Je hoeft idd niet naar boven te scrollen, maar anders zie je niet wat er veranderdquote:Op woensdag 8 juni 2011 10:48 schreef Doodkapje het volgende:
In de ban van de cheat-sneeuw dus... waar is die combo nou van?
EDIT: ahhh... Konami... old-skool dus
Doet hij het goed? Dan haal ik er ook 1 vanmiddag.quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:34 schreef taxibabe het volgende:
Kan trouwens tot 1.5 kilo dragen.
[ afbeelding ]
Ik heb nog nooit een echte gorillapod in handen gehad, maar ik heb net mn camera aan het traphek gehad en hij bleef hangen. Dus hij doet het denk ik wel goedquote:Op woensdag 8 juni 2011 12:03 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Doet hij het goed? Dan haal ik er ook 1 vanmiddag.
Wat voor camera heb je? Ik een 400D met grip en de zwaarste lens die ik er op hang is denk ik mijn 10-20. 10-20 is 500 gram, 400D ook, grip nog een paar honderd, dan schiet het al aardig op richting die 1.5 kg.quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:07 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een echte gorillapod in handen gehad, maar ik heb net mn camera aan het traphek gehad en hij bleef hangen. Dus hij doet het denk ik wel goed
Ik heb een Olympus E-510, op de foto zit de 14-42 erop. Geen idee hoeveel het weegt, niet veel iig.quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:17 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wat voor camera heb je? Ik een 400D met grip en de zwaarste lens die ik er op hang is denk ik mijn 10-20. 10-20 is 500 gram, 400D ook, grip nog een paar honderd, dan schiet het al aardig op richting die 1.5 kg.
Och, als het niets is geef ik 'm wel weg aan het broertje van een vriend van me. Die 6 euro is ook geen bedrag om wakker van te liggenquote:Op woensdag 8 juni 2011 12:20 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Ik heb een Olympus E-510, op de foto zit de 14-42 erop. Geen idee hoeveel het weegt, niet veel iig.
[ afbeelding ]
Ik heb nog nooit een modeshow gedaan, maar ik zou iig proberen om de sluitertijd zo kort mogelijk te houden vanwege bewegingsonscherpte. Kijk ook of je recht voor stage kan komen, als ik naar officiele modeshow foto's kijk zijn ze altijd recht van voren gemaakt.quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:19 schreef SP22 het volgende:
Ik heb ook nog ergens een gorrilapod. Zal hem eens testen met de nieuwe camera..
Heeft iemand van jullie wel eens een (amateur)modeshow gefotografeerd? Waar moet ik op letten? Welke lens. Is morgen en heb geen idee hoe de stage en verlichting eruit gaan zien.
T'is geen wereldbedrag, kun je het mooi voor uitproberen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:22 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Och, als het niets is geef ik 'm wel weg aan het broertje van een vriend van me. Die 6 euro is ook geen bedrag om wakker van te liggen
Gewoon alles mee en kijken wat het best uitkomtquote:Op woensdag 8 juni 2011 12:25 schreef SP22 het volgende:
Heb even een mailtje gestuurd hoe de catwalk eruitziet en wat voor een belichting er is.
50mm f/1.8 lijkt me vooralsnog het slimst, of zit ik verkeerd? (18-55 en 55-250 zijn ook mogelijkheden)
Neuh precies, zou dan het goedkoopste zijn in de verzamelingquote:Op woensdag 8 juni 2011 12:25 schreef taxibabe het volgende:
[..]
T'is geen wereldbedrag, kun je het mooi voor uitproberen.
Denk dat de 50 mm wel slim is, zou ook nog de 55-250 meenemen, je weet niet hoever je van de stage afzit.quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:25 schreef SP22 het volgende:
Heb even een mailtje gestuurd hoe de catwalk eruitziet en wat voor een belichting er is.
50mm f/1.8 lijkt me vooralsnog het slimst, of zit ik verkeerd? (18-55 en 55-250 zijn ook mogelijkheden)
Of hoe dicht bij, dus 18-55 voor overzichtfoto'squote:Op woensdag 8 juni 2011 12:26 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Denk dat de 50 mm wel slim is, zou ook nog de 55-250 meenemen, je weet niet hoever je van de stage afzit.
Idd, goeie. Ik zal alleen aan de modellen te denken. Als je dan groothoek doet, krijg je denk ik vervorming.quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:29 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Of hoe dicht bij, dus 18-55 voor overzichtfoto's
Ze passen alle 3 niet meer in mn cameratas...quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:29 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Of hoe dicht bij, dus 18-55 voor overzichtfoto's
Trek je toch weer recht in PS? En zoveel zal dat niet zijn.quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:31 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Idd, goeie. Ik zal alleen aan de modellen te denken. Als je dan groothoek doet, krijg je denk ik vervorming.
Euh, voor een euro of 50 heb je denk ik wel zo'n schoudertas. Daar passen je 3 lenzen die je nu hebt in. Zo'n rugzak is even duurder ja, dan kom je wel boven de 100 euro uit.quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:31 schreef SP22 het volgende:
[..]
Ze passen alle 3 niet meer in mn cameratas...Maar ik "gooi" al het spul wel in mn gewone rugzak met een handdoekje eromheen. Cameratassen zijn duur en zit niet meer in het budget voor de vakantie helaas.
Zonnekappen nog wel. Doet de MM daaraan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |