Waar kost het minder dan?quote:
http://www.budgetgaming.nl/games/1/fifa%2012/console-all.htmlquote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:43 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Waar kost het minder dan?
Ja, 7 euro extra.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:00 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Kost het extra om te pre-orderen?
Alle online pubertjes dus weer met Barca spelend.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:52 schreef Kamikazie het volgende:
http://twitter.com/#!/koenweijland
Nederlands kampioen fifa 11, hij post even de in-game stats van paar barca vedettes:
Barça stats: Iniesta 92 , Xavi 92 , Messi 95 , Villa 91 !!! En ga zo maar door. #FIFA12
Post wel meer over fifa 12, dat het goed is enzo misschien interessant?
Mensen die daar over zeurenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 08:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Alle online pubertjes dus weer met Barca spelend.
Lekker boeiend, lijkt me heel sterk dat je daar nou echt meer mee gaat winnen dan een Brazilie/Real/Chelsea.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 08:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat is één van die zinnen die je bijna nooit hoort, geweldig.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:00 schreef Thas het volgende:
[..]
Lekker boeiend, lijkt me heel sterk dat je daar nou echt meer mee gaat winnen dan een Brazilie/Real/Chelsea.
Het beste Nederlandse commentaar ooit blijft overigens "Ze zijn onafscheidelijk. Een man, en zijn bal."
Fifa op de PCquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:57 schreef Thas het volgende:
Speel al 2 jaar Fifa 10, eerst 10 op de PS3 en daarna 11 (oftewel console 10) op de PC, maar dit moet toch maar een pre-order gaan worden.. Alleen welk platform, lastig..
quote:
Maar gast, er is geen verschil. Je sluit je PC aan op je TV en je kan je xbox/ps3 controller gewoon gebruiken met de PC en het verschil is (bij fifa 12 dan he) gereduceerd tot 0 behalve waar de het cdtje instopt. Hoe kan er nou iets "beter spelen op consoles" als het precies hetzelfde is (bij fifa 12).quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:15 schreef LinQ het volgende:
[..]
Maar Fifa is ongeveer de enige game die op de consoles beter spelen dan op de PC. Welke versie je dan neemt ligt dan aan je eigen persoonlijke voorkeur. Ik vind de controller van de 360 fijner, dus speel hem daar op.
Ok als je Fifa speelt met een controller aangesloten op je PC dan is het verschil 0 en gaat hetgeen wat ik zei niet opquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:34 schreef Thas het volgende:
[..]
Maar gast, er is geen verschil. Je sluit je PC aan op je TV en je kan je xbox/ps3 controller gewoon gebruiken met de PC en het verschil is (bij fifa 12 dan he) gereduceerd tot 0 behalve waar de het cdtje instopt. Hoe kan er nou iets "beter spelen op consoles" als het precies hetzelfde is (bij fifa 12).
dan neem jij chelsea due zijn beter.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 08:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je hebt online geen schijn van kans als je met het toetsenbord speelt (is inderdaad zwaar kut) dus eigenlijk iedereen speelt wel met een console controllerquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:37 schreef LinQ het volgende:
[..]
Ok als je Fifa speelt met een controller aangesloten op je PC dan is het verschil 0 en gaat hetgeen wat ik zei niet op
je kan gewoon filmpjes uploaden naar EA sports hoorquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:15 schreef Thas het volgende:
[..]
Je hebt online geen schijn van kans als je met het toetsenbord speelt (is inderdaad zwaar kut) dus eigenlijk iedereen speelt wel met een console controller
Maar toch denk ik dat ik deze keer maar voor de PS3 versie ga omdat sowieso meer mensen die gaan spelen, alleen jammer dat ik dan niet goed filmpjes kan maken maar ach.
Ik doel dan op compilaties, je kan op de consoles alleen maar 1 highlight uploaden per keer ofzo en dan kan je hem 0 editen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:33 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
je kan gewoon filmpjes uploaden naar EA sports hoor
Tof, heb het net ook besteld. Is ook nog eens de special edition van Fifa 12; "Pre-order FIFA 12 and receive 18 Gold packs (3 packs per month for 6 months) to build your dream club in FIFA 12 Ultimate Team."quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 02:56 schreef Asskicker14 het volgende:
Iedereen al op de hoogte van de FIFA + ondergoed actie van TheHut.com
Preorder FIFA 12 + DKNY boxers voor 35 pond.
Inderdaad, erg goede deal. Even geld op m'n Paypal zetten en dan bestel ik hem daar deze week ook.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 02:56 schreef Asskicker14 het volgende:
Iedereen al op de hoogte van de FIFA + ondergoed actie van TheHut.com
Preorder FIFA 12 + DKNY boxers voor 35 pond.
Koppel je rek nummer aan paypal hoef je dat ook nooit meer te doen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:25 schreef Erik1991 het volgende:
[..]
Inderdaad, erg goede deal. Even geld op m'n Paypal zetten en dan bestel ik hem daar deze week ook.
Niet zo vreemd, denk dat je enkel bij webshops in Nederland het op de dag van release zou krijgen. Hier staan een aantal ervaringen; http://www.budgetgaming.nl/shopsurvey/winkel-78.html Oftewel, best snel nog gezien het uit Engeland moet komen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:36 schreef Santello het volgende:
Iemand ervaringen met TheHut? Krijg het vast niet op de release
Moet je wel zo'n speciaal ding kopen enzo, kost aardig wat al wil je 720p. 480 is niet meer van deze tijd.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:54 schreef Kamikazie het volgende:
Je kunt met xbox net zo goed alles wat je doet recorden het is alleen iets meer moeite. (http://jacobsmalls.hubpag(...)to-Desktop-or-Laptop) weet zeker dat er voor ps3 ook wel dit soort methode zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |