niet meer geconcentreerd van en viel net zo hard in slaap..
Drink zelf spa rood als 't kan..
Ik drink normaal eigenlijk alleen maar water, koffie, melk of vruchtensapquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:13 schreef Timmos het volgende:
[..]
Ach, heb het wel is op maar werd er nou niet meer geconcentreerd van en viel net zo hard in slaap..
Drink zelf spa rood als 't kan..
Oh, ja! Kan ik ook wel weer is voor kijkenquote:
Koffie lust ik nietquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:14 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik drink normaal eigenlijk alleen maar water, koffie, melk of vruchtensap.
Doe normaal, het is zomerquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:29 schreef Isdatzo het volgende:
Brrr.. koud hier. Ik heb al een vest aan maar het helpt niet veel. To kachel aanmaken or not to kachel aanmaken.
Al je grammetjes in 1 keer opgemaakt net?quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:29 schreef Isdatzo het volgende:
Brrr.. koud hier. Ik heb al een vest aan maar het helpt niet veel. To kachel aanmaken or not to kachel aanmaken.
Nou, ik zat er wel aan te denkenquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:30 schreef Timmos het volgende:
[..]
Al je grammetjes in 1 keer opgemaakt net?
Als je nou in Terneuzen zou wonen..quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:43 schreef Mexicaantje. het volgende:
pfffffffffffffffffffffffffff die chick met wie ik ging blowen sms't niet terug
Volgens mij was het zelfs de grootste van de Benelux ook..quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:54 schreef Isdatzo het volgende:
Je blijft van mijn beeld van Zeeland af hè.
Ok, ik lieg.. Grootste van Europaquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:55 schreef Timmos het volgende:
[..]
Volgens mij was het zelfs de grootste van de Benelux ook..
Ja, de grootste van Europa is niet zo moeilijk wanneer het verder officieel nergens te kopen is in Europa.quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:56 schreef Timmos het volgende:
[..]
Ok, ik lieg.. Grootste van Europa..
http://nos.nl/artikel/980(...)point-terneuzen.html
''Checkpoint was de grootste coffeeshop in Europa, met dagelijks drieduizend klanten.''
Heb nog foto's van zo'n inval, was alleen nog niet zo goed met mn cam toen..
Sneuquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:57 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
motorvakantie en gevallen = pols gebroken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huilen dan.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:59 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Sneu. Verder alles wel heel? In welk land ligt ze, maakt ook wel eens uit
. Duitsland is een prima land om in 't ziekenhuis te liggen iig, leuke zusters
.
Flauw grapje:Flauw grapje:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:01 schreef Timmos het volgende:
[..]
Flauw grapje:Jij wil ook aan de morfineSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Huilen dan.
Oiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huilen dan.
Ga weg, eerst mij de schuld geven van verkeerd aansluiten etc.. al zou ik alles verkeerd aangesloten hebben dan komt daar nog geen olie terechtquote:Hi Isdatzo,
don´t get me wrong!
I didn´t suspect anything, I do not know your skills, no doubting those from my side!
[knip blabla verhaal]
Best regards
Helmut.
Als je je daadwerkelijk als Isdatzo voorgesteld hebt, wie weet..quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:34 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ga weg, eerst mij de schuld geven van verkeerd aansluiten etc.. al zou ik alles verkeerd aangesloten hebben dan komt daar nog geen olie terecht. En nu 'no doubting those from my side'. Denkt hij dat ik een mongooltje ben
.
Ik zeg niet dat je je canon ixus de hele tijd mee hoeft te sleuren.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:30 schreef Isdatzo het volgende:
Ja joh ik ga die kilo's iedere keer overal naartoe slepen.
wie wat waar en vooral hoelaat?quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:17 schreef Timmos het volgende:
Ik begin te twijfelen of ik wel wakker kan blijven voor evt. poollicht..
quote:
Gelukkig maar, dat zou me m'n rug kosten.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:31 schreef Timmos het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat je je canon ixus de hele tijd mee hoeft te sleuren.
Phone of cam?quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:44 schreef Timmos het volgende:
Ach, die van mij gebruik ik alleen voor fotospam als er weer is wat gebeurd is..
http://twitpic.com/4vivcy
http://yfrog.com/z/h674jvyj
Begint het met een B, en eindigt het daar ook opquote:Op woensdag 8 juni 2011 19:03 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Ik werk in een uitgaanscentrum met restaurants, café's, discotheken, etc.
Lekker wijfquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:48 schreef Isdatzo het volgende:
Dit is zo'n beetje het beste dat ik ooit uit m'n telefoon gekregen heb:
[ afbeelding ]
wie dat wijf?quote:
Zoiets ja.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:52 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Begint het met een B, en eindigt het daar ook op
lekkere kut danquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:09 schreef Isdatzo het volgende:
Leren.
Waarom hasj kut is? Nou omdat 't vrijwel niks doet. Bij mij dan hè.
getverquote:
daar moet je ook niet bij gaan liggen!quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:19 schreef Timmos het volgende:
[..]
Kan er ook niet aan doen dat bier mij compleet niet ligt..
Dat heb ik met rode wijnquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:19 schreef Timmos het volgende:
[..]
Kan er ook niet aan doen dat bier mij compleet niet ligt..
checkquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:20 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat heb ik met rode wijn. Hoe ver heen ik ook ben,dat krijg ik er gewoon niet doorheen
.
Dingen 'leren drinken' vind ik zo'n kansloze bezigheid. Je vindt 't lekker of niet. Dan drink je het toch gewoon nietquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:21 schreef Ynske het volgende:
[..]
check
een vriend van me is me dat nog aan t leren te drinken, maar echt mn mond verkrampt er compleet er van
En daarom drink ik geen koffie, geen bier én geen wijn. Rosé dan weer wel..quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:23 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dingen 'leren drinken' vind ik zo'n kansloze bezigheid. Je vindt 't lekker of niet. Dan drink je het toch gewoon niet?
Ik heb het een paar keer geprobeerd, verschillende bieren, flesje/glas, maar bij geen van allen kwam de eerste slok door mn strotquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:23 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dingen 'leren drinken' vind ik zo'n kansloze bezigheid. Je vindt 't lekker of niet. Dan drink je het toch gewoon niet?
dr zijn zoveel verschillende smaken, zo heb ik er een paar witte en rose bij die ik lekker vind, en de rest niet. Misschien zit er zo ook wel een rode tussenquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:23 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat wel, maar is te zien dat ik niet echt mn best deedquote:
Nog nooit geprobeerd helaas..quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:01 schreef SP22 het volgende:
Nog laatste tips voor de modeshow morgen? Ik ben zowaar moe..
Ik wilde morgen net naar verzekeringen gaan kijken. Zowel voor op reis als gewoon thuis. Any tips?quote:
Oef....quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:04 schreef Timmos het volgende:
[..]
Nog nooit geprobeerd helaas..
Auw..http://www.petapixel.com/(...)lfriend-after-fight/
Ik zit bij http://www.dsv-insurance.nl/ via http://portal.omroep.nl/nossites?nav=zwmigBsHjCqBhEpCDquote:Op donderdag 9 juni 2011 00:07 schreef SP22 het volgende:
[..]
Ik wilde morgen net naar verzekeringen gaan kijken. Zowel voor op reis als gewoon thuis. Any tips?
Het staat bij mij in ieder geval niet in een clausule uitgezonderdquote:
Daarom L-lenzen. Dan word je net zo hard genaaid, alleen is het minder duidelijk.quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:14 schreef Neo-Mullen het volgende:
Een EW-78E voor een 15-85 kost gewoon ruim 40,-
Wat een bezeikte boel voor een stuk zwart plastic
Whehehe... daar heb ik mijn stuff ook laten verzekeren!quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:14 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik zit bij http://www.dsv-insurance.nl/ via http://portal.omroep.nl/nossites?nav=zwmigBsHjCqBhEpCD
Ik heb ze nog niet nodig gehad maar ze reageren vlot op mail iig. Voor zover dat iets zegt.
quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:15 schreef Omniej het volgende:
[..]
Daarom L-lenzen. Dan word je net zo hard genaaid, alleen is het minder duidelijk.
En je krijgt een rood randje!quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:15 schreef Omniej het volgende:
[..]
Daarom L-lenzen. Dan word je net zo hard genaaid, alleen is het minder duidelijk.
Boks.quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:15 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Whehehe... daar heb ik mijn stuff ook laten verzekeren!
quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:15 schreef Omniej het volgende:
[..]
Kon het niet laten om in te koppenquote:
Ja hallo... vrijdag moet ik weer de hele dag werken dus morgen zit wakker blijven er zeker niet in..quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:29 schreef Timmos het volgende:
[..]
Kon het niet laten om in te koppen..
Toch maar in bed gekropen, kans op poollicht is morgen wat groter..
Hmm ja, al zou ik het wel als set proberen te kopen omdat die dingen los idd achterlijk duur zijn.. En is ook weer stukje beschermingquote:Op donderdag 9 juni 2011 00:20 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Maar is zo'n lenshood nou echt nodig?
Laat ik het zo stellen, zouden jullie 'm erbij aanschaffen?
Ik heb mijn hoods er zo'n beetje permanent op zitten, vooral ter bescherming. Maar of ik er nog eens 40 euro voor zou betalen bovenop de toch al vrij forse prijs van de lens? Nee, dat niet.quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:20 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Maar is zo'n lenshood nou echt nodig?
Laat ik het zo stellen, zouden jullie 'm erbij aanschaffen?
Ja, sorryquote:Op donderdag 9 juni 2011 00:31 schreef SP22 het volgende:
[..]
Ja hallo... vrijdag moet ik weer de hele dag werken dus morgen zit wakker blijven er zeker niet in..
Geloof me, zoveel korting als ik al op die lens heb.... ze gaan echt niks meer met de prijs van die lenshood doen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:31 schreef Timmos het volgende:
[..]
Hmm ja, al zou ik het wel als set proberen te kopen omdat die dingen los idd achterlijk duur zijn.. En is ook weer stukje bescherming..
Met moordneigingen is het denk ik verstandiger om te gaan slapen dan om de straat op te gaan.quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:36 schreef SP22 het volgende:
Hoe verstandig is het om te gaan slapen met moordneigingen?
Welja, beroof timmos ff van z'n boterhamquote:Op donderdag 9 juni 2011 00:37 schreef Omniej het volgende:
[..]
Met moordneigingen is het denk ik verstandiger om te gaan slapen dan om de straat op te gaan.
Dacht ik net ook maar is alweer weg.. Denk dar we voor het echte noorderlicht een FOT meet in Noorwegen moeten organiserenquote:Op donderdag 9 juni 2011 00:33 schreef Omniej het volgende:
En hey, verbeeld ik het mei nou of is er toch wel iets van een groene gloed te zien aan de noordelijke horizon?
Erg overtuigend is het hoe dan ook niet
Noordkaap FTW!quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:40 schreef Timmos het volgende:
[..]
Dacht ik net ook maar is alweer weg.. Denk dar we voor het echte noorderlicht een FOT meet in Noorwegen moeten organiseren..
Ik heb er nog wel snel een 'uit het raam'-kiekje van gemaakt, maar erg geslaagd is het niet.quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:40 schreef Timmos het volgende:
[..]
Dacht ik net ook maar is alweer weg.. Denk dar we voor het echte noorderlicht een FOT meet in Noorwegen moeten organiseren..
Moord duurt altijd zo lang en komt zoveel pers op af..quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:39 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Welja, beroof timmos ff van z'n boterham.
Ik krijg, waarom weet ik niet, altijd te horen dat ik een aapje benquote:
Ik vervang de plastic lenskappen altijd door eentje van rubber. Geeft net wat meer bescherming en je kunt 'm terugklappen zodat je zonder gepiel je dop erop kunt zetten.quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:33 schreef Omniej het volgende:
[..]
Ik heb mijn hoods er zo'n beetje permanent op zitten, vooral ter bescherming. Maar of ik er nog eens 40 euro voor zou betalen bovenop de toch al vrij forse prijs van de lens? Nee, dat niet.
Heb nog nooit een hood los gekocht, ze zaten er altijd bij.
Hier moet een goed verhaal achter zittenquote:Op donderdag 9 juni 2011 07:21 schreef Dark_Angelus het volgende:
Oh zucht, de afgunst die mensen soms hebben dat je wel ergens mag fotograferen en anderen niet.
Stel je niet aan stel kleuters
Zo dat moest er even uit.
Oh gelukkig, 't is me ook niet gelukt om wakker te blijven. Heb me zelfs iets verslapen vanmorgen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:37 schreef SP22 het volgende:
Mensen ga maar slapen:
De coronal mass ejection heeft een snelheid van ca. 1400 kilometer per seconde; de deeltjesstorm komt naar verwachting in de nacht van 8 op 9 juni in de buurt van de aarde aan.
Omdat de uitbarsting niet recht op de aarde was gericht, lijkt het echter onwaarschijnlijk dat er opvallend poollicht zichtbaar zal zijn.
Hèhè, nou Katie, ik had promo manager geregeld voor een lijstje. Prima allemaal maar ze had media dubbel genoteerd zodat één Vd fotografen dacht dat ik haar media afpaktequote:Op donderdag 9 juni 2011 07:27 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hier moet een goed verhaal achter zitten
Huuuh?!quote:Op donderdag 9 juni 2011 08:00 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hèhè, nou Katie, ik had promo manager geregeld voor een lijstje. Prima allemaal maar ze had media dubbel genoteerd zodat één Vd fotografen dacht dat ik haar media afpakte
Later op de avond op twitter ook fotografen vol afgunst omdat ik niet via label had geregeld. Sterf ofzo
Oehnoes daar gaat mijn foto dachten ze zekerquote:Op donderdag 9 juni 2011 08:00 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hèhè, nou Katie, ik had promo manager geregeld voor een lijstje. Prima allemaal maar ze had media dubbel genoteerd zodat één Vd fotografen dacht dat ik haar media afpakte
Later op de avond op twitter ook fotografen vol afgunst omdat ik niet via label had geregeld. Sterf ofzo
3 dagen aaneengesloten?quote:Op donderdag 9 juni 2011 13:10 schreef Wiebeldak het volgende:
L.A. Noire zo goed als in 3 dagen uitgespeeld. 3 DVD's. Maar wel heel vet.
O ja. Goede middag!
2 paracetamolletjes en een uurtje liggen?quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:57 schreef SP22 het volgende:
Damn... mn hoofdpijn is echt back in full force. Ben ook niet gaan fotograferen. (ze hadden sowieso al een fotograaf en ik was "extra".)
Wat een gedoe weer...
Al gedaan... maar dan met ibu. Nu niet meer slapen anders kan ik vannacht weer niet slapen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:17 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
2 paracetamolletjes en een uurtje liggen?
Wat is je reden om foto's te willen uploaden? Als het je puur gaat om het online zetten van je foto's, dan is imgur.com een goede.quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:38 schreef 1000px het volgende:
Hoi ik ben nieuw hier en net begonnen met fotografie. Ik heb een Canon camera gekocht en wil nu wat serieuzer met fotografie bezig gaan.
Welke site raden jullie aan om foto's te uploaden? Ik vind Flickr niet echt fijn werken..
Welkomquote:Op donderdag 9 juni 2011 16:38 schreef 1000px het volgende:
Hoi ik ben nieuw hier en net begonnen met fotografie. Ik heb een Canon camera gekocht en wil nu wat serieuzer met fotografie bezig gaan.
Welke site raden jullie aan om foto's te uploaden? Ik vind Flickr niet echt fijn werken..
Imgur is inderdaad wel fijn om foto's/afbeeldingen neer te pleuren, maar niet echt om ze à la Flickr te laten zien ofzo... En je kunt ze niet meer verwijderen natuurlijk.quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:40 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Wat is je reden om foto's te willen uploaden? Als het je puur gaat om het online zetten van je foto's, dan is imgur.com een goede.
Ah.. dat is leuk! Ik ken alleen QuarkXpress beter, maar ze zijn in de basis redelijk gelijk.quote:
Ik zie bij een vriend altijd van die knipperende bekers, banners en als dat soort stuff in de comments. Daar zit ik niet echt op te wachten. Maar zal het eens testen. Toch gratis!quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:56 schreef Omniej het volgende:
[..]
Imgur is inderdaad wel fijn om foto's/afbeeldingen neer te pleuren, maar niet echt om ze à la Flickr te laten zien ofzo... En je kunt ze niet meer verwijderen natuurlijk.
500px is inderdaad wel tof, al is het niveau er wel hoog. Flickr is laagdrempelig en vind ik persoonlijk wel fijn voor de 'massaupload'.En welkom 1000px.
Ik moet een portfolio maken en dat schijnt daarmee te kunnen maar tot nu toe snap ik er de ballen van.quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:57 schreef 1000px het volgende:
[..]
Ah.. dat is leuk! Ik ken alleen QuarkXpress beter, maar ze zijn in de basis redelijk gelijk.
InDesign is voor boekjes etc. Ik weet niet of dat je bedoeling precies was?quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:01 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik moet een portfolio maken en dat schijnt daarmee te kunnen maar tot nu toe snap ik er de ballen van.Idee hoe ik een mooie layout krijg?
Jazeker. Moet boekje maken met de dingen die ik heb gemaakt het afgelopen jaar.quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:02 schreef Treces het volgende:
[..]
InDesign is voor boekjes etc. Ik weet niet of dat je bedoeling precies was?
Ik ken het ook vooral voor print media. Je kunt tekst kaders maken en image kaders en zo alles mooi indelen (verschillende opacity enzo). Voor mij werkt Quark Xpress trouwens fijner en is naar mijn idee wat simpeler dan InDesign.quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:01 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik moet een portfolio maken en dat schijnt daarmee te kunnen maar tot nu toe snap ik er de ballen van.Idee hoe ik een mooie layout krijg?
Dat moet wel lukken denk ik. Probeer anders een tutorial te downloaden, of op youtube te kijken. Zo leer ik mezelf ook alles aan.quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:04 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Jazeker. Moet boekje maken met de dingen die ik heb gemaakt het afgelopen jaar.
Wat had je dan in gedachte? Ik heb wel wat ervaring met inDesignquote:Op donderdag 9 juni 2011 17:04 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Jazeker. Moet boekje maken met de dingen die ik heb gemaakt het afgelopen jaar.
Dat komt omdat hij zijn foto's in groepen toevoegt waarbij je "verplicht" ben om 5 reacties te geven met de groepsnaam die dus vaak in een erg irritante gif wordt weergegeven. Ik zelf mijd dat soort groepen altijd omdat ik dat ook erg irritant vind.quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:59 schreef 1000px het volgende:
[..]
Ik zie bij een vriend altijd van die knipperende bekers, banners en als dat soort stuff in de comments. Daar zit ik niet echt op te wachten. Maar zal het eens testen. Toch gratis!
Mooi, dan kan ik het vermijden dus..quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:18 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Dat komt omdat hij zijn foto's in groepen toevoegt waarbij je "verplicht" ben om 5 reacties te geven met de groepsnaam die dus vaak in een erg irritante gif wordt weergegeven. Ik zelf mijd dat soort groepen altijd omdat ik dat ook erg irritant vind.
Het wordt onoverzichtelijk plus dat er eigenlijk niets staat. Geef dan je echt mening ipv een irritant plaatje wat totaal niets zegt.
Volgens mij vind ik het irritant.
Hoe voeg je een nieuwe pagina toe?quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:21 schreef Treces het volgende:
[..]
Haha mooi!![]()
Mocht je hulp nodig hebben, mijn PM staat open!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |